abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85672577
Heat
Neil McCauley is een professionele dief. De aanpak van zijn diefstallen is zo professioneel, dat het zelfs de politie verbaast. Rechercheur Vincent Hanna raakt geobsedeerd door het werk van McCauley en wil hem koste wat kost te pakken krijgen. Het hoogtepunt voor beiden wordt bereikt als McCauley bezig is om zijn grootste klus ooit te klaren en Hanna met zijn team de voorbereidingen treft om McCauley in te rekenen. Beiden realiseren zich dat dit de grootste uitdaging van hun leven is.
IMDb: 8.3
Ik: 7,5
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 08:14:51 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_85676724
Centurion
Drama/actie

Weer een film over Romeinen, maar dit keer vanuit een andere invalshoek. Het verhaalt speelt dit keer in Engeland en de Romeinen willen natuurlijk ook dit land veroveren. Dat gaat niet zo makkelijk, een bevolkingsgroep, genaamd Picts proberen de Romeinen tegen te houden. Een van de Picts is een jonge vrouw die zint op wraak op de Romeinen.

Een Centurion wordt door de Picts gevangen genomen, maar hij weet te ontsnappen en voegt zich bij een andere legerunit. De film volgt hierna zijn verhaal.

Goede film, veel actie en weer eens wat anders, Romeinen in de sneeuw.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85681512
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:14 schreef Karina het volgende:
Centurion
Drama/actie

Weer een film over Romeinen, maar dit keer vanuit een andere invalshoek. Het verhaalt speelt dit keer in Engeland en de Romeinen willen natuurlijk ook dit land veroveren. Dat gaat niet zo makkelijk, een bevolkingsgroep, genaamd Picts proberen de Romeinen tegen te houden. Een van de Picts is een jonge vrouw die zint op wraak op de Romeinen.

Een Centurion wordt door de Picts gevangen genomen, maar hij weet te ontsnappen en voegt zich bij een andere legerunit. De film volgt hierna zijn verhaal.

Goede film, veel actie en weer eens wat anders, Romeinen in de sneeuw.
[ afbeelding ]
Ik vond het een echte tegenvaller die film juist!
pi_85681778
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef TJLinden het volgende:

[..]

Die tagline! :D
"When a girl has a heart of stone, there's only one way to melt it. Just add ice. _O-

Wrong on so many levels. _O_
de scene waarin ze samen speels door het huis huppelen (in slow-motion) is legendarisch.
pi_85681816
Heat gister weer eens gekeken. Briljante film. Al Pacino en Robert DeNiro flink op dreef, maar ook de andere acteure leveren topwerk af.

Een van de beste actiefilms die ik ken! ^O^
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_85681876
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik vond anchorman echt een flauwe saaie film...
hot rod ziet er wel leuk uit moet ik ook maaris gaan kijken
vanavond ga ik candy kijken:

http://www.moviemeter.nl/film/35564
Anchorman is echt een van de grappigste films, aller tijden.

Brian Fantana: [seriously] I'm telling you, this lady has really crawled into Ron's head.
Brick Tamland: [breaks out laughing] That's a good one.

Need I say more?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 11:39:10 #182
264940 8108139dpths
pi_85681967
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef ThaTim het volgende:
Heat gister weer eens gekeken. Briljante film. Al Pacino en Robert DeNiro flink op dreef, maar ook de andere acteure leveren topwerk af.

Een van de beste actiefilms die ik ken! ^O^
Geniale film idd. :Y
Ik kan die film inmiddels wel dromen, zo vaak heb ik 'm gezien. :D
pi_85682035
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Geniale film idd. :Y
Ik kan die film inmiddels wel dromen, zo vaak heb ik 'm gezien. :D
Waingro is zo'n heerlijk personage :')

Ook als Al Pacino Richard gaat zoeken onder tafel! _O_ _O_
pi_85682296
Gisteren:

1 - Planet Terror

Duidelijk minder dan Death Proof en duidelijk Rodriguez (die betere films heeft gemaakt) en niet Tarantino. Wel vermakelijk en heerlijke blowfilm (again), maar niet top.

2 - The Last House on the Left

Naar aanleiding van comments in dit topic gedownload. Oninteressante "spanning", slechte cast, weinig origineel verhaal. Nee, geen aanrader.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 11:46:45 #185
264940 8108139dpths
pi_85682303
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Waingro is zo'n heerlijk personage :')

Ook als Al Pacino Richard gaat zoeken onder tafel! _O_ _O_
Vergeet de conversatie tussen DeNiro en Pacino niet... :Y

En natuurlijk de epic schietscene voor de bank... _O_
pi_85682324
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Vergeet de conversatie tussen DeNiro en Pacino niet... :Y

En natuurlijk de epic schietscene voor de bank... _O_
Jep, maar die noemt iedereen al ;) . De film heeft echter veel en veel meer geniale momenten.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 11:48:07 #187
264940 8108139dpths
pi_85682347
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Jep, maar die noemt iedereen al ;) . De film heeft echter veel en veel meer geniale momenten.
true. :Y
pi_85684483
Adam's Apples 2005

Deense film van regisseur Anders Thomas Jensen.
Neonazi Adam mag zijn alternatieve straf uitvoeren onder begeleiding van Ivan een dominee. Deze man heeft van zijn kerk een rehabilitatiecentrum voor ex-gedetineerden gemaakt.
Ivan is nogal een positieveling en dit staat lijnrecht tegenover Adam's gedachten.
Absurde komedie met ontzettend droge en zwarte humor, wat een figuur die Ivan, lk lag soms dubbel van het lachen. Sommige scenes zijn echt hilarisch,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aanrader voor de mensen die van absurde,zwarte en droge humor houden! 8/10

pi_85685373
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de scene waarin ze samen speels door het huis huppelen (in slow-motion) is legendarisch.
Na al die jaren jimjim maar inderdaad een klassieker, aanrader en Oscar waardig.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_85686248
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:46 schreef trebremmit het volgende:
Adam's Apples 2005

Deense film van regisseur Anders Thomas Jensen.
Neonazi Adam mag zijn alternatieve straf uitvoeren onder begeleiding van Ivan een dominee. Deze man heeft van zijn kerk een rehabilitatiecentrum voor ex-gedetineerden gemaakt.
Ivan is nogal een positieveling en dit staat lijnrecht tegenover Adam's gedachten.
Absurde komedie met ontzettend droge en zwarte humor, wat een figuur die Ivan, lk lag soms dubbel van het lachen. Sommige scenes zijn echt hilarisch,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aanrader voor de mensen die van absurde,zwarte en droge humor houden! 8/10

[ afbeelding ]
Ja, echt een heerlijk bizarre grappige film. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85691035
La Horde

quote:
Op de begrafenis van een Franse politieman zweren vier collega's wraak op een Nigeriaanse bendeleider. 'Vanavond komen we om een bloedbad aan te richten!', fokken ze elkaar op terwijl ze de bovenste etage van het flatgebouw betreden. Maar zodra ze de deur intrappen blijkt dat ze hun kolkende adrenaline nog heel hard nodig zullen hebben die avond. Want wat begon als een bikkelharde persoonlijke wraakneming, eindigt in de totale ondergang van de wereld en een enorme horde razend agressieve zombies!
Een echte aanrader voor zombie en/of actie liefhebbers! Het verhaal is misschien wat opzichtig en je moet ook niet al te veel van de CGI/Bluescreen verwachten maar als je hier doorheen kunt kijken heb je gegarandeerd een leuke film voor de boeg ^O^

SPOILER
7,5/10
pi_85691669
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef d1ce het volgende:
La Horde

[ afbeelding ]
[..]

Een echte aanrader voor zombie en/of actie liefhebbers! Het verhaal is misschien wat opzichtig en je moet ook niet al te veel van de CGI/Bluescreen verwachten maar als je hier doorheen kunt kijken heb je gegarandeerd een leuke film voor de boeg ^O^

SPOILER
7,5/10
die wil ik ook zien !!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:57:55 #193
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_85692316
Net The Joneses en The expandables achter elkaar gezien. Ik weet niks meer van The Joneses nu, maar The expandables, wat een koningsfilm! Gewoon zitten en genieten. Ga niet voor het verhaal natuurlijk, maar sjesses, wat een heerlijke achtbaan.

Mooi stukje tussen Arnold and Sylvester:
SPOILER
pi_85693861
Gisteren Deja Vu gekeken.
De meeste mensen hebben het wel eens meegemaakt: het vreemde gevoel wanneer je ergens bent, iemand ziet of een situatie beleeft en denkt het eerder meegemaakt of gezien te hebben. Maar wat als deze gevoelens in werkelijkheid waarschuwingen zijn uit het verleden of puzzelstukjes voor de toekomst? Inspecteur Doug Carlin wordt ingeschakeld om bewijsmateriaal te verzamelen wanneer er een bom is ontploft op een boot in New Orleans. Hij ontdekt tijdens zijn onderzoek dat het déjà vu-gevoel, waarvan men over het algemeen denkt dat het slechts in je hoofd bestaat, in werkelijkheid een krachtig hulpmiddel kan zijn.

Tja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het begon interessant, maar er waren te veel dingen die me tegenstonden aan deze film of gewoon niet klopten. IMDB geeft hem een 7, ik een 6.
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 18:31:10 #195
264940 8108139dpths
pi_85698266

Een comedy met een mix van een jaren '60 surffilm en een ordinaire slasher. Fout, en verschrikkelijk flauw... zo fout dat het gewoon leuk wordt. :')
De hoofdrolspeelster met haar 'dubbele persoonlijkheid' doet het erg leuk. :D
Niets om over naar huis te schrijven, maar het is een leuke 'popcornfilm', erg vermakelijk. ^O^

cijfer: 7
IMDB: 6
pi_85699280
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Smash-it het volgende:
Net The Joneses en The expandables achter elkaar gezien. Ik weet niks meer van The Joneses nu, maar The expandables, wat een koningsfilm! Gewoon zitten en genieten. Ga niet voor het verhaal natuurlijk, maar sjesses, wat een heerlijke achtbaan.

Mooi stukje tussen Arnold and Sylvester:
SPOILER
Er is maar 1 achtbaan film, en dat is CRANK! _O_
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 20:21:21 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_85702380
Salt
Actie

Een CIA agente wordt ervan verdacht een Russische Spion te zijn die de Russische president moet vermoorden, ze gaat ervandoor en de achtervolging wordt ingezet.

Goede actiefilm, lekker veel vaart en vanaf het begin zit je er in. Het verhaal vond ik wat minder, weer Russen en infiltranten. Oh en de titel heeft niets met zout te maken, het is gewoon de achternaam van de hoofdpersoon.

SPOILER
niet zo tof doen
pi_85703295
Zojuist deze film gezien:

Audition

Wat een zieke geest moet de schrijver van deze film gehad hebben. De regisseur ben ik sowieso een fan van en die heeft van dit verhaal echt een heel bizarre en ook onsmakelijke film gemaakt die tot het einde erg blijft boeien ook al lijkt het in eerste instantie een romantische film.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 20:43:26 ]
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 20:47:44 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_85703478
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Zojuist deze film gezien:

Audition

[ afbeelding ]

Wat een zieke geest moet de schrijver van deze film gehad hebben. De regisseur ben ik sowieso een fan van en die heeft van dit verhaal echt een heel bizarre en ook onsmakelijke film gemaakt die tot het einde erg blijft boeien ook al lijkt het in eerste instantie een romantische film.
Goede film is dat inderdaad!
niet zo tof doen
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:06:20 #200
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85707151
Muri Shinjû: Nihon No Natsu (Japanese Summer: Double Suicide a.k.a. Night Of The Killer)
Na drie sterk verschillende maar allemaal interessante films uit de Oshima box gezien te hebben was dit dan de eerste tegenvaller. Hier kon ik niet veel mee.
Ik vond het veel te traag (onnodig traag), de personages waren totaal niet interessant en wekte naar mate de film vorderde steeds meer irritatie op en van het verhaal is geen chocolade te maken.
Nee, dit was de eerste echte tegenvaller uit de box. Hoe ze op IMDB erbij komen dat dit "This is possibly the best film Nagisa Oshima ever made; and one of the more accessible." is me dan ook een groot raadsel.
Hoop dat de laatste film een stuk beter zal zijn...

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 5,0/10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')