Ik denk dat de film compleet verkeerd verkocht is. Velen leken een platvloerse komedie te verwachten, met wat van die cliché homo typetjes die je van figuren als Sandler of Rob Schneider of zo verwacht. Een homofobe film kortom.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond dit ook een goede film en jammer dat er zoveel domme kritieken op kwamen. Homo film, overdadige sex.![]()
Ik vond hem ook zeer goed, maar echt een komedie wil ik hem ook niet noemen. Ik denk dat ie ergens tussen in zit, maar mag ik vragen welke scene jij wel niet bedoeld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef bascross het volgende:
The Chase
[ afbeelding ]
Zonde dat deze film zo wordt ondergewaardeerd. Het probleem is dat veel mensen deze film als een serieus bedoelde actiefilm zien, dan is ie inderdaad totaal geflopt. Het is echter een komedie, misschien flauw voor sommige mensen, maar ik vind hem geniaal. Daarnaast heeft deze film ook nog eens één van de beste scènes in de filmgeschiedenis.
9/10
Hij is in ieder geval absoluut niet serieus bedoeld. Je zou de film misschien ook nog kunnen kwalificeren als media-satire.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:00 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Ik vond hem ook zeer goed, maar echt een komedie wil ik hem ook niet noemen. Ik denk dat ie ergens tussen in zit, maar mag ik vragen welke scene jij wel niet bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Ik vind het juist andersomquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:17 schreef JDx het volgende:
The Expendables
Idd zoals al eerder gezegd een erg magere film, je moet er alleen heen gaan voor de actie, en zelfs die is erg karig. Het begint top, maar daarna zakt t gauw in. Wel een aantal leuke grapjes en leuk dat er zoveel bekende acteurs in spelen, maar dat is het ook wel. Ojah, mooi vrouwtje ook nog! 2 zelfs.
6,5
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef bascross het volgende:
[..]
De scene die ik bedoel is:Haha! zo een idee had ik al dat het om die scene ging en het is zeker weten een van de briljantste scenes ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou ook zo graag die film zien (omdat het originele verhaal van de tekenfilm zo goed is en de tekenfilm zelf erg vermakelijk is), maar een beetje onderzoek op IMDB weerhield mij gelukkig om de film te gaan bekijken..... tot nu toe is jouw reactie de meest positieve die ik over deze film heb gelezen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef -Trinity- het volgende:
The Last Airbender
[ afbeelding ]
Geen aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grootste reden om de film aan te raden is het samenspel tussen de altijd serieus kijkende Cooper en de immer grijnzende Lancaster.
Verder met leuke bijrollen van natuurlijk Ernest Borgnine, Jack Elam en een jonge Charles Bronson.
cijfer: 7.5
Je was al die cliche's naar verloop van tijd wat je om de oren vliegt niet zat? Zelfs onder de actie / komedie films vind ik dit een relatief zwakke film waar alleen fans van Kutcher en Heigl van kunnen genieten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Killers 2010
Een vrouw ontmoet de man van haar dromen op vakantie, wat leidt tot een snel huwelijk. Hun geluk kan niet op, totdat ze erachter komen dat de buren weleens huurmoordenaars zouden kunnen zijn, die zijn ingehuurd om hen te vermoorden.
Verstand op nul en kijken maar. Leuk filmpje dat geen seconde verveelt.
7
Ja heerlijke film, geef ik een 8,5. Ook zo'n film waar eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijft boeien, die lapdance van die Latinoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:14 schreef El_Matador het volgende:
Death Proof.
Tarantino op zijn best. Wat een topfilm. Ergens in mijn alltime top 10.
Een heeeerlijke blowfilm, werkelijk. Maar los daarvan gewoon goed. De muziek. de beelden, de chicks, wauw. Vanavond Planet Terror denk ik es kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja heerlijke film, geef ik een 8,5. Ook zo'n film waar eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijft boeien, die lapdance van die Latinoen die cheerleader chick is ook zo nice. En als afsluiter die race, echt te vet!
Kwam ook niet in die film de trailer van Machete?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
uit 1995:
[ afbeelding ]
gewoon lachen deze film, kijk niet zo supervaak films maar zou hem een 7 geven.
IMDB geeft 'm een 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |