want Chagarijnig is ongeveer vergelijkbaar met een hoofdletter "vergeten" ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging mij om het principe van wraak nemen... verpest het nou niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze wel laten zitten? Alleen een beetje opgepoetst voor Lily? Dat is echte liefde.
quote:
Ik kon toch niet weerstaan om het even te googelen... WAAROM ben ik ook zo nieuwsgierigquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze wel laten zitten? Alleen een beetje opgepoetst voor Lily? Dat is echte liefde.
dat is een natuurlijk iets.. :l ik ben gewoon iemand die op uiterlijk gericht is, vooral voor een ONS, dan boeit innerlijk nmlk nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je in elk geval wat ik al dacht.
nu je dit post komen we er waarschijnlijk achterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat tarrels zijn en dat vind ik eigenlijk best prima!
Godverdomme Godt.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hard geworden klontje poep in je bilhaartjes is inderdaad veel beter.
Google is NIET je vriend in dit gevalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was dat om de tarrels, of om mij?
Sowieso. Vaak zegt het uiterlijk ook al een hoop over iemand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is een natuurlijk iets.. :l ik ben gewoon iemand die op uiterlijk gericht is, vooral voor een ONS, dan boeit innerlijk nmlk niet
Alsof Angel niet weet wat tarrels zijn. Hij doet het met mannen weet je nog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoek maar eens op,dan wordt het nog veel rotter
Waar haal je die shit allemaal vandaan man ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hard geworden klontje poep in je bilhaartjes is inderdaad veel beter.
tijdens een ONS boeit het ook of je een egoist in bed hebt of een geverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is een natuurlijk iets.. :l ik ben gewoon iemand die op uiterlijk gericht is, vooral voor een ONS, dan boeit innerlijk nmlk niet
Gooi het eens in een spoilert?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weerstaan om het even te googelen... WAAROM ben ik ook zo nieuwsgierig
Goed hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:
Je beoordeelt mensen pas als je ze zietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal zijn de mensen die ik online niet zo tof vond in het echt toch wel heel tof. En de mensen die hier geweldig zijn, klikt dan totaal niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |