Frikadellen zitten gaar in de doos.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Knevelt het volgende:
[..]
You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan?![]()
heb me altijd afgevraagd waar dat op slaatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja en? Op een blik knakworsten staat vermeld dat je ze niet aan de kook moet brengen.
Passen wel makkelijker in je tosti-ijzerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Jij hebt teveel vrije tijd![]()
OT:
ik vind vierkante frikandellen klachtwaardiger overigens
Maar is een hamburger dan eigenlijk niet handiger?quote:
Ligt eraan hoe groot je tosti-ijzer is. En daarbij, wij hadden meestal wel een doosje frikandellen in de vriezer, maar eigenlijk nooit hamburgersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Maar is een hamburger dan eigenlijk niet handiger?
Speciaal recept: 1 frikandel in de magnetron, daarna tussen 2 tostibroodjes inclusief curry het tosti-ijzer in.quote:
Als hij het nu lekker vindt om dat kreng in de magnetron te doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef rijsttafel het volgende:
Er zijn twee manieren waarop je frikandellen niet klaar moet maken:
In water koken en in de magnetron
Voor de rest werkt alles. Frietpan, oven, bakken, grillen.
Waar het komt is het toch donker, dus who cares hoe het eruit ziet, vreten kerel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
Frikandel in magnetron is best lekker maar hij ziet er wel vies uit.
klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
en het is niet eens smerig proeft net alsof ie uit de frituur komtquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Frikandel in een tosti ijzer, morgen ff proberen
En het is nog eens gezonder ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:09 schreef iDeal het volgende:
[..]
en het is niet eens smerig proeft net alsof ie uit de frituur komt
Ik zei het toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:58 schreef iDeal het volgende:
Ik ben nu 2 frikandellen aan het bereiden in het tosti ijzer echt een goede uitviding!
Beetje croma in de tosti ijzer en nog beter.. Hij past ook nog gewoon dicht
De 1e heb ik al gehad beter te eten dan magnetron
Dat mag niet meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |