abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:33:44 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85590261
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vond dit ook een goede film en jammer dat er zoveel domme kritieken op kwamen. Homo film, overdadige sex. :')
Ik denk dat de film compleet verkeerd verkocht is. Velen leken een platvloerse komedie te verwachten, met wat van die cliché homo typetjes die je van figuren als Sandler of Rob Schneider of zo verwacht. Een homofobe film kortom.

Dit is gewoon een indie-film
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:17:20 #127
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85591921
The Chase

Zonde dat deze film zo wordt ondergewaardeerd. Het probleem is dat veel mensen deze film als een serieus bedoelde actiefilm zien, dan is ie inderdaad totaal geflopt. Het is echter een komedie, misschien flauw voor sommige mensen, maar ik vind hem geniaal. Daarnaast heeft deze film ook nog eens één van de beste scènes in de filmgeschiedenis.

9/10
Bedankt Hans.
pi_85594309
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef bascross het volgende:
The Chase

[ afbeelding ]

Zonde dat deze film zo wordt ondergewaardeerd. Het probleem is dat veel mensen deze film als een serieus bedoelde actiefilm zien, dan is ie inderdaad totaal geflopt. Het is echter een komedie, misschien flauw voor sommige mensen, maar ik vind hem geniaal. Daarnaast heeft deze film ook nog eens één van de beste scènes in de filmgeschiedenis.

9/10
Ik vond hem ook zeer goed, maar echt een komedie wil ik hem ook niet noemen. Ik denk dat ie ergens tussen in zit, maar mag ik vragen welke scene jij wel niet bedoeld?
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:10:46 #129
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85609301
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:00 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

Ik vond hem ook zeer goed, maar echt een komedie wil ik hem ook niet noemen. Ik denk dat ie ergens tussen in zit, maar mag ik vragen welke scene jij wel niet bedoeld?
Hij is in ieder geval absoluut niet serieus bedoeld. Je zou de film misschien ook nog kunnen kwalificeren als media-satire.

De scene die ik bedoel is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.
pi_85610304
Happy-Go-Lucky
A look at a few chapters in the life of Poppy, a cheery, colorful, North London schoolteacher whose optimism tends to exasperate those around her.

In het begin vond ik Poppy erg irritant, later ebde dat wel weg en veranderde in enige sympathie. Verder was het was wel een vermakelijke film. De scènes met de rijlessen zijn het grappigst. Maar dat komt voornamelijk door de instructeur.

IMDb: 7,0
Mijn cijfer: 7,3
pi_85617939
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:17 schreef JDx het volgende:
The Expendables

Idd zoals al eerder gezegd een erg magere film, je moet er alleen heen gaan voor de actie, en zelfs die is erg karig. Het begint top, maar daarna zakt t gauw in. Wel een aantal leuke grapjes en leuk dat er zoveel bekende acteurs in spelen, maar dat is het ook wel. Ojah, mooi vrouwtje ook nog! 2 zelfs. ;)

6,5
Ik vind het juist andersom :o ! het begon (niet echt het begin begin) echt saai, maar daarna pas kwam de actie!

naja, leuke filmpje, en de bekende acteurs hadden ook hun aandeel!
pi_85618014
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef bascross het volgende:

[..]

De scene die ik bedoel is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! zo een idee had ik al dat het om die scene ging en het is zeker weten een van de briljantste scenes ooit _O_
pi_85619934
The Last Airbender

Katara en Sokka vinden op een dag een jongetje, Aang, in het ijs vlakbij hun dorp. Hij blijkt de laatste van zijn soort te zijn: iemand die het element lucht kan manipuleren. Hij is bovendien de Avatar, de persoon (die steeds terugkeert dmv reïncarnatie) die alle vier de elementen kan beïnvloeden dmv telekinesis en tai chi. Al jaren jaagt de vuurnatie op hem om hun macht te kunnen houden over grote gebieden van de andere naties.

Tegenvaller. Ik had al een vermoeden toen ik zag dat M. Night Shyamalan dit verhaal had 'geschreven' en geregisseerd. Dit omdat ik The Happening beschouw als de meest waardeloze film die ik in de bios heb mogen aanschouwen. Bovendien verwachtte ik al niet veel van de verfilming van een Nickelodeontekenfilm maar degene met wie ik was wilde er graag heen en de actie uit de trailer leek me wel weer erg leuk om te zien. Het idee is erg leuk, maar gejat dus. Er blijkt nu ook weer een sequel aan te komen, want de film heeft geen eind. Dat vond ik nog het meest onbevredigend. 3D voegde niks toe aan de film, slecht tot geen gebruik van gemaakt.

Geen aanrader

Inception

Cobbs beroep is om informatie te halen uit het onderbewustzijn van mensen voor opdrachtgevers. Dit doet hij door dromen te creëeren waarin hij, zijn collega's en het subject spelen. Dit is extraction. Als een opdracht niet goed afloopt krijgt hij het aanbod om herenigd te worden met zijn kinderen als hij het tegenovergestelde van wat hij gewend is zal doen; gedachten in iemands hoofd plaatsen, inception. Maar dit is stukken moeilijker dan extraction omdat het onderbewustzijn een fragiel en onvoorspelbaar iets is.

Niet verwacht dat ik hem zo goed zou vinden. Ik begin steeds meer fan te worden van Christopher Nolan en met deze film levert hij een werk af met zowel een ingewikkeld en intrigerend plot met geweldig einde als eye-candy door onder andere de verbluffende CGI. Heb ook erg genoten van Marion Cotillard als Mal, de vrouw van Cobb.

Aanrader
pi_85620480
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef -Trinity- het volgende:
The Last Airbender
[ afbeelding ]

Geen aanrader

Ik wou ook zo graag die film zien (omdat het originele verhaal van de tekenfilm zo goed is en de tekenfilm zelf erg vermakelijk is), maar een beetje onderzoek op IMDB weerhield mij gelukkig om de film te gaan bekijken..... tot nu toe is jouw reactie de meest positieve die ik over deze film heb gelezen!

dus zeker weten geen aanrader!
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:22:43 #135
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_85621947
Vera Cruz (1954, VS, Robert Aldrich)
Was wel benieuwd naar deze keuzefilm van Zomergast Paul Verhoeven.
Het is zeker een vermakelijke western. Die aan de ene kant de grenzen van de Hollywood censuur opzoekt. Zo vermoordt Burt Lancaster duidelijk op een gegeven moment een hulploze soldaat met een speer. Maar aan de andere kant ook lijdt onder die censuur, zoals met een imo te zoetsappig einde, w
SPOILER
De grootste reden om de film aan te raden is het samenspel tussen de altijd serieus kijkende Cooper en de immer grijnzende Lancaster.
Verder met leuke bijrollen van natuurlijk Ernest Borgnine, Jack Elam en een jonge Charles Bronson.
cijfer: 7.5
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:23:39 #136
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_85621994
American Psycho. _O_

ik had van te voren totaal geen verwachtingen, maar vond dit echt een geweldige film. Fantastisch hoe Christian Bale zijn personage neerzet.

cijfer: 8
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 20:32:24 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_85622357
The Joneses
Drama/komedie

Een, op het gezicht, normaal gezin verhuist naar een nieuwe buurt. Echter, ze zijn geen normaal gezin, ze proberen iedereen van alles aan te smeren (oftwel, artikelen te pushen) en echt familie zijn ze ook al niet van elkaar.

Flinterdun verhaaltje met een voorspelbaar einde. Wel leuk voor tussendoor, maar niet echt geweldig. David Duchovny maakt het, wat mij betreft, goed :9~ Demi Moore ben ik niet zo een fan van.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85624132
Killers 2010
Een vrouw ontmoet de man van haar dromen op vakantie, wat leidt tot een snel huwelijk. Hun geluk kan niet op, totdat ze erachter komen dat de buren weleens huurmoordenaars zouden kunnen zijn, die zijn ingehuurd om hen te vermoorden.
Verstand op nul en kijken maar. Leuk filmpje dat geen seconde verveelt.
7

The Joneses 2010
Het stel Steve en Kate Jones heeft alles wat hun hartje begeert. Ze zijn rijk, hebben een groot huis, beide een goede baan en twee prachtige kinderen die erg populair zijn op school. Daarbij komt dat ze ook nog eens de mooiste spullen van de buurt hebben. Het probleem is alleen dat ze helemaal geen familie, maar werknemers van een marketingbedrijf zijn. En ze weten precies hoe ze hun spullen aan de man moeten brengen…totdat het niet vlekkeloos verloopt met het ‘gezin’.
Wat heerlijk om eens een verfrissend script te zien. Geen standaard comedy, maar deze film kent veel komische maar ook dramatische momenten. Erg leuk.
8.5
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_85627201
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Killers 2010
Een vrouw ontmoet de man van haar dromen op vakantie, wat leidt tot een snel huwelijk. Hun geluk kan niet op, totdat ze erachter komen dat de buren weleens huurmoordenaars zouden kunnen zijn, die zijn ingehuurd om hen te vermoorden.
Verstand op nul en kijken maar. Leuk filmpje dat geen seconde verveelt.
7
Je was al die cliche's naar verloop van tijd wat je om de oren vliegt niet zat? Zelfs onder de actie / komedie films vind ik dit een relatief zwakke film waar alleen fans van Kutcher en Heigl van kunnen genieten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:02:27 #140
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_85628898
The Running Man (1987, VS, Paul Michael Glaser)
Ondanks de belachelijke oneliners en het voorspelbare standaard plot is het nog een best vermakelijke jaren '80 Scharwzenegger actie scifi . Het idee van het spel is op zich al een goed uitgangspunt voor een film als dit. De uitvoering ervan is gelukkig pok onderhoudend genoeg. De rest van de cast bestaat uit worstelaars en andere jaren '80 helden zoals Jesse Ventura, American Football legende Jim Brown en Mick Fleetwood van Fleetwood Mac.
cijfer: 6.5
pi_85634602
Death Proof.

Tarantino op zijn best. Wat een topfilm. Ergens in mijn alltime top 10. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85634795
The Joneses 2010

net gezien, mwah mwah. wel een grappig verhaal, niet heeeel standaard opzich. Maar niet spetterend. best leuke film om gewoon lekker weg te kijken.

7,3
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:01:59 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85635420
Gomorra (2008)
Wat een rauwe film. Jongen gasten die zich gaan bemoeien met de maffia.
Echt boeien kon het me niet.

cijfer 6 / imdb 7.0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:57:21 #144
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85639142

Amores Perros (2000)
Mexiaanse film van regisseur Alejandro González Iñárritu (ja, dat is een copy paste naam) met drie verschillende verhaallijnen. De verhalen hebben gelijkenissen met betrekking tot liefde, maar zijn verder volkomen verschillend. Een verkeersongeluk brengt de hoofdpersonen samen, met alle honden overigens ook. Goede film, geloofwaardig geacteerd maar mij duurde hij gewoon iets te lang. En als de verhalen wat absurde vormen aannemen, raak ik mijn enthousiasme kwijt.
7/10
IMDB 8,2/10
Overal verstand van.
pi_85641934
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef El_Matador het volgende:
Death Proof.

Tarantino op zijn best. Wat een topfilm. Ergens in mijn alltime top 10. ^O^
Ja heerlijke film, geef ik een 8,5. Ook zo'n film waar eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijft boeien, die lapdance van die Latino O+ en die cheerleader chick is ook zo nice. En als afsluiter die race, echt te vet! 8-)

Kwam ook niet in die film de trailer van Machete?
pi_85641985
uit 1995:

gewoon lachen deze film, kijk niet zo supervaak films maar zou hem een 7 geven.
IMDB geeft 'm een 7
:D
pi_85642689
Lol, Next Friday en Friday after Next wel gezien, maar nooit geweten dat het begon met Friday! :D
pi_85642782
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja heerlijke film, geef ik een 8,5. Ook zo'n film waar eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijft boeien, die lapdance van die Latino O+ en die cheerleader chick is ook zo nice. En als afsluiter die race, echt te vet! 8-)

Kwam ook niet in die film de trailer van Machete?
Een heeeerlijke blowfilm, werkelijk. Maar los daarvan gewoon goed. De muziek. de beelden, de chicks, wauw. Vanavond Planet Terror denk ik es kijken.

Gisteren ook voor de 3e keer mijn favoriet gezien: The Fountain. Wow. Wow, wow wow.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85643348
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
uit 1995:
[ afbeelding ]

gewoon lachen deze film, kijk niet zo supervaak films maar zou hem een 7 geven.
IMDB geeft 'm een 7
:D
SPOILER
pi_85650226
Harry Brown
An elderly ex-serviceman and widower looks to avenge his best friend's murder by doling out his own form of justice.

Grauwe film waar continue een grimmige sfeer hangt. Je blijft kijken, maar toch miste er voor m'n gevoel iets.
Wat een tuig trouwens, die Engelse gang(s) :r .

IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 6,8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')