dat lijkt me ook een lijpe film, moet ik ook maaris regelen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Karina het volgende:
La Horde
Zombiefilm (bedankt voor de tip nog!)
Een aantal politiemensen dringen een flatgebouw in met de bedoeling een paar gangsters te arresteren/doodschieten. Ze vinden de gangsters, maar... het de hele flat zit vol met zombies. De gangsters en politieagenten gaan samenwerken om de zombies te verslaan en uit de flat te komen.
Goede film! Lekker veel zombies/bloed en gevechten. Europese/Japanse horror- of zombiefilms vind ik sowieso beter dan de Amerikaanse. In Europa en Japan is het geweld veel geloofwaardiger (voor zover je dat van zombiefilms kunt zeggen natuurlijk).
[ afbeelding ]
Same here, klinkt als een vermakelijke filmpje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:31 schreef casper019 het volgende:
[..]
dat lijkt me ook een lijpe film, moet ik ook maaris regelen!
.quote:Iraq. Forced to play a dangerous game of cat-and-mouse in the chaos of war, an elite Army bomb squad unit must come together in a city where everyone is a potential enemy and every object could be a deadly bomb.
quote:Terence McDonagh is a drug- and gambling-addled detective in post-Katrina New Orleans investigating the killing of five Senegalese immigrants.
Bee Movie is dan ook veel leuker.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik wilde eigenlijk Kung Fu Panda bekijken op SBS6, maar SBS6 zend zo maar Bee Movie uit....
1 van de slechtste films allertijden snap niet hoe het een 6.6 op imbd ka hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Date Night
In New York City, a case of mistaken identity turns a bored married couple's attempt at a glamorous and romantic evening into something more thrilling and dangerous.
Erg vermakelijke comedy. Tina Fey en Steve Carell zijn een erg leuk koppel in deze film.
IMDb: 6,6
Mijn cijfer: 7,5
Ik heb er op sommige momenten echt smakelijk om kunnen lachenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:17 schreef casper019 het volgende:
[..]
1 van de slechtste films allertijden snap niet hoe het een 6.6 op imbd ka hebben
Ja, die vond ik ook slecht!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:12 schreef portier het volgende:
.
En ik heb The Bad Luitanant: Port of Call - New Orleans gezien. Althans, grofweg het eerste 2/3e van de film, toen trok ik het niet meer en heb ik 'm uit gezet. Nicolas Cage staat in mijn top 3 van favoriete acteurs, maar dit had hij echt nooit moeten doen, wat een boutfilm.
IMDB: 7,0
Mijn cijfer: 3,0
[..]
Leuke film, Cameron Diaz vond ik erg grappig, maar ik vind haar sowieso altijd wel leuk spelen.quote:June stapt op een vliegtuig in Wichita, Kansas en maakt een praatje met haar charmante en mysterieuze medepassagier, Roy. Daarna verandert alles: het vliegtuig stort neer in een maisveld. June heeft geen tijd om even op adem te komen, want al snel wordt ze over de hele wereld achtervolgd.
Voordat ze het weten vormen ze een onwaarschijnlijk team en bevinden ze zich in een gevaarlijk machtsspel met onverwachte wendingen.
Ik had het boek gelezen en ik keek toch wel uit naar de film, juist omdat ik zo van het boek had genoten.quote:De alleenstaande Maria Vos (Linda de Mol) wordt door een onbekende met de dood bedreigd. Zij vlucht met haar kinderen naar haar voormalige ouderlijk huis, waar ze onderduikt bij haar oudere zus Ans (Ariane Schluter). Terwijl het winterse verblijf in de villa aan zee Maria confronteert met traumatische jeugdherinneringen en haar omgeving steeds meer aan haar geestelijke gezondheid begint te twijfelen, komt haar belager steeds dichterbij.
Vertel volgende keer ook even waarom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond Bad Lieutenant erg tof juist
Aha.quote:
Dat is wel erg drooooog macondoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel volgende keer ook even waarom.
Ik vond het ook een schitterende film, omdat het door elkaar lopen van realiteit en de waarneming van Cage erg goed waren. Briljant was die scene met de leguaan
[..]
Aha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |