abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:01:24 #126
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_85402540
Zoals ik al zei, mijn reaktie was (even) sarcastisch. :P

Die post van Tot was namelijk een sterk genuanceerde kopie van deze

Zou me hoogst verbazen dat ie in die paar posts ertussen 'het licht heeft gezien' :D
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:01:56 #127
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85402554
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef megamandy het volgende:
Nee, als je denkt dat je door tijdens een behandeling even je aandacht laat wegzakken meteen cruciale gevolgen krijgt, weet je denk ik niet genoeg over reiki.
Nou, er staat in die post niks over cruciale gevolgen.

En op de superoverdreven uit de context getrokken trollende posts heb ik verder niet gereageerd.

En als dan ook die post blijkbaar sarcastisch was, dan blijven mijn vragen dus staan wat betreft dit:

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef ToT het volgende:
Ow crap, mijn fout.....ik had je wel moeten zeggen dat je het nooit ongevraagd moet doen! :@

1) Je weet niet of diegene het uberhaupt wel wil.
2) Diegene kan een heel heftige energiegold krijgen en daardoor in paniek slaan / gedesorienteerd raken. Je weet nooit of diegene iets aan het doen is waarbij dat gevaarlijk kan zijn (autorijden bijvoorbeeld), en sowieso kan het heel beangstigend zijn.

Altijd ff toestemming vragen! :)

Maar wel geweldig dat je het zelf zo goed voelde joh! :D

Of was dat ook sarcastisch ToT?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:03:57 #128
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85402610
JoepiePoepie, wat vind je dan van het occultisme in combinatie met het gebruik van grimoires? Een ware meester van de duistere kunsten kan je wezen van een afstandje net dat duwtje geven om ziel en lichaam definitief te splijten. Oftewel zoals we dat in lekentaal noemen: moord op afstand.

Vergelijken dat is Reiki uitermate onschuldig natuurlijk! :o
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:04:58 #129
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_85402652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
'iets' zegt me dat ie de haren wel uit z'n hoofd kan trekken dat ie die opmerking gemaakt heeft :D
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:08:26 #130
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85402761
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef R0N1N het volgende:
'iets' zegt me dat ie de haren wel uit z'n hoofd kan trekken dat ie die opmerking gemaakt heeft :D
Nou, dat wordt lastig, want ToT is kaal. Maar of hij een smoothie is, weet ik eigenlijk niet, anders is hij dat nu geworden ;).

Maar wat mij betreft mag hij die woorden ook terugnemen als hij dat wil hoor. Als hij nu zegt dat hij ook dat allemaal sarcastisch/overdreven/whatever bedoelde, mij best :).
pi_85402785
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, er staat in die post niks over cruciale gevolgen.

En op de superoverdreven uit de context getrokken trollende posts heb ik verder niet gereageerd.

En als dan ook die post blijkbaar sarcastisch was, dan blijven mijn vragen dus staan wat betreft dit:
[..]

Okee, heb je je leesbril op? :) Mooi, daar gaat-ie dan:

Zoals ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaak heb gezegd, kan het in de MEEST UTIZONDERLIJKE gevallen een klein beetje invloed op iemand hebben tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry". Het zal gewoon echt nooit gebeuren, maar stel dat iemand een ongeluk krijgt rond de tijd dat je Reiki gestuurd hebt, heb je kans dat je het jezelf enorm kwalijk gaat nemen.

Serieus, als je echt denkt dat Reiki zo veel invloed op je rijvaardigheid kan hebben, dan ben je volgens mij nog veel meer overtuigd van de kracht van Reiki dan ik ben, en ik heb al fucking veel meegemaakt met Reiki! :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:10:16 #132
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85402825
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
JoepiePoepie, wat vind je dan van het occultisme in combinatie met het gebruik van grimoires? Een ware meester van de duistere kunsten kan je wezen van een afstandje net dat duwtje geven om ziel en lichaam definitief te splijten. Oftewel zoals we dat in lekentaal noemen: moord op afstand.

Vergelijken dat is Reiki uitermate onschuldig natuurlijk! :o
Als dat werkelijk waar gebeurt en echt is, vind ik dat uiteraard uiterst verwerpelijk, maar in dit topic gaat het over Reiki.
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:11:58 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85402887
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als dat werkelijk waar gebeurt en echt is, vind ik dat uiteraard uiterst verwerpelijk, maar in dit topic gaat het over Reiki.
O ja, vanzelfsprekend eigenlijk! Trollen hebben honger!
pi_85402977
Ook leuk trouwens, als we het toch over het op afstand negatief beïnvloeden van mensen hebben: http://english.pravda.ru/main/18/90/364/16746_sharon.html
pi_85402989
Hebben Reiki-meesters dan geen verweer tegen trollen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Loppe op 17-08-2010 18:20:19 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:15:26 #136
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85403000
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
Okee, heb je je leesbril op? :) Mooi, daar gaat-ie dan:

Zoals ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaak heb gezegd, kan het in de MEEST UTIZONDERLIJKE gevallen een klein beetje invloed op iemand hebben tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry". Het zal gewoon echt nooit gebeuren, maar stel dat iemand een ongeluk krijgt rond de tijd dat je Reiki gestuurd hebt, heb je kans dat je het jezelf enorm kwalijk gaat nemen.

Serieus, als je echt denkt dat Reiki zo veel invloed op je rijvaardigheid kan hebben, dan ben je volgens mij nog veel meer overtuigd van de kracht van Reiki dan ik ben, en ik heb al fucking veel meegemaakt met Reiki! :)
Nou, dan bedank ik je nu nogmaals voor je antwoord ^O^. In de hoop dat je nu niet sarcastisch bent :@ ;).

Maar dan ben ik het nog steeds niet eens met dit stukje:

quote:
Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry".
Omdat ik gewoon niet geloof dat de Reiki-mensen allemaal mensen zijn met van die goeie intenties dat ze het motto "better safe than sorry" zullen hanteren :).
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:16:10 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85403028
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef ToT het volgende:
Ook leuk trouwens, als we het toch over het op afstand negatief beïnvloeden van mensen hebben: http://english.pravda.ru/main/18/90/364/16746_sharon.html
Alsjeblieft zeg! Beperk je even tot waar dit topic over gaat! Het voeden van JP! :o
pi_85403053
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, dan bedank ik je nu nogmaals voor je antwoord ^O^. In de hoop dat je nu niet sarcastisch bent :@ ;).

[..]

Omdat ik gewoon niet geloof dat de Reiki-mensen allemaal mensen zijn met van die goeie intenties dat ze het motto "better safe than sorry" zullen hanteren :).
Dan nog zal het effect van eventuele verwarring zeer zelden voorkomen en ook gewoon mild van vorm zijn tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Op momenten dat je niet geconcentreerd bezig bent en gewoon lekekr aan het chillen bent, kun je er wel weer veel meer van voelen.
pi_85403069
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg! Beperk je even tot waar dit topic over gaat! Het voeden van JP! :o
_O- ^O^
pi_85403078
quote:

[..]

[..]

En dat zal je blijven geloven, omdat niemand je anders daarvan kan overtuigen en/of kan bewijzen. DUs je topic kan zo eindeloos door gaan maar een bevredigend antwoord daarop zal je ws toch niet krijgen
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:17:46 #141
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85403094
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef Loppe het volgende:
Hebben Reiki-meesters dan geen verweer hebben tegen trollen?
Het enige verweer tegen trollen is zonlicht! En raadt eens waar dergelijke fok!ers nooit komen? Buiten! :o
pi_85403112
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan nog zal het effect van eventuele verwarring zeer zelden voorkomen en ook gewoon mild van vorm zijn tijdens bijvoorbeeld het autorijden. Op momenten dat je niet geconcentreerd bezig bent en gewoon lekekr aan het chillen bent, kun je er wel weer veel meer van voelen.
Ja Maar......
pi_85403133
;( Werkte Reiki maar ook tegen blokkades in de riolering, zodat ook daar de doorstroom beter wordt.
Gaat me verdorie weer 100 euro kosten of zo! :(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:19:25 #144
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85403153
quote:

[..]

Ik mag wel hopen dat je doorhebt dat dit echt al heel vaak is gezegd?
吴 曼 迪
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:20:16 #145
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85403180
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja, vanzelfsprekend eigenlijk! Trollen hebben honger!
Eeeh he... :?

Wat heeft dat met trollen te maken? Het gaat in dit topic toch over Reiki, en niet over voodoo, hoodoo, hekserij en het hele scala aan andere occulte zaken?

Daar zijn genoeg andere topics over.
pi_85403201
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik mag wel hopen dat je doorhebt dat dit echt al heel vaak is gezegd?
:o Nee joh, ben jij gek!?! Dit is pas de eerste keer dat ik dit gezegd heb, want anders was de discussie toch allang voorbij geweest omdat joepie een bevredigend antwoord had gekregen?
Tssss, mallerd die je bent! :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:27:30 #147
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85403421
Als het dan blijkbaar allemaal zo meevalt ToT, dan vraag ik me wel af waarom je iemand er dan zo voor waarschuwde het vooral niet ongevraagd te versturen, i.v.m. de eventuele gevolgen die je zelf noemde. Bovendien ben ik absoluut niet de enige die zich over de door-de-Reiki-mensen-genoemde gevaren verwonderde: R0N1N, MinderMutsig, keesjeislief...

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef ToT het volgende:
;( Werkte Reiki maar ook tegen blokkades in de riolering, zodat ook daar de doorstroom beter wordt.
Voor dat soort dingen hebben we The Secret, maar daar hebben we andere topics voor ;).
pi_85403521
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als het dan blijkbaar allemaal zo meevalt ToT, dan vraag ik me wel af waarom je iemand er dan zo voor waarschuwde het vooral niet ongevraagd te versturen, i.v.m. de eventuele gevolgen.

quote:
Bij Reiki-mensen onderling wordt dit een beetje veel benadrukt, onder het motto "better safe than sorry". Het zal gewoon echt nooit gebeuren, maar stel dat iemand een ongeluk krijgt rond de tijd dat je Reiki gestuurd hebt, heb je kans dat je het jezelf enorm kwalijk gaat nemen.
Daarbij ligt de nadruk eigenlijk meer op de vraag of iemand het wel WIL ontvangen i.p.v. dat iemand er heel misschien wat verward door zou kunnen worden.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:38:04 #149
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85403757
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eeeh... nee. Dit topic gaat over Reiki.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:45:15 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85404006
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef ToT het volgende:
Krachtsymbool al geprobeerd? Schijnt echt overal op toepasbaar zijn he!! :D
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')