Eens. Maar ook..........quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, los van het feit of je GvE zou kunnen weerstaan of niet. Vind het goed van je dat je wel gewoon voor je principes blijft staan, ook al hebben anderen commentaar op het feit dat je nog maagd bent op je 34ste. Hell, al was je nog steeds maagd op je 50ste, lekker boeiend. Op zo´n leeftijd weet iedereen dat dat uit keuze is, want inderdaad, als het puur om ontmaagden gaat kun je net zo goed 50 euro neerleggen.
Ik zeg: RESPECT.
Eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet geen eisen te hebben. Maar het gaat toch ergens fout nu lijkt mij. Wat je eist moet wel in verhouding staan met wat je te bieden hebt. Anders word het niets.
For once ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Alle oudere mannen die nog maagd zijn willen dat. Lief, onschuldig uitziend, oftewel waar absoluut geen dreiging van uitgaat.
ik kan eerlijk zeggen dat mijn interesse snel verdwijnt bij slechte seksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook. Als het saai is of niet leuk dan is de relatie vaak ook zo
Het grootste probleem is dat de meeste mensen in mijn omgeving al bezet lijken. Ook als je nieuwe mensen ontmoet zijn ze vaak bezet. Dan maakt het ook niet handiger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet geen eisen te hebben. Maar het gaat toch ergens fout nu lijkt mij. Wat je eist moet wel in verhouding staan met wat je te bieden hebt. Anders word het niets.
Dat komt nu ook wel een beetje door je leeftijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat de meeste mensen in mijn omgeving al bezet lijken. Ook als je nieuwe mensen ontmoet zijn ze vaak bezet. Dan maakt het ook niet handiger.
Klopt, maar als niemand bij mij die moeite neemt waarom zou ik het dan wel doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, opzich. Maar hoe makkelijk jij mensen opzij zet op basis van dit soort dingen is een soort zelfmoord.
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik iemand leerde kennen, feestje ofzo, mocht die persoon niet echt in het begin maar uiteindelijk belandde ik dan toch in bed met dr.
Even verder kijken dan de eerste indruk, ik doe het ook lang niet altijd, maar het loont soms oprecht de moeite.
Ik heb mijn samenwoonvriendin eerst nog een beetje lacherig afgwezen, zelfs met een vriend gegeind dat ze dr best kan doen, maar het zal niet gebeuren.
Uiteindelijk 2,5 jaar samengewoond en de beste seks van mijn leven mee gehad, zelfs zo goed dat we 5 maanden na de breakup nog afspreken, puur om te neuken. En als er niemand anders was tussengekomen zouden we dat nog doen denk ik.
Ze moeten wel reeel blijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook ligt aan je eisen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kies je dan uiteindelijk iemand die je erg leuk vind, best lekker, klikt wel oke.... alleen omdat je niet alleen wil blijven? Do we settle for less? Of wachten we op dat vuurwerk? En komt dat vuurwerk ooit? Heb je niet het risico dat je alleen achterblijft? De hele wereld settled en wij blijven de eeuwige vrijgezel?
By the time I hit 30, I'll have enough
Of being a 20-something in love
My friends will all be married or they will be gone
Me, i'll still be wondering what's going onL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb altijd het gevoel dat het is "het perfecte relatiemeisje" of "de hoer"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat het een keuze is maar ik wil me niet laten ontmaagden door een hoer. Dat lijkt me zo ver afstaan van het doen met iemand die wel leuk is dat ik nog liever maagd blijf.
Welkom bij de inloop sessiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hiero.![]()
Hey hallo, ik ben gecertificeerd jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Stelletje pseudo-psychologen hiero.![]()
Het komt op mij over alsof je jezelf sowieso nogal beperkt. Doe eens wat dingen die je anders niet snel doet: praat met vreemden, ga naar een festival, ga op een groepsreis etc. Sta open voor nieuwe mensen en nieuwe ervaringen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat de meeste mensen in mijn omgeving al bezet lijken. Ook als je nieuwe mensen ontmoet zijn ze vaak bezet. Dan maakt het ook niet handiger.
Ga je nog bukken voor de theorie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
ik wil dat ook wel van je overnemen.. Ik heb gehoord dat GHB werkt voor mij en Ang3lquote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan eerlijk zeggen dat mijn interesse snel verdwijnt bij slechte seks
Dat bedoel ik dusquote:
quote:
Vergeet fokmeets nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof je jezelf sowieso nogal beperkt. Doe eens wat dingen die je anders niet snel doet: praat met vreemden, ga naar een festival, ga op een groepsreis etc. Sta open voor nieuwe mensen en nieuwe ervaringen.
Ja, absoluut. Vroeger ging je met vrienden op stap en leerde je nieuwe mensen kennen. Dat gebeurt nu eigenlijk nooit meer omdat ze allemaal getrouwd zijn en/of kinderen hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt nu ook wel een beetje door je leeftijd natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:54 schreef mahlah het volgende:
Kom maar.. kom maar.. Kom maarrrrrrrrr..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Bull, ik kom nog overal, kroeg, concerten, feestjes etc etcquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Vroeger ging je met vrienden op stap en leerde je nieuwe mensen kennen. Dat gebeurt nu eigenlijk nooit meer omdat ze allemaal getrouwd zijn en/of kinderen hebben.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten wel reeel blijven.
Maar meer dat enorme wham bam klik vlam! Dat heb ik bij niemand, op Barbusse na.En soms heb je wel die wam bam klik vlam, maar kan het geen relatie wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kies je dan uiteindelijk iemand die je erg leuk vind, best lekker, klikt wel oke.... alleen omdat je niet alleen wil blijven? Do we settle for less? Of wachten we op dat vuurwerk? En komt dat vuurwerk ooit? Heb je niet het risico dat je alleen achterblijft? De hele wereld settled en wij blijven de eeuwige vrijgezel?
Me, i'll still be wondering what's going on
♥ || Baby catcher in training || ♥
Milowquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me, i'll still be wondering what's going on
Oh, begrijp me goed, ik ga graag in andere plaatsen uit. Daarom ga ik graag naar FOK!meets , nieuwe mensen enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof je jezelf sowieso nogal beperkt. Doe eens wat dingen die je anders niet snel doet: praat met vreemden, ga naar een festival, ga op een groepsreis etc. Sta open voor nieuwe mensen en nieuwe ervaringen.
Maar dat is toch niet zo heel gek? Als iedereen altijd hetzelfde blijft. Mensen worden ouder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Vroeger ging je met vrienden op stap en leerde je nieuwe mensen kennen. Dat gebeurt nu eigenlijk nooit meer omdat ze allemaal getrouwd zijn en/of kinderen hebben.
En soms is dat maar goed ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En soms heb je wel die wam bam klik vlam, maar kan het geen relatie worden
Maar ook ik wil best weer iets vasts hoor, dat losse gedoe doet het eerlijk gezegd minder en minder voor me. Ik sla nog niets zo snel iets leuks af dat op mijn pad komt, maar doe er ook niet zoveel moeite meer voorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef Myraela het volgende:
HeatWave is wel het perfecte voorbeeld dat het wel nog kan.
Ik ga ook gewoon alleen de kroeg in of naar concerten. Ik ga niet thuis zitten kniezen......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, ik kom nog overal, kroeg, concerten, feestjes etc etc.
Ik ook. Sort ofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey hallo, ik ben gecertificeerd ja
Klopt, maar jij bent veel beter in contact leggen met vreemden en dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, ik kom nog overal, kroeg, concerten, feestjes etc etc.
Ik weet wel dat er dat niet inzit voor Barpoes en mij, maar dat hoef je niet in te wrijven!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En soms heb je wel die wam bam klik vlam, maar kan het geen relatie worden
Nooit? of niet altijd of alleen als je gedronken hebt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
Maar zo maar vreemden in de kroeg aanspreken durf ik nog steeds niet.
Jij beperkt jezelf. Denk je dat HW zo geboren is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent veel beter in contact leggen met vreemden en dat maakt het verschil.
Dat doe ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon alleen de kroeg in of naar concerten. Ik ga niet thuis zitten kniezen......
Born in the 80'squote:
Dat komt omdat ik mensen niet per definitie afwijsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent veel beter in contact leggen met vreemden en dat maakt het verschil.
Volgens mij is dat redelijk logisch. Want zoveel is daar ook niet uit te halen. Het is een beetje hetzelfde liedje altijd en je wil graag net wat meer. Maar zie dat maar eens te vindenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ook ik wil best weer iets vasts hoor, dat losse gedoe doet het eerlijk gezegd minder en minder voor me. Ik sla nog niets zo snel iets leuks af dat op mijn pad komt, maar doe er ook niet zoveel moeite meer voor.
Ik begin volwassen te worden, somebody shoot me.
*schiet neer*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ook ik wil best weer iets vasts hoor, dat losse gedoe doet het eerlijk gezegd minder en minder voor me. Ik sla nog niets zo snel iets leuks af dat op mijn pad komt, maar doe er ook niet zoveel moeite meer voor.
Ik begin volwassen te worden, somebody shoot me.
Integendeel, ik was een hele onzeker kutpuber tot mijn 17-18e eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij beperkt jezelf. Denk je dat HW zo geboren is?
nee, dat was dat ongeluk geloof ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had het niet over jullie. Verlies nooit de hoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er dat niet inzit voor Barpoes en mij, maar dat hoef je niet in te wrijven!
Ik ook. Maar de liefde van mijn leven zou ik niet afwijzen als zijn bedkwaliteiten ruimtevoor verbetering overlieten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaik vind goede seks een belangrijk onderdeel in een relatie
Weren´t we all?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel, ik was een hele onzeker kutpuber tot mijn 17-18e eigenlijk.
afgwezen door Angel, oke waar is die trein?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik doelde op vrouwen, sorry. Nu moet ik je afwijzen omdat je geen vrouw bent. Het moet niet gekker worden zeg!
Beter gaan HW en RZ eens samen op stapquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef Myraela het volgende:
HeatWave is wel het perfecte voorbeeld dat het wel nog kan.
Zelden tot nooit. Dan moet ik heel veel gedronken hebben en dan ben ik weer dronken en dat kletst ook niet gezellig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit? of niet altijd of alleen als je gedronken hebt?
Eerlijk gezegd doe ik het in de kroeg eigenlijk ook nooit
Idd, dat was dus ook met een van mijn laatste scharrels, ik werd verliefd, zij niet. Het is dr vergeven, ze blijftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk logisch. Want zoveel is daar ook niet uit te halen. Het is een beetje hetzelfde liedje altijd en je wil graag net wat meer. Maar zie dat maar eens te vinden
De één is er beter in dan de ander. Mijn beste vriend kan het ook heel goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Amsterdam de kroeg in, I´m in!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Beter gaan HW en RZ eens samen op stap
Ik wel, heerlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Nooit? of niet altijd of alleen als je gedronken hebt?
Eerlijk gezegd doe ik het in de kroeg eigenlijk ook nooit
Doeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, ik ga verder met mn kleren, adios
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten wel reeel blijven.
Maar meer dat enorme wham bam klik vlam! Dat heb ik bij niemand, op Barbusse na.I don't settle for less. dan maar vrijgezel de rest van m'n leven, ook al denk ik altijd de behoefte te houden iemand om me heen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kies je dan uiteindelijk iemand die je erg leuk vind, best lekker, klikt wel oke.... alleen omdat je niet alleen wil blijven? Do we settle for less? Of wachten we op dat vuurwerk? En komt dat vuurwerk ooit? Heb je niet het risico dat je alleen achterblijft? De hele wereld settled en wij blijven de eeuwige vrijgezel?
Me, i'll still be wondering what's going onI bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hmm nee dat werkt ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelden tot nooit. Dan moet ik heel veel gedronken hebben en dan ben ik weer dronken en dat kletst ook niet gezellig.
Het gebeurt zelden dat ik zomaar spontaan een leuk gesprek met iemand heb. Ik woon hier nou driekwart jaar en ik kwam mijn buurvrouw tegen in de kroeg afgelopen vrijdag en daar heb ik voor het eerst mee zitten praten.
En als een gesprek dan ook nog een beetje loopt heb ik al een topavond.
Daar kom je als man niet altijd goed mee wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijkIk begin meestal dan met iets wat me opvalt aan diegene. "Je t-shirt zit raar" of soms zelfs "Hoe ziet je buik eruit"
(Als ik net langs iemand loop waarvan het gesprek duidelijk daarover gaat ofzo
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..] Ik begin volwassen te worden, somebody shoot me.
Soms kom je er achter (achteraf altijd natuurlijk) dat het alleen maar een wam bam vlam wasquote:
Ruimte voor verbetering of er achter komen dat je er niets aan kan veranderen is anders hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de liefde van mijn leven zou ik niet afwijzen als zijn bedkwaliteiten ruimtevoor verbetering overlieten.
adiosquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, ik ga verder met mn kleren, adios
Ik ga ook nooit gesprekken aan in de kroeg. Niet dat ik verlegen ben, maar gewoon omdat de kroeg geen locatie is voor een gesprek dat ergens over gaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelden tot nooit. Dan moet ik heel veel gedronken hebben en dan ben ik weer dronken en dat kletst ook niet gezellig.
Het gebeurt zelden dat ik zomaar spontaan een leuk gesprek met iemand heb. Ik woon hier nou driekwart jaar en ik kwam mijn buurvrouw tegen in de kroeg afgelopen vrijdag en daar heb ik voor het eerst mee zitten praten.
En als een gesprek dan ook nog een beetje loopt heb ik al een topavond.
Het probleem is dat ik mezelf nog niet zo zie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mensen niet per definitie afwijs.
Maar ik snap je punt, maar ik snap het niet opzich, ik ken je als een goedlachse gast met humor.
Hehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat was dus ook met een van mijn laatste scharrels, ik werd verliefd, zij niet. Het is dr vergeven, ze blijft.
"Je shirt zit raar"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kom je als man niet altijd goed mee weg.
ik sprak nooit iemand aan, nu klets ik met iedereen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De één is er beter in dan de ander. Mijn beste vriend kan het ook heel goed.
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Daar kom je als man niet altijd goed mee weg.
Oftewel, gewoon niet nadenken. Als ze geen zin in je hebben kappen ze je zo af hoor. Lekker boeiend. Dat is het ergste wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik mezelf nog niet zo zie.En daar gaat het ook fout, als ik met iemand wil praten denk ik:"Wat moet ik zeggen? Die zit toch niet op mij te wachten."
En dat is natuurlijk gelul want dat weet ik immers niet, maar ik heb nog niet de manier gevonden om die gedachte weg te krijgen.
Geen problemen mee,verantwoording ligt bij de "bezette" persoon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehemooi zo.
Hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover scharrelen met en bezet iemand?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehemooi zo.
Tip: Schijt hebben!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik mezelf nog niet zo zie.En daar gaat het ook fout, als ik met iemand wil praten denk ik:"Wat moet ik zeggen? Die zit toch niet op mij te wachten."
En dat is natuurlijk gelul want dat weet ik immers niet, maar ik heb nog niet de manier gevonden om die gedachte weg te krijgen.
Minder focussen op dat meisje, als je in een groep bent en je lult lekker mee, doet gezellig, dan val je wel positief op. Hakkelend en geforceerd met haar gaan praten werkt dan nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mannen zijn behulpzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Opvallend dat de mannen me meteen doodwillen, logisch ook.
Rond m,n 18e was ik zo populair dat ik TE zelfverzekerd was. Krijg je als onderhand elke maand wel een ander meisje gek op me was.quote:
Nee en dan versta je vaak ook iemand nog slecht (ik danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ga ook nooit gesprekken aan in de kroeg. Niet dat ik verlegen ben, maar gewoon omdat de kroeg geen locatie is voor een gesprek dat ergens over gaat.
Ik zou me veel te schuldig voelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehemooi zo.
Crap, ik word steeds nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond m,n 18e was ik zo populair dat ik TE zelfverzekerd was. Krijg je als onderhand elke maand wel een ander meisje gek op me was.
Wat een mooie tijd was dat toch............
Dit vind ik gek, je weet dat het gelul is, maar je kunt die gedachte niet weg krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef RealZeus het volgende:
Nee klopt. Alleen ben ik meestal dus niet in een groep.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder focussen op dat meisje, als je in een groep bent en je lult lekker mee, doet gezellig, dan val je wel positief op. Hakkelend en geforceerd met haar gaan praten werkt dan niet.
Die tijd had ik wat later, ik heb me echt als een slet gedragen een bepaalde periode. Geen spijt van, de leukste dingen gedaan. maar zou het nu niet meer doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond m,n 18e was ik zo populair dat ik TE zelfverzekerd was. Krijg je als onderhand elke maand wel een ander meisje gek op me was.
Wat een mooie tijd was dat toch............
QFT!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef rival het volgende:
ik sprak nooit iemand aan, nu klets ik met iedereen!
het is te leren
Dat werkt niet altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit vind ik gek, je weet dat het gelul is, maar je kunt die gedachte niet weg krijgen.
Je weet dat het gelul is dat soort gedachten ! Doe er dan wat mee !
Nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Welles !quote:
Het klinkt zo heel raar inderdaad. Maar op het moment dat je dan in zo'n situatie zit krijgen die gedachten de overhand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit vind ik gek, je weet dat het gelul is, maar je kunt die gedachte niet weg krijgen.
Je weet dat het gelul is dat soort gedachten ! Doe er dan wat mee !
Haha ja dat heb ik ook wel eens.. Altijd grappigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
QFT!
Maar mijn hoofd moet er wel naar staan. Ik ben niet de leukste als mijn hoofd er niet naar staat. Dus dan blijf ik ook gewoon thuisAlleen soms kom je er pas in de kroeg achter
Laten we eerlijk zijn, na 3 biertjes ben je ook gewoon losser en spontanerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
QFT!
Maar mijn hoofd moet er wel naar staan. Ik ben niet de leukste als mijn hoofd er niet naar staat. Dus dan blijf ik ook gewoon thuisAlleen soms kom je er pas in de kroeg achter
Ik gedroeg me niet als een slet , maar had gewoon dikke pret met m'n maten. En kennelijk vonden de dames dat erg interessant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tijd had ik wat later, ik heb me echt als een slet gedragen een bepaalde periode. Geen spijt van, de leukste dingen gedaan. maar zou het nu niet meer doen.
Nou ja, als je er dan op ingaat ben je natuurlijk een sletquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik gedroeg me niet als een slet , maar had gewoon dikke pret met m'n maten. En kennelijk vonden de dames dat erg interessant.
Mwah, ik heb gewoon geen zin in "wil je wat drinken"/ "ken ik jou niet ergens van" gesprekken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee en dan versta je vaak ook iemand nog slecht (ik dan) maar ik ga dan ook niet voor gesprekken op niveau (sowieso niet
maar in de kroeg helemaal niet.)
Dan hang je boven de pot, sta je te spugenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, na 3 biertjes ben je ook gewoon losser en spontaner.
na 30 niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |