abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85597472
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat mag niet meer.
Dit is nog een 1.0 topic, als het niet goed was hadden de mods hem wel gewijzigd.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:54:56 #52
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85597581
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dit is nog een 1.0 topic, als het niet goed was hadden de mods hem wel gewijzigd.
Dus hier gelden oude regels?
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85597598
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:54 schreef trolololo het volgende:

[..]

Dus hier gelden oude regels?
Nee, maar alle topics die niet aan 2.0 voldeden zijn gewijzigd of verwijderd. :)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:56:53 #54
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85597630
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Nee, maar alle topics die niet aan 2.0 voldeden zijn gewijzigd of verwijderd. :)
Flauw :(
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85609947
Iemand schreef iets over een frikandel in een tosti-ijzer, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt _O- :')
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:37:02 #56
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_85610453
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef CelinoPino het volgende:
Iemand schreef iets over een frikandel in een tosti-ijzer, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt _O- :')
Pics or it didn't happen. :X
Qui habet aures audiendi audiat
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:49:24 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_85611000
Satekroketten in de tostiapperaat
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_85611063
Net vanmiddag een Vulcano in de koekenpan gelegt.
Het wou wel. Als ik niet zo lui geweest was om hem er bevroren in te leggen :')
pi_85611358
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef CelinoPino het volgende:
Iemand schreef iets over een frikandel in een tosti-ijzer, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt _O- :')
Dus wat je eigenlijk wil zeggen, is dat je eerst dacht dat ik loog? }:|
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85611446
Dit topic loopt nog :')
Flauw he?
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:02:39 #61
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_85611455
Frikandellen 7 minuten op crispstand :D
Of 15 minuten op 250 graden

Jajaaa ik ben hier die ekte pro
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:03:23 #62
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85611487
Jeetje ik ben helemaal klaar met dit hoaxtopic.

Weg ermee
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85615488
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:59 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dus wat je eigenlijk wil zeggen, is dat je eerst dacht dat ik loog? }:|
Nou het is wel een rare manier om frikandellen klaar te maken :') Het duurde trouwens wel erg lang
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:48:03 #64
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_85615847
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
^O^ nood breekt wet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_85615965
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
pi_85616796
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef j95 het volgende:
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
:Y
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
pi_85618389
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef j95 het volgende:
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
:Y
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85621785
Veel handige tips zeg :D

Ik zal bijna een tosti ijzer kopen om wat frikadellen gaar te maken.
life goes by...
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:20:15 #69
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_85621822
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef Wing het volgende:
Veel handige tips zeg :D

Ik zal bijna een tosti ijzer kopen om wat frikadellen gaar te maken.
ik heb het zelfde idee... maar ik heb ook een frituurpan, dus wat dat betreft is het dan eigenlijk weer onnodig om een tosti ijzer aan te schaffen
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_85621853
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:29 schreef BII het volgende:
Een frikandel ziet er altijd ranzig uit. Het enige dat je kunt doen is hem onderdompelen in veel saus en ervan genieten.
Vergeet de uien niet.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_85622028
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:20 schreef daruk het volgende:

[..]

ik heb het zelfde idee... maar ik heb ook een frituurpan, dus wat dat betreft is het dan eigenlijk weer onnodig om een tosti ijzer aan te schaffen
Ja, ik heb ook een frituurpan.

Maar gewoon, omdat het kan. :D

(En misschien is het minder gedoe met frituurvet)
life goes by...
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:29:10 #72
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_85622241
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef j95 het volgende:
Gewoon bevroren in het tosti apparaat? :D
Maar dan krijg je het apparaat toch niet dicht als 'ie bevroren is? Of zie ik iets over het hoofd? (Wel strak plan overigens)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_85629074
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Maar dan krijg je het apparaat toch niet dicht als 'ie bevroren is? Of zie ik iets over het hoofd? (Wel strak plan overigens)
Dat probleem had ik ook, maar bij mijn tosti ijzer maakte 't niks uit, gewoon een beetje dicht duwen :')
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:07:36 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85629112
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Je moet m dan ook geen 30 minuten op 1000 watt zetten.
jah dan kan je er iemand mee neersteken daarna :Y

@ts: micrwave of grill-stand ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:08:33 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85629151
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef CelinoPino het volgende:

[..]

Dat probleem had ik ook, maar bij mijn tosti ijzer maakte 't niks uit, gewoon een beetje dicht duwen :')
Pics van je tosti-ijzer :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:08:55 #76
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_85629168
Worden frikadellen niet blauw als je die dingen in de magnetron doet? Frikadellen horen in een frituur.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:07 #77
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85629218
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:08 schreef cvboer het volgende:
Frikadellen horen in een frituur.
:|W
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:29:21 #78
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634735
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel :'(
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:30:50 #79
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85634750
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef breaky het volgende:
Het is nu bijna half 8 's ochtends, ik heb geen tosti-ijzer en geen frituurpan maar ik heb toch zo'n zin in een broodje frikadel :'(
dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:34:15 #80
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634767
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:30 schreef Vinsjuh het volgende:

[..]

dan ontdooi je m in de magnetron, snij m horizontaal door de helft, en bak je m in de pan beide kantjes 1 minuut ?
Stuur jij me eerst dan een doosje frikadellen op? :P
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:38:59 #81
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85634805
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt :P
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:39:16 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85634806
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Ik satestokjes met satesaus. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85634845
bak die frikandel toch gewoon in een pan wat is dat nu. een beetje lui zijn jullie allemaal zeg. een frikandel die uit de nuker komt ziet er uit alsof ie 150 jaar in een kut heeft gezeten :X helemaal verschrompeld en opgedroogd.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:00:58 #84
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85634932
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 02:38 schreef Vinsjuh het volgende:
ja hoor ^_^ ik denk dat je het dan woensdag wel in huis hebt :P
Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:05:37 #85
286187 Handdoekje
Hiphop Hitler.
pi_85634966
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:

[..]

Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
Ja, ze zien er dan wel een beetje verschrompeld uit maar ze zijn eetbaar. Smaken wel een beetje droog :@
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:34:53 #86
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85637010
Volgens mij is de OP niet helemaal conform KLB 2.0!!!
Op elke fokker past een bril.
pi_85637041
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig :P
pi_85637768
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef j95 het volgende:
Ik ga ook is een frikandel in een tosijzer bereiden, best handig :P
Geen dank :9
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:53:11 #89
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_85642712
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 03:00 schreef breaky het volgende:

[..]

Yeeaah mijn eerse frikadel in 3 jaar! Kun je die dingen trouwens ook gewoon in oven gooien? Die heb ik namelijk wel en een magnetron niet.
ja hoor. Als je ze maar wel op minimaal 220 graden doet. Beide kanten 6 minuten lang ofzo. Totdat ze lekker goud bruin zijn :9
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
pi_85644938
Vinsjuhhhhhhh.
Wat vond jij van de sluiting jongen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')