Aan de poster te zien heb je de remake gekeken, ik vind de originele uit 1972 indrukwekkender.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat een gave film.![]()
![]()
Spanning om te snijden, die continu blijft hangen. Bij vlagen behoorlijk gewelddadig.![]()
![]()
IMDB: 6.7, ik: 9.0![]()
Leuke actiefilm die me de eerste 5 minuten al geljk wist te boeien.quote:FBI agent Ronald Fleury (Jamie Foxx) krijgt de opdracht van zijn leven: een team samenstellen om de terrorist op te sporen en gevangen te nemen die verantwoordelijk is voor een dodelijke aanval op Amerikanen in Saoedi Arabië. Ze hebben slechts een week om in de terroristencel te infiltreren. Het onderzoek wordt gehinderd door zand, hitte en taalproblemen, maar de belangrijkste hinderpaal is het cultuurverschil. Het onderzoek wordt nog iets moeizamer als blijkt dat de Saoedische autoriteiten Fleury en zijn medewerkers voor geen cent vertrouwen. Voor hen is de aanslag op het Amerikaanse kamp een Saoedische kwestie waarvoor geen buitenlandse hulp nodig is - en zeker geen hulp van niet-moslims
misschien moet je wel een meisje zijn om het leuk te vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Twilight: Eclipse
Deze zou naar het schijnt beter zijn dan de vorige twee, maar ik zie niet echt waarop dat dan gebaseerd is. Uiteindelijk is 't meer van hetzelfde, dus de gebruikelijke puberale aanstellerij die vooral bestaat uit praten, discussiëren, lullen en babbelen over vanalles zonder dat er veel gebeurt. OK, in de andere films wordt er vooral gezeurd over een oninteressante driehoeksverhouding en deze keer hangt er iets meer dreiging in de lucht, al komt dat vooral doordat er gewoon anderhalf uur wordt gepraat over het feit dat er iets meer dreiging in de lucht hangt. Het blijft vrij slecht, met acteurs en een regisseur die in andere films bewezen veel beter te kunnen.
Ooh, ik ben een man en vind de films van twiflight wel leuk... en toch aanraders! (heb d eboeken niet gelezen) wel vind ik dat elke film infeite over het zelfde verhaal gaat. Maar toch leuk om te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
misschien moet je wel een meisje zijn om het leuk te vinden.
Maar zelfs ik vond de boeken wel goed, maar de films bagger.
Echtquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ooh, ik ben een man en vind de films van twiflight wel leuk... en toch aanraders! (heb d eboeken niet gelezen) wel vind ik dat elke film infeite over het zelfde verhaal gaat. Maar toch leuk om te zien
Dus dat ik me irriteerde aan haar (acteerwerk) ligt niet aan mij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Echt
Na 30 minuten wil je Stewart toch door het scherm heentrekken en haar heel hard door elkaar schudden zodat er misschien wat emotie uitkomt? Geldt trouwens net zo voor Pattinson.
Het verhaal is eigenlijk ook helemaal niks, maar dat is persoonlijk.
Oh nee absoluut nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dus dat ik me irriteerde aan haar (acteerwerk) ligt niet aan mij?
En toch een enorme hypequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet. Ik zat me spreekwoordlijk op te vreten, zo tenenkrommend.
Vond dit ook een goede film en jammer dat er zoveel domme kritieken op kwamen. Homo film, overdadige sex.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
I Love You Phillip Morris
Ik wist niet goed wat ik van de film moest verwachten en nu ik 'm heb gezien, weet ik nog altijd niet goed wat ik er mee aan moet. Ik vond 'm wel prettig wegkijken met vooral een goede Carrey. Het is natuurlijk geen dijenkletser, maar dat leek me ook niet bedoeling, eerder een tragikomedie. Het is soms wat onevenwichtig, maar de grootste flop uit de carriere van Carrey die sommigen ervan maken, zie ik er toch ook niet in.
I Love you philip morris wat een waardeloze k*t film is datquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond dit ook een goede film en jammer dat er zoveel domme kritieken op kwamen. Homo film, overdadige sex.![]()
Ik vond juist erg interessant dat het allemaal ook nog eens op een waargebeurd verhaal was gebasseerd. Bizar wat die vent allemaal heeft gedaan
Want? Do explain? Het was niet altijd best maar de overdreven harde kritieken slaan nergens op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
I Love you philip morris wat een waardeloze k*t film is dat
of moet ik zeggen waardeloz e l*l film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |