quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehemooi zo.
Hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover scharrelen met en bezet iemand?
Tip: Schijt hebben!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik mezelf nog niet zo zie.En daar gaat het ook fout, als ik met iemand wil praten denk ik:"Wat moet ik zeggen? Die zit toch niet op mij te wachten."
En dat is natuurlijk gelul want dat weet ik immers niet, maar ik heb nog niet de manier gevonden om die gedachte weg te krijgen.
Minder focussen op dat meisje, als je in een groep bent en je lult lekker mee, doet gezellig, dan val je wel positief op. Hakkelend en geforceerd met haar gaan praten werkt dan nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik mezelf nog niet zo zie.En daar gaat het ook fout, als ik met iemand wil praten denk ik:"Wat moet ik zeggen? Die zit toch niet op mij te wachten."
En dat is natuurlijk gelul want dat weet ik immers niet, maar ik heb nog niet de manier gevonden om die gedachte weg te krijgen.
Mannen zijn behulpzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Opvallend dat de mannen me meteen doodwillen, logisch ook.
Rond m,n 18e was ik zo populair dat ik TE zelfverzekerd was. Krijg je als onderhand elke maand wel een ander meisje gek op me was.quote:
Nee en dan versta je vaak ook iemand nog slecht (ik danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga ook nooit gesprekken aan in de kroeg. Niet dat ik verlegen ben, maar gewoon omdat de kroeg geen locatie is voor een gesprek dat ergens over gaat.
Ik zou me veel te schuldig voelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehemooi zo.
Crap, ik word steeds nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond m,n 18e was ik zo populair dat ik TE zelfverzekerd was. Krijg je als onderhand elke maand wel een ander meisje gek op me was.
Wat een mooie tijd was dat toch............
Dit vind ik gek, je weet dat het gelul is, maar je kunt die gedachte niet weg krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
Nee klopt. Alleen ben ik meestal dus niet in een groep.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder focussen op dat meisje, als je in een groep bent en je lult lekker mee, doet gezellig, dan val je wel positief op. Hakkelend en geforceerd met haar gaan praten werkt dan niet.
Die tijd had ik wat later, ik heb me echt als een slet gedragen een bepaalde periode. Geen spijt van, de leukste dingen gedaan. maar zou het nu niet meer doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond m,n 18e was ik zo populair dat ik TE zelfverzekerd was. Krijg je als onderhand elke maand wel een ander meisje gek op me was.
Wat een mooie tijd was dat toch............
QFT!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef rival het volgende:
ik sprak nooit iemand aan, nu klets ik met iedereen!
het is te leren
Dat werkt niet altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit vind ik gek, je weet dat het gelul is, maar je kunt die gedachte niet weg krijgen.
Je weet dat het gelul is dat soort gedachten ! Doe er dan wat mee !
Nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Welles !quote:
Het klinkt zo heel raar inderdaad. Maar op het moment dat je dan in zo'n situatie zit krijgen die gedachten de overhand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit vind ik gek, je weet dat het gelul is, maar je kunt die gedachte niet weg krijgen.
Je weet dat het gelul is dat soort gedachten ! Doe er dan wat mee !
Haha ja dat heb ik ook wel eens.. Altijd grappigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
QFT!
Maar mijn hoofd moet er wel naar staan. Ik ben niet de leukste als mijn hoofd er niet naar staat. Dus dan blijf ik ook gewoon thuisAlleen soms kom je er pas in de kroeg achter
Laten we eerlijk zijn, na 3 biertjes ben je ook gewoon losser en spontanerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
QFT!
Maar mijn hoofd moet er wel naar staan. Ik ben niet de leukste als mijn hoofd er niet naar staat. Dus dan blijf ik ook gewoon thuisAlleen soms kom je er pas in de kroeg achter
Ik gedroeg me niet als een slet , maar had gewoon dikke pret met m'n maten. En kennelijk vonden de dames dat erg interessant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tijd had ik wat later, ik heb me echt als een slet gedragen een bepaalde periode. Geen spijt van, de leukste dingen gedaan. maar zou het nu niet meer doen.
Nou ja, als je er dan op ingaat ben je natuurlijk een sletquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik gedroeg me niet als een slet , maar had gewoon dikke pret met m'n maten. En kennelijk vonden de dames dat erg interessant.
Mwah, ik heb gewoon geen zin in "wil je wat drinken"/ "ken ik jou niet ergens van" gesprekken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee en dan versta je vaak ook iemand nog slecht (ik dan) maar ik ga dan ook niet voor gesprekken op niveau (sowieso niet
maar in de kroeg helemaal niet.)
Dan hang je boven de pot, sta je te spugenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, na 3 biertjes ben je ook gewoon losser en spontaner.
na 30 niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |