abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:08:55 #76
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_85629168
Worden frikadellen niet blauw als je die dingen in de magnetron doet? Frikadellen horen in een frituur.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:07 #77
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85629218
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef cvboer het volgende:
Frikadellen horen in een frituur.
:|W
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:29:21 #78
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634735
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel :'(
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:30:50 #79
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85634750
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef breaky het volgende:
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel :'(
dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:34:15 #80
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634767
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:30 schreef Vinsjuh het volgende:

[..]

dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Stuur jij me eerst dan een doosje frikadellen op? :P
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:38:59 #81
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85634805
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt :P
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:39:16 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85634806
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Ik satestokjes met satesaus. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85634845
bak die frikandel toch gewoon in een pan wat is dat nu. een beetje lui zijn jullie allemaal zeg. een frikandel die uit de nuker komt ziet er uit alsof ie 150 jaar in een kut heeft gezeten :X helemaal verschrompeld en opgedroogd.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:00:58 #84
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634932
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:38 schreef Vinsjuh het volgende:
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt :P
Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:05:37 #85
286187 Handdoekje
Hiphop Hitler.
pi_85634966
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:

[..]

Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Ja, ze zien er dan wel een beetje verschrompeld uit maar ze zijn eetbaar. Smaken wel een beetje droog :@
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:34:53 #86
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85637010
Volgens mij is de OP niet helemaal conform KLB 2.0!!!
Op elke fokker past een bril.
pi_85637041
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig :P
pi_85637768
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef j95 het volgende:
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig :P
Geen dank :9
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:53:11 #89
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85642712
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:

[..]

Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
ja hoor. Als je ze maar wel op minimaal 220 graden doet. Beide kanten 6 minuten lang ofzo. Totdat ze lekker goud bruin zijn :9
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
pi_85644938
Vinsjuhhhhhhh.
Wat vond jij van de sluiting jongen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')