Ik vond het een echte tegenvaller die film juist!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:14 schreef Karina het volgende:
Centurion
Drama/actie
Weer een film over Romeinen, maar dit keer vanuit een andere invalshoek. Het verhaalt speelt dit keer in Engeland en de Romeinen willen natuurlijk ook dit land veroveren. Dat gaat niet zo makkelijk, een bevolkingsgroep, genaamd Picts proberen de Romeinen tegen te houden. Een van de Picts is een jonge vrouw die zint op wraak op de Romeinen.
Een Centurion wordt door de Picts gevangen genomen, maar hij weet te ontsnappen en voegt zich bij een andere legerunit. De film volgt hierna zijn verhaal.
Goede film, veel actie en weer eens wat anders, Romeinen in de sneeuw.
[ afbeelding ]
de scene waarin ze samen speels door het huis huppelen (in slow-motion) is legendarisch.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Die tagline!
"When a girl has a heart of stone, there's only one way to melt it. Just add ice.
Wrong on so many levels.
Anchorman is echt een van de grappigste films, aller tijden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik vond anchorman echt een flauwe saaie film...
hot rod ziet er wel leuk uit moet ik ook maaris gaan kijken
vanavond ga ik candy kijken:
http://www.moviemeter.nl/film/35564
Geniale film idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef ThaTim het volgende:
Heat gister weer eens gekeken. Briljante film. Al Pacino en Robert DeNiro flink op dreef, maar ook de andere acteure leveren topwerk af.
Een van de beste actiefilms die ik ken!
Waingro is zo'n heerlijk personagequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geniale film idd.![]()
Ik kan die film inmiddels wel dromen, zo vaak heb ik 'm gezien.
Vergeet de conversatie tussen DeNiro en Pacino niet...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Waingro is zo'n heerlijk personage
Ook als Al Pacino Richard gaat zoeken onder tafel!![]()
Jep, maar die noemt iedereen alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Vergeet de conversatie tussen DeNiro en Pacino niet...![]()
En natuurlijk de epic schietscene voor de bank...
true.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jep, maar die noemt iedereen al. De film heeft echter veel en veel meer geniale momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aanrader voor de mensen die van absurde,zwarte en droge humor houden! 8/10![]()
Na al die jaren jimjim maar inderdaad een klassieker, aanrader en Oscar waardig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de scene waarin ze samen speels door het huis huppelen (in slow-motion) is legendarisch.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:46 schreef trebremmit het volgende:
Adam's Apples 2005
Deense film van regisseur Anders Thomas Jensen.
Neonazi Adam mag zijn alternatieve straf uitvoeren onder begeleiding van Ivan een dominee. Deze man heeft van zijn kerk een rehabilitatiecentrum voor ex-gedetineerden gemaakt.
Ivan is nogal een positieveling en dit staat lijnrecht tegenover Adam's gedachten.
Absurde komedie met ontzettend droge en zwarte humor, wat een figuur die Ivan, lk lag soms dubbel van het lachen. Sommige scenes zijn echt hilarisch,Ja, echt een heerlijk bizarre grappige film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aanrader voor de mensen die van absurde,zwarte en droge humor houden! 8/10
[ afbeelding ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een echte aanrader voor zombie en/of actie liefhebbers! Het verhaal is misschien wat opzichtig en je moet ook niet al te veel van de CGI/Bluescreen verwachten maar als je hier doorheen kunt kijken heb je gegarandeerd een leuke film voor de boegquote:Op de begrafenis van een Franse politieman zweren vier collega's wraak op een Nigeriaanse bendeleider. 'Vanavond komen we om een bloedbad aan te richten!', fokken ze elkaar op terwijl ze de bovenste etage van het flatgebouw betreden. Maar zodra ze de deur intrappen blijkt dat ze hun kolkende adrenaline nog heel hard nodig zullen hebben die avond. Want wat begon als een bikkelharde persoonlijke wraakneming, eindigt in de totale ondergang van de wereld en een enorme horde razend agressieve zombies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,5/10
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef d1ce het volgende:
La Horde
[ afbeelding ]
[..]
Een echte aanrader voor zombie en/of actie liefhebbers! Het verhaal is misschien wat opzichtig en je moet ook niet al te veel van de CGI/Bluescreen verwachten maar als je hier doorheen kunt kijken heb je gegarandeerd een leuke film voor de boeg
die wil ik ook zien !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Smash-it het volgende:
Net The Joneses en The expandables achter elkaar gezien. Ik weet niks meer van The Joneses nu, maar The expandables, wat een koningsfilm! Gewoon zitten en genieten. Ga niet voor het verhaal natuurlijk, maar sjesses, wat een heerlijke achtbaan.
Mooi stukje tussen Arnold and Sylvester:Er is maar 1 achtbaan film, en dat is CRANK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede film is dat inderdaad!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Zojuist deze film gezien:
Audition
[ afbeelding ]
Wat een zieke geest moet de schrijver van deze film gehad hebben. De regisseur ben ik sowieso een fan van en die heeft van dit verhaal echt een heel bizarre en ook onsmakelijke film gemaakt die tot het einde erg blijft boeien ook al lijkt het in eerste instantie een romantische film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |