Ik heb 'm net ook maar weer eens zitten kijken; met recht Tarantino op zijn best... prachtfilm. Die laatste achtervolgscene is geweldig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef El_Matador het volgende:
Death Proof.
Tarantino op zijn best. Wat een topfilm. Ergens in mijn alltime top 10.
Jaaaa inderdaad. Ook mooi hoe Tarantino die stuntacteurs de mogelijkheid geeft zichzelf te profileren. Vanavond Planet Terror, is die beter of minder vind jij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ook maar weer eens zitten kijken; met recht Tarantino op zijn best... prachtfilm. Die laatste achtervolgscene is geweldig.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad. Ook mooi hoe Tarantino die stuntacteurs de mogelijkheid geeft zichzelf te profileren. Vanavond Planet Terror, is die beter of minder vind jij?
De botsing 4 keer laten zien was jou wat te soft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:41 schreef trebremmit het volgende:
Ik vond Death Proof maar een hele matige film, in ieder geval de minste van Tarantino. Oeverloos gezwets en veel te braaf. Als je zo'n film maakt mag het wel wat meer de bocht uitvliegen qua geweld en sex.
ik vond anchorman echt een flauwe saaie film...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:24 schreef BRooster het volgende:
Gisteren gezien:
Achorman
Ron Burgundy (Ferrell) is één van de meest bekende nieuwslezers in San Diego in de zeventiger jaren. De eerste vrouwelijke nieuwslezers doen hun intrede; een van hen is de ambitieuze Veronica Corningstone (Applegate). Ron is bereid om Veronica uitzendingen te geven op het gebied van 'woman interest' ; waaronder mode en koken. Maar wanneer Veronica weigert de 'oogappel' van het station te zijn, gaat ze toch het nieuws presenteren; het begin van een langdurige strijd...
Bij vlagen best grappig, maar niet erg origineel. Het is absoluut geen film waarbij je constant op de grond ligt van het lachen, en dus een film die leuk is om 1x gezien te hebben. IMDB geeft hem een 7, en daar ben ik het mee eens.
Hot Rod
De amateur stuntman Rod Kimble heeft één probleem: zijn stiefvader Frank is een ontzettende eikel. Hij pest Rod iedere dag en bij de wekelijkse boksoefening laat hij Rod iedere hoek van de ring zien. Eigenlijk respecteert hij Rod totaal niet. En het allerergste, die zogenaamde stunts van Rod zijn niets anders dan lachertjes in de ogen van Frank. Op een dag krijgt Frank een hartaanval en het enige dat hem nog kan redden is een harttransplantatie. Niemand minder dan stuntman Rod zal opereren als zijn reddende engel door geld in te zamelen voor de operatie. Rod zal met zijn brommer over 15 bussen springen.
Deze heb ik na Anchorman gekeken en beviel me beter. Het tempo qua grappen lag wat hoger en kwam voor mij in ieder geval beter over, erg flauw maar erg leuk. Oh, en Isla Fisher![]()
Op IMDB krijgt hij een 6.5, maar ik geef hem lekker een 7.5.
Vanavond Deja Vu eens kijken
Hot Rod is ongeveer net zo flauw als Anchorman.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik vond anchorman echt een flauwe saaie film...
hot rod ziet er wel leuk uit moet ik ook maaris gaan kijken
vanavond ga ik candy kijken:
http://www.moviemeter.nl/film/35564
Planet Terror vond ik iets minder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad. Ook mooi hoe Tarantino die stuntacteurs de mogelijkheid geeft zichzelf te profileren. Vanavond Planet Terror, is die beter of minder vind jij?
En die vond ik dus weer veeeeeeeel beterquote:
Nee dat is bij Planet Terror.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja heerlijke film, geef ik een 8,5. Ook zo'n film waar eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijft boeien, die lapdance van die Latinoen die cheerleader chick is ook zo nice. En als afsluiter die race, echt te vet!
Kwam ook niet in die film de trailer van Machete?
Die wil ik ook nog zo graag kijken, de videotheek heeft hem niet, kon hem ook niet op internet vinden, binnenkort maar eens naar de mediamarkt of zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef Teteteterek het volgende:
The Machinist
Originaal verhaal, alleen veel te weinig uit gehaald.
Had af en toe het idee dat ik naar Fight Club II zat te kijken, alleen dan met minder actie en interessante dialogen.
6.5/10
Dat er een film van is... DIe moet ik hebben! Immers Vanilla Ice invented Rap.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Hele vette film. Vanilla Ice speelt een rebelse jongen met een gouden hart. wanneer hij met zijn motor over een hek springt ontmoet hij een meisje die in eerste instantie niks van hem moet hebben, ook omdat ze al een vriendje heeft. Maar wanneer zij met haar vriendje is en Vanilla Ice tegen haar zegt "Drop that zero and get with the hero!" begint ze toch wat voor hem te voelen.
Ondertussen wordt de pa van dat wijf lastig gevallen door corrupte politieagenten en bedreigen ze zijn dochter, dit zorgt voor veel wrijving tussen hem en Vanilla.
Het verhaal, het acteerwerk en vooral de kleding maken deze film zeker de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |