Strike 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind leuke vrouwen afwijzen op grond van hun postgedrag wel kritischer dan je je kan veroorloven als je 31 bent en nog maagd.
dta bedoel ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij een ONS zoek je geen whole package. Ga je vaak voor 1 uit 3 of 2 uit 3.
Bij een relatie is dat zeker anders.
Ik vertrek vrijdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Barpoes wil niet met me door italie heencruisen
Gelukkig ben ik 34 dus ik mag wel kritisch zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind leuke vrouwen afwijzen op grond van hun postgedrag wel kritischer dan je je kan veroorloven als je 31 bent en nog maagd.
Eensch. Waar gaat deze discussie dus over?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze dat beide al weten, dan is er toch ook niets om af te wijzen.
Goede bedprestaties zijn voor jou onderdeel van the whole package?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij je the whole package wilt niet
Ik wel hoor lieverdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Barpoes wil niet met me door italie heencruisen
GROOT HARD GEMEEN SCHELDWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jij moet nou aan de augurken en rolmopsen en zulks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan best wel koken hoorIk eet geen vieze boontje
Yuki yuki fuki fuki?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wel hoor lieverd
Maar waarschijnlijk is dat dan weer niet wederzijds
Augurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet nou aan de augurken en rolmopsen en zulks.
Vrijdag ben ik in Heerlen. Zaterdag in Duitsland. En zondag in Italiëquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GROOT HARD GEMEEN SCHELDWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen als ik er aan denk kan ik alquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij moet nou aan de augurken en rolmopsen en zulks.
mooie ogen zijn alles behalve afhankelijk van kleurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawelde ene dag heb ik groene ogen de andere dag blauwe en de andere dag grijze.. Soms een mixje
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goede bedprestaties zijn voor jou onderdeel van the whole package?
Ik ben het helemaal met je eens, los van het feit of je GvE zou kunnen weerstaan of niet. Vind het goed van je dat je wel gewoon voor je principes blijft staan, ook al hebben anderen commentaar op het feit dat je nog maagd bent op je 34ste. Hell, al was je nog steeds maagd op je 50ste, lekker boeiend. Op zo´n leeftijd weet iedereen dat dat uit keuze is, want inderdaad, als het puur om ontmaagden gaat kun je net zo goed 50 euro neerleggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik 34 dus ik mag wel kritisch zijn.
Ik vind het belachelijk dat je niet kritisch zou mogen zijn als maagd. Ik zou als blij moeten zijn met alles van 36 graden en warmer en een hartslag.
Sorry, ik ben niet de knapste maar ook ik heb eisen.
Als je geen eisen meer hebt dan heb je ook geen eigenwaarde meer en dan ben je inderdaad op het punt dat je zoiets hebt van: dan maar naar de hoeren.
Is het ook. Als het saai is of niet leuk dan is de relatie vaak ook zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaik vind goede seks een belangrijk onderdeel in een relatie
Je hoeft ook niet geen eisen te hebben. Maar het gaat toch ergens fout nu lijkt mij. Wat je eist moet wel in verhouding staan met wat je te bieden hebt. Anders word het niets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je niet kritisch zou mogen zijn als maagd. Ik zou als blij moeten zijn met alles van 36 graden en warmer en een hartslag.
Als je geen eisen meer hebt dan heb je ook geen eigenwaarde meer en dan ben je inderdaad op het punt dat je zoiets hebt van: dan maar naar de hoeren.
inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je niet kritisch zou mogen zijn als maagd. Ik zou al blij moeten zijn met alles van 36 graden en warmer en een hartslag.
Sex & The City: Do we settle for less?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Geen eisen is weer totaal de andere kant op. Je hebt ook nog: Minder eisen
Eens, opzich. Maar hoe makkelijk jij mensen opzij zet op basis van dit soort dingen is een soort zelfmoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook ligt aan je eisen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex & The City: Do we settle for less?
DE vraag bij mijn beste vriendin en mij.
Zijn we te kritisch en daarom nog alleen?
Moeten we dan water bij de wijn doen en minder kritisch zijn?
Do we settle for less, and if not, will we wait forever?
Nee, ik zeg niet dat het een keuze is maar ik wil me niet laten ontmaagden door een hoer. Dat lijkt me zo ver afstaan van het doen met iemand die wel leuk is dat ik nog liever maagd blijf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, los van het feit of je GvE zou kunnen weerstaan of niet. Vind het goed van je dat je wel gewoon voor je principes blijft staan, ook al hebben anderen commentaar op het feit dat je nog maagd bent op je 34ste. Hell, al was je nog steeds maagd op je 50ste, lekker boeiend. Op zo´n leeftijd weet iedereen dat dat uit keuze is, want inderdaad, als het puur om ontmaagden gaat kun je net zo goed 50 euro neerleggen.
Ik zeg: RESPECT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |