Dagelijks?? Pff daar moet ik dan niet aan denken, elke keer weer die strijkplank en strijkijzer uit de kleder halen. Elke week een 1,5 uur vind ik prima, muziekje erop... en dan is het zo klaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik strijk dagelijks. Ik heb liever dat ik even 15 minuten een strijkje doe dan 1x per week 1,5 uur ofzo.
Oh maar ik strijk ook kussenslopen en theedoeken.
tis geen dagelijkse routine maar ik maak schoon als het nodig is of als ik er zin in hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het is hier een soort dagelijkse routine.
die herinnering zou ik wel makkelijk vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik vond FlyLady wel echt een uitvinding eigk
niet zozeer het schema zelf, en de site is zum kotsenmaar het besef dat als je elke dag een klein beetje doet en elke dag een doekje over je sanitair dat je dan dus idd je schoon-genoeg huis bereikt dat vond ik heel fijn om te beseffen.
Dat heb ik dus ook van die eetstoelen bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind speelgoed her en der niet zo erg, maar het moet wel van de vloer als jen op bed ligt.
Maar ik kan bijvoorbeeld wel wakker liggen als ik weet dat m'n eetkamerstoelen niet netjes aangeschoven zijn. Ik ben zo raar!
Ik heb van die vochtige toiletpapiertjes.. daar kan je ook prima de wc even me afdoenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh met jen die zindelijk aan het worden is is de herinnering aan elke dag een doekje erdoor.
Oja ik doe dat nadat ik me aangekleed heb omdat Isa 't dan weer rommelig maakt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja het koffiekopje dat blijft staan zodat ik het moet opruimen. Echt daar kan ik slecht tegen. Ook een niet opgemaakt bed vind ik heel vervelend. Ik sla het open zodra ik opsta en voordat ik me aankleed maak ik het bed op.
nee, ik zie dr handjes aan de bril zitten... Dat moet echt schoon van mij. Die handjes zitten vervolgens aan speelgoedquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb van die vochtige toiletpapiertjes.. daar kan je ook prima de wc even me afdoen
Maar als er visite komt maak ik beter schoon hoor
wat dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef E.T. het volgende:
Met drie kleine kinderen kun je van schoonmaken een meer dan fulltime dagtaak maken..
Heb meer te doen
omdat ik er steeds langsloop, en dan irriteerd het me. En kreukels!!! Ik wil in een ongekreukt bedje stappen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Ik maak echt nooit het bed op. Ik zie het nut er ook niet van inIk zie het bed alleen als ik opsta en als ik naar bed ga, waarom zou ik moeite doen om het in de tussenliggende periode strak er uit te laten zien?
Ja, kan ik me voorstellen. Heel soms doe ik het omdat ik het mooier vind staan op bed. Maar bed opmaken, doe ik bijna nooitquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Dekbed heb ik 1x gedaan. Ik was snel genezen zeg maar. Mijn strijkplank staat zo voor het pakken en m'n strijkijzer staat bijna standaard op het aanrecht.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Ik maak echt nooit het bed op. Ik zie het nut er ook niet van inIk zie het bed alleen als ik opsta en als ik naar bed ga, waarom zou ik moeite doen om het in de tussenliggende periode strak er uit te laten zien?
Ik woon gelijkvloers dus dat is gewoon irritant.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Dat geldt niet voor mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik woon gelijkvloers dus dat is gewoon irritant.
Maar ook al zou ik niet gelijkvloers wonen zou ik het nog doen.
Als ik in een rommelig bed stap dan kom ik nou niet echt tot rust zeg maar.
Schoon + netjes = relaxed.
ja preciesquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef mefke79 het volgende:
en ik word dus echt kriegel en sjacho van een huis dat helemaal perfect opgeruimd moet zijn. Ieder zijn ding..
O dat heb ik dus welquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef huuphuup het volgende:
ook geen toestanden met spreien of sierkussentjes ofzo.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
O dat heb ik dus wel![]()
Ik ben dol op m'n ofelia plaid van Ikea & H&M kussentjes, ja ik ben een tut.
Ik heb 'm wel 'los'quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Nee dekbed moet vast. Los dekbed kan ik niet tegen.
Euh...eten ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Belana het volgende:
ik sla dit topic ff over denk ik
dames, zijn er nog interessante onderwerpen? of zijn die op?
Maar goed dat je geen 10 kilo moet afvallen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
3 kilo afvallen, dus 3 x per Week sporten
is er in elk geval iets strak in de slaapkamer.quote:
Knap ! Gefeliciteerd !quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging vanmiddag thuis op de weegschaal staan, en ik ben weer een mijlpaal voorbij!![]()
Ben nu officieel meer dan 20 kilo afgevallen!
Hahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is er in elk geval iets strak in de slaapkamer.
20!!!! Jeetje dat is echt veel! Je zag er ook echt goed uit de laatste keer!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging vanmiddag thuis op de weegschaal staan, en ik ben weer een mijlpaal voorbij!![]()
Goddank niet...10 x per week.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen 10 kilo moet afvallen dan
Ik vind het iig makkelijker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Knap ! Gefeliciteerd !
Vind je sporten nu ook leuk,lekker of .... ???
Dat wat Mefke zegt..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef mefke79 het volgende:
Be,diep respect. Echt diep respect. Ik wou dat ik de discipline had.
Ja, en dat alles dankzij jou en Heller!quote:
oh ja, met roken gaat afvallen echt veel beter. Sinds ik gestopt ben zitten er echt hardnekkige kiloos aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga ook weer goed, maarja, ik rook weer, dus dat telt niet.
Ik vind het heel erg knap!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ben je aan het doen, dan ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zweet ik m'n vingertoppen. Nooit geweten dat dat kon.
eerst ga je aan de schijt, val je vast wel wat mee af.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat ik ook maar ga roken, misschien val ik dan ook wel af... ik heb echter nog nooit gerookt, telt het dan ook?
aan het slowchatten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen, dan ?
gewoon cholera opdoen. Heb je ook nog wat te vertellen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef moussy het volgende:
[..]
eerst ga je aan de schijt, val je vast wel wat mee af.
Requiem for a Dreamquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Nee Diaan, dan kan je beter speed gebruiken.
Ik vind t ook benauwd weer ofzo. Vies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef Ticootje het volgende:
Hmmz, t ligt niet aan mij. Ik heb jen net ook maar ff onder de deken vandaan gehaald. Die lag ook te zweten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Nee Diaan, dan kan je beter speed gebruiken.
oh ik haat dat zo, die strijd. Maar ik heb m zelfs als ik er naast lig dus....quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik lig hier al een kwartier naar een onvervalst luchtalarm te luisteren. En nou keilde ze net de speen door de kamer en zit ik te twijfelen of ik hem weer terug ga geven. Of het daarna niet nog drie tandjes harder gaat.
ik laat dr meestal ff flink uitrazen voordat ik de speen weer ergens vandaan trek. Meestal merk ik aan haar of het zin heeft om de speen te pakken of dat ze m net zo hard weer weggooid.quote:
het zijn tijgernoten geworden, en dat mag want ik heb gister niets gesnaaid!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja, dat is weer een stapje te ver.
Ik heb net ook chocolade op, van Côte d'Or, die is zooo lekker. En omdat ik ongi ben, mag dat!!
zijn je batterijen op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef mefke79 het volgende:
benauwd? Nuh geen last van. Wel van een rookmelder die telkens even afgaat. En dan te kort om te achterhalen of het hier of bij de buren is.
Kim ik zou de speen effe teruggooien
Ik denk dat het veel langer duurt zonder speen. Maar het leed is alweer geleden, toen ik hem net teruggaf zwaaide ze met twee armpjes "dag nieuwe kamer, Lilah bij mama liggen"quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wil je dat ze zonder speen gaat slapen ?
ruggegraad!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat het veel langer duurt zonder speen. Maar het leed is alweer geleden, toen ik hem net teruggaf zwaaide ze met twee armpjes "dag nieuwe kamer, Lilah bij mama liggen". Dus toen heb ik gezegd dat ze even mocht liggen, maar daarna weer terug haar bed in gaat.
*zucht*.
je kunt ze toch testen? Ik zou gewoon alle 4 meteen de batterijen vervangen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef mefke79 het volgende:
@tico, ik denk het ja. Maar kan niet goed horen of het hier is (en welke van de 4 dan) of toch bij de buren. En regelmaat zit er niet in helaas.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
het zijn tijgernoten geworden, en dat mag want ik heb gister niets gesnaaid!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel langer duurt zonder speen. Maar het leed is alweer geleden, toen ik hem net teruggaf zwaaide ze met twee armpjes "dag nieuwe kamer, Lilah bij mama liggen". Dus toen heb ik gezegd dat ze even mocht liggen, maar daarna weer terug haar bed in gaat.
*zucht*.
Compromis, noem ik datquote:
dat jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je kunt ze toch testen? Ik zou gewoon alle 4 meteen de batterijen vervangen.
klinkt wel positiever jaquote:
jen zou zeggen " bijna klaar". Standaard antwoord tegenwoordig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zeg; zullen we weer even in bedje gaan liggen? Zegt ze terug "nog lange niet, ik ga nog niet naar huis".
ah, echte zusterliefde!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef moussy het volgende:
Och, die van mij is nu 7 maar komt 's nachts nog wel eens 'spiekum' bij ons aan het voeteneinde liggen, en als hij het lef niet heeft duikt hij bij zn zuster in de hoogslaper en dan word ik gewekt met een lieflijk: HOU JE POTEN BIJ JE!!![]()
![]()
![]()
tja, en dan is het gewoon weer ff kut om dr in haarbed te krijgen. Wij gebruiken vakanties daarvoor. Dan is er vaak geen andere oplossing dan dat Jen in een ander bed slaapt, en dan thuis doorzetten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Aan de andere kant is dit haar eerste nacht in haar nieuwe kamer, dus dat is natuurlijk ook wel spannend allemaal. Het kind heeft de afgelopen twee maanden bij ons op de kamer in d'r campingbed geslapen, dat is natuurlijk veel gezelliger.
Dit was ik vorige week aan het werk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef innepin het volgende:
BE wat goed joh![]()
Nou ben ik helemaal benieuwd hoe je er nu uitziet...
Zo, nu kan je hem ook deletenquote:
ik zag het ook!!!!quote:
dat zal een lekker gezicht zijn geweest! Raar hè dat het kind niet wilt slapen?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Beppie trok vandaag mijn vollemaansgezicht tevoorschijn toen ik gehurkt zat en ze de rand van mijn broek te pakken had. Nog even en hij kan weer uit zonder de knoop los te maken
.
whahaha!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Ze moet nu 's ochtends steeds met mijn wederhelft mee om te kijken hoe hij staat te plassen. En de arme schat kan al niet eens plassen als ik onder de douche sta.
mijne snurkt al een uur of 2.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ah, ik hoor gesnurk. Ziejewel, compromis loont!.
Mijn dochter heeft nu een dik/dun fascinatie. Dan trekt ze mijn shirt omlaag en schreeuwt dik! en daarna haar eigen shirt omhoog en zuchtend 'dun'quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:12 schreef Ticootje het volgende:
Hier zijn borsten momenteel heel intressant. "kleine borsten" * hup shirt omhoog. Te pas en te onpas. En dan mama grote borsten... Gelukkig haalt ze het niet in dr hoofd ombij mij ook m'n shirt omhoog te trekken n
hier knijpt ze in m'n kont onder de douche en roept hard "pep".quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef k_i_m het volgende:
Hier worden tepels ingedrukt als deurbellen, inclusief bijbehorende dingdong.
fijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft nu een dik/dun fascinatie. Dan trekt ze mijn shirt omlaag en schreeuwt dik! en daarna haar eigen shirt omhoog en zuchtend 'dun'
hahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef trui het volgende:
haha TF & Tico, hier laatst een combinatie van jullie opmerkingen. zoonlief merkt op: "goh mam, je hebt eigenlijk best dikke benen." (ik zat er ook niet zo charmant bij in hun slaapcabine in de tent). mijn antwoord, ietwat norsig: "jaja, dat weet ik hoor". hij weer: maar je bent niet overal dik hoor, bijvoorbeeld je borsten, die zijn juist helemáál niet dik. ik: "hmhm, dat wistikookal, zoon!"
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef moussy het volgende:
Ik werd voor de vakantie bij de juf 'geroepen'.. want Cas had gezegd:
Juf, mijn moeder heeft ook wel een baby in d'r buik, ze is al bijna net zo dik als E. d'r moeder, die heeft ook een baby in d'r buik.. (ze was hoogzwanger...)
Juf wilde ff dolblij reageren dat er een baby bij kwam![]()
![]()
dat, of vroeg hersenspoelen dat dat HEEL NORMAAL is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef huuphuup het volgende:
Trui![]()
dus nu moet ik nog met regelmatig mn snor doen ook?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef trui het volgende:
haha TF & Tico, hier laatst een combinatie van jullie opmerkingen. zoonlief merkt op: "goh mam, je hebt eigenlijk best dikke benen." (ik zat er ook niet zo charmant bij in hun slaapcabine in de tent). mijn antwoord, ietwat norsig: "jaja, dat weet ik hoor". hij weer: maar je bent niet overal dik hoor, bijvoorbeeld je borsten, die zijn juist helemáál niet dik. ik: "hmhm, dat wistikookal, zoon!"
Ja hoor iedereen een 7 voor de moeite.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef trui het volgende:
ik heb al 2 bakkies op en ga nu snel boodschappen doen. wil je anders wat nakijkwerk van me overnemen?
de beoordelingsformulieren kennen helaas nog een hele lading andere categorieën...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hoor iedereen een 7 voor de moeite.
Vroegah... kreeg je gewoon een cijfer....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef trui het volgende:
[..]
de beoordelingsformulieren kennen helaas nog een hele lading andere categorieën...
Buienradar ziet ook geen zomer de aankomende 14 dagen...quote:
christus, dan zou ik ook boos zijn ja!! hoe is het met Anna?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:01 schreef Memmel het volgende:
Hoe ist met iedereen?
Ik heb mijn eerste woedeaanval er al weer op zitten. En 't is pas 10 uur!
(juf op de creche had niet gezegd dat Anna gisteren op haar hoofd was gestuiterd en ik verbaasde me over het feit dat ze van gisteren 18 uur tot vanmorgen 7 uur heeft geslapen...ja, nou snap ik waarom...gvd)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:01 schreef Memmel het volgende:
Hoe ist met iedereen?
Ik heb mijn eerste woedeaanval er al weer op zitten. En 't is pas 10 uur!
(juf op de creche had niet gezegd dat Anna gisteren op haar hoofd was gestuiterd en ik verbaasde me over het feit dat ze van gisteren 18 uur tot vanmorgen 7 uur heeft geslapen...ja, nou snap ik waarom...gvd)
Als je zin hebt in een stukkie rijden....quote:
(wat doe ik hier?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit was ik vorige week aan het werk.
Ik heb er geen een van helemaal, maar vlgs mij kan je het aan mijn hoofd ook wel goed zien.
Echt leuk, allemaal mensen die ik al bijna 2 jaar niet gezien had: Jeetje wat zie jij er goed uit!![]()
En dat dus heel vaak. Echt heerlijk voor mijn ego!
![]()
Shit... ik zit op F. zijn laptop.![]()
Hihi, gaat hij blij mee zijn.
Ik hrb drie opties maar ik denk donderdag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:45 schreef innepin het volgende:
Go VickyDeze wordt het vast! Wanneer is je gesprek?
geen kussen, geen deken, mond dicht en slapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
M'n dame is moe, maar kan dr draai nog niet echt vinden. Op het kussen, of niet. Deken hoog of laag. Pffff.
nee ze ligt nu nog even te pielen met een armbandje. Die valt zo wel in slaap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
geen kussen, geen deken, mond dicht en slapen
heerlijk, trusten dan maar !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee ze ligt nu nog even te pielen met een armbandje. Die valt zo wel in slaap.
Ja, het praten gaat ook een stuk beter. Ik heb ook weer een paar sessies logopedie gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:13 schreef Belana het volgende:
oxy, wat zal die man geschrokken zijn
en ja, je leestekens gaan betergaat het met praten dan ook beter?
Ik zet dat programma uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Stiemie het volgende:
Goede planning dan zo Tico!
Pff ik heb nu al 2.324.43.433 x uitgelegd dat er echt geen krokodil in huis is... bedankt Ome Willem
wat vreselijk frustrerend is dat toch die bezuinigingen in de zorgquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, het praten gaat ook een stuk beter. Ik heb ook weer een paar sessies logopedie gehad
Soieso gaat het heel goed. Maar nu mijn vaste begeleider van de dagbesteding weg moet ( geen contract verlenging), dus gewoon simpel ontslag, staat me wel wat te wachten.![]()
Het is toch belachelijk dat ik straks misschien extra medicatie moet nemen, omdat er bezuinigd is? Ik krijg dan vast wel een nieuw iemand, maar dat kost weer een jaar gedragsproblemen voordat dat goed loopt.
En mijn mentor is vandaag weer aan het werk, na haar zwangerschapsverlof van 5,5 maand!
Linde vind het normaal gesproken heel leuk. En rond die tijd slaapt Esmee vaak en dan kan ik mooi even douchen. Maar ja vandaag dus helaas nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik zet dat programma uit.
Ik kan me zo goed voorstellen dat dat spannend is.
Krokodillen zitten in de Haagse stadsbus, ken je dat liedje ????
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef trui het volgende:
*klimt weer terug op stoel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
(wat doe ik hier?).
Ziet er goed uit BEtje.
Hihi. Ja ik vind het ook ineens leuk om strakkere kleding aan te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, wat stom zeg, van die bezuinigingen.![]()
Wel tof om te lezen dat het zo goed gaat ook met het sporten bij jou!
Je broek past inmiddels wel, maar hij staat me niet zo leuk.![]()
Gek he. Want ik vind hem wel heel erg tof. Maar ik ben ineens wat meer van strakkere kleding ofzo.
het is ook echt heel erg dat de managers gewoon beslissingen nemen terwijl ze niks weten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef Oxymoron het volgende:
Weet je wat het is Belana, het gaat nu gewoon zo goed. En dan gaan ze mensen ontslaan die goed werk doen. Zelfs pro deo werk doen.
En dan zegt de instelling( een manager die bwvs nog nooit een client heeft gezien irl) dat het best goed kan gaan, ook met een nieuwe leiding, Want nu gaat het toch ook goed?
Ja, maar NU is het die ene leiding die mij al jaren kent en begeleidt. En NU is het zo.
En NU is NU. En dat snappen ze niet. Ze snappen er daar niks van. Dat clienten ook mensen die hun helpen waarderen, en dat het gewoon Vreselijk is, dat er steeds anderen komen.
Als normale mensen ( bijv die managers zelf) steeds een nieuwe vrouw of kind of elke keer een ander persoon in huis zouden zien, zouden ze er ook Gek van worden!
![]()
![]()
Wahhhh Heatwave in OUDquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
(wat doe ik hier?).
Ziet er goed uit BEtje.
Zo te lezen krijgt ze best wel 'veel' aandacht hoor, het is waarschijnlijk gewoon een oude zeurkous aan het worden, misschien verwácht ze wel gewoon meer aandacht, omdat ze de vorige aandacht vergeten is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef huuphuup het volgende:
Misschien wil ze aandacht van je Ssserpente? Is ze het nu beu dat ze je aandacht moet delen met Lente?
ik zeg ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Zo te lezen krijgt ze best wel 'veel' aandacht hoor, het is waarschijnlijk gewoon een oude zeurkous aan het worden, misschien verwácht ze wel gewoon meer aandacht, omdat ze de vorige aandacht vergeten is.
En de mijne ligt ook echt altijd in de weg. Gewoon altijd. Hij gaat gewoon standaard in deuropeningen of looppaden liggen...quote:
Oh ja geweldig, dat je meteen je nek breekt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:47 schreef moussy het volgende:
Of achter je gaan liggen als je aan het koken bent
En dan percies opstaan als je er overheen stapt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de mijne ligt ook echt altijd in de weg. Gewoon altijd. Hij gaat gewoon standaard in deuropeningen of looppaden liggen...
En voor manden en kussens is hij bang.Maar er komt echt mooi een kussen voor m... Dan kan ik m tenminste ergens heensturen in plaats van Tico rot nou ff op.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef huuphuup het volgende:
Misschien wil ze aandacht van je Ssserpente? Is ze het nu beu dat ze je aandacht moet delen met Lente?
Mn buurvrouw in de bocht netze wilde een foto maken van haar zoontje (2 jr)
"jaaaa doe maar lekker in de plas stampen! Goedzo!! Harder!! Nog een keer!!! *hysterisch in handen klapt*
En nu probeert ze hem dus duidelijk te maken dat hij nu niet meer mag stampen![]()
![]()
handig!
De mijne houdt niet van donkere mensen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:54 schreef moussy het volgende:
Oef, ik geloof ook niet dat ik daar blij mee zou zijn, een grommende hond.
Die van ons is erg waaks als ze je niet kent, maar dat vind ik wel prettig, ze is vooral lelijk tegen vreemde mannen
Daarom moet jij dus altijd bij mij komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mijne houdt niet van donkere mensen..Hij kan zn lol op in mn buurt.
Zeg, hou eens op jij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:51 schreef Basboussa het volgende:
DAmes die zomer zoeken, kom hiero. Ik heb nog geen dag meegemaakt onder de 25 C en het verveelt me nu al. Ik wil regen, alom triestheid en herfst. Puzzelen, thee en heeeeeeeeeeel vroeg naar bed.
Dat wil ik.
Ruilen?
of een benchquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Memmel het volgende:
Ik ben echt superblij met de kennels waar de honden inzitten. Dan kunnen ze ook gewoon ff weg!
jij bent niet donker...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daarom moet jij dus altijd bij mij komen
Ja maar jij hebt ook echt een tuin waar je een mooie grote kennel in kwijt kan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Memmel het volgende:
Ik ben echt superblij met de kennels waar de honden inzitten. Dan kunnen ze ook gewoon ff weg!
joh! je had op de koffie moeten komen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu!
Ik ben vandaag "ff"naar Rijswijk heen-en-weer gereden. Ik ben kapot man!
Ok, jij wintquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef moussy het volgende:
ach innepin, mn moeder belt om te zeggen dat ze een mailtje heeft gestuurd
Wahahahahaha, ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
joh! je had op de koffie moeten komen!
samen met poppedein!![]()
is t gelukt? *benieuwd*
Af en toe. Maar niet als de kinderen wakker zijn of als er gasten zijn. hond 1 is wel huishond, hond 2 is voor de africhting/hondensport.quote:
ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wahahahahaha, ja.nou, ik ben nu om 10.30 weg gegaan hier, was er om 12.30, en dus iets voor half vier weer weg, pikte ik net een file bij Amsterdam, maar voor de ergste drukte uit. Anders had ik tot na 6 uur moeten blijven. Met twee afgedraaide jongens.
![]()
Maar ja, gelukt.My gawd. Ik moest "geirriteerd" spelen, voor de foto. Damn, hoe druk je dat uit zonder hysterisch, kwaad of raar eruit te zien????
![]()
Nou ja, ze waren wel tevreden geloof ik. Dat zeiden ze althans. nou ja. We gaan het meemaken.
feuteumodel gespeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je gedaan in Rijswijk dan Buuf?
Tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
feuteumodel gespeeldjajaja.
dus binnenkort op de abri bij u in de buurt.
via via zijn mijn jongens eens gevraagd, en nu vroegen ze of ze mij ook mochten voorstellen. Nou ja, dat word ik nóóóóóóóit dacht ik dus ja joh doe maar.
En the rest as they say is history. Ik krijg zo iedere keer een beetje de slappe lach hoor.
ik maak wel een foto van t bushokje als ik het onderweg 30 keer tegenkomquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef trui het volgende:
wat leuk buuv!ik ben erg benieuwd naar 't resultaat!
lachen joh!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
feuteumodel gespeeldjajaja.
dus binnenkort op de abri bij u in de buurt.
via via zijn mijn jongens eens gevraagd, en nu vroegen ze of ze mij ook mochten voorstellen. Nou ja, dat word ik nóóóóóóóit dacht ik dus ja joh doe maar.
En the rest as they say is history. Ik krijg zo iedere keer een beetje de slappe lach hoor.
Het is (gelukkig) heel regionaal Oxy. Het is in de regio Rijswijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Oxymoron het volgende:
Buuf, waar is het voor? Want ik heb jou nog nooit op een foto gezien, dus HOE moet ik je dan herkennen?
Je snapt het vast als je het ziet. Geirriteerde vrouw met drie kinderen en een telefoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh dan ben ik helemaal benieuwd buuf
ga ik zeker opletten of ik het zie haha
(en ben ook wel benieuwd waarvoor t dan is)
jij bent de telefoon?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je snapt het vast als je het ziet. Geirriteerde vrouw met drie kinderen en een telefoon
was het maar zo'n feestquote:
nou ja, iig de website, maar abri's werden wel genoemd. Kan me niet voorstellen. Echt niet. Maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Vicky het volgende:
Ik ga de abri's in RW in de gaten houden
welke site?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, iig de website, maar abri's werden wel genoemd. Kan me niet voorstellen. Echt niet. Maar goed.
Na vandaag en gister hoeft mijn middelste iig niet een écht zusje meer.![]()
én bedankt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, iig de website, maar abri's werden wel genoemd. Kan me niet voorstellen. Echt niet. Maar goed.
Na vandaag en gister hoeft mijn middelste iig niet een écht zusje meer.![]()
én bedankt.
Is dat niet gewoon een manier om te zorgen dat hij antwoordt? Doet een tante van mijn D ook, die denkt dan dat ik hem ga aansporen om te antwoorden. Werkt heel averechts, moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef innepin het volgende:
Mijn schoonmoeder en technologie.... stuurt ze me een mailtje: "Hoi, ik heb D. een mailtje gestuurd over zondag [verjaardag van z'n vader, dus tis niet alsof ik het niet mag weten ofzo], wil jij hem vertellen dat ik hem gemaild heb?
nou, hij vond het leuk hoor : die met de bruine haren trok mijn veter los! "Die" ook....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
was het toch teveel van t goeie? Twee van die mupkes gister?
haha diequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, hij vond het leuk hoor : die met de bruine haren trok mijn veter los! "Die" ook....Maar de honden, ja, de honden daar is ie hélemaal vól van.
hij vertelde echt al wel 10 keer over hoe de hond de bal pakte bij hem en hoe hij m aaide.
T arme ding met echt zo'n beest. nou ja niet zó'n beest maar een paar slagen kleiner.![]()
maar ik ben wel helemaal in luv hoor.ach gossie, die lekkere kleine dingen
[/weemoed]
we waren op visite bij poppedein, that's allquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het idee dat ik belangrijke details mis in deze conversatie
Gut! welke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het idee dat ik belangrijke details mis in deze conversatie
hahahahahaha, kan me niet voorstellen maar het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha Buuv, heerlijk! echt zelfs mijn lief had het er 's avonds nog over., Hij was er helemaal vol van hoe vol B ervan was...dus...
En echt werkelijk, was jij dan misschien degene die niet voor mij aan de kant wilde gaan op de snelweg, we hebben echt ook nog eens 2x op dezelfde tijden gereden vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |