Halen ze zeker ook in Duitsland eens in de maand ofzo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef ToT het volgende:
Ja godverdomme, ben ik bij de buren op bezoek.
"Wat wil je drinken?"
- Doe maar een whiskey'tje."
Krijg ik een half limonadeglas vol....
Goed, het is op. "Wil je nog wat drinken?"
Best joh.
Komen ze met wodka aan, weer een half glas vol!
Ik zeg: "HOOOOOO!!!!!!"
- "Nee, dit is niet zo sterk als whiskey hoor!"
Ja, 37,5%...nee inderdaad niet zo sterk als whiskey wat 40% is, maar dat scheelt ook zo veel he!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef ToT het volgende:
Ja godverdomme, ben ik bij de buren op bezoek.
"Wat wil je drinken?"
- Doe maar een whiskey'tje."
Krijg ik een half limonadeglas vol....
Goed, het is op. "Wil je nog wat drinken?"
Best joh.
Komen ze met wodka aan, weer een half glas vol!
Ik zeg: "HOOOOOO!!!!!!"
- "Nee, dit is niet zo sterk als whiskey hoor!"
Ja, 37,5%...nee inderdaad niet zo sterk als whiskey wat 40% is, maar dat scheelt ook zo veel he!
Eeeh nou, na 6 biertjes ben ik toch behoorlijk van het padje afquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:15 schreef ToT het volgende:
Tja ik heb zelf alleen een sixpack in huis voor bezoek, maar daar kom je echt niet weg zonder behoorlijk aangeschoten te zijn!
Ja we wonen aan de grens, dus ga ik er van uit dat ze het daar ook halen, want het scheelt idd.....een slok op een borrel om maar even een flauwe woordgrap te gebruiken!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halen ze zeker ook in Duitsland eens in de maand ofzo?
Scheelt enorm in prijs namelijk.. leuke buren wel
dat heb ik al na 3 wijntjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Elke keer als jij schrijft dat je bij je buren bent geweest, heb je het erover dat je daar whiskey hebt gedronken
!
[..]
Eeeh nou, na 6 biertjes ben ik toch behoorlijk van het padje af!
Tja, en ik kan ook gewoon een hele avond doen met 6 biertjesquote:
Na een stuk of 4/5 biertjes zit ik gewoon fysiek vol met vocht, ik snap niet waar mensen al dat gerstenat laten in hun lichaam..quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, en ik kan ook gewoon een hele avond doen met 6 biertjes. Ik begrijp ook nooit dat er mensen zijn die zo'n biertje zo even 'kloek-kloek-kloek' naar binnen kunnen slokken
Ik las 45 biertjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Na een stuk of 4/5 biertjes zit ik gewoon fysiek vol met vocht, ik snap niet waar mensen al dat gerstenat laten in hun lichaam..
Haha, nee zoveel heb ik nooit kunnen verstouwen, ook niet toen ik nog <20 was...quote:
Jij hebt een plasprobleempje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef fruityloop het volgende:
Na een stuk of 4/5 biertjes zit ik gewoon fysiek vol met vocht, ik snap niet waar mensen al dat gerstenat laten in hun lichaam..
Neu, meer een maag probleempje, het pas gewoon niet..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij hebt een plasprobleempje?
Ja maar, je plast het toch gewoon weer uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:44 schreef fruityloop het volgende:
Neu, meer een maag probleempje, het pas gewoon niet..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Bastard het volgende:
Allemaal broeken dicht, JP is er weer.
quote:
Kan van alles zijn. De dingen die jij schrijft of soms zelfs een positieve note.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens, hoe ziet een 'note' bij je account op fok eruit eigenlijk. Wat kan daar staan. Een hele klacht richting user, een analyse, paar scheldwoorden en klaar, of iets als 'bagger' of 'discriminatie' ?
SPAM!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. De dingen die jij schrijft of soms zelfs een positieve note.
Voor 4,50 euro kun je je notes bekijken
Oei daar had je me te pakkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
SPAM!
o nee die spam wordt natuurlijk gedoogd op dit forum
I'll make a good Moderator. Kun je dat voor me aankaarten wellichtquote:
Wellichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
I'll make a good Moderator. Kun je dat voor me aankaarten wellicht
bedankt voor de extra toelichting.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef ToT het volgende:
Soms is het gewoon een post die je hebt geplaatst, soms is het een post met daaronder een commentaar / begeleidend schrijven en soms krijg je een oeuvre-award!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |