quote:
Nee dat klopt wel.. Echt vies is het natuurlijk niet. Maar ik vind een schoon bad wel een fijn idee..quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Lijkt me echt stug dat het zó vies wordt dat het nodig is.
Ik ben een luie huisvrouw. Niks schrobben met tandenborstels en Jif zoals mijn moeder vroeger deed, gewoon chloor op de naden en een uurtje wachtenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet het ook niet zo vies laten worden
Ik wens Cas nu echt heul erg in bed, die stuitert al dágen, hopelijk zakt het verjaardagsstuiterige morgen écht af...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! Ff mijn kind een rondje uitgelaten. Van zo'n hele dag stilzitten wordt ie wat stuiterig.
Ik ook hoor, ik gebruik het alleen tijdens en na buikgriepquote:Chloor doe ik echt kei lang mee. Ik verpest echt al mijn kleren anders
Alle schoonmaakmiddel en een uur weken werktquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef k_i_m het volgende:
Toen mijn moeder mij dat zag doen laatst viel haar mond open van verbazing dat dat ook werkte.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben een luie huisvrouw. Niks schrobben met tandenborstels en Jif zoals mijn moeder vroeger deed, gewoon chloor op de naden en een uurtje wachten.
Klopt. Na één chloorsessie van mij was de badkamer schoner dan in de twee jaar dat de werkster langs kwamquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook... Heel wit worden de voegen daarvan
Zonder schrobben!
Was ie nog zo wiebelig dr van?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! Ff mijn kind een rondje uitgelaten. Van zo'n hele dag stilzitten wordt ie wat stuiterig.
Chloor doe ik echt kei lang mee. Ik verpest echt al mijn kleren anders
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh zo krijg je een 14 jarige dus aan het schoonmaken!! Ik had nog net ven langer moeten wachten met de kamer tot er echt nieuwe levensvormen waren ontstaan.
oh wat vies!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef innepin het volgende:
[..]Ik weet niet of je puber met trauma's opzadelen echt handig is hoor
ik zie nog het bruin uitgeslagen sanitair voor me
gquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef innepin het volgende:
[..]Ik weet niet of je puber met trauma's opzadelen echt handig is hoor
ik zie nog het bruin uitgeslagen sanitair voor me
Nee, véél erger. Geloof me. Het soort viesheid dat je zo in een tvprogramma tegen kunt komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
g
oh get
van dat schoonmaakmiddelenreclame viezigheid?
zo waren we hier ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef huuphuup het volgende:
oh buh dat is ook goor![]()
zover komt t echt niet bij mij haha, het is heus wel schoon maar ik ben gewoon niet zo'n poetster. En ik heb ook de gewoonte om me niet zo heel snel te irriteren aan rommel ofzo dus tsja. Goed genoeg is het goede woordHet is hier heus hygienisch maar niet spik en span, daar ben ik te chaotisch voor.
Gek genoeg irriteer ik me dus wel sneller aan troepjes als het wel helemaal strak opgeruimd is. Dan stoort dat ene propje ofzo me weer wel. niet dat ik er vervolgens wat aan doe natuurlijk... stel je voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |