quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km
• Land: 79,99 km
• Water: 10,60 km
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema 'Westland'. Er wordt dan besloten dat het bandje 'Bakkie pleur' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in 'Kromme jongens'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als 'Rond van boven', 'Ronde mis' en 'Schuurfeest' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk 'k wil weer naar het Westland gaan', met als dubbele A-kant 'Julia'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Mijn vader zei dat er gisteren ook een ongeluk gebeurd was op de galgeweg, dus zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Een vriendin van mij heeft gisteren een ongeluk gehad, maar geen idee of dat op de Galgeweg was..
Zal haast wel dan, aangezien het tegen de avond was.
Oh wacht effe, ik zat niet goed te lezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mijn vader zei dat er gisteren ook een ongeluk gebeurd was op de galgeweg, dus zou goed kunnen.
De kapotte auto van het zojuist gebeurde ongelijk wordt nu weggetakeld
1 2 3 4 5 6 | http://forum.fok.nl/topic/1292545 http://forum.fok.nl/topic/1227276 http://forum.fok.nl/topic/1182410 http://forum.fok.nl/topic/1118584 http://forum.fok.nl/topic/1096204 |
Yepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Aha, stond je in de file erachter ofzo?
Die route ken ik inmiddels welquote:
Hier nog één. De horror. Mijn relaas nav dit filmpje:quote:
Anjerlaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:06 schreef ThaRooP het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kers_happen_2.0.html
Ik herkende Naaldwijk
Die is geloof ik wel afgesloten ja. Ze moeten een leiding verleggen voor het 3-in-1 project..quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef PieterBas het volgende:
uhm, is de galgeweg, richting Westerlee soms afgesloten geweest..
of heeft een klapjosti dat hek wat normaal voor het fietspad stond, voor de grap op de Galgeweg gezet...
Me zonnebloemen zijn omgewaaidquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef Maaslander het volgende:
Nog veel last in de gemeente van het wateroverlast/de wind?
En dat doen ze uiteraard precies als de zomervakantie afgelopen is. Doe er gelijk een kwartier langer over om naar werk te komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:40 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Die is geloof ik wel afgesloten ja. Ze moeten een leiding verleggen voor het 3-in-1 project..
Zie hier: http://www.zuid-holland.nl/contentpagina.htm?id=68293
http://www.wos.nl/nieuws/nieuwsbericht/?tx_ttnews[tt_news]=36550&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=4615e7de388aa4f654e9841ada09b48bquote:Paardrijdster gewond geraakt
Op een terrein aan de Rijnvaartweg in 's-Gravenzande is aan het eind van woensdagmiddag een paardrijdster ten val gekomen. Omdat de ernst van de situatie niet snel duidelijk was, werd ook de traumahelikopter opgeroepen. Kort voor de landing bleek de inzet van deze vliegende brigade niet meer nodig te zijn.
De jonge vrouw is met onbekend letsel per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd.
(25-08-10 17:36) Categorie: 's-Gravenzande
Meubel boulevard in Naaldwijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dat doen ze uiteraard precies als de zomervakantie afgelopen is. Doe er gelijk een kwartier langer over om naar werk te komen.. Dan maar via de meubelboulevard naar de veilingroute
Handig, kunnen ze gewoon op de bus lezen dat ze kunnen leren lezen.quote:Bovendien rijdt de hele week een bus door de regio om de campagne ‘Doe weer mee!’ te promoten.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef PieterBas het volgende:
http://www.wos.nl/nieuws/nieuwsbericht/?tx_ttnews[tt_news]=36852&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=523756abcc2fe4a12755fdb60ffadb39
uhm.. 16% van het Westland kan dus niet lezen ?
Hieruit blijkt dat het niet om alleen het Westland gaat, lijkt mij?quote:... In de gemeente Maassluis...
Ik las het, behoorlijk ambitieusquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef ThaRooP het volgende:
Westland weer in het nieuws hoor:
Jonge joyriders pakken het groots aan
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Loosduinen of aan de lozerlaan?
Edit: aan de hoek tussen watertoren en de kerk vermoed ik dat je in kraaienstein woont.
Nee, daarvoor zit ik aan de verkeerde kant van de flat. Uitzicht is geweldig, zeker met oud-en-nieuw. Dan zie je alles in het Westland en Delft de lucht in gaanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Jah klopt, maar door de hoek wist ik het was specifieker te noemen.
Wel echt een vet uitzicht zo over madesteijn, je kunt zeker ook de duinen/zee zien?
De mast die ik bedoel staat niet op de foto, net rechts erbuitenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:41 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ah okee ook mooi!
Maar die mast tussen de watertoren en de kerk staat in Naaldwijk
Vuile graftakken.. Als ik ze te pakken zou krijgen, zou ik die breekijzer aan hun poten vastbinden en ze daarna de Lee in flikkerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef tries het volgende:
Net is de juwelier in De Lier overvallen, las het op hyves en de wos...
Bron: WOSquote:Motorrijder gewond bij 't Woudt
Op de Woudseweg tussen De Lier en Den Hoorn is donderdagochtend, ter hoogte van 't Woudt, een motorrijder gewond geraakt. De motorrijder reed omstreeks 6.15 uur in de richting Den Hoorn en werd aangereden door een auto die uit een zijweg kwam.
De motorrijder werd gelanceerd en vloog vlak over een hectometerpaaltje de berm in. Hij is per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd.
De weg tussen De Lier en Den Hoorn is urenlang in beide richtingen afgesloten geweest voor onderzoek.
quote:HalloOp vrijdag 22 oktober 2010 17:39 schreef dickiedik het volgende:
Hallo,
mag zich hier nog een westlander aanmelden?
Groeten uit De Lier
quote:Volgens mij geven ze op de site niet eens aan dat ie anders rijdtOp maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef PieterBas het volgende:
Normaal zou er op de website van Veolia een kaartje staan... ?
quote:Als jij dat nou is uittest voor mij, dan sta ik volgende week ook niet voor verassingen als ik naar me tentamens gaOp dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef dubidub het volgende:
Al maanden moet ik naar Rotterdam, morgenmiddag afspraak in Delft. Al enig idee hoe die bus rijdt? Anders reis ik wel door naar Rijswijk en pak bus 30.
quote:staat er ookOp maandag 25 oktober 2010 18:18 schreef PieterBas het volgende:
Normaal zou er op de website van Veolia een kaartje staan... ?
quote:Eergisteren stond het er nog nietOp woensdag 27 oktober 2010 00:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
staat er ook
http://www.veolia-transpo(...)etkaartenhaaglanden/
quote:En dat is gewoon de normale route...Op woensdag 27 oktober 2010 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eergisteren stond het er nog niet
quote:Even zoeken hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand enig idee wat er in de Sand-Ambachtstraat 's-Gravenzande gebeurd is? Brandweer, politie, ambulance reed met sirenes weg. Spanning en sensatie, ik heb alleen geen idee wat er gebeurd is
quote:Het was tegenover die Citroën dealer zeg maar, de ambulance reed net weg toen ik daar aan kwam. De brandweer was ook alweer aan het opruimen op dat moment.Op woensdag 27 oktober 2010 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Even zoeken hoor.
Brand
12:52:35 27-10-10 Melding : PRIO 1 S GRAVENZANDE SAND-AMBACHTSTRAAT 140 B AMBULANCE ASS. HOOGTE 6750 6530
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [1500517] Lichtkrant Kazerne s-Gravenzande
: [1500337] Bemanning Redvoertuig Monster
: [1500515] Lichtkrant Kazerne Monster
: [1500252] Korpsalarm s-Gravenzande
: [1500012] Monitorcode Westland
: [1500010] Monitorcode Regionale Alarm Centrale Brandweer Haaglanden
quote:Ik hoorde ook alweer een hoop toeters en bellen langsrijden om die tijd..Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand enig idee wat er in de Sand-Ambachtstraat 's-Gravenzande gebeurd is? Brandweer, politie, ambulance reed met sirenes weg. Spanning en sensatie, ik heb alleen geen idee wat er gebeurd is
quote:ideaal, ik heb het telefonisch uit kunnen vechten, scheelt me weer een ritje naar delft en een ritje met lijn 128 . Succes volgende week ...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als jij dat nou is uittest voor mij, dan sta ik vo
lgende week ook niet voor verassingen als ik naar me tentamens ga
quote:Wie is er dood dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als jij dat nou is uittest voor mij, dan sta ik volgende week ook niet voor verassingen als ik naar me tentamens ga
quote:Vergeet De Lier niet..Op maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef PieterBas het volgende:
Only in The United States of the Maasdijk
Meisje gestraft voor verzinnen verkrachting.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:41 schreef Westlander het volgende:
Kaarten voor de Kromme Jongens zijn binnen !
Hij rijdt helemaal niet anders, stomme sitequote:Op maandag 25 oktober 2010 18:12 schreef ThaRooP het volgende:
http://www.9292ov.nl/9292OV1194.asp?vtid=89772&date=20101025
Weet iemand hoe bus 128 nu rijdt?
quote:Een 37-jarige man uit Naaldwijk is dinsdagavond met zijn auto het water ingereden omdat hij op de vlucht was voor een groepje agressievelingen in een personenauto. Dat meldt de politie.
De man reed even na 21.30 uur in zijn auto over Zand- en Waterweg in zijn woonplaats toen hij een auto met daarin meerdere mannen recht op zich af zag komen. Volgens de politie ervoer de man dat als heel bedreigend.
Toen de Naaldwijker achteruit reed om aan zijn belagers te ontkomen, reed hij zichzelf klem. Vervolgens probeerde hij de auto te passeren via de berm. Daarbij raakte hij te water. De mannen reden weg. De Naaldwijker raakte niet gewond bij het ongeval.
De politie weet niet wat de onbekende mannen van de Naaldwijker wilden en zoekt getuigen van het incident.
Amalia speelde met haar team tegen een team van Westlandia. Ik was er neit bij, maar kan me indenken dat dat wel een toffe ervaring isquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Vandaag stond het verkeer helemaal vast in Wateringen, de weg rechtdoor vanaf Condor City was afgesloten en ik moest vanuit Poeldijk naar de Rhijenhof.. Over een stukje van een kilometer 20 minuten gedaan![]()
Enig idee waarom hij daar was dubidub?
Ik was net op "tijd". Ongeluk was net gebeurd, stonden al een boel mensen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Vandaag stond het verkeer helemaal vast in Wateringen, de weg rechtdoor vanaf Condor City was afgesloten en ik moest vanuit Poeldijk naar de Rhijenhof.. Over een stukje van een kilometer 20 minuten gedaan![]()
Enig idee waarom hij daar was dubidub?
Heftig, dan hebben ze wel hard geredenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef PieterBas het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)schaos-na-aanrijding.. De foto's
Ja in Monster, gewapende overval. In dezelfde passage is in de C1000 ook al eens op vrijdagavond een gewapende overval geweest. Als ik die slager was, zou ik het nu echt in m'n broek doen (de enige zaak die daar nog niet overvallen is dus).quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef tries het volgende:
en weer een juwelier overvallen.. weer op vrijdagavond.. nog ff en geen enkele winkel is meer open op vrijdagavond..
Nee, Schiedamquote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef dubidub het volgende:
Vandaag om 16:52 de bus gepakt in schiedam... 18:02 stapte ik op de verdilaan uit.
Het Westland en OV_
Ik denk dat je er met de auto niet gek veel sneller over gedaan hadquote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef dubidub het volgende:
Vandaag om 16:52 de bus gepakt in schiedam... 18:02 stapte ik op de verdilaan uit.
Het Westland en OV_
Die heeft nog wel een paar scherpe messen in de la liggenquote:Op maandag 15 november 2010 17:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja in Monster, gewapende overval. In dezelfde passage is in de C1000 ook al eens op vrijdagavond een gewapende overval geweest. Als ik die slager was, zou ik het nu echt in m'n broek doen (de enige zaak die daar nog niet overvallen is dus).
En anders een bitchslap met een biefstukquote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een paar scherpe messen in de la liggen
en dan op het spitquote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En anders een bitchslap met een biefstuk
Wat zou een kilootje mensenvlees doen bij de slagerquote:
vandaag:quote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef dubidub het volgende:
Het Westland en OV_
Dus het kan dus tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:17 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
vandaag:
Schiedam: 16:36
Verdilaan: 17:00
mét touringcar zelfs![]()
Lullo, vandaag 1652 ingestapt, 1715 uitgestaptquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:17 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
vandaag:
Schiedam: 16:36
Verdilaan: 17:00
mét touringcar zelfs![]()
Was de A20 soms leeg?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lullo, vandaag 1652 ingestapt, 1715 uitgestaptincl. touringcar. De beste, die met het bruine interieur. Die's lekker ruim
Redelijk. Net als gisteren overigens, alles stond toen nog 3 rijen dik bij Rotterdam Centrumquote:
Bij5 (Jazz achtig feest van Jamm, geloof ik).quote:Op woensdag 17 november 2010 08:44 schreef PieterBas het volgende:
De 202 was pas een fijne bus
Opstappen in een lege bus vlak voor je deur en pas uitstappen in Rotterdam Centrum
Zijn er dit jaar nog oud- en nieuwfeesten, want ik hoor en lees er niks meer over..
Bij5 en Balleringen waren al uitverkocht. In 's-Gravenzande is er ook een feest, maar die schijnt maar tot 3 uur te duren ?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef dubidub het volgende:
[..]
Bij5 (Jazz achtig feest van Jamm, geloof ik).
Pianobar
Feestpaleis in de Balleringhal
Teejater
En her en der nog schuurfeesten, voor zover ik weet
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 18 november 2010 19:47 schreef dubidub het volgende:
Hoe later het wordt, hoe slechter de aansluitingen worden... En wtf, een o&n feest tot 3 uur
Jij hebt er zin inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef dubidub het volgende:
Binnenkort naar Vlaardingen schaatsen
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef dubidub het volgende:
Binnenkort naar Vlaardingen schaatsen
Ik heb er 19 jaar gewoond, mijn moeder woont er nogquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Creatix het volgende:
Wauw, ben ik dan echt de enige poeldijker fokker hier.
Ik denk dat er wel meer Westlanders zijn, maar die niet van dit topic afwetenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Creatix het volgende:
Natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 15:05 schreef WLproxy het volgende:
Gaan er hier nog mensjes naar de Kromme Jongens Reunie? Ik ben er bij op de zaterdag!
Nop. Ik heb er zelf gewoond en ik weet van een paar andere poelukkers dat ze ook op Fok rondhangen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Creatix het volgende:
bron: http://www.veolia-transpo(...)nformatiehaaglanden/quote:Lijn 128 Delft - Naaldwijk De route in De Lier wijzigt. Lijn 128 rijdt niet meer via de Jochem van de Houtweg - Kijckerweg, maar via de Provinciale weg. Er komen nieuwe halten op de Provinciale weg, bij de kruising met de Jochem van de Houtweg en op de Sportlaan, bij de kruising met de Kijckerweg.
Poeldijkers zijn toch wel de vriendelijkste Westlanders vind ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Creatix het volgende:
Grasveld/IJsbaan vind ik nooit zo veel aan, ga liever op de sloot!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nai. Op het grasveld bij de kerk is een schaatsbaan
Ik maakte net bij t kantoor van TNT een 90 graden slipquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:40 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben aan het werk op de Vlotlaan en heel het stuk van 800 ligt helemaal vol! Hoofdwegen wel kaal, tis dat er hier in de buurt net een shovel doorheen gedenderd is... Wordt nog leuk dadelijk met de auto
Ja volgende keer ga ik voor de 360, kan ik tenminste gewoon doorrijdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:53 schreef 67Impala het volgende:
oeeh nice !360 graden donut
![]()
Als dat maar goed gaat richting 's-Gravenzande
Welk bedrijf werk je dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef 67Impala het volgende:
Komt ook wel goedEens even kijken of we lekker een btje kunnen slippen
mja voorlopig is het nog geen zes uur... en het is zo stil
Oh da's een beetje achterin, dan moet je wel een stukkie sneeuwploegen jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:06 schreef 67Impala het volgende:
V.D. Lans Auto's , auto bedrijf met die grote pick ups. Sta in de verkoop
Dan krijg je je deuren niet eens open manquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef 67Impala het volgende:
Ja mooi, en aangezien ik maar een laag autotje heb wordt dat nog leuk
Dan ken je vast (B)eaven!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:06 schreef 67Impala het volgende:
V.D. Lans Auto's , auto bedrijf met die grote pick ups. Sta in de verkoop
Haha zekers!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Dan ken je vast (B)eaven!
Golfkarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef dubidub het volgende:
Vanmorgen met de golfkar inclusief achterwielaandrijving nog even wezen spelen buiten
Vanmiddag was het maar donders koud met die wind
Als ik het zo lees, doe maar nietquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ze zouden ze straatlegaal moeten maken
Hoezo?quote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, doe maar niet
De negerquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Dan ken je vast (B)eaven!
Ik zou dan in de omgeving Arnhem en Papendal niet meer gewenst zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ze zouden ze straatlegaal moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik ben ook een Poeldijker, maar verhuisd naar Den Haag omdat huizen daar nog een beetje te betalen zijn. Maar de eerste 25 jaar van mn leven heb ik de Poeldijk doorgebrachtquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Creatix het volgende:
Duur wonen in Poeldijk dan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ook een Poeldijker, maar verhuisd naar Den Haag omdat huizen daar nog een beetje te betalen zijn. Maar de eerste 25 jaar van mn leven heb ik de Poeldijk doorgebracht
Stuk meer als in Den Haag. Wat je in Poeldijk betaald voor een drie kamer appartement met een lousy balkon op 10 hoog, koop je in Den Haag een rijtjeshuis voor van drie verdiepingen. Met een woonkamer, 3 slaapkamers, zolder en tuin.quote:
Klein 3kamer portiekwoninkje voor 160k <---> 100m2 5 kamerflat in een goede buurt met alles in de buurt voor minder dan 140kquote:
Ik ben voor een nieuwbouwappartement voor 83m2 (Aquarius Naaldwijk) ¤ 225.000,- kwijt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klein 3kamer portiekwoninkje voor 160k <---> 100m2 5 kamerflat in een goede buurt met alles in de buurt voor minder dan 140k
Das wel nieuwbouw natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben voor een nieuwbouwappartement voor 83m2 (Aquarius Naaldwijk) ¤ 225.000,- kwijt.___
Wel rekening houdend met het feit dat jij wel een ondergrondse parkeergarage hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben voor een nieuwbouwappartement voor 83m2 (Aquarius Naaldwijk) ¤ 225.000,- kwijt.___
Check, maar wel gelukt.. en nieuwbouwquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das wel nieuwbouw natuurlijk
Maar als je een beetje normaal huis in het westland wilt kopen van 1 salaris, heb je als beginner best wel een uitdaging
Zonder ouders met centen gaat dat simpelweg niet lukken.. Máar... Burgemeester vd Tak is bezig met meer starterswoningen om de jongeren in het WL te houden.. Merk er alleen nog weinig van...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das wel nieuwbouw natuurlijk
Maar als je een beetje normaal huis in het westland wilt kopen van 1 salaris, heb je als beginner best wel een uitdaging
In Poeldijk is het zowat onmogelijk om alleen te starten. Alleen stellen die gaan samenwonen hebben nog kans op een redelijk huis. En als je wilt huren is het helemaal onmogelijk. Je mag als single niet meer dan ¤1300 netto in de maand verdienen en als stel mag je niet meer dan ¤2000 netto in de maand verdienen om je te mogen inschrijven voor een huurwoning in Poeldijk (Of dat de precieze bedragen nog steeds zijn weet ik niet, maar ze zijn nog steeds behoorlijk laag). Als je wilt starten in de huur, dan moet je dus een wat minder betaald beroep doen en op je 18e beginnen. En als je wilt kopen heb je een topbaan nodig en pas na je 25e het huis uit willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonder ouders met centen gaat dat simpelweg niet lukken.. Máar... Burgemeester vd Tak is bezig met meer starterswoningen om de jongeren in het WL te houden.. Merk er alleen nog weinig van...
De oorspronkelijke vraagprijs van dat appartement in Poeldijk is gewoon 229.000 euroquote:Op woensdag 8 december 2010 10:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Poeldijk is het zowat onmogelijk om alleen te starten. Alleen stellen die gaan samenwonen hebben nog kans op een redelijk huis. En als je wilt huren is het helemaal onmogelijk. Je mag als single niet meer dan ¤1300 netto in de maand verdienen en als stel mag je niet meer dan ¤2000 netto in de maand verdienen om je te mogen inschrijven voor een huurwoning in Poeldijk (Of dat de precieze bedragen nog steeds zijn weet ik niet, maar ze zijn nog steeds behoorlijk laag). Als je wilt starten in de huur, dan moet je dus een wat minder betaald beroep doen en op je 18e beginnen. En als je wilt kopen heb je een topbaan nodig en pas na je 25e het huis uit willen.
Poeldijk heeft inderdaad weinig. Maar er zijn veel Poelukkers die gewoon in hun eigen dorp willen blijven, daarom dat die prijzen zo verdomd hoog blijven. Het twee-kamer appartement dat momenteel te koop staat aan de [url=http://www.funda.nl/koop/poeldijk/appartement-4364693-jan-barendselaan-110/[/url]Jan Barendselaan staat met zn 70 m² voor 179.000¤ te koop. Twee-kamer appartementen in Kraayenstein, Den Haag, met 65 m² gaan weg voor tussen de 100.000 en 120.000. En dan heb je ook nog een gesloten ingang, lift en aparte fietsenberging.
Er zijn er veel die vanuit Poeldijk naar Den Haag, Delft of Naaldwijk trekken. Gewoon omdat het daar veel goedkoper is. Nou weet ik dat het niet alleen voor Poeldijk geld, maar de dorpen als Honselersdijk en Naaldwijk hebben er wel een stuk minder last van.
Nee TNT, dezelfde postbode als altijd. Sterker nog, ze kwam gewoon 2 keer langsquote:
Gaat die ook van gleuf tot gleuf?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gaat die ook van gleuf tot gleuf?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gaat die ook van gleuf tot gleuf?
Vertel dan es een paar dijenkletsers die je regelmatig heb moeten aanhoren...quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Dat is geloof ik de enige grap die ze nog nooit in t echie hebben durven maken tegen mij als ik post loop te bezorgen.
"Hoiiii kom je de loterij brengen?"quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Vertel dan es een paar dijenkletsers die je regelmatig heb moeten aanhoren...Heeft iemand trouwens enig idee wat er op de a20 aan de hand is? Ik zag het eea op nu.nl aan files staan dat ik nou maar over delft naar huis rijdt.
Bizar ongeluk op vluchtstrook A20quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Vertel dan es een paar dijenkletsers die je regelmatig heb moeten aanhoren...Heeft iemand trouwens enig idee wat er op de a20 aan de hand is? Ik zag het eea op nu.nl aan files staan dat ik nou maar over delft naar huis rijdt.
Hahaha, wat een humorquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
"Hoiiii kom je de loterij brengen?""Ah, geef de post maar, alleen de blauwe brieven mag je houden!"
En dat gaat dan vergezeld van heel hard gelach om zichzelf. Kostelijk vermaak.
M'n broer stapte om 17:07 bus 86 in, en stapte om 18:34 thuis 't huis binnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Bizar ongeluk op vluchtstrook A20
Kort na 16.00 uur op vrijdagmiddag heeft zich een ongeluk voorgedaan op rijksweg A20 ter hoogte van de Boonervliet bij Maasland. In de richting van Hoek van Holland knalde een personenauto op de vluchtstrook achterop een stilstaande, verlaten auto. Deze wagen werd de rijbaan opgezwiept.
Volgens de website Westlanders.nu ging het om een 'stuntpiloot', die al vanaf Vlaardingen hardrijdend vreemde capriolen op de A20 maakte. De site zegt dat een ooggetuige meldde, dat de bestuurder over de vluchtstrook scheurde, omdat het verkeer voor hem kennelijk te langzaam ging.
De gejaagde automobilist zou veel te laat in de gaten hebben gekregen dat er een verlaten auto op de vluchtstrook stond en knalde er, ondanks flink remmen, hard achterop. De bestuurder is met onbekend letsel naar een ziekenhuis vervoerd.
Het verkeer op de A20 ondervond veel vertraging van het ongeluk. In beide richtingen was sprake van 6/7 kilometer file. Sommige automobilisten hebben meer dan anderhalf uur stilgestaan, met name in de richting Hoek van Holland.
http://www.wos.nl/nieuws/(...)6b519ca712f3098ff71c
Oh ja, ik zeg altijd: Okee dan neem ik ze weer mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hahaha, wat een humorHeb je dan ook wel eens de blauwe brieven mee teruggenomen?
Wat een boete willen ze ook niet hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh ja, ik zeg altijd: Okee dan neem ik ze weer mee.
Maar dan willen ze ze ineens wel hebben
Op de Naaldwijkseweg (in 's-Gravenzande) kwamen een ambulance, politieauto én brandweerwagen met loeiende sirene langsrazen. Zat tussen die voertuigen wel telkens iets van een kwartier, ben wel benieuwd wat er aan de hand was.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee waarom verschillende politieauto's rond de tuinen stonden? Aan alle kanten stonden auto's
of de koffie was opquote:
Teejaterquote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef dubidub het volgende:
Politie had dan een druk dagje dan, gisteren. Er was één of ander kansloos feest in 't Teejater, waarbij compleet Den Haag (<18 jaar) was uitgelopen. Ik stond in de Slimerick, maar wat een droevige lui liepen er op straat zeg. En een partij politie, dat sloeg ook nergens op.
Hoho, Teejater voor Azie (2004, jwt), mag toch wel onder de noemer 'bazenfeest' worden geschaard.quote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
TeejaterAl had je gezegd dat het een feest was had ik er vanzelf het woordje "kansloos" bij geplakt
Die was dan ook weer snel thuisquote:
Gelijk allemaal mensen reageren die denken dat ze alles over het Westland wetenquote:
Daarom is Monster ook zo'n pauper dorp, Poeldijk zal altijd heerlijk rustgevend zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
De oorspronkelijke vraagprijs van dat appartement in Poeldijk is gewoon 229.000 euroVolgens mij is onze eensgezinswoning in Monster evenveel waard en de oppervlakte daarvan is echt veel groter, evenals de tuin
Hoax! Fokkers komen officieel niet buiten! Maar het schijnt behoorlijk uittehand gelopen te zijn, been there, not done that.quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef dubidub het volgende:
Politie had dan een druk dagje dan, gisteren. Er was één of ander kansloos feest in 't Teejater, waarbij compleet Den Haag (<18 jaar) was uitgelopen. Ik stond in de Slimerick, maar wat een droevige lui liepen er op straat zeg. En een partij politie, dat sloeg ook nergens op.
Au jaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef Creatix het volgende:
[..]
Daarom is Monster ook zo'n pauper dorp, Poeldijk zal altijd heerlijk rustgevend zijnen zal normale mensen hebben rondlopen. En geen Polen, Turken, en ander huur-woning tuig...
Westlands dumbest criminalsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef ThaRooP het volgende:
Mysterieuze veertjes leiden naar inbrekers
Ik moet van 's-Gravenzande naar Wateringen eind van de middag, maar ik geloof niet dat ik het belangrijk genoeg vind om in de auto te stappenquote:
Whoahquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Voor vanavond en vannacht wordt er sneeuwval voorspeld waarbij er zo'n 15 centimeter valt.
Als je met de trein gaat: Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef Creatix het volgende:
Wilden vanmorgen ook de bus pakken richting Schiedam, mooi niet komen opdagen. Na een half uur had ik het opgegeven...
Vanavond naar Utrecht, kijken of we daar nog kunnen komen
Was ook niet van plan om met de trein te gaan, lekker warm in de autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat: Waarschijnlijk nietEr is al een weeralarm en bij Utrecht ligt ook vrijwel alles plat.
Leuke foto:
http://media.nu.nl/m/m1fztflab3bo_700.jpg
Maar het zijn wel twee Hagenezen die zijn opgepakt. Tis dus eigenlijk crimineel Den Haag dat in het Westland actief is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef ThaRooP het volgende:
Crimineel Westland weer in het nieuws:
Loodsen Westland gevuld met gestolen goederen
Volgens weer.nl gaat het morgen en maandag én dinsdag weer sneeuwen. En laat ik dinsdag nu een sollicitatiegesprek in Den Haag hebben (ga met de auto). Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat dit morgen weg zou zijn maar daar geloof ik niet zo hard meer inquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef dubidub het volgende:
Maandag sollicitatiegesprek in R'dam... Moet met het OV. Zie meer op tegen de reis als tegen 't gesprek zelf.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Volgens weer.nl gaat het morgen en maandag én dinsdag weer sneeuwen. En laat ik dinsdag nu een sollicitatiegesprek in Den Haag hebben (ga met de auto). Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat dit morgen weg zou zijn maar daar geloof ik niet zo hard meer in![]()
Succes alvast![]()
Strooien werkt zowiezo niet als er zowat niemand op de weg is. Er stond toch laatst in de krant dat ze nu al zout tekort komen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef PieterBas het volgende:
Allebei veel succes
Daarbij heeft strooien nauwelijks zin, omdat de meeste mensen vrij zijn.. en daardoor het strooizout minder snel gemengd wordt met het ijs
Thanks. Mijn sollicitatie is in een zijstraat van de Laan van Meerdervoort dus ik maak me (nog) niet echt zorgen, de wegen waar ik zal rijden zijn drukbereden zeg maar. Wel zal ik maar ruim op tijd weggaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef PieterBas het volgende:
Allebei veel succes
Daarbij heeft strooien nauwelijks zin, omdat de meeste mensen vrij zijn.. en daardoor het strooizout minder snel gemengd wordt met het ijs
Ik reed gisteren in randje DH.. Daar hebben ze het strooien volgens mij nog niet uitgevondenquote:Op zondag 19 december 2010 09:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Thanks. Mijn sollicitatie is in een zijstraat van de Laan van Meerdervoort dus ik maak me (nog) niet echt zorgen, de wegen waar ik zal rijden zijn drukbereden zeg maar. Wel zal ik maar ruim op tijd weggaan
Ohquote:Op zondag 19 december 2010 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik reed gisteren in randje DH.. Daar hebben ze het strooien volgens mij nog niet uitgevonden
Dat is wel vrij klote en tot waar moest je naar huis lopenquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Creatix het volgende:
BAM! weer 20 cm sneeuw erbijVanacht lekker naar huis kunnen lopen vanuit HvH, taxi kwam mooi niet opdagen...
Ter hoogte van Monster zijn we gestopt en in het hok gebivakkeerd. Totale reisduur ongeveer 2 uur.quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel vrij klote en tot waar moest je naar huis lopen
Ik vanmorgen, Er is door het Westland echt tot het bordje dat je Den Haag binnenkomt gestrooidquote:Op zondag 19 december 2010 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik reed gisteren in randje DH.. Daar hebben ze het strooien volgens mij nog niet uitgevonden
Net goed. Hun kankeren dat wij niets goed doen. Dan zoeken ze het ook maar uit met de sneeuw ookquote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vanmorgen, Er is door het Westland echt tot het bordje dat je Den Haag binnenkomt gestrooid
De Nieuweweg was gewoon schoon voor auto's en op de heenreis zag ik ze ook het fietspad sneeuwvrij aan het maken waren.
Gelukkig gaat het maandag en dinsdag alleen in het zuidoosten sneeuwen
Ik dacht dat jij zo'n taalnazi was?quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Net goed. Hun kankeren dat wij niets goed doen. Dan zoeken ze het ook maar uit met de sneeuw ook
Serves them right!
Ik wist het toen ik het schreef. Was alleen even te lui om het aan te passenquote:Op zondag 19 december 2010 23:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n taalnazi was?
Rijden er wel treinen daar? Zag dat er geen treinen reden vanaf Maassluis ofzo. Ik ben van ellende bus 128 ingekropen, zag dat er 10 km stilstaand verkeer op de A20 stondquote:Op zondag 19 december 2010 10:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Maandag weer richting Breda. Vraag me af of ik überhaupt al in HvH kan komen
Vanaf Maassluis rijden ze ieder half uur ipv elk kwartier, volgens ov9292.nlquote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Rijden er wel treinen daar? Zag dat er geen treinen reden vanaf Maassluis ofzo. Ik ben van ellende bus 128 ingekropen, zag dat er 10 km stilstaand verkeer op de A20 stondBen benieuwd of er nog iets rijdt vanaf Delft naar R'dam. Nederlands OV, never a dull moment
Ging wel aardig. Was een soort open sollicitatie nav afstudeerstage, ze zou in 't nieuwe jaar een reactie geven. Ben benieuwdquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hoe ging je gesprek, dubidub?
Buienradar geeft wederom sneeuw aan, ik heb net een mailtje gestuurd naar degene met wie ik het gesprek zou hebben morgen, met het verzoek om uitstelIk hoop maar op begrip, ik heb echt geen zin om een deuk in m'n auto te glibberen zoals m'n overbuurvrouw vandaag.. Ze liet haar auto met een lantaarnpaal knuffelen
Dat is niet grappigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef ThaRooP het volgende:
Gisteren heeft er een vrachtwagen, die kwam laden op me werk, een half uur vastgestaan in de sneeuw
Geen dokverwarming ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef ThaRooP het volgende:
Gisteren heeft er een vrachtwagen, die kwam laden op me werk, een half uur vastgestaan in de sneeuw
Een vrachtwagen zorgde er voor in een druk winkelcentrum, het gehele tramverkeer vast te leggen.. door te keren.. en vast te zitten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef ThaRooP het volgende:
De tuin waar ik werk hebben we geen dock, andere tuin heeft wel dock met verwarming. Maar hij kwam zelfs vast te zitten toen die nog half op de weg stond..quote:
Ik ben dat door de sneeuw ploeteren op me fiets anders best wel zat aan het worden....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef dubidub het volgende:
't gaat nu wel hard met de sneeuw....
Kan nu trouwens helemaal niet meer fietsen over die ijspartij in de wijkquote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik ben dat door de sneeuw ploeteren op me fiets anders best wel zat aan het worden....
In de straat bijna een 360 gemaakt met de auto...quote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef dubidub het volgende:
't is inderdaad in heel de winter nog niet zó glad geweest. Echt niet normaal.
Ja? Deed je een 355?quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de straat bijna een 360 gemaakt met de auto...
Nee een 359 graden, maar ik kreeg nog een 5 voor de moeitequote:
Ik hoorde van me broer dat het een geslaagd feestje was!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:48 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig nieuwjaar !
Toch weer raar om weer eens in het Teejater te zijn
Was een leuk feestje, zit je alleen weer met de kut teejater munten...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik hoorde van me broer dat het een geslaagd feestje was!
Haha, me broer had er ook een zooi over en heeft die maar aan mij gegeven. Ik kom er nog wel sporadischquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was een leuk feestje, zit je alleen weer met de kut teejater munten..... Naar het Teejater café ga ik ook nooit meer
Ik hoorde dat 't ook niet echt makkelijk was om je munten om te zetten in drank, met 1 barman achter een barquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was een leuk feestje, zit je alleen weer met de kut teejater munten..... Naar het Teejater café ga ik ook nooit meer
Ja, dat bleek ook wel een beetje slecht geregeld. Als je een uitverkochte tent hebt, dan moet je toch voor een maximale bezetting gaan..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 't ook niet echt makkelijk was om je munten om te zetten in drank, met 1 barman achter een bar.
Ja, alleen Scantrax. Ken niet echt zeggen dat het een vet feestje was met al die boeren...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Maaslander het volgende:
Beste wensen, westlanders!
Iemand nog bij scantraxx en/of New Years Experience geweest?
Haha ik liep er zelf ook tussen, als je me tegenkwam zal je me ook wel boer genoemd hebben dus niet haten hea!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:15 schreef Creatix het volgende:
[..]
Ja, alleen Scantrax. Ken niet echt zeggen dat het een vet feestje was met al die boeren...
Bij deze dan: boerrrr!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Haha ik liep er zelf ook tussen, als je me tegenkwam zal je me ook wel boer genoemd hebben dus niet haten hea!
Je bedoelt dat feest wat eigenlijk niet door mocht gaan vanwege de muziekstijlquote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Maaslander het volgende:
Beste wensen, westlanders!
Iemand nog bij scantraxx en/of New Years Experience geweest?
Mocht het niet eens doorgaan? Wat een onzin van de gemeente zeg! Ik las alleen dat ze donderdagochtend pas te horen kregen wat voor muziek het wasquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat feest wat eigenlijk niet door mocht gaan vanwege de muziekstijl![]()
200 meter verder hier. Staat een auto met zijn neus in het water. Heel de disco is er...quote:08:54:35 07-01-11 Melding : Prio 1 WATERINGEN Middenweg/Dorpskade Auto te water 7750 6110 7811 6130 7489 9091
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [1500518] Lichtkrant Kazerne Wateringen
: [1500105] Bevelvoerder Den Haag - Loosduinen
: [1500356] Duikgroep Wateringen
: [1500504] Lichtkrant Kazerne Den Haag - Leidschenveen
: [1500352] Korpsalarm Wateringen
: [1500505] Lichtkrant Kazerne Den Haag - Loosduinen
: [1500501] Lichtkrant Kazerne Den Haag - Centrum
: [1500104] Bevelvoerder Den Haag - Leidscheveen
: [1500012] Monitorcode Westland
: [1500101] Bevelvoerder Den Haag - Centrum
: [1500010] Monitorcode Regionale Alarm Centrale Brandweer Haaglanden
: [1500091] Officier van Dienst Zuid Haaglanden
Ik had eerder gedacht aan een tweede chempack na zo'n waslijstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
200 meter verder hier. Staat een auto met zijn neus in het water. Heel de disco is er...
Better safe then sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht aan een tweede chempack na zo'n waslijst
Daarna ook. Teringturk.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef ThaRooP het volgende:
Het was gister zowaar gezellig in het teejater cafe
Mensen hadden zeker nog teejatermuntjes over vanwege het oud en nieuwfeest?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef ThaRooP het volgende:
Het was gister zowaar gezellig in het teejater cafe
Ik dacht al.. we hebben hier al genoeg van der Valk-enquote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Er vliegt een valk rondAl een paar dagen viel me op dat ik wel erg veel veertjes hier en daar zag liggen, dacht eigenlijk aan een overactieve kat
![]()
Vanmiddag zag ik een duif op de stoep liggen met een vogel ernaast. Toen ik wat beter keek zag ik dat het een valk wasToen ik dichterbij kwam vloog hij met de duif in z'n poten weg. Best bizar, geloof niet dat ik er ooit eerder een in het wild gezien heb
En de A12 richting Utrecht stond ook helemaal dicht, tot op de A4. Gelukkig kan je via de A4 ook het Forepark opquote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef PieterBas het volgende:
Zo de A13 afgesloten en meteen heel Rotterdam, Den Haag en het Westland vast
Mijn dagelijkse afslagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
En de A12 richting Utrecht stond ook helemaal dicht, tot op de A4. Gelukkig kan je via de A4 ook het Forepark op
Vaste prik inderdaad. Tijd dat de A4 snel verlengd wordt!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef PieterBas het volgende:
Zo de A13 afgesloten en meteen heel Rotterdam, Den Haag en het Westland vast
Inderdaad echt rustig hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:53 schreef dubidub het volgende:
@ TT, het ziet er naar uit dat deze al binnen 6,5 maand vol komtMet recht een slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |