abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85651485
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

Ooit deel 1 en 2 gezien, maar nooit toegekomen aan deel 3, ben dus met de Extended HD versie begonnen van LOTR en vanavond verder met deel 2.

Blijft allemaal mooi gemaakt, maar verder dan een 7,5 kom ik niet.

Ps. weet iemand trouwens nog leuke Sci-Fi films van de afgelopen 4/5 jaar? Beetje zoiets als Cloverfield? Mag wel via PM.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:28:42 #152
264940 8108139dpths
pi_85651897
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef El_Matador het volgende:
Death Proof.

Tarantino op zijn best. Wat een topfilm. Ergens in mijn alltime top 10. ^O^
Ik heb 'm net ook maar weer eens zitten kijken; met recht Tarantino op zijn best... prachtfilm. Die laatste achtervolgscene is geweldig. _O-
pi_85652010
The killer inside me

Laat ik alleen dit zeggen: als je Jessica Alba niet leuk vindt, dan kun je je misschien vermaken bij een scene in deze film waarin ze echt gigantisch in elkaar wordt gemept. Zo ie je het niet vaak.
De bad guy is Casey Affleck. En Kate Hudson zit er ook nog in. Beide dames doen een bottomless scene trouwens.

Cijfer: 7
pi_85652024
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Ik heb 'm net ook maar weer eens zitten kijken; met recht Tarantino op zijn best... prachtfilm. Die laatste achtervolgscene is geweldig. _O-
Jaaaa inderdaad. Ook mooi hoe Tarantino die stuntacteurs de mogelijkheid geeft zichzelf te profileren. Vanavond Planet Terror, is die beter of minder vind jij?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85652427
Ik vond Death Proof maar een hele matige film, in ieder geval de minste van Tarantino. Oeverloos gezwets en veel te braaf. Als je zo'n film maakt mag het wel wat meer de bocht uitvliegen qua geweld en sex.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:59:16 #156
264940 8108139dpths
pi_85653159
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jaaaa inderdaad. Ook mooi hoe Tarantino die stuntacteurs de mogelijkheid geeft zichzelf te profileren. Vanavond Planet Terror, is die beter of minder vind jij?
Die heb ik nog niet gezien. :@
Ik heb net de trailer even zitten kijken, ik ben nu wel heel benieuwd, ik ga gelijk even op zoek. :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:21:36 #157
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85654076
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:41 schreef trebremmit het volgende:
Ik vond Death Proof maar een hele matige film, in ieder geval de minste van Tarantino. Oeverloos gezwets en veel te braaf. Als je zo'n film maakt mag het wel wat meer de bocht uitvliegen qua geweld en sex.
De botsing 4 keer laten zien was jou wat te soft?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_85654151
Gisteren gezien:
Achorman
Ron Burgundy (Ferrell) is één van de meest bekende nieuwslezers in San Diego in de zeventiger jaren. De eerste vrouwelijke nieuwslezers doen hun intrede; een van hen is de ambitieuze Veronica Corningstone (Applegate). Ron is bereid om Veronica uitzendingen te geven op het gebied van 'woman interest' ; waaronder mode en koken. Maar wanneer Veronica weigert de 'oogappel' van het station te zijn, gaat ze toch het nieuws presenteren; het begin van een langdurige strijd...

Bij vlagen best grappig, maar niet erg origineel. Het is absoluut geen film waarbij je constant op de grond ligt van het lachen, en dus een film die leuk is om 1x gezien te hebben. IMDB geeft hem een 7, en daar ben ik het mee eens.

Hot Rod
De amateur stuntman Rod Kimble heeft één probleem: zijn stiefvader Frank is een ontzettende eikel. Hij pest Rod iedere dag en bij de wekelijkse boksoefening laat hij Rod iedere hoek van de ring zien. Eigenlijk respecteert hij Rod totaal niet. En het allerergste, die zogenaamde stunts van Rod zijn niets anders dan lachertjes in de ogen van Frank. Op een dag krijgt Frank een hartaanval en het enige dat hem nog kan redden is een harttransplantatie. Niemand minder dan stuntman Rod zal opereren als zijn reddende engel door geld in te zamelen voor de operatie. Rod zal met zijn brommer over 15 bussen springen.

Deze heb ik na Anchorman gekeken en beviel me beter. Het tempo qua grappen lag wat hoger en kwam voor mij in ieder geval beter over, erg flauw maar erg leuk. Oh, en Isla Fisher O+
Op IMDB krijgt hij een 6.5, maar ik geef hem lekker een 7.5.

Vanavond Deja Vu eens kijken :)
pi_85656065
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:24 schreef BRooster het volgende:
Gisteren gezien:
Achorman
Ron Burgundy (Ferrell) is één van de meest bekende nieuwslezers in San Diego in de zeventiger jaren. De eerste vrouwelijke nieuwslezers doen hun intrede; een van hen is de ambitieuze Veronica Corningstone (Applegate). Ron is bereid om Veronica uitzendingen te geven op het gebied van 'woman interest' ; waaronder mode en koken. Maar wanneer Veronica weigert de 'oogappel' van het station te zijn, gaat ze toch het nieuws presenteren; het begin van een langdurige strijd...

Bij vlagen best grappig, maar niet erg origineel. Het is absoluut geen film waarbij je constant op de grond ligt van het lachen, en dus een film die leuk is om 1x gezien te hebben. IMDB geeft hem een 7, en daar ben ik het mee eens.

Hot Rod
De amateur stuntman Rod Kimble heeft één probleem: zijn stiefvader Frank is een ontzettende eikel. Hij pest Rod iedere dag en bij de wekelijkse boksoefening laat hij Rod iedere hoek van de ring zien. Eigenlijk respecteert hij Rod totaal niet. En het allerergste, die zogenaamde stunts van Rod zijn niets anders dan lachertjes in de ogen van Frank. Op een dag krijgt Frank een hartaanval en het enige dat hem nog kan redden is een harttransplantatie. Niemand minder dan stuntman Rod zal opereren als zijn reddende engel door geld in te zamelen voor de operatie. Rod zal met zijn brommer over 15 bussen springen.

Deze heb ik na Anchorman gekeken en beviel me beter. Het tempo qua grappen lag wat hoger en kwam voor mij in ieder geval beter over, erg flauw maar erg leuk. Oh, en Isla Fisher O+
Op IMDB krijgt hij een 6.5, maar ik geef hem lekker een 7.5.

Vanavond Deja Vu eens kijken :)
ik vond anchorman echt een flauwe saaie film...
hot rod ziet er wel leuk uit moet ik ook maaris gaan kijken
vanavond ga ik candy kijken:

http://www.moviemeter.nl/film/35564
pi_85656280
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik vond anchorman echt een flauwe saaie film...
hot rod ziet er wel leuk uit moet ik ook maaris gaan kijken
vanavond ga ik candy kijken:

http://www.moviemeter.nl/film/35564
Hot Rod is ongeveer net zo flauw als Anchorman.
pi_85657669
Hot Rod is zeker wel leuker!
pi_85657709
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Planet Terror vond ik iets minder.
pi_85657882
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Planet Terror vond ik iets minder.
En die vond ik dus weer veeeeeeeel beter :D

Mooi is dat bij die 2 films..meningen zijn zo verschillend :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_85662498
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja heerlijke film, geef ik een 8,5. Ook zo'n film waar eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijft boeien, die lapdance van die Latino O+ en die cheerleader chick is ook zo nice. En als afsluiter die race, echt te vet! 8-)

Kwam ook niet in die film de trailer van Machete?
Nee dat is bij Planet Terror.
Planet Terror vind ik ook wel wat leuker dan deze!
pi_85663858
The Machinist

Originaal verhaal, alleen veel te weinig uit gehaald.

Had af en toe het idee dat ik naar Fight Club II zat te kijken, alleen dan met minder actie en interessante dialogen.

6.5/10
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_85664216
the dudesons movie
8/10 blijft grappig
pi_85664243
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef Teteteterek het volgende:
The Machinist

Originaal verhaal, alleen veel te weinig uit gehaald.

Had af en toe het idee dat ik naar Fight Club II zat te kijken, alleen dan met minder actie en interessante dialogen.

6.5/10
Die wil ik ook nog zo graag kijken, de videotheek heeft hem niet, kon hem ook niet op internet vinden, binnenkort maar eens naar de mediamarkt of zo.
Al vind ik je niet heel enthousiast :P
pi_85665827
Candy

Australië
Drama / Romantiek
116 minuten

geregisseerd door Neil Armfield
met Abbie Cornish, Heath Ledger en Geoffrey Rush

De mooie en sexy Candy ontmoet de roekeloze Dan. De twee worden zo verliefd op elkaar dat niets hen in de weg kan staan. Op een gegeven moment zijn ze totaal blut, maar door hun liefde blijven ze positief over de toekomst. Zelfs de heroïne die ze af en toe gebruiken heeft totaal geen invloed op hun levensgeluk. Als op een gegeven moment het heroïnegebruik toeneemt hebben ze hun paradijselijke leventje niet meer in de hand en verliezen ze de controle.

Beetje moeilijk te beoordelende film, er zitten een aantal GIGANTISCH sterke scenes in deze film.. 1 van de beste scenes die ik in tijden in films gezien heb... maar er zitten ook een aantal erg trage scenes in de film... Het is een film met ups en downs... Soms helaas wel wat aan de trage kant.. en dan komt er weer een oersterke scene waardoor je toch blijft kijken.
een 7
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:19:35 #169
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85666288
Hakuchû no torima (Violence At Noon)
Oshima`s in zwart-wit geschoten film gaat over een verkrachter en moordenaar die wordt beschermd door één van z`n slachtoffers en z`n vrouw. Hij beperkt zich niet tot enkel de zoektocht naar de dader. Sterker nog: dat is, op het begin na, een bijna niet-aanwezig onderdeel van de film. Het gaat hier vooral om het slachtoffer dat probeert haar aanvaller te beschermen en z`n vrouw er van te overtuigen dat hij de veel-gezochte moordenaar en verkrachter is en de connectie tussen het trio.
Het levert een dromerige thriller op waarin Oshima`s stijl van monteren met jump-cuts en z`n camera werk opnieuw opvallen.
Een op z`n minst interessant te noemen werk.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,5/10

Nihon shunka-kô (Sing A Song Of Sex)
Twee weken voordat de shoot begon informeerde Oshima zijn cast en crew dat er geen script gebruikt zou worden tijdens het maken van deze derde film uit de Eclipse box. Daardoor lijkt het alsof de film grotendeels is geimproviseerd maar dat is niet het geval.
De thema`s van sexuele begeerte en politiek die Oshima in bijna al z`n films bezig houdt, zijn ook hier weer volop aanwezig.
Het begint redelijk straightforward, met 4 vrienden die bij het maken van toelatingsexamens voor de Universiteit fantaseren over een daar ook aanwezige medestudente, en wat ze met haar zouden willen gaan.
Oshima toont ze voorop lopend in een politieke demonstratie, al fantaserend over de studente, daarmee zijn twee favoriete thema`s mengend.
Gaandeweg wordt het geheel steeds vager, hij laat realiteit en fantasie door elkaar lopen. Dat dwingt je je aandacht er bij te houden maar het maakt het geheel wel interessant.
Begin er wel alleen aan als je in bent voor iets uitdagenders dan dat wat je normaal te zien krijgt.
Opnieuw een visuele maar ook verhalend sterke film van Oshima.

IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
pi_85667297

Hele vette film. Vanilla Ice speelt een rebelse jongen met een gouden hart. wanneer hij met zijn motor over een hek springt ontmoet hij een meisje die in eerste instantie niks van hem moet hebben, ook omdat ze al een vriendje heeft. Maar wanneer zij met haar vriendje is en Vanilla Ice tegen haar zegt "Drop that zero and get with the hero!" begint ze toch wat voor hem te voelen.
Ondertussen wordt de pa van dat wijf lastig gevallen door corrupte politieagenten en bedreigen ze zijn dochter, dit zorgt voor veel wrijving tussen hem en Vanilla.
Het verhaal, het acteerwerk en vooral de kleding maken deze film zeker de moeite waard.
pi_85667483
jimjim1983 _O-
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:41:01 #172
264940 8108139dpths
pi_85667516

Ik heb 'm dus net zitten kijken. Hij viel me eerlijk gezegd tegen, ik had er meer van verwacht. En misschien is het ook wel niet mijn soort film... :N

6je van mijn kant... IMDB: 7.6
pi_85668183
Zijn wij het eens ;)
pi_85671667
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Hele vette film. Vanilla Ice speelt een rebelse jongen met een gouden hart. wanneer hij met zijn motor over een hek springt ontmoet hij een meisje die in eerste instantie niks van hem moet hebben, ook omdat ze al een vriendje heeft. Maar wanneer zij met haar vriendje is en Vanilla Ice tegen haar zegt "Drop that zero and get with the hero!" begint ze toch wat voor hem te voelen.
Ondertussen wordt de pa van dat wijf lastig gevallen door corrupte politieagenten en bedreigen ze zijn dochter, dit zorgt voor veel wrijving tussen hem en Vanilla.
Het verhaal, het acteerwerk en vooral de kleding maken deze film zeker de moeite waard.
Dat er een film van is... DIe moet ik hebben! Immers Vanilla Ice invented Rap.

OT
Net Guesthouse Paradiso weer eens zitten kijken.

Je moet van ze houden, maar als je dat doet dan is het jammer om te zien dat Rick Mayall en Adrian Edmondson hier zeker niet op hun best zijn. Vooral het eind van de film is gewoon te veel van het goede. een mager zesje van mij en een 5,4 van IMDB
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85671932
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Die tagline! :D
"When a girl has a heart of stone, there's only one way to melt it. Just add ice. _O-

Wrong on so many levels. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')