dan zal je me vaker dan 1x moeten zien, want ik ben nogal veranderlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind GvE moeilijk te beoordelen, adhv de ene foto vind ik het een leuk koppie, op de andere vind ik dr totaal niet mooi. Dus, ik moet het in het echt zien wil ik zeggen of ik dr mooi vind of niet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Google is NIET je vriend in dit geval![]()
Nou dat blijft gewoon achter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar haal je die shit allemaal vandaan man ?![]()
Je haar, kleren, make-up misschien, je gezicht, ogen, glimlach etc nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zal je me vaker dan 1x moeten zien, want ik ben nogal veranderlijk
Goede woordkeus ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar haal je die shit allemaal vandaan man ?![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje misselijk nu, na het lezen van dit topic
Ik zie gewoon een duidelijk verschil tussen internetpersoonlijkheden en hoe ze echt zijn. Uiterlijk speelt daar natuurlijk wel een rol in. Maar er zaten ook qua uiterlijk mensen tussen die precies mijn smaak waren, maar wat gewoon echt niet lekker liep.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef mahlah het volgende:
[..]
[..]
Je beoordeelt mensen pas als je ze ziet
Ik ook trouwens.... iemand met een goed innerlijk zonder lekker lijf kan ik weinig mee.
jij snapt het tenminstequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je haar, kleren, make-up misschien, je gezicht, ogen, glimlach etc niet.
Die hebben wij homo's niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hard geworden klontje poep in je bilhaartjes is inderdaad veel beter.
aaaahw ,kom maar hoor jochie,dan knip ik het er wel ff uitquote:
ja, maar dat heeft niks met innerlijk te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens een ONS boeit het ook of je een egoist in bed hebt of een gever
Dat is geen liefde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
aaaahw ,kom maar hoor jochie,dan knip ik het er wel ff uit
wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben wij homo's niet.
We laten ons sterretje altijd stralen.
Zandstralen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben wij homo's niet.
We laten ons sterretje altijd stralen.
Precies. Een leuk innerlijk heb je weinig aan zonder leuke verpakkingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een duidelijk verschil tussen internetpersoonlijkheden en hoe ze echt zijn. Uiterlijk speelt daar natuurlijk wel een rol in. Maar er zaten ook qua uiterlijk mensen tussen die precies mijn smaak waren, maar wat gewoon echt niet lekker liep.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Shineee, shineeeee, shiiiineeeeeee!
met het uiterlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat heeft niks met innerlijk te maken
nah, eerlijk, de ene dag vind ik mij mooi en de andere dag nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je haar, kleren, make-up misschien, je gezicht, ogen, glimlach etc niet.
OK., ook best hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah, eerlijk, de ene dag vind ik mij mooi en de andere dag nietniks onzekerheid of arogantie, maar zo werkt dat
Ah crap, daar was ik al bang voor. Ik word afgeleid hier.. zit op mn werk..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik weet wel wat polijsten is.
Ik bedenk me net dat de term STARFUCKER wel ineens een andere lading heeftquote:
maar je ogen en glimlach veranderen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah, eerlijk, de ene dag vind ik mij mooi en de andere dag nietniks onzekerheid of arogantie, maar zo werkt dat
nee, je hebt het innerlijk, het uiterlijk en de bedprestatiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
met het uiterlijk?![]()
dat heeft toch alles met je innerlijk te maken?
Ja het wachten moet toch niet voor niets geweest zijn!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat je het expres heel kritisch bent omdat je ondertussen heel angstig bent geworden, RZ
Misschien wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat je het expres heel kritisch bent omdat je ondertussen heel angstig bent geworden, RZ
Ik denk niet dat RZ kritisch eigenlijk, hij wil gewoon een leuke meid. Beetje onschuldig, met een lieve uitstraling, waarbij hij zich op zijn gemak voelt. Zo´n persoon hoeft niet persé bloedmooi te zijn volgens de algemeen geldende norm, dus nee, ik denk dat kritisch het verkeerde woord is hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
En die snakebite dan? Dat verandert wel iets aan je glimlachquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar je ogen en glimlach veranderen niet
En heeft alle 3 geen fuck met elkaar te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, je hebt het innerlijk, het uiterlijk en de bedprestaties3 verschillende dingen
Goed! Lekker rustig.. Geen krampen, pijn of misselijkheidquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat RZ kritisch eigenlijk, hij wil gewoon een leuke meid. Beetje onschuldig, met een lieve uitstraling, waarbij hij zich op zijn gemak voelt.Zo´n persoon hoeft niet persé bloedmooi te zijn volgens de algemeen geldende norm, dus nee, ik denk dat kritisch het verkeerde woord is hier.
Kritisch is niet alleeen "het mooiste, lekkerste" JE beoordeelt adhv een aantal criteria, heeft niets met de "heersende" opvatting te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat RZ kritisch eigenlijk, hij wil gewoon een leuke meid. Beetje onschuldig, met een lieve uitstraling, waarbij hij zich op zijn gemak voelt. Zo´n persoon hoeft niet persé bloedmooi te zijn volgens de algemeen geldende norm, dus nee, ik denk dat kritisch het verkeerde woord is hier.
jawelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar je ogen en glimlach veranderen niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Alle oudere mannen die nog maagd zijn willen dat. Lief, onschuldig uitziend, oftewel waar absoluut geen dreiging van uitgaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat RZ kritisch eigenlijk, hij wil gewoon een leuke meid. Beetje onschuldig, met een lieve uitstraling, waarbij hij zich op zijn gemak voelt. Zo´n persoon hoeft niet persé bloedmooi te zijn volgens de algemeen geldende norm, dus nee, ik denk dat kritisch het verkeerde woord is hier.
Dan heb je echt geluk, Tal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Lekker rustig.. Geen krampen, pijn of misselijkheid
Feit is dat je niks te willen hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien wel.
Feit is dat ik een vrouw leuk moet vinden wil ik er wat mee doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]You asked for it!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
tenzij je the whole package wilt nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
En heeft alle 3 geen fuck met elkaar te maken
Dat is maar een dagje lieverdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk, Tal.
Mijn schoonzusje was bij hun eerste kind 8 maanden lang kotsmisselijk. Ze had ook sondevoeding. Ze is tijdens haar zwangerschap zelfs 11 kilo afgevallen.
Nu is ze weer zwanger en nu is de misselijkheid gelukkig wel over gegaan.
Ja maar ik denk niet dat RZ´s "eisenpakket" nou zodanig is dat hij als "zeer kritisch" mag worden bestempeld. Het gaat hem denk ik vooral om het innerlijk en een lieve uitstraling, een gevoel van geborgenheid, vertrouwen. Jammer alleen dat nog maar heel weinig vrouwen "lief en onschuldig" blijven naarmate ze ouder worden... Misschien in die zin dus kritisch, maar ik snap hem wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kritisch is niet alleeen "het mooiste, lekkerste" JE beoordeelt adhv een aantal criteria, heeft niets met de "heersende" opvatting te maken.
Ik ben ook heel kritisch, maar val totaal niet op de gemiddelde barbie of dancechick oid. (van die hippe, lekkere wijven zeg maar).
[kort door de bocht] Wel waar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
En heeft alle 3 geen fuck met elkaar te maken
Zeker wil, ik heb genoeg te willen. Het wordt alleen niet ingewilligd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Feit is dat je niks te willen hebt
Bij een ONS zoek je geen whole package. Ga je vaak voor 1 uit 3 of 2 uit 3.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij je the whole package wilt niet
Dat help ik je dan hopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is maar een dagje lieverd
Zondag onwijs veel krampen. Bloedverlies zelfs. En 's nachts ga ik meestal over mijn nek.
Elke dag is weer nieuwMaar als ik me elke dag zoals vandaag voel ben ik een bofkont.
Neuken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn kei goed in bed, maar daar moet je van overgeven
Hij wijst iemand af van wie iedereen inclusief hijzelf al weet: never gonna happen. Is dat kritisch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind leuke vrouwen afwijzen op grond van hun postgedrag wel kritischer dan je je kan veroorloven als je 31 bent en nog maagd.
Jij treft echt de verkeerde mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[kort door de bocht] Wel waar!
Mooie mensen zijn slecht in bed want die hoeven er geen fuck voor te doen vinden ze
Middelmatige mensen zijn oke in bed
Lelijke mensen zijn kei goed in bed, maar daar moet je van overgeven
nee dan moet je overgevenquote:
Ja Barpoes wil niet met me door italie heencruisenquote:
Als ze dat beide al weten, dan is er toch ook niets om af te wijzen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij wijst iemand af van wie iedereen inclusief hijzelf al weet: never gonna happen. Is dat kritisch?
34quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind leuke vrouwen afwijzen op grond van hun postgedrag wel kritischer dan je je kan veroorloven als je 31 bent en nog maagd.
Ik kan best wel koken hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dan moet je overgeven
En dan weet ik niet of je me lelijk vindt of dat dat door de boontjes komt
En dan word ik onzeker
Strike 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Lily-Ella het volgende:
dta bedoel ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij een ONS zoek je geen whole package. Ga je vaak voor 1 uit 3 of 2 uit 3.
Bij een relatie is dat zeker anders.
Ik vertrek vrijdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Barpoes wil niet met me door italie heencruisen
Gelukkig ben ik 34 dus ik mag wel kritisch zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Eensch. Waar gaat deze discussie dus over?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze dat beide al weten, dan is er toch ook niets om af te wijzen.
Goede bedprestaties zijn voor jou onderdeel van the whole package?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij je the whole package wilt niet
Ik wel hoor lieverdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Barpoes wil niet met me door italie heencruisen
GROOT HARD GEMEEN SCHELDWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jij moet nou aan de augurken en rolmopsen en zulks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan best wel koken hoorIk eet geen vieze boontje
Yuki yuki fuki fuki?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wel hoor lieverd
Maar waarschijnlijk is dat dan weer niet wederzijds
Augurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet nou aan de augurken en rolmopsen en zulks.
Vrijdag ben ik in Heerlen. Zaterdag in Duitsland. En zondag in Italiëquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GROOT HARD GEMEEN SCHELDWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen als ik er aan denk kan ik alquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet nou aan de augurken en rolmopsen en zulks.
mooie ogen zijn alles behalve afhankelijk van kleurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawelde ene dag heb ik groene ogen de andere dag blauwe en de andere dag grijze.. Soms een mixje
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goede bedprestaties zijn voor jou onderdeel van the whole package?
Ik ben het helemaal met je eens, los van het feit of je GvE zou kunnen weerstaan of niet. Vind het goed van je dat je wel gewoon voor je principes blijft staan, ook al hebben anderen commentaar op het feit dat je nog maagd bent op je 34ste. Hell, al was je nog steeds maagd op je 50ste, lekker boeiend. Op zo´n leeftijd weet iedereen dat dat uit keuze is, want inderdaad, als het puur om ontmaagden gaat kun je net zo goed 50 euro neerleggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik 34 dus ik mag wel kritisch zijn.
Ik vind het belachelijk dat je niet kritisch zou mogen zijn als maagd. Ik zou als blij moeten zijn met alles van 36 graden en warmer en een hartslag.
Sorry, ik ben niet de knapste maar ook ik heb eisen.
Als je geen eisen meer hebt dan heb je ook geen eigenwaarde meer en dan ben je inderdaad op het punt dat je zoiets hebt van: dan maar naar de hoeren.
Is het ook. Als het saai is of niet leuk dan is de relatie vaak ook zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaik vind goede seks een belangrijk onderdeel in een relatie
Je hoeft ook niet geen eisen te hebben. Maar het gaat toch ergens fout nu lijkt mij. Wat je eist moet wel in verhouding staan met wat je te bieden hebt. Anders word het niets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je niet kritisch zou mogen zijn als maagd. Ik zou als blij moeten zijn met alles van 36 graden en warmer en een hartslag.
Als je geen eisen meer hebt dan heb je ook geen eigenwaarde meer en dan ben je inderdaad op het punt dat je zoiets hebt van: dan maar naar de hoeren.
inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je niet kritisch zou mogen zijn als maagd. Ik zou al blij moeten zijn met alles van 36 graden en warmer en een hartslag.
Sex & The City: Do we settle for less?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Geen eisen is weer totaal de andere kant op. Je hebt ook nog: Minder eisen
Eens, opzich. Maar hoe makkelijk jij mensen opzij zet op basis van dit soort dingen is een soort zelfmoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook ligt aan je eisen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex & The City: Do we settle for less?
DE vraag bij mijn beste vriendin en mij.
Zijn we te kritisch en daarom nog alleen?
Moeten we dan water bij de wijn doen en minder kritisch zijn?
Do we settle for less, and if not, will we wait forever?
Nee, ik zeg niet dat het een keuze is maar ik wil me niet laten ontmaagden door een hoer. Dat lijkt me zo ver afstaan van het doen met iemand die wel leuk is dat ik nog liever maagd blijf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, los van het feit of je GvE zou kunnen weerstaan of niet. Vind het goed van je dat je wel gewoon voor je principes blijft staan, ook al hebben anderen commentaar op het feit dat je nog maagd bent op je 34ste. Hell, al was je nog steeds maagd op je 50ste, lekker boeiend. Op zo´n leeftijd weet iedereen dat dat uit keuze is, want inderdaad, als het puur om ontmaagden gaat kun je net zo goed 50 euro neerleggen.
Ik zeg: RESPECT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |