Emmen heeft nog wel een leuk dierenpark.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
Emmen... wauw... wil je toch niet dood gevonden worden, of wel soms ?
Ik vind Drenthe prachtig!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Emmen heeft nog wel een leuk dierenpark.
QFTquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Drenthe prachtig!
Mensen die in Drenthe wonen boffen maar.
Aaahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef ToT het volgende:
Iemand nog interesse in een duif?Vliegt niet meer, ademt rochelend en de veren op de rug zijn flink beschadigd, maar verder nog z.g.a.n.!
(Vond ik in m'n tuin. Ik heb hem nu in een doos zitten en als ik over een paar dagen naar mijn ouders toe ga, breng ik hem naar de vogelopvang die bij hen in de buurt zit.)
Doet me denken aan Battlefield 1942: Secret weapons of WWIIquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Ticker het volgende:
Hoe vinden jullie deze dan... Nazi JetPack
The Himmelstürmer
[ afbeelding ]
Dat droom ik weleens, dat ik vlieg als een vogel. Is een machtig gevoel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Ticker het volgende:
Hoe vinden jullie deze dan... Nazi JetPack
The Himmelstürmer
[ afbeelding ]
Heb je het leuk gehad Cerbie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:23 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben, na auto-vliegtuig-trein-bus, weer thuis
Zei er iemand iets over wateroverlast, het was gister met 33 graden heerlijk weer in Oostenrijk
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad Cerbie?
Fijn dat je weer terug bent
Tof he, en een mooi idee, die titel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een weekje nagenieten hier en dan begint het (laatste) collegejaar alweer. Eigenlijk maar raar, als alles goed gaat ben ik volgend jaar rond deze tijd een titel rijker.
Hij is weer super ToT !!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef ToT het volgende:
Owjah, ben weer wat aan het photoshoppen geweest in ONZ!
[ afbeelding ]
x2, feestje geven?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een weekje nagenieten hier en dan begint het (laatste) collegejaar alweer. Eigenlijk maar raar, als alles goed gaat ben ik volgend jaar rond deze tijd een titel rijker.
ik snap hem niet :/quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Langer slapen als je je kater kwijt wilt dus
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:45 schreef oompaloompa het volgende:
het regent hier en ik heb een kater
Tja ik heb zelf alleen een sixpack in huis voor bezoek, maar daar kom je echt niet weg zonder behoorlijk aangeschoten te zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |