quote:2010/08/16, Aidan Monaghan of 911Blogger.com joins The Corbett Report to discuss his tireless efforts to uncover government documents about 9/11 via Freedom Of Information Act requests. We discuss some of the information he has uncovered and how others can follow in this fruitful area of research.
http://www.corbettreport.com/index.php?i=Documentation&ii=376
911Blogger.Com
http://911blogger.com/
Ow sure , ze gaan wel lekker een moskee zetten bij Ground Zeroquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:39 schreef Falconetti het volgende:
9/11 heeft in ieder gavl voor veel ellende over de wereld gezorgd. Moslims worden overal ter wereld gediscrimineerd en veroordeeld voor alles wat die extreme idioten flikken.
typoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef oompaloompa het volgende:
denk ik een leuk colbert report te krijgen, is het een corbett report (whatever that may be)
Dat is natuurlijk wel een mooie lakmoesproef voor 1 van de door Amerikanen zo opgehemelde grondrechten in hun land, het recht op godsdienstvrijheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow sure , ze gaan wel lekker een moskee zetten bij Ground Zero![]()
Obama steunt bouw van moskee bij Ground Zero
Twee blokken verderop is best een endquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow sure , ze gaan wel lekker een moskee zetten bij Ground Zero![]()
Obama steunt bouw van moskee bij Ground Zero
hopelijk dat men het uit het hoofd laat om van de minaret te gaan roepenquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Twee blokken verderop is best een endJe kan het nieteens zien vanaf daar.
Ze bouwen een flatgebouw met een gebedsruimte... Er staat geen minaret op...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef mediacurator het volgende:
[..]
hopelijk dat men het uit het hoofd laat om van de minaret te gaan roepen
Ja maar toch, het blijft een krankzinnig project op die locatie bedacht door Zionisten om de burgers tegen de Islam te polariseren. Een religie die zich vooral ophoudt in een regio waar men meer controle wil uitoefenen en grondstoffen wil ontginnenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze bouwen een flatgebouw met een gebedsruimte... Er staat geen minaret op...
En de mensen die op die olie zitten nemen maar wat graag de dollars aan die ze er voor krijgen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja maar toch, het blijft een krankzinnig project op die locatie bedacht door Zionisten om de burgers tegen de Islam te polariseren. Een religie die zich vooral ophoudt in een regio waar men meer controle wil uitoefenen en grondstoffen wil ontginnen
Schijnt dat ondertussen de reconstructie van een Grieks Orthodoxe kerk die op ground zero stond maar beschadigd is geraakt door de aanslagen van 9/11 tegen gewerkt wordt, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En de mensen die op die olie zitten nemen maar wat graag de dollars aan die ze er voor krijgen.Als ze zich werkelijk wat aan zouden trekken van hun geloof, zouden ze de oliekraan dicht draaien en de decadente westerse wereld de nek omdraaien. Zie jij nog enige steun voor Israel als de benzine op de bon is in Amerika, en alle vliegtuigen leeg op de vliegvelden staan?
Maar goed, dat zou betekenen dat de hele heersende klasse in het midden oosten, zichzelf in de voet schieten, dus wat dat betreft zijn ze net zo hypocriet als de Amerikanen, en in mindere mate de Europeanen.
De grieks orthodoxe kerk staat nou ook niet echt bekend als proactief en gematigd, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Het gaat om veel geld in dit geval, en foxnews is ook niet altijd even genuanceerd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Schijnt dat ondertussen de reconstructie van een Grieks Orthodoxe kerk die op ground zero stond maar beschadigd is geraakt door de aanslagen van 9/11 tegen gewerkt wordt, het moet niet gekker worden
Niet verwonderlijk gezien de V.S. geheel overgenomen is door radicale zionistische en in feite vanuit Israël wordt bestuurd
foxnews
Een reconstructie van een bestaande Christelijke kerk beschadigd door de aanslagen van 9/11 tegenwerken maar een Moskee wel toejuichen is een vijandige daad tegen het Amerikaanse volk door de zionistische Amerikaanse regering, net zoals de aanslagen van 9/11 een vijandige daad was gericht tegen het Amerikaanse volk en uitgevoerd door elementen binnen diezelfde regering om de publieke opinie te bespelen en zodoende een oorlog tegen Irak uit te kunnen voeren, maar dat laatste is een ander verhaalquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De grieks orthodoxe kerk staat nou ook niet echt bekend als proactief en gematigd, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Het gaat om veel geld in dit geval, en foxnews is ook niet altijd even genuanceerd.
Argument van niks natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
rare weerlegging dan, want hoe dichtbij is dichtbij genoeg om niet ethisch te zijn en waarom?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Argument van niks natuurlijk.
Want, als je het wel op Ground Zero neer ploft, en je draait je om of houd je handen voor je ogen, zie je het ook niet.
Slaat ook nergens op.
Precies. Dat moet je aan die mensen aldaar overlaten. Die bepalen wel wat ze voelen. Dat hoef jij niet voor ze in te vullen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
rare weerlegging dan, want hoe dichtbij is dichtbij genoeg om niet ethisch te zijn en waarom?
50 meter, 100 meter, 1000 meter?
maar het meerendeel daar is gewoon voor de bouw :/quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Precies. Dat moet je aan die mensen aldaar overlaten. Die bepalen wel wat ze voelen. Dat hoef jij niet voor ze in te vullen.
Hoe de verhoudingen daar zijn en wat jij kul vind, fijn voor je.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar het meerendeel daar is gewoon voor de bouw :/
(haalt niet weg dat ik uberhaupt meerderheids-argumenten kul-redenen vind, laat een essentieel onderdeel van democratie buiten beschouwing)
dat doet niemand voor die mensen, je bent weer lekker passief-agressief aan het ageren tegen zelf verzonnen uitspraken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe de verhoudingen daar zijn en wat jij kul vind, fijn voor je.
Dan nog bepalen die mensen zelf wel wat ze acceptabel vinden en hoef je voor hun (of zelfs anderen hier) niet in te vullen of 100-200 meter voldoende afstand is van Ground Zero.
Nogmaals:quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat doet niemand voor die mensen, je bent weer lekker passief-agressief aan het ageren tegen zelf verzonnen uitspraken.
En nu terug naar je hok.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Laat ze het daar zelf uitmaken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Precies. Dat moet je aan die mensen aldaar overlaten. Die bepalen wel wat ze voelen. Dat hoef jij niet voor ze in te vullen.
A-tuin-hek's post is een feit. Jij leest er een soort dwingende eis in dat a-tuin-hek vindt dat anderen daarom pro-mosque zouden moeten zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nogmaals:
[..]
En nu terug naar je hok.
Het is juist in op die plek dat er veel moslims wonen en werken in New Yorkquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja maar toch, het blijft een krankzinnig project op die locatie bedacht door Zionisten om de burgers tegen de Islam te polariseren. Een religie die zich vooral ophoudt in een regio waar men meer controle wil uitoefenen en grondstoffen wil ontginnen
New York is nog altijd een Amerikaanse stad voor zover ik weet ongeacht wie waar in de stad woont.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Het is juist in op die plek dat er veel moslims wonen en werken in New York
dus als er ergens een centrum voor moslims met een gebedsruimte erin wordt gebouwd komt dat in die buurt te staan
of moeten alle moslims die daar al meer dan 10 jaar wonen ergens in een andere stad zo'n ding opzetten?
Jouw argument daarintegen is echter een uitmuntend voorbeeld van een sterk argument... Kom op zeg. Doe eens niet zo kinderachtig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Argument van niks natuurlijk.
Want, als je het wel op Ground Zero neer ploft, en je draait je om of houd je handen voor je ogen, zie je het ook niet.
Slaat ook nergens op.
Daarom stelde ik ook: slaat ook nergens opquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jouw argument daarintegen is echter een uitmuntend voorbeeld van een sterk argument... Kom op zeg. Doe eens niet zo kinderachtig.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Daarom stelde ik ook: slaat ook nergens op
Maar die van jou is ook rotte vis. Niemand kan er wat mee. Jij niet van een afstand die ook niet bij de aanslag was, de New Yorkers al helemaal niet.
Dus laat het gewoon achterwege dat soort "vaststellingen".
en er zijn even betrouwbare getuigen die dat niet waargenomen hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:25 schreef mediacurator het volgende:
Vijfhonderd ooggetuigen verklaringen vrijgegeven na vele jaren procederen, beschrijvingen duiden op waargenomen explosies en verschijnselen die met CD in verband gebracht kunnen worden
A must see!r
9/11 Explosive EyeWitness Testimony
Bron van getuigen die beweren geen explosies gehoord te hebben?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en er zijn even betrouwbare getuigen die dat niet waargenomen hebben
oftewel dit zegt niks
Stel dat iemand ooggetuigen is van een misdrijf maar anderen in de omgeving hebben de misdaad niet gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en er zijn even betrouwbare getuigen die dat niet waargenomen hebben
oftewel dit zegt niks
quote:An
extensive body of research shows that eyewitness memory is susceptible to distortion.
The reconstructive nature of memory means that post-event information
may be incorporated into memory and witnesses can be confident in inaccurate
information (Ayers & Reder, 1998; Smith, Kassin, & Ellsworth, 1989). This possibility
is illustrated in a study by Loftus and Palmer (1974) in which participants
were shown a film of a car accident. Later they were asked, “About how fast were
the cars going when they smashed into each other?” Alternative versions of the
question replaced the word “smashed” with one of the following words: “collided,”
“bumped,” “hit,” or “contacted.” Although the words all refer to the coming
together of two objects, they differ in what they imply about the speed and force
of impact.
Participants who received the “smashed” version estimated the speed at 40.8
mph (65.7 kmph), whereas those given the “contacted” version estimated the
speed at 30.8 mph (49.6 kmph). Furthermore, participants who received the
“smashed” version were more likely to answer yes to the question “Did you see
any broken glass?” even though there was no broken glass. In fact, leading questions
can have an influence even if they are very subtle. Loftus and Zanni (1975)
found that even a change in the wording of the question from “the” to “a”
increased the proportion of witnesses who were misled (e.g., “Did you see a broken
headlight?” or “Did you see the broken headlight?”).
En explosies zijn de enige mogelijke oorzaak voor die seismologische- en videogegevens?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Stel dat iemand ooggetuigen is van een misdrijf maar anderen in de omgeving hebben de misdaad niet gezien.
Wil dat zeggen dat de ooggetuigen verklaring ongeldig zou zijn volgens jou omdat klaas de buurman het niet heeft gezien of gehoord?
Hoe kom jij aan die onzin en heb je de bron daarvan?
Iedereen kan vandaag nog die explosies horen gezien deze op video en seismologisch al waren vastgelegd
En hoe vaak hebben die 500 mensen gebouwen zien instorten nadat er twee vliegtuigen die tot de nok toe gevuld waren met benzine en passagiers erin gevlogen waren? En hoeveel controlled demolitions hebben die mensen gezien?quote:Nu is dus gebleken dat 500 mensen deze explosies ook hebben gehoord maar dusver zijn de verklaringen nooit naar buiten gebracht.
Pas na jarenlang procederen zijn deze recentelijk vrijgegeven en wat blijkt is dat al deze verklaringen overeenkomsten hebben wat betreft het horen van snel opeenvolgende explosies zoals je dat kunt horen bij controlled demolition
Als er echt bewijs was, dan was er waarschijnlijk inderdaad allang en breed een heronderzoek ingesteld.quote:Onder alle andere omstandigheden zou een al lang en breed een heronderzoek naar het misdrijf gaande zijn maar dit is 9/11 en vanaf het begin wordt het onderzoek tegengewerkt door de Amerikaanse overheid.
mmmmhelloooo, praat ik nu met een alien of een mens? stel je bent een buitenaards wezen; hoe bewijs je dat? Ik bedoel maar te zeggen, er is altijd wel een uitweg te zoeken maar maar ook dat houdt vroeg of later een keer opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En explosies zijn de enige mogelijke oorzaak voor die seismologische- en videogegevens?
[..]
quote:En hoe vaak hebben die 500 mensen gebouwen zien instorten nadat er twee vliegtuigen die tot de nok toe gevuld waren met benzine en passagiers erin gevlogen waren? En hoeveel controlled demolitions hebben die mensen gezien?
[..]
Als er echt bewijs was, dan was er waarschijnlijk inderdaad allang en breed een heronderzoek ingesteld.
Ik zoek helemaal geen uitweg. Ik stel gewoon een vraag. Volgens mij ben jij degene die een uitweg probeert te zoeken door compleet niet-relevante onderwerpen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
mmmmhelloooo, praat ik nu met een alien of een mens? stel je bent een buitenaards wezen; hoe bewijs je dat? Ik bedoel maar te zeggen, er is altijd wel een uitweg te zoeken maar maar ook dat houdt vroeg of later ook een keer op
Nogmaals, weer een stuk compleet irrelevante informatie. Waarom geef je gewoon geen antwoord op de vraag die ik je stel?quote:Je kunt natuurlijk allerlei tegen-argumenten opperen, dat kunnen kinderen trouwens ook heel goed![]()
Jantje eet je boterham.. Jantje: "waarom"? antw: omdat het gezond voor je is. Jantje: "wat is dat gezond"? antw: "gezond betekend dat je niet ziek bent".. jantje: "wat is dat, ziek"? etc etc. Zo kan een kind van 4 je nog aardig bezighouden en je kennis over allerlei zaken soms wel eens flink op de proef stellen.
Volgens mij hebben er al teams van deskundigen naar gekeken. Jij impliceert dat die deskundigen bedreigd zijn, hoe kom je daar bij? En als die deskundigen bedreigd zijn, waarom leef jij nog na het posten van al deze bezwarende informatie?quote:Wat dacht je van een team van deskundigen dit te laten onderzoeken? zonder bedreigt of verhinderd te worden vooral.
Dat is allang gebeurd. Je bent het niet eens met de uitkomst van dat onderzoek, soit.quote:Dat lijkt me eigenlijk het beste, de vraag is alleen of dit ooit zal gebeuren...
Waarschijnlijk niet. Er zijn namelijk ook genoeg experts die zich verdiept hebben in vergelijkbare misdaden en die die bewijzen niet kunnen vinden in de dossiers van 9/11. Die mensen negeer je liever, dat zegt meer over jou dan over de dossiers van 9/11.quote:Intussen zou je je eens kunnen verdiepen in vergelijkbare misdaden en op basis van welk bewijsmateriaal misdadigers zijn veroordeelt in het verleden.
Hoogstwaarschijnlijk zul je constateren dat de dossiers van 9/11 veel voller zitten met aanwijzingen, getuigenverklaringen, wetenschappelijk onderzoek, beeldmateriaal en overige bewijsstukken die erop wijzen dat hetgeen daadwerkelijk heeft plaatsgevonden op 9/11 niet overeen komt met de officiële verklaringen
[..]
Ik merk dat je je nu behoorlijk aan het opwinden bent..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal geen uitweg. Ik stel gewoon een vraag. Volgens mij ben jij degene die een uitweg probeert te zoeken door compleet niet-relevante onderwerpen erbij te betrekken.
[..]
Nogmaals, weer een stuk compleet irrelevante informatie. Waarom geef je gewoon geen antwoord op de vraag die ik je stel?
[..]
Volgens mij hebben er al teams van deskundigen naar gekeken. Jij impliceert dat die deskundigen bedreigd zijn, hoe kom je daar bij? En als die deskundigen bedreigd zijn, waarom leef jij nog na het posten van al deze bezwarende informatie?
[..]
Dat is allang gebeurd. Je bent het niet eens met de uitkomst van dat onderzoek, soit.
[..]
Waarschijnlijk niet. Er zijn namelijk ook genoeg experts die zich verdiept hebben in vergelijkbare misdaden en die die bewijzen niet kunnen vinden in de dossiers van 9/11. Die mensen negeer je liever, dat zegt meer over jou dan over de dossiers van 9/11.
Nee hoor, helemaal niet. Ik hou wel van een levendige discussie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik merk dat je je nu behoorlijk aan het opwinden bent..
Je geeft niet alleen nieuws door, je laat ook duidelijk doorschemeren dat je er volledig achter staat. Ik kan dat wel waarderen. Alleen als ik je vragen stel over dat nieuws, en je haalt er aan de zijkant allerlei onderwerpen bij over o.a. kinderen die niet weten wat ziek zijn is en of ik al dan niet een buitenaards wezen ben, dan mag ik er toch hopelijk wel wat van zeggen?quote:Ik heb dusver niets bijzonders beweerd, slechts het nieuws doorgegeven
Ik hoef daarvoor niet onder vuur te liggen hoop ik? of wel?
Je doet nogal vreemde beweringen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
mmmmhelloooo, praat ik nu met een alien of een mens? stel je bent een buitenaards wezen; hoe bewijs je dat? Ik bedoel maar te zeggen, er is altijd wel een uitweg te zoeken maar maar ook dat houdt vroeg of later een keer op
Je kunt natuurlijk altijd tegen-argumenten opperen, dat kunnen kinderen trouwens ook heel goed![]()
Jantje eet je boterham.. Jantje: "waarom"? antw: omdat het gezond voor je is. Jantje: "wat is dat gezond"? antw: "gezond betekend dat je niet ziek bent".. jantje: "wat is dat, ziek"? etc etc. Zo kan een kind van 4 je nog aardig bezighouden en je kennis over allerlei zaken soms wel eens flink op de proef stellen.
Wat dacht je van een team van deskundigen dit te laten onderzoeken? zonder bedreigt of verhinderd te worden vooral. Dat lijkt me eigenlijk het beste, de vraag is alleen of dit ooit zal gebeuren...
Intussen zou je je eens kunnen verdiepen in vergelijkbare misdaden en op basis van welk bewijsmateriaal misdadigers zijn veroordeelt in het verleden.
Hoogstwaarschijnlijk zul je constateren dat de dossiers van 9/11 veel voller zitten met aanwijzingen, getuigenverklaringen, wetenschappelijk onderzoek, beeldmateriaal en overige bewijsstukken die erop wijzen dat hetgeen daadwerkelijk heeft plaatsgevonden op 9/11 niet overeen komt met de officiële verklaringen
De Verenigde Staten is volgens mij gewoon een extreem misdadig en fascistisch land en vroeger of later wordt dat voor iedereen duidelijk, en kunnen toekomstige misstanden vermeden worden
[..]
Eerst dit:quote:
En dan dit:quote:Welke aanwijzingen zie jij dat wetenschappelijke onderzoeken niet kloppen?
Kortom:quote:Heb je daar ook wetenschappelijke bewijzen voor?
Je wilt nu zeggen dat onderzoeken van mensen die in een complot geloven sowieso niet te vertrouwen zijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Eerst dit:
[..]
En dan dit:
[..]
Kortom:
wij van WC-Eend (officiele Wetenschap) adviseren WC-Eend !
![]()
Nee; het ging mij puur om de redenatie van club X adviseert methode X.; niet over een complot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je wilt nu zeggen dat onderzoeken van mensen die in een complot geloven sowieso niet te vertrouwen zijn?
Maar wanneer is een onderzoek dan wel betrouwbaar volgens jou?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee; het ging mij puur om de redenatie van club X adviseert methode X.; niet over een complot.
Wanneer nabestaanden van 9/11 achtergehouden bewijsmateriaal in de vorm van ooggetuigen verklaringen na veel moeite weten vrij te krijgen, wie ben ik dan om daar niet achter te staan?? Dat zou ik eerst wel eens even willen weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik hou wel van een levendige discussie.![]()
[..]
Je geeft niet alleen nieuws door, je laat ook duidelijk doorschemeren dat je er volledig achter staat.
quote:Ik kan dat wel waarderen. Alleen als ik je vragen stel over dat nieuws, en je haalt er aan de zijkant allerlei antwoorden bij over kinderen die niet weten wat ziek zijn is, dan mag ik er toch hopelijk wel wat van zeggen? Of geldt vrijheid van meningsuiting niet voor mij?
niet zo snel, maar hier wat randvoorwaarden:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Maar wanneer is een onderzoek dan wel betrouwbaar volgens jou?
Tja, over dat soort dingen valt altijd te twisten. Zeker het eerste punt. Met die randvoorwaarden kun je zo'n beetje elk onderzoek in de prullebak gooien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
niet zo snel, maar hier wat randvoorwaarden:
- Als ook de financiele en politieke belangen van de uitkomsten van het onderzoek erbij worden gepubliceerd met namen en al.
- wanneer het predikaat "het is wetenschappelijk bewezen" wordt verboden.
- Als de input van het onderzoek openbaar is en blijft.
- Als er in eerste aanleg een contra-onderzoek/second opinion mogelijk blijft met dezelfde input.
Heb je enige context van dat verhaal. Hoe dat gebeurd is, welke ooggetuigen verklaringen zijn vrij gegeven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wanneer nabestaanden van 9/11 achtergehouden bewijsmateriaal in de vorm van ooggetuigen verklaringen na veel moeite weten vrij te krijgen, wie ben ik dan om daar niet achter te staan??
quote:dat zou ik eerst wel eens even willen weten. En zou ik eerst maar eens beginnen met jezelf die vraag te stellen als ik jou was. Ooit gehoord van het liedje man in the mirror v M Jackson? gebruik dat dan maar als achtergrond muziek terwijl je bij je zelf te raden gaat
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |