Ik zeg toch ook: gebaseerd op hoe ze hier overkomt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er verschil is tussen hier en IRL.
en hoe ze hier doet ben je snel vergeten als ze IRL leuk tegen je doet...
daarbij weet jij niet hoe je reageerd als een vrouw sexuele interesse toont...
Dat weet ik allemaal, ik weet niet hoe je zal reageren... jij blijkbaar wel terwijl je deze dingen niet eens weet
Mag ik even?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er verschil is tussen hier en IRL.
en hoe ze hier doet ben je snel vergeten als ze IRL leuk tegen je doet...
daarbij weet jij niet hoe je reageerd als een vrouw sexuele interesse toont...
Dat weet ik allemaal, ik weet niet hoe je zal reageren... jij blijkbaar wel terwijl je deze dingen niet eens weet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met zulke romantiek kom je er wel ja
haha, dankje poppekind, maar ook jij weet er niks vanquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk RZ, dat is het probleem. Je kan niet zeggen of ik wel of niet leuk ben, want je kent me niet
Gewoon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Waarom denken mensen altijd dat "de internetpersoon" hetzelfde is als irl?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef RealZeus het volgende:
Zoals ik al zei: gebaseerd op je manier van posten vind ik je niet leuk.
En dat vind ik dus zo st/dom hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik zeg toch ook: gebaseerd op hoe ze hier overkomt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mag ik even?
Zo.
edit: crap dat je het amper ziet, maar ik heb je dus even op 5 taal- en stijlfouten gewezen.
mja, dat wil niet zeggen dat je kunt mompelen dat ik geen leuk meisje benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gebaseerd op je manier van posten vind ik je niet leuk.
OMFG....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk: Wanneer jij en ik in de maffia auto, na een dagje met open ramen rijden door italiaanse kronkelweggetjes en eten op het strand en muziek, dan vermoeid in de auto terugzitten... vermoeid maar voldaan.... en dat jij dan even stopt bij een klif omdat je toch wel loom bent geeworden en dat we dan buiten gaan zitten (o nee kut, het moest de bank zijn)... dat we dan op de achterbank gaan liggen met onze hoofden op de hoedenplank en dan zo de sterren zien..... en dat er dan een vallende ster valt en jij zegt "Angel, die's voor jou, wens maar iets" .... en dat ik dan zeg "Barpoes, weet je wat ik altijd gewensd heb? Dit moment... maar dna nog met..." en dan leun ik zo naar je toe en.... verder zal ik het je besparen anders word je misselijk, maar ik ga eeeeeeven naar de wc!
Meestal zijn de mensen die ik online niet zo tof vond in het echt toch wel heel tof. En de mensen die hier geweldig zijn, klikt dan totaal niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Waarom denken mensen altijd dat "de internetpersoon" hetzelfde is als irl?
Want?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
En dat vind ik dus zo st/dom hè
I'm pulling your leg rather than pulling your dick... you know that, right?quote:
Jij valt dan ook niet op innerlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..] Meestal zijn de mensen die ik online niet zo tof vond in het echt toch wel heel tof. En de mensen die hier geweldig zijn, klikt dan totaal niet.![]()
eigenlijk oordeel ik op uiterlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want?
Wil jij beweren dat jij dat niet doet? Iedereen beoordeelt elkaar aan de manier van posten.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk: Wanneer jij en ik in de maffia auto, na een dagje met open ramen rijden door italiaanse kronkelweggetjes en eten op het strand en muziek, dan vermoeid in de auto terugzitten... vermoeid maar voldaan.... en dat jij dan even stopt bij een klif omdat je toch wel loom bent geeworden en dat we dan buiten gaan zitten (o nee kut, het moest de bank zijn)... dat we dan op de achterbank gaan liggen met onze hoofden op de hoedenplank en dan zo de sterren zien..... en dat er dan een vallende ster valt en jij zegt "Angel, die's voor jou, wens maar iets" .... en dat ik dan zeg "Barpoes, weet je wat ik altijd gewensd heb? Dit moment... maar dna nog met..." en dan leun ik zo naar je toe en.... verder zal ik het je besparen anders word je misselijk, maar ik ga eeeeeeven naar de wc!
En bedankt voor het oprakelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef Lily-Ella het volgende:
Tarrels wegknagen. Jezus, dat beeld krijg ik nooit meer uit mijn hoofd.
Ik zou zwichten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet op innerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |