Dat zijn echt baantjes waarbij je leert om te gaan met vreemde mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat doe ik al 4 jaar.
En ik wilde eigenlijk ook op de grote bus maar daar hebben ze momenteel mensen genoeg.
ik word weer mooi getypeerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OhNou ben ik heel erg nieuwsgierig...
RZ, herstel, er zitten dus wel vreemde snuiters tussenexcuus voor de verkeerde informatie
Slap ouwehoeren met iedereen.quote:
Ik zou ook gewoon 1 kind Gerardus Hermanus Bertus kunnen noemen. Zodat hij moet tekenen met G.H.B. *achternaam*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er nou een drieling van had gemaakt had je ze G, H en B kunnen noemen
En weet je wat nou het domme is? In werk of winkelsituaties heb ik er totaal geen moeite mee. Dan lul ik zo overal tegen aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn echt baantjes waarbij je leert om te gaan met vreemde mensen
Zo veel mogelijk dat soort werk doen lijkt me
een GHB en een XTCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon 1 kind Gerardus Hermanus Bertus kunnen noemen. Zodat hij moet tekenen met G.H.B. *achternaam*
Dat heb je helaas in dit dorp genaamd Eindhoven niet. Maar Amsterdam vind ik weer te druk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk, daarom is in Amsterdam wonen zo tof, mijn stamkroeg heeft 7 dagen in de week livemuziek.
Ik doe het m'n hele leven al.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef mahlah het volgende:
Ik kan niet slap ouwehoeren al zou mn leven er vanaf hangen
Ik kan het heel goed zelfs, maar niet zomaar tegen onbekenden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef mahlah het volgende:
Ik kan niet slap ouwehoeren al zou mn leven er vanaf hangen
Omdat er dan niets vanaf hangtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En weet je wat nou het domme is? In werk of winkelsituaties heb ik er totaal geen moeite mee. Dan lul ik zo overal tegen aan.![]()
Maar het was inderdaad wel de reden om met de buurtbus te beginnen destijds.
En ik wil nog steeds op de grote bus.
Xander Tinus Cornelius..quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef mahlah het volgende:
Ang3l ... ik zie het wel .. daar in de OP!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:32 schreef Tally het volgende:
Slap ouwehoeren breekt het ijsAls ik niet met iemand slap kan ouwehoeren dan zal het waarschijnlijk ook geen vriend worden
![]()
Jullie dachten wel aan mij! Dat doet iedereen namelijk altijd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het helemaal niet over je!
Hij is al lange tijd weer unbanned hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi daar is een bepaalde poster uit singles geband en ik ben het niet.
Wie? Ik ken ze vast wel. En zij mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En nou niet meteen denken dat het loezerts zijn, want vriendinnen van me doen dat bijvoorbeeld ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb toen begrepen dat juist de eigenaar een vreemde dictator is.
Deze is nog veel minder voor rede vatbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Nee, toen jij binnen kwam zetten ging iedereen weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
En natuurlijk kom ik weer binnen zetten als iedereen weg is.
Dat is er dus niet, dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er dan niets vanaf hangtDie grote bus zou ik zeker doen!
Zelfs solliciteren op iets als een stadsbus ofzoWie weet wat je daar tegen komt
[..]
Same thing.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, toen jij binnen kwam zetten ging iedereen weg.
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je postsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
Ik zat aandacht je reeks te lezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
De kip en het ei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
Q. Al 200.000 posts op een ongekend laag niveau.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je posts
Dat is ontzettend jammer zeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is er dus niet, dat heb ik al gedaan.
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je posts
What's up?quote:
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!
Limburgquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.
Zou het aan mij liggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.
Ik zit ook wat vrolijker in mijn vel nu. Heb vandaag de sleutels van mijn nieuwe huisje gekregenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |