dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef breaky het volgende:
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel
Stuur jij me eerst dan een doosje frikadellen op?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:30 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Ik satestokjes met satesaus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:38 schreef Vinsjuh het volgende:
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt
Ja, ze zien er dan wel een beetje verschrompeld uit maar ze zijn eetbaar. Smaken wel een beetje droogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:
[..]
Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Geen dankquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef j95 het volgende:
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig
ja hoor. Als je ze maar wel op minimaal 220 graden doet. Beide kanten 6 minuten lang ofzo. Totdat ze lekker goud bruin zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:
[..]
Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |