joh! je had op de koffie moeten komen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu!
Ik ben vandaag "ff"naar Rijswijk heen-en-weer gereden. Ik ben kapot man!
Ok, jij wintquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef moussy het volgende:
ach innepin, mn moeder belt om te zeggen dat ze een mailtje heeft gestuurd
Wahahahahaha, ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
joh! je had op de koffie moeten komen!
samen met poppedein!![]()
is t gelukt? *benieuwd*
Af en toe. Maar niet als de kinderen wakker zijn of als er gasten zijn. hond 1 is wel huishond, hond 2 is voor de africhting/hondensport.quote:
ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wahahahahaha, ja.nou, ik ben nu om 10.30 weg gegaan hier, was er om 12.30, en dus iets voor half vier weer weg, pikte ik net een file bij Amsterdam, maar voor de ergste drukte uit. Anders had ik tot na 6 uur moeten blijven. Met twee afgedraaide jongens.
![]()
Maar ja, gelukt.My gawd. Ik moest "geirriteerd" spelen, voor de foto. Damn, hoe druk je dat uit zonder hysterisch, kwaad of raar eruit te zien????
![]()
Nou ja, ze waren wel tevreden geloof ik. Dat zeiden ze althans. nou ja. We gaan het meemaken.
feuteumodel gespeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je gedaan in Rijswijk dan Buuf?
Tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
feuteumodel gespeeldjajaja.
dus binnenkort op de abri bij u in de buurt.
via via zijn mijn jongens eens gevraagd, en nu vroegen ze of ze mij ook mochten voorstellen. Nou ja, dat word ik nóóóóóóóit dacht ik dus ja joh doe maar.
En the rest as they say is history. Ik krijg zo iedere keer een beetje de slappe lach hoor.
ik maak wel een foto van t bushokje als ik het onderweg 30 keer tegenkomquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef trui het volgende:
wat leuk buuv!ik ben erg benieuwd naar 't resultaat!
lachen joh!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
feuteumodel gespeeldjajaja.
dus binnenkort op de abri bij u in de buurt.
via via zijn mijn jongens eens gevraagd, en nu vroegen ze of ze mij ook mochten voorstellen. Nou ja, dat word ik nóóóóóóóit dacht ik dus ja joh doe maar.
En the rest as they say is history. Ik krijg zo iedere keer een beetje de slappe lach hoor.
Het is (gelukkig) heel regionaal Oxy. Het is in de regio Rijswijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Oxymoron het volgende:
Buuf, waar is het voor? Want ik heb jou nog nooit op een foto gezien, dus HOE moet ik je dan herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |