Nou, er staat in die post niks over cruciale gevolgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef megamandy het volgende:
Nee, als je denkt dat je door tijdens een behandeling even je aandacht laat wegzakken meteen cruciale gevolgen krijgt, weet je denk ik niet genoeg over reiki.
Of was dat ook sarcastisch ToT?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef ToT het volgende:
Ow crap, mijn fout.....ik had je wel moeten zeggen dat je het nooit ongevraagd moet doen!
1) Je weet niet of diegene het uberhaupt wel wil.
2) Diegene kan een heel heftige energiegold krijgen en daardoor in paniek slaan / gedesorienteerd raken. Je weet nooit of diegene iets aan het doen is waarbij dat gevaarlijk kan zijn (autorijden bijvoorbeeld), en sowieso kan het heel beangstigend zijn.
Altijd ff toestemming vragen!
Maar wel geweldig dat je het zelf zo goed voelde joh!
'iets' zegt me dat ie de haren wel uit z'n hoofd kan trekken dat ie die opmerking gemaakt heeftquote:
Nou, dat wordt lastig, want ToT is kaal. Maar of hij een smoothie is, weet ik eigenlijk niet, anders is hij dat nu gewordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef R0N1N het volgende:
'iets' zegt me dat ie de haren wel uit z'n hoofd kan trekken dat ie die opmerking gemaakt heeft
Okee, heb je je leesbril op?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, er staat in die post niks over cruciale gevolgen.
En op de superoverdreven uit de context getrokken trollende posts heb ik verder niet gereageerd.
En als dan ook die post blijkbaar sarcastisch was, dan blijven mijn vragen dus staan wat betreft dit:
[..]
Of was dat ook sarcastisch ToT?
Als dat werkelijk waar gebeurt en echt is, vind ik dat uiteraard uiterst verwerpelijk, maar in dit topic gaat het over Reiki.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
JoepiePoepie, wat vind je dan van het occultisme in combinatie met het gebruik van grimoires? Een ware meester van de duistere kunsten kan je wezen van een afstandje net dat duwtje geven om ziel en lichaam definitief te splijten. Oftewel zoals we dat in lekentaal noemen: moord op afstand.
Vergelijken dat is Reiki uitermate onschuldig natuurlijk!
O ja, vanzelfsprekend eigenlijk! Trollen hebben honger!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als dat werkelijk waar gebeurt en echt is, vind ik dat uiteraard uiterst verwerpelijk, maar in dit topic gaat het over Reiki.
Nou, dan bedank ik je nu nogmaals voor je antwoordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
Okee, heb je je leesbril op?Mooi, daar gaat-ie dan:
Zoals ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaak heb gezegd, kan het in de MEEST UTIZONDERLIJKE gevallen een klein beetje invloed op iemand hebben tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry". Het zal gewoon echt nooit gebeuren, maar stel dat iemand een ongeluk krijgt rond de tijd dat je Reiki gestuurd hebt, heb je kans dat je het jezelf enorm kwalijk gaat nemen.
Serieus, als je echt denkt dat Reiki zo veel invloed op je rijvaardigheid kan hebben, dan ben je volgens mij nog veel meer overtuigd van de kracht van Reiki dan ik ben, en ik heb al fucking veel meegemaakt met Reiki!
Omdat ik gewoon niet geloof dat de Reiki-mensen allemaal mensen zijn met van die goeie intenties dat ze het motto "better safe than sorry" zullen hanterenquote:Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry".
Alsjeblieft zeg! Beperk je even tot waar dit topic over gaat! Het voeden van JP!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef ToT het volgende:
Ook leuk trouwens, als we het toch over het op afstand negatief beïnvloeden van mensen hebben: http://english.pravda.ru/main/18/90/364/16746_sharon.html
Dan nog zal het effect van eventuele verwarring zeer zelden voorkomen en ook gewoon mild van vorm zijn tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Op momenten dat je niet geconcentreerd bezig bent en gewoon lekekr aan het chillen bent, kun je er wel weer veel meer van voelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan bedank ik je nu nogmaals voor je antwoord. In de hoop dat je nu niet sarcastisch bent
![]()
.
Maar dan ben ik het nog steeds niet eens met dit stukje:
[..]
Omdat ik gewoon niet geloof dat de Reiki-mensen allemaal mensen zijn met van die goeie intenties dat ze het motto "better safe than sorry" zullen hanteren.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Beperk je even tot waar dit topic over gaat! Het voeden van JP!
En dat zal je blijven geloven, omdat niemand je anders daarvan kan overtuigen en/of kan bewijzen. DUs je topic kan zo eindeloos door gaan maar een bevredigend antwoord daarop zal je ws toch niet krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan bedank ik je nu nogmaals voor je antwoord. In de hoop dat je nu niet sarcastisch bent
![]()
.
Maar dan ben ik het nog steeds niet eens met dit stukje:
[..]
Omdat ik gewoon niet geloof dat de Reiki-mensen allemaal mensen zijn met van die goeie intenties dat ze het motto "better safe than sorry" zullen hanteren.
Het enige verweer tegen trollen is zonlicht! En raadt eens waar dergelijke fok!ers nooit komen? Buiten!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef Loppe het volgende:
Hebben Reiki-meesters dan geen verweer hebben tegen trollen?
Ja Maar......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog zal het effect van eventuele verwarring zeer zelden voorkomen en ook gewoon mild van vorm zijn tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Op momenten dat je niet geconcentreerd bezig bent en gewoon lekekr aan het chillen bent, kun je er wel weer veel meer van voelen.
Ik mag wel hopen dat je doorhebt dat dit echt al heel vaak is gezegd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
.
Eeeh he...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja, vanzelfsprekend eigenlijk! Trollen hebben honger!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik mag wel hopen dat je doorhebt dat dit echt al heel vaak is gezegd?
Voor dat soort dingen hebben we The Secret, maar daar hebben we andere topics voorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef ToT het volgende:Werkte Reiki maar ook tegen blokkades in de riolering, zodat ook daar de doorstroom beter wordt.
Gaat me verdorie weer 100 euro kosten of zo!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als het dan blijkbaar allemaal zo meevalt ToT, dan vraag ik me wel af waarom je iemand er dan zo voor waarschuwde het vooral niet ongevraagd te versturen, i.v.m. de eventuele gevolgen.
Daarbij ligt de nadruk eigenlijk meer op de vraag of iemand het wel WIL ontvangen i.p.v. dat iemand er heel misschien wat verward door zou kunnen worden.quote:Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry". Het zal gewoon echt nooit gebeuren, maar stel dat iemand een ongeluk krijgt rond de tijd dat je Reiki gestuurd hebt, heb je kans dat je het jezelf enorm kwalijk gaat nemen.
Eeeh... nee. Dit topic gaat over Reiki.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsjeblieft zeg! Beperk je even tot waar dit topic over gaat! Het voeden van JP!
Krachtsymbool al geprobeerd? Schijnt echt overal op toepasbaar zijn he!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef ToT het volgende:Werkte Reiki maar ook tegen blokkades in de riolering, zodat ook daar de doorstroom beter wordt.
Gaat me verdorie weer 100 euro kosten of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |