abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:17:09 #26
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85385360
Pizza in de magnetron
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85385440
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Knevelt het volgende:

[..]

You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan? :D O+
Frikadellen zitten gaar in de doos.
pi_85385573
Frikandel in de manjetron? dat ga ik proberen :9
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:30:56 #29
314226 bromma
old school prof
pi_85385850
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Ja en? Op een blik knakworsten staat vermeld dat je ze niet aan de kook moet brengen.
heb me altijd afgevraagd waar dat op slaat 8)7 misschien dat echte knakworsten in kokend water openspringen, maar die kutknakworstjes uit blik in nederland hebben helemaal niks om te knakken.
pi_85388536
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Tovenaar. het volgende:

[..]

Jij hebt teveel vrije tijd :')

OT:
ik vind vierkante frikandellen klachtwaardiger overigens :r
Passen wel makkelijker in je tosti-ijzer
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85390552
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:31:21 #32
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85390811
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef o.us het volgende:
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Maar is een hamburger dan eigenlijk niet handiger?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_85391062
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Maar is een hamburger dan eigenlijk niet handiger?
Ligt eraan hoe groot je tosti-ijzer is. En daarbij, wij hadden meestal wel een doosje frikandellen in de vriezer, maar eigenlijk nooit hamburgers :s)
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85392194
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef o.us het volgende:
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Werkt dat? :')
~Time is an excellent teacher, too bad it kills all its pupils~
pi_85400285
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef o.us het volgende:
Frikandel in de tosti-ijzer _O_.
Speciaal recept: 1 frikandel in de magnetron, daarna tussen 2 tostibroodjes inclusief curry het tosti-ijzer in. ^O^
pi_85400436
Er zijn twee manieren waarop je frikandellen niet klaar moet maken:

In water koken en in de magnetron :')

Voor de rest werkt alles. Frietpan, oven, bakken, grillen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85463423
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
Er zijn twee manieren waarop je frikandellen niet klaar moet maken:

In water koken en in de magnetron :')

Voor de rest werkt alles. Frietpan, oven, bakken, grillen.
Als hij het nu lekker vindt om dat kreng in de magnetron te doen?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85463859
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
Frikandel in magnetron is best lekker maar hij ziet er wel vies uit.


klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
Waar het komt is het toch donker, dus who cares hoe het eruit ziet, vreten kerel.
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:19:16 #39
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_85558517
opgeschoond
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:40:38 #40
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85592786
is best te eten met wat curry / mayo
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:43:03 #41
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_85592853
Die broodjes frikandel voor in de magnetron, erg lekker! :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:58:20 #42
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85594293
Ik ben nu 2 frikandellen aan het bereiden in het tosti ijzer echt een goede uitviding!
Beetje croma in de tosti ijzer en nog beter.. Hij past ook nog gewoon dicht :D
De 1e heb ik al gehad beter te eten dan magnetron
pi_85594329
Tosti-ijzer, pan, magnetron, frituur.. maakt allemaal geen zak uit. HEt gaat om de grote hoeveelheid saus en welke saus bij een frikandel.
pi_85594352
Frikandel in een tosti ijzer, morgen ff proberen :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:09:32 #45
309918 iDeal
Bij mij kun je ook pinnen
pi_85594394
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Frikandel in een tosti ijzer, morgen ff proberen :D
en het is niet eens smerig proeft net alsof ie uit de frituur komt :D
pi_85594410
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:09 schreef iDeal het volgende:

[..]

en het is niet eens smerig proeft net alsof ie uit de frituur komt :D
En het is nog eens gezonder ook _O_
En als je terug komt van het stappen... :9
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:17:44 #47
303546 Pothoofd
Niet nu, maar later.
pi_85594461
Dude, frikandel uit de magnetron is not done.
het lijkt niet eens ergens op :')
pi_85596764
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:58 schreef iDeal het volgende:
Ik ben nu 2 frikandellen aan het bereiden in het tosti ijzer echt een goede uitviding!
Beetje croma in de tosti ijzer en nog beter.. Hij past ook nog gewoon dicht :D
De 1e heb ik al gehad beter te eten dan magnetron
Ik zei het toch? :D

Tevens mijn 1e post in KLB 2.0
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85596962
straks frikandel uit de grill (combi magnetron geval) proberen :P
hardcoholic
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:47:48 #50
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_85597434
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
Dat mag niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')