Jamaar the dude is the dude. Ik ben Schenkstroop. The Dude was Julianne Moore waardig. ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies, The Dude had het wel geweten als hij in jouw situatie zat.
Mijn hart breektquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, meisjes gaan tijdens de seks minstens om de 5 minuten naar het watercloset.
Ze hebben zo'n hele grote mond net zoals een eekhoorn, net een soort reserve daar past alles inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb swarmahoer een PM gestuurd, dit soort dingen mag je niet zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga ff bij dr deur luisteren, wellicht is er wel iemand bij dr en wordt ze idd verwend. Want ik hoor de wc best wel vaak gaan eigenlijk. Meisjes gaan toch heel vaak naar de wc als ze sex hebben omdat plasgevoel?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kan dit nog werken ook
Ze doet HBO. Dus ik zou gelijk door d emand vallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Chai het volgende:
Schmink jezelf zwart alsof je een neger bent en bel aan.
Nee.. Ik heb een hele lange woonkamer. Zij dus ook . Ik hoor duidlelijk als ze van links naar rechts loopt of de wk uit..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef Ezio het volgende:
Dat geluid dat je hoort is niet van voeten, het is het hoofdeinde van haar bed dat ritmisch tegen de muur aan tikt.
Kijk anders eens in Tips om extra van vrouwen te genieten., staan handige dingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee.. Ik heb een hele lange woonkamer. Zij dus ook . Ik hoor duidlelijk als ze van links naar rechts loopt of de wk uit..
Ach gut, een reactie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
^^SinadOconnor post. standaard niet gelezen.
Nee het is allemaal waar (..). iK heb gewoon een beetje aandacht nodig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Maar doe eens een pic van je hoofd want het enige wat je wil is weer een vol topic en volgens mij is de rest wat je zegt allemaal onzin/getroll.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef sinadO het volgende:
Schenkstrooptopic; hahahahahahaHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk waar gast, dat jij nog geen trein gekopt hebt...
Jij hebt duidelijk niet alle Schenkstroop janktopics gelezen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Maar als je lelijk bent wat heb je nog te verliezen dan? Misschien kijkt ze wel dwars door je uiterlijk heenBegin eens met een potje suiker te lenen. (Wel kans dat ze denkt dat je arm bent).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je hier ook te lelijk voor?
[ Bericht 26% gewijzigd door Ruben_Nicolai op 17-08-2010 21:56:42 ]I (L) Ruben N
Het Dikkeman adoratietopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En onder het motto van negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee het is allemaal waar (..). iK heb gewoon een beetje aandacht nodig.
Een tijdje terug heeft hij zijn halve maagdelijkheid verloren bij een verlopen heroïnehoer.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
Misschien is dit wat voor je:JEZUS KUT IK KLIKTE! DIT KAN NIET! ZELFS NIET IN EEN SPOILER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je hier ook te lelijk voor?
![]()
![]()
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Misschien is dit wat voor je:qoute voor banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je hier ook te lelijk voor?Op elke fokker past een bril.
Eh, hoe kun je een halve maagdelijkheid verliezen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een tijdje terug heeft hij zijn halve maagdelijkheid verloren bij een verlopen heroïnehoer.
Volgens mij kán hij niet eens neuken.
Jah erg geloofwaardig. Mazzelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef turnazz het volgende:
Schenkstroop het spijt me je dit te moeten vertellen, maar je buurmeisje lag net te stuiteren op mijn pik.. ze loopt heen en weer, om al die sperma vlekken op haar vloer weg te poetsen..
Daarom zeg ik, hij kán niet eens neuken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, hoe kun je een halve maagdelijkheid verliezen?
Misschien is dit wat voor je:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je hier ook te lelijk voor?
Je weet..
Misschien is dit wat voor je:vast ranzige zooi van een nog ziekere geest dus ik klik niet op dat plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je hier ook te lelijk voor?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ah toe, het zal jou zeker bevallen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vast ranzige zooi van een nog ziekere geest dus ik klik niet op dat plaatje!
Dan zou ik een skimasker aantrekken en als verrassing gewoon opeens in de woonkamer staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze doet HBO. Dus ik zou gelijk door d emand vallen.
Ik vraag me wel af wat voor studie ze doet. 24 en nogsteeds HBO ?
En hoe doe je dat. Ik ben Sho Kosugi niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dan zou ik een skimasker aantrekken en als verassing gewoon opeens in de woonkamer staan.
Die is veel te bekend! Ik vond hem goed toen hij nog underground was maar nu kent iedereen hem en is hij veel te commercieel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe doe je dat. Ik ben Sho Kosugi niet.
faalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jah erg geloofwaardig. Mazzel
Ik denk wel steeds meer aan mijn buurmeisje. volgens mij word ik beetje bij beetje flieft. En ik hou nieteens van aziatische meisjes! maar zij is wel heel mooi (indo - in nederland door opa, halfbloed dus). En ze is intelligent, en ze is volgens mij erg melig en ze is volgens mij erg lief en ze..
Ik ga nog een keer checken bij mijn leuke buurmeid (die overigens langer is als dan mij). Dan ga ik eten maken en nog briefje typen en dan wandelen en naar dr raam staren (geintje)
Misschien snapt ze die grap van 'Hoe Lang is een Chinees' welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jah erg geloofwaardig. Mazzel
Ik denk wel steeds meer aan mijn buurmeisje. volgens mij word ik beetje bij beetje flieft. En ik hou nieteens van aziatische meisjes! maar zij is wel heel mooi (indo - in nederland door opa, halfbloed dus). En ze is intelligent, en ze is volgens mij erg melig en ze is volgens mij erg lief en ze..
Ik ga nog een keer checken bij mijn leuke buurmeid (die overigens langer is als dan mij). Dan ga ik eten maken en nog briefje typen en dan wandelen en naar dr raam staren (geintje)
die swabberslang moet er wel inblijven voor de lossigheid he.. taal-naziquote:
Hoax, plassen en poepen doen meisjes tijdens de seksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aan de wat ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Hoax, plassen en poepen doen meisjes tijdens de seks![]()
Dat buurmeisje is gewoon aan de rees
Klim via het balkon omhoog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe doe je dat. Ik ben Sho Kosugi niet.
Nee. Dat buurmeisje is gewoon bang. Ze komt Schenkstroop namelijk elke dag tegen in het trappenhuis of buiten voor de deur. Dan kijkt hij met die ene speciale blik die alleen misvormde Chinezen hebben (derp) naar haar en ziet ze heel langzaam een sliertje kwijl uit zijn mondhoek naar beneden druipen. In zijn gedachten vertelt hij hele verhalen tegen haar maar in werkelijkheid komt er uit dat wat voor zijn mond moet doorgaan een soort oergeluid; "Bwuuuuuuuuuumeineeeeeuke". Dan vlucht ze naar binnen, de mismaakte Aziaat in zijn ellende achterlatend.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Hoax, plassen en poepen doen meisjes tijdens de seks![]()
Dat buurmeisje is gewoon aan de rees
Ik ben dik en krijg mezelf niet omhoog. zoals een mede klasgenooot ooit zei over mij: hij heeft zijn gewicht niet mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |