abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 04:27:12 #1
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85380362
Frikandel in magnetron is best lekker maar hij ziet er wel vies uit.


klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
pi_85380367
Je moet m dan ook geen 30 minuten op 1000 watt zetten.
Flauw he?
pi_85380369
En nu heb ik honger...
----
If live gives you lemons,
Ask for tequila and salt
pi_85380371
Een frikandel ziet er altijd ranzig uit. Het enige dat je kunt doen is hem onderdompelen in veel saus en ervan genieten.
pi_85380629
Ook vaak zat gedaan, niets mis mee. Eet smakelijk.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:56:38 #6
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_85380771
Gewoon met een klein beetje olie in de koekenpan, krijg je in elk geval nog een korstje.
Uit de magnetron is het net een gebakken spons.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:26:41 #7
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_85380887
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
Frikandel in magnetron is best lekker maar hij ziet er wel vies uit.


klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
Had je behoefte aan een night snack Ts?
Qui habet aures audiendi audiat
pi_85381086
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:29 schreef BII het volgende:
Een frikandel ziet er altijd ranzig uit. Het enige dat je kunt doen is hem onderdompelen in veel saus en ervan genieten.
Datte.
pi_85381897
*frkandel in de koekenpan.

Goed idee!
:-)
pi_85381948
waarom slinger je hem niet gewoon de frituurpan in, waar die dingen voor bedoeld zijn :?

uit de magnetron :r
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:38:12 #11
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85384033
Frikandel. :9
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_85384080
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef Knevelt het volgende:
Frikandel. :9
Het is 10.39 :@
pi_85384125
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:40 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Het is 10.39 :@
Inderdaad, te laat als ontbijt. Dan maar paar voor bij de koffie
pi_85384136
Frikandel in een tostiapparaat kan ook, en is lekkerder dan een magnetron frikandel :9
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:41:32 #15
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85384142
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:40 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Het is 10.39 :@
Of je nu een broodje cervelaat eet of je gooit meteen 'n vleesstok in de pan. :@
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:42:13 #16
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85384163
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:41 schreef NielsTriple het volgende:
Frikandel in een tostiapparaat kan ook, en is lekkerder dan een magnetron frikandel :9
You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan? :D O+
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_85384348
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Knevelt het volgende:

[..]

You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan? :D O+
Ik deed het vroeger weleens, toen ik nog bij mijn ouders woonde en 's avonds na het stappen hongerig thuiskwam... Kan je moeilijk die vetpan aanslingeren, dus probeerde ik dat. Het werd een blijvertje :D

Wel ff goed bij opletten, want op de een of andere manier wordt hij sneller gaar dan in frituurvet :')
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85384393
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Ik deed het vroeger weleens, toen ik nog bij mijn ouders woonde en 's avonds na het stappen hongerig thuiskwam... Kan je moeilijk die vetpan aanslingeren, dus probeerde ik dat. Het werd een blijvertje :D

Wel ff goed bij opletten, want op de een of andere manier wordt hij sneller gaar dan in frituurvet :')
Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_85384429
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Zonde! Er staat toch op de verpakking dat je het niet moet koken, maar zachtjes moet opwarmen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:50:54 #20
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85384435
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Ik deed het vroeger weleens, toen ik nog bij mijn ouders woonde en 's avonds na het stappen hongerig thuiskwam... Kan je moeilijk die vetpan aanslingeren, dus probeerde ik dat. Het werd een blijvertje :D

Wel ff goed bij opletten, want op de een of andere manier wordt hij sneller gaar dan in frituurvet :')
Geniaal. Moet ik m dan eerst laten ontdooien of hoeft zelfs dat niet?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_85384468
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Zonde! Er staat toch op de verpakking dat je het niet moet koken, maar zachtjes moet opwarmen.
Op een doos frikandellen staat toch ook niet dat je ze moet bereiden in een tosti-ijzer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_85384485
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Zonde! Er staat toch op de verpakking dat je het niet moet koken, maar zachtjes moet opwarmen.
Knopje aan, knopje uit, knopje aan, knopje uit.. works perfectly... ;)
pi_85384518
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Geniaal. Moet ik m dan eerst laten ontdooien of hoeft zelfs dat niet?
Ik trok ze altijd rechtstreeks uit de vriezer, en brak de frikandel (in bevroren staat) in 4 stukjes (we hadden een klein tostiapparaat, ze pasten er alleen op die manier in :') ).
Later kreeg ik zo'n panini-maker bij een kerstpakket, en daar pasten 4 (vier!) frikandellen in zijn GEHEEL in.

Hulde voor de bedenker van de panini-maker _O_ *O*
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:57:32 #24
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85384669
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Ik trok ze altijd rechtstreeks uit de vriezer, en brak de frikandel (in bevroren staat) in 4 stukjes (we hadden een klein tostiapparaat, ze pasten er alleen op die manier in :') ).
Later kreeg ik zo'n panini-maker bij een kerstpakket, en daar pasten 4 (vier!) frikandellen in zijn GEHEEL in.

Hulde voor de bedenker van de panini-maker _O_ *O*
Haha, dank voor de tip! Ik maak ze nu in de koekenpan bij gebrek aan friteuse, maar dit lijkt me nog beter.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_85384703
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Op een doos frikandellen staat toch ook niet dat je ze moet bereiden in een tosti-ijzer.
Ja en? Op een blik knakworsten staat vermeld dat je ze niet aan de kook moet brengen. Op een doos frikandellen staat niet dat je ze moet bereiden in een tosti-ijzer, maar er staat ook niet op dat je dat niet moet doen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:17:09 #26
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85385360
Pizza in de magnetron
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85385440
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Knevelt het volgende:

[..]

You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan? :D O+
Frikadellen zitten gaar in de doos.
pi_85385573
Frikandel in de manjetron? dat ga ik proberen :9
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:30:56 #29
314226 bromma
old school prof
pi_85385850
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Ja en? Op een blik knakworsten staat vermeld dat je ze niet aan de kook moet brengen.
heb me altijd afgevraagd waar dat op slaat 8)7 misschien dat echte knakworsten in kokend water openspringen, maar die kutknakworstjes uit blik in nederland hebben helemaal niks om te knakken.
pi_85388536
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Tovenaar. het volgende:

[..]

Jij hebt teveel vrije tijd :')

OT:
ik vind vierkante frikandellen klachtwaardiger overigens :r
Passen wel makkelijker in je tosti-ijzer
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85390552
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:31:21 #32
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85390811
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef o.us het volgende:
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Maar is een hamburger dan eigenlijk niet handiger?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_85391062
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Maar is een hamburger dan eigenlijk niet handiger?
Ligt eraan hoe groot je tosti-ijzer is. En daarbij, wij hadden meestal wel een doosje frikandellen in de vriezer, maar eigenlijk nooit hamburgers :s)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85392194
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef o.us het volgende:
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Werkt dat? :')
~Time is an excellent teacher, too bad it kills all its pupils~
pi_85400285
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef o.us het volgende:
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Speciaal recept: 1 frikandel in de magnetron, daarna tussen 2 tostibroodjes inclusief curry het tosti-ijzer in. ^O^
pi_85400436
Er zijn twee manieren waarop je frikandellen niet klaar moet maken:

In water koken en in de magnetron :')

Voor de rest werkt alles. Frietpan, oven, bakken, grillen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85463423
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
Er zijn twee manieren waarop je frikandellen niet klaar moet maken:

In water koken en in de magnetron :')

Voor de rest werkt alles. Frietpan, oven, bakken, grillen.
Als hij het nu lekker vindt om dat kreng in de magnetron te doen?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85463859
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
Frikandel in magnetron is best lekker maar hij ziet er wel vies uit.


klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
Waar het komt is het toch donker, dus who cares hoe het eruit ziet, vreten kerel.
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:19:16 #39
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_85558517
opgeschoond
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:40:38 #40
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85592786
is best te eten met wat curry / mayo
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:43:03 #41
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_85592853
Die broodjes frikandel voor in de magnetron, erg lekker! :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:58:20 #42
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85594293
Ik ben nu 2 frikandellen aan het bereiden in het tosti ijzer echt een goede uitviding!
Beetje croma in de tosti ijzer en nog beter.. Hij past ook nog gewoon dicht :D
De 1e heb ik al gehad beter te eten dan magnetron
pi_85594329
Tosti-ijzer, pan, magnetron, frituur.. maakt allemaal geen zak uit. HEt gaat om de grote hoeveelheid saus en welke saus bij een frikandel.
pi_85594352
Frikandel in een tosti ijzer, morgen ff proberen :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:09:32 #45
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85594394
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Frikandel in een tosti ijzer, morgen ff proberen :D
en het is niet eens smerig proeft net alsof ie uit de frituur komt :D
pi_85594410
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:09 schreef iDeal het volgende:

[..]

en het is niet eens smerig proeft net alsof ie uit de frituur komt :D
En het is nog eens gezonder ook _O_
En als je terug komt van het stappen... :9
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:17:44 #47
303546 Pothoofd
Niet nu, maar later.
pi_85594461
Dude, frikandel uit de magnetron is not done.
het lijkt niet eens ergens op :')
pi_85596764
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:58 schreef iDeal het volgende:
Ik ben nu 2 frikandellen aan het bereiden in het tosti ijzer echt een goede uitviding!
Beetje croma in de tosti ijzer en nog beter.. Hij past ook nog gewoon dicht :D
De 1e heb ik al gehad beter te eten dan magnetron
Ik zei het toch? :D

Tevens mijn 1e post in KLB 2.0
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85596962
straks frikandel uit de grill (combi magnetron geval) proberen :P
hardcoholic
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:47:48 #50
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_85597434
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
Dat mag niet meer.
pi_85597472
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat mag niet meer.
Dit is nog een 1.0 topic, als het niet goed was hadden de mods hem wel gewijzigd.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:54:56 #52
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85597581
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dit is nog een 1.0 topic, als het niet goed was hadden de mods hem wel gewijzigd.
Dus hier gelden oude regels?
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85597598
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef trolololo het volgende:

[..]

Dus hier gelden oude regels?
Nee, maar alle topics die niet aan 2.0 voldeden zijn gewijzigd of verwijderd. :)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:56:53 #54
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85597630
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Nee, maar alle topics die niet aan 2.0 voldeden zijn gewijzigd of verwijderd. :)
Flauw :(
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85609947
Iemand schreef iets over een frikandel in een tosti-ijzer, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt _O- :')
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:37:02 #56
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_85610453
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef CelinoPino het volgende:
Iemand schreef iets over een frikandel in een tosti-ijzer, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt _O- :')
Pics or it didn't happen. :X
Qui habet aures audiendi audiat
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:49:24 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_85611000
Satekroketten in de tostiapperaat
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_85611063
Net vanmiddag een Vulcano in de koekenpan gelegt.
Het wou wel. Als ik niet zo lui geweest was om hem er bevroren in te leggen :')
pi_85611358
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef CelinoPino het volgende:
Iemand schreef iets over een frikandel in een tosti-ijzer, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt _O- :')
Dus wat je eigenlijk wil zeggen, is dat je eerst dacht dat ik loog? }:|
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85611446
Dit topic loopt nog :')
Flauw he?
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:02:39 #61
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_85611455
Frikandellen 7 minuten op crispstand :D
Of 15 minuten op 250 graden

Jajaaa ik ben hier die ekte pro
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:03:23 #62
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85611487
Jeetje ik ben helemaal klaar met dit hoaxtopic.

Weg ermee
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85615488
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dus wat je eigenlijk wil zeggen, is dat je eerst dacht dat ik loog? }:|
Nou het is wel een rare manier om frikandellen klaar te maken :') Het duurde trouwens wel erg lang
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:48:03 #64
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_85615847
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
^O^ nood breekt wet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_85615965
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
pi_85616796
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef j95 het volgende:
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
:Y
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
pi_85618389
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef j95 het volgende:
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
:Y
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85621785
Veel handige tips zeg :D

Ik zal bijna een tosti ijzer kopen om wat frikadellen gaar te maken.
life goes by...
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:20:15 #69
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_85621822
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef Wing het volgende:
Veel handige tips zeg :D

Ik zal bijna een tosti ijzer kopen om wat frikadellen gaar te maken.
ik heb het zelfde idee... maar ik heb ook een frituurpan, dus wat dat betreft is het dan eigenlijk weer onnodig om een tosti ijzer aan te schaffen
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_85621853
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:29 schreef BII het volgende:
Een frikandel ziet er altijd ranzig uit. Het enige dat je kunt doen is hem onderdompelen in veel saus en ervan genieten.
Vergeet de uien niet.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_85622028
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:20 schreef daruk het volgende:

[..]

ik heb het zelfde idee... maar ik heb ook een frituurpan, dus wat dat betreft is het dan eigenlijk weer onnodig om een tosti ijzer aan te schaffen
Ja, ik heb ook een frituurpan.

Maar gewoon, omdat het kan. :D

(En misschien is het minder gedoe met frituurvet)
life goes by...
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:29:10 #72
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_85622241
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef j95 het volgende:
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
Maar dan krijg je het apparaat toch niet dicht als 'ie bevroren is? Of zie ik iets over het hoofd? (Wel strak plan overigens)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_85629074
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Maar dan krijg je het apparaat toch niet dicht als 'ie bevroren is? Of zie ik iets over het hoofd? (Wel strak plan overigens)
Dat probleem had ik ook, maar bij mijn tosti ijzer maakte 't niks uit, gewoon een beetje dicht duwen :')
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:07:36 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85629112
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Je moet m dan ook geen 30 minuten op 1000 watt zetten.
jah dan kan je er iemand mee neersteken daarna :Y

@ts: micrwave of grill-stand ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:08:33 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85629151
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef CelinoPino het volgende:

[..]

Dat probleem had ik ook, maar bij mijn tosti ijzer maakte 't niks uit, gewoon een beetje dicht duwen :')
Pics van je tosti-ijzer :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:08:55 #76
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_85629168
Worden frikadellen niet blauw als je die dingen in de magnetron doet? Frikadellen horen in een frituur.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:07 #77
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85629218
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef cvboer het volgende:
Frikadellen horen in een frituur.
:|W
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:29:21 #78
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634735
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel :'(
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:30:50 #79
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85634750
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef breaky het volgende:
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel :'(
dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:34:15 #80
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634767
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:30 schreef Vinsjuh het volgende:

[..]

dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Stuur jij me eerst dan een doosje frikadellen op? :P
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:38:59 #81
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85634805
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt :P
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:39:16 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85634806
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Ik satestokjes met satesaus. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85634845
bak die frikandel toch gewoon in een pan wat is dat nu. een beetje lui zijn jullie allemaal zeg. een frikandel die uit de nuker komt ziet er uit alsof ie 150 jaar in een kut heeft gezeten :X helemaal verschrompeld en opgedroogd.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:00:58 #84
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634932
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:38 schreef Vinsjuh het volgende:
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt :P
Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:05:37 #85
286187 Handdoekje
Hiphop Hitler.
pi_85634966
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:

[..]

Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Ja, ze zien er dan wel een beetje verschrompeld uit maar ze zijn eetbaar. Smaken wel een beetje droog :@
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:34:53 #86
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85637010
Volgens mij is de OP niet helemaal conform KLB 2.0!!!
Op elke fokker past een bril.
pi_85637041
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig :P
pi_85637768
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef j95 het volgende:
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig :P
Geen dank :9
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:53:11 #89
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85642712
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:

[..]

Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
ja hoor. Als je ze maar wel op minimaal 220 graden doet. Beide kanten 6 minuten lang ofzo. Totdat ze lekker goud bruin zijn :9
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
pi_85644938
Vinsjuhhhhhhh.
Wat vond jij van de sluiting jongen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')