Dat is natuurlijk gelul. Ik wil best neuken. Maar wel met een leuk meisje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
RZ wil gewoon niet neuken! Die wil knuffelen en een diepgaande relatie! Daar past neukuh heul nie bij
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wilde RZ! Ik zie het!![]()
RZ Lily wil met je batsen! Ze wil je tarrels wegknagen
Jammer Lily! Je bent geen meisje meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Ik wil best neuken. Maar wel met een leuk meisje.
Ik weet wel zeker dat er verschil is tussen hier en IRL.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef RealZeus het volgende:
Nee, en jullie weten het wel zeker. Flikker toch op.
Als ik niks met een vrouw, als in leuk vinden, gaat er niks gebeuren. Punt.
Oeh.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wilde RZ! Ik zie het!![]()
RZ Lily wil met je batsen! Ze wil je tarrels wegknagen
Ik ben bang voor hem dat het bij een film kijken blijft, goede filmsmaak heeft hij zeker.quote:
kijk RZ, dat is het probleem. Je kan niet zeggen of ik wel of niet leuk ben, want je kent me nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Ik wil best neuken. Maar wel met een leuk meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
nee begrijpend lezen is niet m'n sterkste punt, en ik ben met tig andere dingen tegelijk bezig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan echt niet begrijpend lezen he? Het gaat om een in ieder geval redelijk aantrekkelijk meisje in dit hele voorbeeld. Niet perse iemands type, maar gewoon een redelijk tot leuke meid om te zien. En JA ik weet dat het voor iedereen anders is...
Ik vind jou wel leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk RZ, dat is het probleem. Je kan niet zeggen of ik wel of niet leuk bent, want je kent me niet
Neeeheeequote:
HIhihii0ihigi Okeauj.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat komt wel na het VMBO meisje. [ afbeelding ]
Zoals ik al zei: gebaseerd op je manier van posten vind ik je niet leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk RZ, dat is het probleem. Je kan niet zeggen of ik wel of niet leuk bent, want je kent me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |