Opmerkelijk hoe zwangerschap en dronkenschap zoveel overeenkomsten hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan hang je boven de pot, sta je te spugen
Beide dom.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe zwangerschap en dronkenschap zoveel overeenkomsten hebben
Jaaaaaaaaaaaquote:
Dat was reden nr 1 toen ik nog wat jonger was.,..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
Sowieso mensen die uit gaan puur om iemand te scoren. Ik houd me gewoon met me vrienden bezig en dan zien we wel.Sommige vriendinnen zijn helemaal teleurgesteld als ze geen leuke jongen tegenkomen.
QFT!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Laten we eerlijk zijn, na 3 biertjes ben je ook gewoon losser en spontaner.
En vaak is het ene het gevolg van het anderequote:
Je hebt je eigen gedachten toch wel in de hand ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het klinkt zo heel raar inderdaad. Maar op het moment dat je dan in zo'n situatie zit krijgen die gedachten de overhand.
Wauw, ik wist dat je zwanger was, maar niet van een tweeling!! Gefeliciteerd!!!quote:
Was dat bij mij maar het gevalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vaak is het ene het gevolg van het andere.
Dank jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wauw, ik wist dat je zwanger was, maar niet van een tweeling!! Gefeliciteerd!!!
Nee, je hebt je eigen gedachten niet altijd in de hand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt je eigen gedachten toch wel in de hand ?
Is RET niets voor je ? Dan leer je dat soort loze gedachten te controleren en uit te bannen.
Op de tram?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt je eigen gedachten toch wel in de hand ?
Is RET niets voor je ? Dan leer je dat soort loze gedachten te controleren en uit te bannen.
Ik kan maar één ding concluderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
Sowieso mensen die uit gaan puur om iemand te scoren. Ik houd me gewoon met me vrienden bezig en dan zien we wel.Sommige vriendinnen zijn helemaal teleurgesteld als ze geen leuke jongen tegenkomen.
Niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik neem aan dat hij dat niet bedoelt, HW.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666765002/index.htmlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je hebt je eigen gedachten niet altijd in de hand.
Overigens, heb je om nieuwe mensen te leren kennen, ook van die clubjes, zoals www.nmlk.nl. En nou niet meteen denken dat het loezerts zijn, want vriendinnen van me doen dat bijvoorbeeld ook. Sommigen hebben ook al een partner, maar die vinden het gewoon leuk om bepaalde dingen te doen die hun vrienden/partner niet leuk vinden en dus doen ze het op deze manierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je hebt je eigen gedachten niet altijd in de hand.
Dank jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow gaaf!! Feli meis!![]()
Weet je t geslacht al? en hoe lang nu dan?
Ja hihihihiquote:
Wat gaaf zeg. Krijg je er gelijk 2! Het is je gegund meid.quote:
Maar wel spannend allemaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
Nee joh zijn nog boontjes! Hebben nog niet eens een geslachtIk heb "ze" gister gezien. 2 grote vlekken op de echo
Over 2 weken worden het pas kindjes. En gaan de hartjes kloppen.
Ik ben nog zo pril zwanger (5w en 4d) dat er nog niets te zien is
Duurt nog 241 dagen![]()
tot de uitgerekende datum (15 april 2011)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik kan maar één ding concluderen.
Jij vindt jouw vrienden leuker dan zij jou
Hihi daar is een bepaalde poster uit singles geband en ik ben het niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens, heb je om nieuwe mensen te leren kennen, ook van die clubjes, zoals www.nmlk.nl. En nou niet meteen denken dat het loezerts zijn, want vriendinnen van me doen dat bijvoorbeeld ook. Sommigen hebben ook al een partner, maar die vinden het gewoon leuk om bepaalde dingen te doen die hun vrienden/partner niet leuk vinden en dus doen ze het op deze manier
Het verschilt bij echt van avond tot avond. Maar ik vermaak me het meest met mensen kijken. Of iig het vaakst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Het ligt er bij mij puur aan met wie ik ben. Meestal ga ik met 1 vriendin en staan we de hele avond op de dansvloer. Hebben wel lol, maar je hebt meer dan genoeg tijd om om je heen te kijken en te zien of er wat rondloopt en natuurlijk altijd leuk als je wat contacten maakt.
Ga ik met een groepje vind ik dat toch minder belangrijker
Hij komt bijna terug!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was even aan de telefoon met. What did I miss?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi daar is een bepaalde poster uit singles geband en ik ben het niet.
Mijn entreequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik was even aan de telefoon met. What did I miss?
Engel & Bengel zijn leuke namenquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken nog zo'n clubjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens, heb je om nieuwe mensen te leren kennen, ook van die clubjes, zoals www.nmlk.nl. En nou niet meteen denken dat het loezerts zijn, want vriendinnen van me doen dat bijvoorbeeld ook. Sommigen hebben ook al een partner, maar die vinden het gewoon leuk om bepaalde dingen te doen die hun vrienden/partner niet leuk vinden en dus doen ze het op deze manier
Dank jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg. Krijg je er gelijk 2! Het is je gegund meid.
Onwijs spannend. Daarom heb ik gister al een echo gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel spannend allemaalGaaf dat het gelukt is
Ja. Kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Engel & Bengel zijn leuke namenen unisex!
Ik heb toen begrepen dat juist de eigenaar een vreemde dictator is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OhNou ben ik heel erg nieuwsgierig...
RZ, herstel, er zitten dus wel vreemde snuiters tussenexcuus voor de verkeerde informatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef Tally het volgende:
RZ rijd je nu op een soort buurtbus als vrijwilliger?
Als je er nou een drieling van had gemaakt had je ze G, H en B kunnen noemenquote:
Homerus en Mohammed kan ook nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er nou een drieling van had gemaakt had je ze G, H en B kunnen noemen
Nog drie nachtjes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij komt bijna terug!
En verder niet veel volgens mij
Dat of naar een bandje kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het verschilt bij echt van avond tot avond. Maar ik vermaak me het meest met mensen kijken. Of iig het vaakst.
Altijd leuk, daarom is in Amsterdam wonen zo tof, mijn stamkroeg heeft 7 dagen in de week livemuziekquote:
Dat zijn echt baantjes waarbij je leert om te gaan met vreemde mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat doe ik al 4 jaar.
En ik wilde eigenlijk ook op de grote bus maar daar hebben ze momenteel mensen genoeg.
ik word weer mooi getypeerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OhNou ben ik heel erg nieuwsgierig...
RZ, herstel, er zitten dus wel vreemde snuiters tussenexcuus voor de verkeerde informatie
Slap ouwehoeren met iedereen.quote:
Ik zou ook gewoon 1 kind Gerardus Hermanus Bertus kunnen noemen. Zodat hij moet tekenen met G.H.B. *achternaam*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er nou een drieling van had gemaakt had je ze G, H en B kunnen noemen
En weet je wat nou het domme is? In werk of winkelsituaties heb ik er totaal geen moeite mee. Dan lul ik zo overal tegen aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn echt baantjes waarbij je leert om te gaan met vreemde mensen
Zo veel mogelijk dat soort werk doen lijkt me
een GHB en een XTCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon 1 kind Gerardus Hermanus Bertus kunnen noemen. Zodat hij moet tekenen met G.H.B. *achternaam*
Dat heb je helaas in dit dorp genaamd Eindhoven niet. Maar Amsterdam vind ik weer te druk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk, daarom is in Amsterdam wonen zo tof, mijn stamkroeg heeft 7 dagen in de week livemuziek.
Ik doe het m'n hele leven al.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef mahlah het volgende:
Ik kan niet slap ouwehoeren al zou mn leven er vanaf hangen
Ik kan het heel goed zelfs, maar niet zomaar tegen onbekenden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef mahlah het volgende:
Ik kan niet slap ouwehoeren al zou mn leven er vanaf hangen
Omdat er dan niets vanaf hangtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En weet je wat nou het domme is? In werk of winkelsituaties heb ik er totaal geen moeite mee. Dan lul ik zo overal tegen aan.![]()
Maar het was inderdaad wel de reden om met de buurtbus te beginnen destijds.
En ik wil nog steeds op de grote bus.
Xander Tinus Cornelius..quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef mahlah het volgende:
Ang3l ... ik zie het wel .. daar in de OP!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:32 schreef Tally het volgende:
Slap ouwehoeren breekt het ijsAls ik niet met iemand slap kan ouwehoeren dan zal het waarschijnlijk ook geen vriend worden
![]()
Jullie dachten wel aan mij! Dat doet iedereen namelijk altijd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het helemaal niet over je!
Hij is al lange tijd weer unbanned hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie? Ik ken ze vast wel. En zij mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En nou niet meteen denken dat het loezerts zijn, want vriendinnen van me doen dat bijvoorbeeld ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb toen begrepen dat juist de eigenaar een vreemde dictator is.
Deze is nog veel minder voor rede vatbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Nee, toen jij binnen kwam zetten ging iedereen weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
En natuurlijk kom ik weer binnen zetten als iedereen weg is.
Dat is er dus niet, dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er dan niets vanaf hangtDie grote bus zou ik zeker doen!
Zelfs solliciteren op iets als een stadsbus ofzoWie weet wat je daar tegen komt
[..]
Same thing.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, toen jij binnen kwam zetten ging iedereen weg.
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je postsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
Ik zat aandacht je reeks te lezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
De kip en het ei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
Q. Al 200.000 posts op een ongekend laag niveau.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je posts
Dat is ontzettend jammer zeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is er dus niet, dat heb ik al gedaan.
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je posts
What's up?quote:
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!
Limburgquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.
Zou het aan mij liggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |