Jullie dachten wel aan mij! Dat doet iedereen namelijk altijd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het helemaal niet over je!
Hij is al lange tijd weer unbanned hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi daar is een bepaalde poster uit singles geband en ik ben het niet.
Wie? Ik ken ze vast wel. En zij mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En nou niet meteen denken dat het loezerts zijn, want vriendinnen van me doen dat bijvoorbeeld ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb toen begrepen dat juist de eigenaar een vreemde dictator is.
Deze is nog veel minder voor rede vatbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Nee, toen jij binnen kwam zetten ging iedereen weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
En natuurlijk kom ik weer binnen zetten als iedereen weg is.
Dat is er dus niet, dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er dan niets vanaf hangtDie grote bus zou ik zeker doen!
Zelfs solliciteren op iets als een stadsbus ofzoWie weet wat je daar tegen komt
[..]
Same thing.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, toen jij binnen kwam zetten ging iedereen weg.
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je postsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
Ik zat aandacht je reeks te lezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
De kip en het ei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef Q. het volgende:
Q. Al 200.000 posts op een ongekend laag niveau.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je posts
Dat is ontzettend jammer zeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is er dus niet, dat heb ik al gedaan.
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon met stomheid geslagen door de fantastische inhoud van je posts
What's up?quote:
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jongens, wat is er met Bos? Ik heb deze week al 4 keer om 'm gelachen!
Limburgquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.
Zou het aan mij liggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook vragen wat er met jou is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |