dan zal je me vaker dan 1x moeten zien, want ik ben nogal veranderlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind GvE moeilijk te beoordelen, adhv de ene foto vind ik het een leuk koppie, op de andere vind ik dr totaal niet mooi. Dus, ik moet het in het echt zien wil ik zeggen of ik dr mooi vind of niet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Google is NIET je vriend in dit geval![]()
Nou dat blijft gewoon achter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar haal je die shit allemaal vandaan man ?![]()
Je haar, kleren, make-up misschien, je gezicht, ogen, glimlach etc nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zal je me vaker dan 1x moeten zien, want ik ben nogal veranderlijk
Goede woordkeus ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar haal je die shit allemaal vandaan man ?![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje misselijk nu, na het lezen van dit topic
Ik zie gewoon een duidelijk verschil tussen internetpersoonlijkheden en hoe ze echt zijn. Uiterlijk speelt daar natuurlijk wel een rol in. Maar er zaten ook qua uiterlijk mensen tussen die precies mijn smaak waren, maar wat gewoon echt niet lekker liep.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef mahlah het volgende:
[..]
[..]
Je beoordeelt mensen pas als je ze ziet
Ik ook trouwens.... iemand met een goed innerlijk zonder lekker lijf kan ik weinig mee.
jij snapt het tenminstequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je haar, kleren, make-up misschien, je gezicht, ogen, glimlach etc niet.
Die hebben wij homo's niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hard geworden klontje poep in je bilhaartjes is inderdaad veel beter.
aaaahw ,kom maar hoor jochie,dan knip ik het er wel ff uitquote:
ja, maar dat heeft niks met innerlijk te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens een ONS boeit het ook of je een egoist in bed hebt of een gever
Dat is geen liefde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
aaaahw ,kom maar hoor jochie,dan knip ik het er wel ff uit
wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben wij homo's niet.
We laten ons sterretje altijd stralen.
Zandstralen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben wij homo's niet.
We laten ons sterretje altijd stralen.
Precies. Een leuk innerlijk heb je weinig aan zonder leuke verpakkingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een duidelijk verschil tussen internetpersoonlijkheden en hoe ze echt zijn. Uiterlijk speelt daar natuurlijk wel een rol in. Maar er zaten ook qua uiterlijk mensen tussen die precies mijn smaak waren, maar wat gewoon echt niet lekker liep.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Shineee, shineeeee, shiiiineeeeeee!
met het uiterlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat heeft niks met innerlijk te maken
nah, eerlijk, de ene dag vind ik mij mooi en de andere dag nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je haar, kleren, make-up misschien, je gezicht, ogen, glimlach etc niet.
OK., ook best hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah, eerlijk, de ene dag vind ik mij mooi en de andere dag nietniks onzekerheid of arogantie, maar zo werkt dat
Ah crap, daar was ik al bang voor. Ik word afgeleid hier.. zit op mn werk..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik weet wel wat polijsten is.
Ik bedenk me net dat de term STARFUCKER wel ineens een andere lading heeftquote:
maar je ogen en glimlach veranderen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah, eerlijk, de ene dag vind ik mij mooi en de andere dag nietniks onzekerheid of arogantie, maar zo werkt dat
nee, je hebt het innerlijk, het uiterlijk en de bedprestatiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
met het uiterlijk?![]()
dat heeft toch alles met je innerlijk te maken?
Ja het wachten moet toch niet voor niets geweest zijn!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat je het expres heel kritisch bent omdat je ondertussen heel angstig bent geworden, RZ
Misschien wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat je het expres heel kritisch bent omdat je ondertussen heel angstig bent geworden, RZ
Ik denk niet dat RZ kritisch eigenlijk, hij wil gewoon een leuke meid. Beetje onschuldig, met een lieve uitstraling, waarbij hij zich op zijn gemak voelt. Zo´n persoon hoeft niet persé bloedmooi te zijn volgens de algemeen geldende norm, dus nee, ik denk dat kritisch het verkeerde woord is hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
En die snakebite dan? Dat verandert wel iets aan je glimlachquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
maar je ogen en glimlach veranderen niet
En heeft alle 3 geen fuck met elkaar te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, je hebt het innerlijk, het uiterlijk en de bedprestaties3 verschillende dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |