abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85284314
Ow crap, mijn fout.....ik had je wel moeten zeggen dat je het nooit ongevraagd moet doen! :@

1) Je weet niet of diegene het überhaupt wel wil.
2) Diegene kan een heel heftige energiegold krijgen en daardoor in paniek slaan / gedesoriënteerd raken. Je weet nooit of diegene iets aan het doen is waarbij dat gevaarlijk kan zijn (autorijden bijvoorbeeld), en sowieso kan het heel beangstigend zijn.

Altijd ff toestemming vragen! :)

Maar wel geweldig dat je het zelf zo goed voelde joh! :D
pi_85284369
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef ToT het volgende:
Ow crap, mijn fout.....ik had je wel moeten zeggen dat je het nooit ongevraagd moet doen! :@

1) Je weet niet of diegene het überhaupt wel wil.
2) Diegene kan een heel heftige energiegold krijgen en daardoor in paniek slaan / gedesoriënteerd raken. Je weet nooit of diegene iets aan het doen is waarbij dat gevaarlijk kan zijn (autorijden bijvoorbeeld), en sowieso kan het heel beangstigend zijn.

Owjeeeeeee ;(
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:10:13 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85285327
Hoewel ik er weinig mee doe stroomt het nog als een gek, ook onbedoeld.
Als mn meiden wat hebben (vanmiddag vinger tussen de deur, en goed verkeerd ook) heeft ze maar een minuutje gehuild, goede pijnstiller :)
En met de kleinste de fles geven, hij zuigt mij daar bij leeg! Word ik loeiwarm tijdens de fles, moet ik mezelf echt even bij aarden.
The truth was in here.
pi_85285887
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:

[..]

Owjeeeeeee ;(
Maar heeft je eigen master nooit gezegd dat je het nooit ongevraagd moet geven? :)
pi_85286079
Toen ik het van jou las schoot het me te binnen :@ ...maar iets zegt me dat ik er geen kwaad mee heb gedaan ;)
pi_85286240
Meh, zal inderdaad vast niet! :) Maar het is wel handig om dit ff in de toekomst in gedachten te houden he! :P
pi_85286245
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:41 schreef ToT het volgende:
Meh, zal inderdaad vast niet! :) Maar het is wel handig om dit ff in de toekomst in gedachten te houden he! :P
:Y meneer :@
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:00:37 #134
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85288383
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef ToT het volgende:

1) Je weet niet of diegene het uberhaupt wel wil.
2) Diegene kan een heel heftige energiegold krijgen en daardoor in paniek slaan / gedesorienteerd raken. Je weet nooit of diegene iets aan het doen is waarbij dat gevaarlijk kan zijn (autorijden bijvoorbeeld), en sowieso kan het heel beangstigend zijn.

Maar dat betekent dan dus dat als je een hekel aan iemand hebt, dat je diegene daar even lekker mee kunt treiteren :).

En kom niet aanzetten met dat Reiki-mensen allemaal zulke goede mensen zijn die er nooit misbruik van zullen maken :D!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85289051
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar dat betekent dan dus dat als je een hekel aan iemand hebt, dat je diegene daar even lekker mee kunt treiteren :).

En kom niet aanzetten met dat Reiki-mensen allemaal zulke goede mensen zijn die er nooit misbruik van zullen maken :D!
Reiki is gewoon universele (levens)energie, en je kunt het voor alle doeleinden gebruiken, ook met wicca-rituelen en dergelijke. Omdat het universeel is, kun je het idd ook voor negatieve doeleinden gebruiken. Sommigen gebruiken het idd negatief, zoals hun eigen hoofdpijn of verdriet op iemand anders overbrengen of zo om er even van af te zijn.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:41:54 #136
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85289437
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef ToT het volgende:
Reiki is gewoon universele (levens)energie, en je kunt het voor alle doeleinden gebruiken, ook met wicca-rituelen en dergelijke. Omdat het universeel is, kun je het idd ook voor negatieve doeleinden gebruiken. Sommigen gebruiken het idd negatief, zoals hun eigen hoofdpijn of verdriet op iemand anders overbrengen of zo om er even van af te zijn.
Donderdag had ik hoofdpijn... Biecht op, wie was het :(!

Nou ja, hoofdpijn vind ik nog tot daar aan toe, maar als je dus blijkbaar complete auto-ongelukken kunt veroorzaken (dus ook met de dood tot gevolg), dat vind ik nogal wat :{!

Dat betekent dus dat je iemand ongestraft kunt vermoorden.

Tja, ik sta sowieso zeer sceptisch tegenover Reiki op afstand. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Reiki 'van dichtbij' sta ik ook sceptisch tegenover, maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen dat mensen (denken) daar baat (te) hebben. Alhoewel ik die effecten dan vooral wijt aan de ontspanning, aandacht, en placebo.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_85289695
Whehehe het zou me enorm verbaasd hebben als je er anders over had gedacht! ;)
pi_85291676
Vanavond met toestemming mn beste vriendin op afstand ge reki-t. weer hele warme brandende handen...Zij werd heel ontspannen, kreeg gloeiende handpalmen en even pijn in dr nek...wat ook weer zo weg was....daarna voelde ze zich een stuk ''lichter''
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:12:10 #139
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_85291844
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
Vanavond met toestemming mn beste vriendin op afstand ge reki-t. weer hele warme brandende handen...Zij werd heel ontspannen, kreeg gloeiende handpalmen en even pijn in dr nek...wat ook weer zo weg was....daarna voelde ze zich een stuk ''lichter''
Beste vriendin meldt zich.

klopt Laysa had een tijd doorgegeven zodat ik kon kijken of ik daadwerkelijk wat voelde, ik kreeg het echt extreem warm en na een minuut of 10 kwam er pijn in mijn nek opzetten (daar heb ik vaak last van maar niet dat het zo op komt zetten) toen ze gestopt was hadden we even contact en mijn handpalmen gloeiden helemaal en terwijl we het erover hadden zakte de pijn in mijn nek weer weg.
Ik heb erg lang nog gloeiende handpalmen gehad (zijn nog warmer dan normaal) en nog een uurtje of 2 het vreselijk warm gehad.
Voel me wel erg goed nu dus voor mij werkt het en mag ze dit vaker doen :Y
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_85291953
*O* Heyyyy gweldig zeg! :D

_O- En dat terwijl er nog steeds mensen zeggen dat je met Reiki 1 echt geen afstandsbehandelingen kunt doen! :')

Okee, met Reiki 2 zijn de afstandsbehandelingen wel effectiever, omdat je dan bepaalde symbolen gaat gebruiken die een "brug" slaan tussen jou en de ontvanger.
pi_85292011
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:16 schreef ToT het volgende:

_O- En dat terwijl er nog steeds mensen zeggen dat je met Reiki 1 echt geen afstandsbehandelingen kunt doen! :')

Okee, met Reiki 2 zijn de afstandsbehandelingen wel effectiever, omdat je dan bepaalde symbolen gaat gebruiken die een "brug" slaan tussen jou en de ontvanger.
ik was zelf ook verbaasd :@

ooit ga ik wel voor 2 :Y
  † In Memoriam † zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:19:59 #142
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85292053
pi_85292087
maar die pijn in dr nek, is dat omdat dat haar zwakke plek is?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:25:33 #144
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_85292261
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:16 schreef ToT het volgende:

Zou zij wel een effect hebben op mij omdat we ook echt close zijn?
Ik bedoel we weten alles van elkaar dus dat maakt het contact lijkt mij sowieso al makkelijker.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_85293068
Tuurlijk, hoe hechter de band is, hoe makkelijker en beter je de brug kunt slaan. (Ook al kun je ook mensen behandelen die je helemaal niet kent, als je alleen hun naam en woonplaats weet.)

@ die nek: Het kan zijn dat dat idd een zwakke plek is, maar het kan ook voor bepaalde emoties staan, of voor een oude blessure. Er is in ieder geval aan gewerkt, blijkbaar! :)
pi_85297033
ToT ik ben erg geïnteresseerd in Tera Mai Reiki & Seichem, kan jij een instructor aanbevelen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 06:12:32 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85300250
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
The truth was in here.
pi_85303374
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:57 schreef Nightanimal het volgende:
ToT ik ben erg geïnteresseerd in Tera Mai Reiki & Seichem, kan jij een instructor aanbevelen?
Ligt er aan waar je woont! :) Oosten, midden, westen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:57:42 #149
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_85313489
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ToT het volgende:
Tuurlijk, hoe hechter de band is, hoe makkelijker en beter je de brug kunt slaan. (Ook al kun je ook mensen behandelen die je helemaal niet kent, als je alleen hun naam en woonplaats weet.)

@ die nek: Het kan zijn dat dat idd een zwakke plek is, maar het kan ook voor bepaalde emoties staan, of voor een oude blessure. Er is in ieder geval aan gewerkt, blijkbaar! :)
Die nek klinkt herkenbaar ook wat die emoties aangaat :Y
pi_85317353
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ligt er aan waar je woont! :) Oosten, midden, westen?
West Utrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')