abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:20:28 #251
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_87089592
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
als je dit ziet denk je toch echt dat het een wonder is dat er 1 iemand het overleeft heeft..... En ook waarom het wrak met de lichamen erin weggehaald is..... lijkt me geen pretje die daar weer uit te halen....
pi_87092702
Zo, ADR is ook weer binnn *O*
FH 420 eev Globetrotter XL
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:49:01 #253
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_87092818
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:43 schreef Iuc het volgende:
Zo, ADR is ook weer binnn *O*
Gefeliciteerd man! *O* *O*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:49:57 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87092834
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:43 schreef Iuc het volgende:
Zo, ADR is ook weer binnn *O*
Gefeli ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_87102113
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:43 schreef Iuc het volgende:
Zo, ADR is ook weer binnn *O*
Goed bezig, gefeliciteerd!

Edit: Weer? Was het een verlenging dan?
pi_87105475
Gefeli :7
pi_87105931
Weer als in een uitdrukking gebruikt :)

Was gewoon een volledige cursus en dank jullie voor de felicitaties!
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87107075
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef Iuc het volgende:
Weer als in een uitdrukking gebruikt :)

Was gewoon een volledige cursus en dank jullie voor de felicitaties!
Tank moet ik ook nog gaan doen, is dat lastig of net zo "lastig" als basis?
pi_87108188
Dat is net zo "lastig" inderdaad :')
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87124239
Mooi kut, kan ik weer een uur gaan leren.....
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:00:57 #261
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_87153168
quote:
:o

Ach, het is maar een schamia :P
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87154541
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef Iuc het volgende:

[..]

:o

Ach, het is maar een schamia :P
waar zou hij op dat moment aan gedacht hebben? :X
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:48:11 #264
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87154616
Damn, die heeft geluk dat hij zo nog wegloopt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_87155029
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:46 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

waar zou hij op dat moment aan gedacht hebben? :X
"Hey, ik kan dus toch zoals de dukes of hazard uit mijn wagen stappen. Kewl!"
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87157716
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:00 schreef Iuc het volgende:

[..]

"Hey, ik kan dus toch zoals de dukes of hazard uit mijn wagen stappen. Kewl!"
was het niet dat de general lee een stuk lager aan de grond staat :P
pi_87161853
Tot over een week :W
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87166386
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef Iuc het volgende:

[..]

:o

Ach, het is maar een schamia :P
Wij hadden van 't weekend nog zo'n hok in de fik staan :D

Ik reed achteruit over de plas, wilde het apparaat parkeren, slaat ie ineens af. Best knap natuurlijk, tijdens het rijden. Dus ik eens wat met de knopjes van het alarm gespeeld en opnieuw proberen te starten. Resultaat: niks. Toen de monteur erbij met een voltagemeter, de accus waren verdacht. Dus ik opnieuw proberen te starten, roept er een van een afstandje: HEUJ DAT DING FIKT! Een brandblusser was niet nodig want het ging vanzelf weer uit, dus we hebben gewoon een accupool losgeschroefd en klaar is kees. Inspectie bij daglicht de volgende morgen leerde dat de startmotor compleet verrot is en door het vocht van de wasstraat (hij was net gewassen) kortsluiting is gaan maken. Maar verder is het natuurlijk een prachtig zweeds kwaliteitsproduct :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:29:21 #269
320048 Hardox
in my body
pi_87232995
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wij hadden van 't weekend nog zo'n hok in de fik staan :D

Ik reed achteruit over de plas, wilde het apparaat parkeren, slaat ie ineens af. Best knap natuurlijk, tijdens het rijden. Dus ik eens wat met de knopjes van het alarm gespeeld en opnieuw proberen te starten. Resultaat: niks. Toen de monteur erbij met een voltagemeter, de accus waren verdacht. Dus ik opnieuw proberen te starten, roept er een van een afstandje: HEUJ DAT DING FIKT! Een brandblusser was niet nodig want het ging vanzelf weer uit, dus we hebben gewoon een accupool losgeschroefd en klaar is kees. Inspectie bij daglicht de volgende morgen leerde dat de startmotor compleet verrot is en door het vocht van de wasstraat (hij was net gewassen) kortsluiting is gaan maken. Maar verder is het natuurlijk een prachtig zweeds kwaliteitsproduct :')
Jaaaa, verder wel :-P

Doe mij dan maar een Germaan met een ster in de ruit... ahum.. grille.
pi_87236868
Daarom moet je dus een Volvo hebben. En geen Saab :P.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87241971
Ach alle auto's hebben voor- en nadelen, zelfs een Iveco heeft goede punten. Ja echt, ze trekken bijvoorbeeld als een malle, en omdat ze van plastic zijn roesten ze niet :P

Principieel ben ik anti-benz, ondanks dat ze vast geen hele slechte producten hebben. De EPS schakeling, die halfautomaat met zo'n kutpookje, is wel een waardeloos iets. Verder heb ik met de huidige generatie actros nooit gereden, dus ik kan er ook niet echt een oordeel over vellen. Nouja, de instap is gi-gan-tisch hoog in de megaspace uitvoering. Wil je die hoge instap niet? Dan krijg je de lage cabinevariant met een behoorlijke motortunnel. De black edition is wel een lust voor het oog, eerlijk is eerlijk.

Scania heeft mooie grote spiegels, en het overzicht vanachter het stuur is ook alleraardigst, maar de vering is in 1 woord kut. De cabine-indeling kan ook een stuk handiger, waardoor eindelijk eens een fatsoenlijk bed gemonteerd zou kunnen worden. Het nieuwe uitschuifbed is te zacht, en als je midden in de nacht wilt pissen moet je eerst je bed inschuiven, dan de stoel aan de kant schuiven, en dan kan je uitstappen. Jammer dat ze, net als benz in de personenwagens, het succes van vroeger omgezet hebben in een onmetelijke arrogantie met betrekking tot het heden. Vroeger, in de tijd van de 2 en 3-series kon je geen betere auto dan een scania hebben. Op dat niveau zijn ze stil blijven staan, luisteren naar chauffeurs doen ze nog altijd niet, en toch vinden ze dat ze nog altijd het beste product hebben. Dat de concurrentie wel doorgegaan is in ontwikkeling van kwaliteit en comfort willen ze niet zien. U wilt een voorbeeld? U krijgt een voorbeeld. De 4-balgs luchtvering is nog steeds niet standaard op de R-series. De standaard 2-balgs achteras stamt al van de 2-serie, alleen de overbrenging is iets aangepast. Geen wonder dat er standaard een luchtgeveerde cabine op zit, anders was het helemáál niet te doen.

Dan Daf. Uit het rijtje tot nog toe mijn favoriet. De stoelen passen mij als gegoten (zal per persoon verschillend zijn), het bed is onovertroffen, de vering van het hele spul is goed, en zo kan ik wel even doorgaan. Toch is ook een Daf niet zaligmakend, zo is er het spijltje in de zijruiten waardoor je bij een verkeerde afstelling van de spiegelsteun niet goed in de spiegels kan kijken. Ook staat het stuur te ver naar links, je zit net niet recht achter het stuur. Verder staat de stoel ook te ver naar links, waardoor je te dicht op de deur zit. Gevolg is dat iedereen met de arm op de deur gaat hangen, met schouderklachten als gevolg. Een collega kwam ermee bij de arbo-arts terecht, en die kon naar aanleiding van de klachten het merk auto raden. Ook het middenstuk van het dashboard is vrij fors, waardoor ruimte op de motortunnel (of wat daar van over is) verloren gaat.

Volvo bouwt ook prachtige auto's, zeker geen straf om mee te moeten werken. Trekken als een malle, de automaat is onovertroffen, veert goed, remt goed, het stuurt zo scherp als een scheermes en er gaat niets boven de VEB, de volvo motorrem. Maar. Het standaard bed is ronduit klote, je voelt de spiraalveren in je rug prikken. Door de schuine voorruit heb je niks aan de kastjes boven de voorruit, op het dashboard kun je je papieren niet kwijt waardoor die altijd door de cabine heen vliegen (scania zelfde verhaal trouwens) en doordat de deur, wederom door de schuine voorruit, ver naar achter staat in verhouding tot de trap aan de buitenkant, sodemieter ik er altijd half af, hoe goed ik er ook bij nadenk. Ook is het bed niet al te breed, met een rechtere voorruit zou de stoel wat naar voren kunnen, en dus het bed breder.

