abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85742566
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik kom hier om dingen te leren van mensen, wat geregeld gebeurt wanneer er daadwerkelijk op vragen in wordt gegaan. Niet van het random copy-pasten. Helaas overschaduwt dat tweede het eerste meestal.
pi_85743812
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

wat is precies de positieve kant van het hier lezen van zaken die ik ook op een aantal andere bekende websites kan lezen waar er ook nog een duidelijke structuur / inhoudsopgave & originaliteit in zit?
Nou, er komen hier genoeg leuke en interessante onderwerpen voorbij vind ik.
En origineel is het vaak ook.

Dat mensen vaak botsen is inherent aan de onderwerpen die hier aangeroerd worden.
Sommige dingen lijken te krankzinnig voor woorden op het eerste gezicht, terwijl je soms naarmate de discussie vordert het ineens niet meer zo krankzinnig of vergezocht vindt.
En soms ook wel, maar de discussie op zich is al boeiend om te volgen.
pi_85744456
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat mensen vaak botsen is inherent aan de onderwerpen die hier aangeroerd worden.
Sommige dingen lijken te krankzinnig voor woorden op het eerste gezicht, terwijl je soms naarmate de discussie vordert het ineens niet meer zo krankzinnig of vergezocht vindt.
Wat is er boeiend aan een MC die zegt dat die geen tijd heeft om onderbouwing te zoeken maar wel tijd heeft om mensen die kritisch zijn, uit te schelden?

Ik zie echt verdom weinig boeiends aan deze discussie.

Het zou een boeiende discussie kunnen zijn als de bewijzen en fouten uit de onderzoeken echt op tafel komen.
Leaf
pi_85744542
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is er boeiend aan een MC die zegt dat die geen tijd heeft om onderbouwing te zoeken maar wel tijd heeft om mensen die kritisch zijn, uit te schelden?

omdat jullie gewoon relnichten zijn? :{w
pi_85744659
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:42 schreef mediacurator het volgende:

[..]

omdat jullie gewoon relnichten zijn? :{w
Als ik een relnicht zou zijn, dan zou ik me tot jouw niveau verlagen en gaan schelden en op de man gaan spelen.

Wat mij betreft wordt dit een normale discussie waar normaal gesproken wordt over de fouten die in het 9/11 onderzoek zouden zitten.
Leaf
pi_85744698
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik vind. Helaas worden de interessante discussies vaak overschaduwd door "gedump" wat vrij weinig toevoegt, maar tegelijkertijd wel in de weg zit bij de discussie.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85744893
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik vind. Helaas worden de interessante discussies vaak overschaduwd door "gedump" wat vrij weinig toevoegt, maar tegelijkertijd wel in de weg zit bij de discussie.
Daar heb je helemaal gelijk in. Niet alleen het dumpen is vervelend, ook het persoonlijke gescheld is storend.
pi_85744971
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als ik een relnicht zou zijn, dan zou ik me tot jouw niveau verlagen en gaan schelden en op de man gaan spelen.

Wat mij betreft wordt dit een normale discussie waar normaal gesproken wordt over de fouten die in het 9/11 onderzoek zouden zitten.
ik scheld toch niet? ik stel een vraag :@
pi_85745593
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik scheld toch niet? ik stel een vraag :@
Jij loopt Snapcount op allerlei manieren belachelijk te maken.

Daar neem je wel uitgebreid de tijd voor. Je neemt niet de tijd om aan te tonen waaruit blijkt dat wetenschappelijke delen van de officiële verhalen niet kloppen.
Leaf
pi_85745934
Zo, en nu weer verder over 9/11?
:)
pi_85753795
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu weer verder over 9/11?
:)
Dan maar een 9/11 truth reclame proberen? :@

pi_85754068
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nog meer propaganda...

Het zou indrukwekkender zijn als ze een gedegen tegenonderzoek maakten in plaats van een reclame spotje.

Laat die 1500 architecten dan de fouten in de onderzoeken aantonen. Alleen maar op TV roepen dat het niet klopt kan iedereen wel.
Jammer voor die nabestanden dat ze gebruikt worden door de mensen die perse in een complot willen geloven en niks anders kunnen dan heel hard roepen dat het een complot is... :r
Leaf
pi_85758108
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je mag ook weg blijven. Toch doe je dat niet en zet jezelf op de schietschijf nadat je weer hebt lopen blaten en honen. Ga dan niet achteraf janken.
Doe zoals ik: zaken die je te stom voor woorden vind, niet op reageren. Scheelt jou irritatie en de mensen die zichzelf er lekker in kunnen verliezen ook. Maar blijkbaar kun je het niet laten.
pi_85759680
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

haha er wordt geklaagd over dumpen omdat het de discussie in de weg zit. Eerste dat je doet is weer een filmpje zonder uitleg of interpretatie posten.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85760789
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:55 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je mag ook weg blijven. Toch doe je dat niet en zet jezelf op de schietschijf nadat je weer hebt lopen blaten en honen. Ga dan niet achteraf janken.
Doe zoals ik: zaken die je te stom voor woorden vind, niet op reageren. Scheelt jou irritatie en de mensen die zichzelf er lekker in kunnen verliezen ook. Maar blijkbaar kun je het niet laten.
Als je mijn hele post had gelezen. dan zou je jezelf niet weer voor schut zetten. Die selectiviteit van jou begint echt lachwekkend te worden.
Leaf
pi_85767347
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 06:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

haha er wordt geklaagd over dumpen omdat het de discussie in de weg zit. Eerste dat je doet is weer een filmpje zonder uitleg of interpretatie posten.
Ik hoop dat wanneer je een kratje bier koopt eerst volgende keer oompa, dat er;

1: wieltjes onder zitten waarmee je het mee naar huis kan rijden.

2. een certificaat met "bewijs" dat er bier in zit.

3. een boekwerk waarin de geschiedenis van bier en beschrijving vh productie proces word beschreven

4. een automatische kroondop om je de moeite te besparen het flesje te openen

5. een handleiding waarin staat beschreven hoe je een glas bier inschenkt

6. en tot slot een vrijwilliger om het biertje voor je op te drinken

Het laatste omdat jij ondanks al de voorbereidingen waarschijnlijk nog steeds geen raad mee weet :{
pi_85767649
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef mediacurator het volgende:

[..]

3. een boekwerk waarin de geschiedenis van bier en beschrijving vh productie proces word beschreven

Het laatste omdat jij ondanks al de voorbereidingen waarschijnlijk nog steeds geen raad mee weet :{
Vertel eens MC.

Waarom die commercial, waarom niet die 1500 wetenschappers een degelijk onderzoek laten maken?
Waarom zou die commercial overtuigender zijn dan een (wetenschappelijk) onderzoek dat aantoont dat het officiele verhaal niet klopt?
Leaf
pi_85768143
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef mediacurator het volgende:

[..]

het wordt er niet echt relevanter op heh mediacurator?
pi_85768190
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

het wordt er niet echt relevanter op heh mediacurator?
Nope. Wel zeggen dat die geen tijd heeft om onderbouwing te zoeken. Maar vervolgens veel tijd besteden aan het zeuren op anderen.
Leaf
pi_85819625
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Vertel eens MC.

Waarom die commercial, waarom niet die 1500 wetenschappers een degelijk onderzoek laten maken?
Waarom zou die commercial overtuigender zijn dan een (wetenschappelijk) onderzoek dat aantoont dat het officiele verhaal niet klopt?
Manny Badillo and Bob McIlvaine talk about "BuildingWhat," a New York City television advertising campaign designed to blanket the city with TV ads in the second half of September featuring footage of the collapse of World Trade Center Building 7.

Please Help Out and Donate Today!
http://www.buildingwhat.org/

Check it

Manny Badillo & Bob Mcilvaine: NYC CAN World Video Premiere on The Alex Jones Show 1/2

zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:19:55 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85820008
Waarom quote je een post als je daar totaal niet op in gaat? Met iets spam-achtigs ook nog eens...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:32:19 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85820306
Goede film. En nu?
Onikaan ni ov dovah
pi_85835060
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:
Goede film. En nu?
En nu, en nu?

mmmhelloooo de 10 de gedenkdag van de 9/11 aanlagen op het WTC in NY komt er aan natuurlijk he! :*

9/11 Was An Inside Job, False Flag Terror and the 10th Anniversary

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 29-08-2010 16:38:50 ]
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:32:11 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85839147
Die komt er idd aan. En nu?
Onikaan ni ov dovah
pi_85839755
Kevin McPadden is getuige van een countdown vlak voor WTC7 ineenstort:

Kevin McPadden is een "Former Air Force Special Operations for Search and Rescue expert"

"We started asking questions, everybody started asking questions, and the next thing you know there was a Red Cross representative pacing back and forth in front of the crowd holding his hand over the radio - I couldn't hear what it was saying but it was like pulsed - whatever the speech was on there it was pulsed - and that means to me most likely it was a countdown."

"But he took his hand off at the last three seconds and he gave this heartfelt look - like just run for your life - because he didn't want to bring it on his conscience - he didn't want to go to his grave with that - and then we had a couple of seconds to put our heads together," said McPadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')