MAN bouwt prachtige auto's, maar ik heb er nog nooit mee gereden. Van wat ik er uit het wereldje van hoor moet het qua comfort op het moment de top zijn, en het ziet er inderdaad verrekt goed en doordacht uit. Maar ook daar zijn puntjes van kritiek. Zo zijn de nieuwe spiegelhuizen zo groot dat je niet meer tussen de spiegels en de raamstijl door kunt kijken. Resultaat is een dode hoek waar zomaar 2 complete vrachtwagens in verdwijnen. Dat dat een typegoedkeuring heeft gekregen snap ik echt niet. Ook zitten de knopjes van van alles en nogwat in het dashboard zo dicht bij elkaar en lijken zo sterk op elkaar dat het verwarrend werkt. Zal wel een kwestie van wennen zijn, maar het zal wel ff duren voor je in de gaten hebt wat waar zit. Ook die mooie grote hoge voorruit heeft een nadeel: in de zomer is het net een broeikas, zonder standairco zou ik in zo'n ding echt niet willen liggen.

Renault heeft tegenwoordig de Volvo aandrijflijnen, dus daar ga ik het niet meer over hebben. De cabineindeling van zowel de Magnum als de Premium is typisch Frans. In de Premium is het bovenbed letterlijk een hangmat, en daardoor onbruikbaar om spullen op te sodemieteren. Laat staan voor gebruik door een bijrijder. Voor de middellange afstand is de Premium wat klein af, en dan kom je gauw bij de Magnum terecht. Dat concept, met die grepen aan de buitenkant, heb ik nooit begrepen. Je wilt je cabine schoonhouden, hoe ga je dat doen als je zwarte klauwen hebt van het in- en uitstappen, zo vaak als je dat moet doen? Dan erbij is het een behoorlijke klim naar boven, net als bij de Benz Megaspace. Ook de ruimte van binnen vond ik zeer teleurstellend. Van buiten lijkt het heel wat, maar van binnen is het huilen. Ja, stoelen zijn goed, overzicht is ook verrassend goed, maar op het oog is het bovenbed van een Scania nog breder dan het onderbed van de Magnum. En ik ben geen fan van het bovenbed van Scania. Absoluut niet zelfs. Leuk hoor, dat je er een kantoorzitje van maken kunt. Maar hoe ga ik dan m'n bed fatsoenlijk opmaken? Of mag ik dat iedere dag opnieuw doen? Hmm?

Moraal van het verhaal: het is maar net waar je waarde aan hecht. Wil je goed uitziend spul, en hecht je minder waarde aan ontwikkeling en comfort? Kies een Scania! Rij je lange afstanden maar wil je ook een nette cabine? Ga voor de Benz Megaspace! Middellange afstand maar toch een goed bed en een ruime cabine? Neem de Daf of de MAN! Of de Volvo, maar dan wel met het extra dikke bed :P Heeft de baas de centen op en moet het vooral goed trekken? Iveco is je vriend, Renault ook. Voor ieder wat wils *O*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_87242188
Dat is een behoorlijk constructieve post.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87242439
Ach. Het licht ging branden toen ik jaren geleden met een Dafje 75 met al een miljoen op de klok en een cityhoppert erachter met 95km/h de arrogante droeftoeters in hun Scania V8's met brulpijp voorbij suisde. Liefst die lui die binnenland rijden met zulke auto's :P
Dat ging zo:
Scania: VRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR (8>
Dafje: vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *BEEEP BEEEP* *ZOEFFFFF* ~O> :W
Scania: -O- }:| ;( :'( o|O
Dafje: }) :6 :Y)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_87396122
Zeg, gaat er nog gereden worden of hoe zit dat? :D
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:15:03 #275
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_87397397
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg, gaat er nog gereden worden of hoe zit dat? :D
Morgen om 5 uur richting Friesland :P
pi_87397496
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:15 schreef glasbak het volgende:

[..]

Morgen om 5 uur richting Friesland :P
ach nee he...
pi_87399806
morgen tegen 7u ri Bramsche lossen, daarna zien we wel weer :W
Doet maar wat..
pi_87399839
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:15 schreef glasbak het volgende:

[..]

Morgen om 5 uur richting Friesland :P
Zo, helemaal naar het buitenland? Is je rijbewijs daar wel geldig? :P 8)7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:56:30 #279
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_87402668
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zo, helemaal naar het buitenland? Is je rijbewijs daar wel geldig? :P 8)7
Nee, dat niet.. Maar ik ga er toch met een noodgang doorheen want ik moet in een provincie zijn waar ze geen taalgebrek hebben.

Als ik af en toe zie hoe de friezen sommige woorden opschrijven, denk je echt dat er een stel analfabeten woont :)
pi_87421431
zooo met een beetje creativiteit kan ik vandaag waarschijnlijk nog tot voorbij parijs komen :P
Doet maar wat..
pi_87488304
Luchtvracht rijden, is dat iets?
Mijn baas denkt erover 1 trailer om te laten bouwen om er permanent luchtvracht mee te gaan rijden.
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87488693
Wat is luchtvracht?
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87490476
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:59 schreef r8ality het volgende:
Wat is luchtvracht?
Zo heet het als je vrachtwagen leeg is. :Y Want dan vervoer je immers lucht.

:|W
pi_87490947
Ok, laat ik het anders formuleren. Waarom zou je een trailer om moeten bouwen voor luchtvracht?
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:20:04 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87491120
Om hem luchtdicht te maken natuurlijk, anders loopt die lucht er toch uit ?? :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:24:50 #286
167856 Toempf
Internetheld
pi_87491258
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:13 schreef r8ality het volgende:
Ok, laat ik het anders formuleren. Waarom zou je een trailer om moeten bouwen voor luchtvracht?
Je weet dat een luchtvrachtpallet niets meer is dan een grote alluminum plaat? Om zo'n ding in en uit je trailer te krijgen heb je van die 'rollers' nodig in je vloer.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_87491570
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef Toempf het volgende:

[..]

Je weet dat een luchtvrachtpallet niets meer is dan een grote alluminum plaat? Om zo'n ding in en uit je trailer te krijgen heb je van die 'rollers' nodig in je vloer.
Dat wist ik dus niet. Bedankt voor de uitleg, i.t.t. de kinderachtige uitleg van de twee (ex)mods :).
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_87491643
lv rijden is toch veel snachts? en veelal onder tijdsdruk?
Doet maar wat..
pi_87497188
Ik weet wat het is maar is het iets?
Is het leuk om te doen?
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87500782
Paar keer meegeweest, erg leuk en makkelijk werk. Wel veel wachten.
pi_87518323
net npg controle gehad aan de A1 bij voorst... ivm kort aan de uren alleen de pieren die vorige week al 3x zijn bestudeerd dopr de gendarmerie dus vrij vlot klaar gelukkig :)
Doet maar wat..
pi_87529593
De luchtvrachtwereld is er een van de grote jongens (jan de rijk, georgi, zulke bedrijven) en de rest is kruimelwerk. Als in: alleen dat wat de grote jongens zelf niet kunnen gebruiken wordt uitgecharterd. Dat betekent dus per definitie de kutritjes, terugvracht is vaak een probleem en dan hebben we het nog niet over de wachturen gehad. Als je goede afspraken kunt maken daarover kan het lonen, maar dan moet je echt een werkgarantie afdingen. Heb je die niet dan kan het wel eens een duur grapje worden.

Als je baas er iets anders bij wil doen dan kan ik hem maar 1 tip geven. Zorg dat je iets kan dat bijna niemand anders kan. Of dat nu is met bijzonder materieel, bijzondere scholing voor de chauffeurs, bijzondere services naast het transport sec, dat maakt niet uit. Bijvoorbeeld die jongens die met die wieken van de windmolens in de rondte toeren. Verdienen bakken met geld, simpelweg omdat bijna niemand die speciale trailers heeft of durft aan te schaffen. Concurrentie op prijs alleen is de doodsteek voor ieder transportbedrijf, simpelweg omdat het betekent dat je genoegen neemt met minder winstmarge dan een ander. Die ander wil z'n werk terug, en zo gaat het balletje rollen tot er geen droog brood meer aan te verdienen valt.

Hoe staat het in Zwitserland met de dubbeldekkers zoals van Eck die bouwt? Die pakken gewoon anderhalve vracht pallets van 1.80 hoog in 1 auto binnen de maten van een normale vrachtwagen. Als hij nou zorgt dat hij daar de eerste mee is, en daar klanten mee kan winnen, dan kan ie iets bijzonders :) Nja, voor zolang of het duurt, maar dan heeft hij in ieder geval al de eerste slag gewonnen. De rest van de oorlog is toch altijd afwachten. Als hij met 1 autootje in de luchtvracht stapt is het sowieso een vergevorderde oorlog, en ook nog eens een erg kleine en bij voorbaat verloren slag.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_87529834
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Redbaron het volgende:
net npg controle gehad aan de A1 bij voorst... ivm kort aan de uren alleen de pieren die vorige week al 3x zijn bestudeerd dopr de gendarmerie dus vrij vlot klaar gelukkig :)
Lache joh, chauffeur zijn! Files hier, regeltjes daar, malafide opdrachtgevers zus, bekeuringen zo, digitale tacho's, berovingen onderweg, de steeds groter wordende ieder-voor-zich mentaliteit onder ze zogenaamde collega's (vaak zelfs binnen het eigen bedrijf) en ga zo maar door. En nog een hongerloontje ook.

Goh, waar zou dat chauffeurstekort toch vandaan komen? :X
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_87550711
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lache joh, chauffeur zijn! Files hier, regeltjes daar, malafide opdrachtgevers zus, bekeuringen zo, digitale tacho's, berovingen onderweg, de steeds groter wordende ieder-voor-zich mentaliteit onder ze zogenaamde collega's (vaak zelfs binnen het eigen bedrijf) en ga zo maar door. En nog een hongerloontje ook.

Goh, waar zou dat chauffeurstekort toch vandaan komen? :X
doordat er studenten zijn van 40 jaar en ouder?
pi_87586801
Zo, daar sta ik dan. Gevangen in zuid Limburg -O-
FH 420 eev Globetrotter XL
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:23:26 #296
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87586855
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Iuc het volgende:
Zo, daar sta ik dan. Gevangen in zuid Limburg -O-
:?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_87587399
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

:?
Doet maar wat..
pi_87589064
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lache joh, chauffeur zijn! Files hier, regeltjes daar, malafide opdrachtgevers zus, bekeuringen zo, digitale tacho's, berovingen onderweg, de steeds groter wordende ieder-voor-zich mentaliteit onder ze zogenaamde collega's (vaak zelfs binnen het eigen bedrijf) en ga zo maar door. En nog een hongerloontje ook.

Goh, waar zou dat chauffeurstekort toch vandaan komen? :X
OA de digi tacho, de absurde boetebedragen, het slechte loon?

Maar ik ben er nu wel flauw van al die controles, in anderhalve week tijd 4!! controles gehad.
Doet maar wat..
pi_87589574
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

:?
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:33 schreef Redbaron het volgende:

[..]


Dat betekent dat ik dit weekend niet thuis kom, dat ik dus gevangen sta op de enige parkeerplaats langs een snelweg in nederland waar geen bemanning/shop zit -O-
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_87589674
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:18 schreef Iuc het volgende:

[..]


[..]

Dat betekent dat ik dit weekend niet thuis kom, dat ik dus gevangen sta op de enige parkeerplaats langs een snelweg in nederland waar geen bemanning/shop zit -O-
Als je niet al te ver van huis zit laat je je toch ophalen oid?
Kan me vaag herinneren dat je in het zuiden des lands woont
Doet maar wat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')