quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
het zijn tijgernoten geworden, en dat mag want ik heb gister niets gesnaaid!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel langer duurt zonder speen. Maar het leed is alweer geleden, toen ik hem net teruggaf zwaaide ze met twee armpjes "dag nieuwe kamer, Lilah bij mama liggen". Dus toen heb ik gezegd dat ze even mocht liggen, maar daarna weer terug haar bed in gaat.
*zucht*.
Compromis, noem ik datquote:
dat jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je kunt ze toch testen? Ik zou gewoon alle 4 meteen de batterijen vervangen.
klinkt wel positiever jaquote:
jen zou zeggen " bijna klaar". Standaard antwoord tegenwoordig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zeg; zullen we weer even in bedje gaan liggen? Zegt ze terug "nog lange niet, ik ga nog niet naar huis".
ah, echte zusterliefde!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef moussy het volgende:
Och, die van mij is nu 7 maar komt 's nachts nog wel eens 'spiekum' bij ons aan het voeteneinde liggen, en als hij het lef niet heeft duikt hij bij zn zuster in de hoogslaper en dan word ik gewekt met een lieflijk: HOU JE POTEN BIJ JE!!![]()
![]()
![]()
tja, en dan is het gewoon weer ff kut om dr in haarbed te krijgen. Wij gebruiken vakanties daarvoor. Dan is er vaak geen andere oplossing dan dat Jen in een ander bed slaapt, en dan thuis doorzetten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Aan de andere kant is dit haar eerste nacht in haar nieuwe kamer, dus dat is natuurlijk ook wel spannend allemaal. Het kind heeft de afgelopen twee maanden bij ons op de kamer in d'r campingbed geslapen, dat is natuurlijk veel gezelliger.
Dit was ik vorige week aan het werk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef innepin het volgende:
BE wat goed joh![]()
Nou ben ik helemaal benieuwd hoe je er nu uitziet...
Zo, nu kan je hem ook deletenquote:
ik zag het ook!!!!quote:
dat zal een lekker gezicht zijn geweest! Raar hè dat het kind niet wilt slapen?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Beppie trok vandaag mijn vollemaansgezicht tevoorschijn toen ik gehurkt zat en ze de rand van mijn broek te pakken had. Nog even en hij kan weer uit zonder de knoop los te maken
.
whahaha!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Ze moet nu 's ochtends steeds met mijn wederhelft mee om te kijken hoe hij staat te plassen. En de arme schat kan al niet eens plassen als ik onder de douche sta.
mijne snurkt al een uur of 2.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ah, ik hoor gesnurk. Ziejewel, compromis loont!.
Mijn dochter heeft nu een dik/dun fascinatie. Dan trekt ze mijn shirt omlaag en schreeuwt dik! en daarna haar eigen shirt omhoog en zuchtend 'dun'quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:12 schreef Ticootje het volgende:
Hier zijn borsten momenteel heel intressant. "kleine borsten" * hup shirt omhoog. Te pas en te onpas. En dan mama grote borsten... Gelukkig haalt ze het niet in dr hoofd ombij mij ook m'n shirt omhoog te trekken n
hier knijpt ze in m'n kont onder de douche en roept hard "pep".quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef k_i_m het volgende:
Hier worden tepels ingedrukt als deurbellen, inclusief bijbehorende dingdong.
fijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft nu een dik/dun fascinatie. Dan trekt ze mijn shirt omlaag en schreeuwt dik! en daarna haar eigen shirt omhoog en zuchtend 'dun'
hahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef trui het volgende:
haha TF & Tico, hier laatst een combinatie van jullie opmerkingen. zoonlief merkt op: "goh mam, je hebt eigenlijk best dikke benen." (ik zat er ook niet zo charmant bij in hun slaapcabine in de tent). mijn antwoord, ietwat norsig: "jaja, dat weet ik hoor". hij weer: maar je bent niet overal dik hoor, bijvoorbeeld je borsten, die zijn juist helemáál niet dik. ik: "hmhm, dat wistikookal, zoon!"
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef moussy het volgende:
Ik werd voor de vakantie bij de juf 'geroepen'.. want Cas had gezegd:
Juf, mijn moeder heeft ook wel een baby in d'r buik, ze is al bijna net zo dik als E. d'r moeder, die heeft ook een baby in d'r buik.. (ze was hoogzwanger...)
Juf wilde ff dolblij reageren dat er een baby bij kwam![]()
![]()
dat, of vroeg hersenspoelen dat dat HEEL NORMAAL is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:30 schreef huuphuup het volgende:
Trui![]()
dus nu moet ik nog met regelmatig mn snor doen ook?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef trui het volgende:
haha TF & Tico, hier laatst een combinatie van jullie opmerkingen. zoonlief merkt op: "goh mam, je hebt eigenlijk best dikke benen." (ik zat er ook niet zo charmant bij in hun slaapcabine in de tent). mijn antwoord, ietwat norsig: "jaja, dat weet ik hoor". hij weer: maar je bent niet overal dik hoor, bijvoorbeeld je borsten, die zijn juist helemáál niet dik. ik: "hmhm, dat wistikookal, zoon!"
Ja hoor iedereen een 7 voor de moeite.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef trui het volgende:
ik heb al 2 bakkies op en ga nu snel boodschappen doen. wil je anders wat nakijkwerk van me overnemen?
de beoordelingsformulieren kennen helaas nog een hele lading andere categorieën...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hoor iedereen een 7 voor de moeite.
Vroegah... kreeg je gewoon een cijfer....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:38 schreef trui het volgende:
[..]
de beoordelingsformulieren kennen helaas nog een hele lading andere categorieën...
Buienradar ziet ook geen zomer de aankomende 14 dagen...quote:
christus, dan zou ik ook boos zijn ja!! hoe is het met Anna?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:01 schreef Memmel het volgende:
Hoe ist met iedereen?
Ik heb mijn eerste woedeaanval er al weer op zitten. En 't is pas 10 uur!
(juf op de creche had niet gezegd dat Anna gisteren op haar hoofd was gestuiterd en ik verbaasde me over het feit dat ze van gisteren 18 uur tot vanmorgen 7 uur heeft geslapen...ja, nou snap ik waarom...gvd)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:01 schreef Memmel het volgende:
Hoe ist met iedereen?
Ik heb mijn eerste woedeaanval er al weer op zitten. En 't is pas 10 uur!
(juf op de creche had niet gezegd dat Anna gisteren op haar hoofd was gestuiterd en ik verbaasde me over het feit dat ze van gisteren 18 uur tot vanmorgen 7 uur heeft geslapen...ja, nou snap ik waarom...gvd)
Als je zin hebt in een stukkie rijden....quote:
(wat doe ik hier?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit was ik vorige week aan het werk.
Ik heb er geen een van helemaal, maar vlgs mij kan je het aan mijn hoofd ook wel goed zien.
Echt leuk, allemaal mensen die ik al bijna 2 jaar niet gezien had: Jeetje wat zie jij er goed uit!![]()
En dat dus heel vaak. Echt heerlijk voor mijn ego!
![]()
Shit... ik zit op F. zijn laptop.![]()
Hihi, gaat hij blij mee zijn.
Ik hrb drie opties maar ik denk donderdag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:45 schreef innepin het volgende:
Go VickyDeze wordt het vast! Wanneer is je gesprek?
geen kussen, geen deken, mond dicht en slapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
M'n dame is moe, maar kan dr draai nog niet echt vinden. Op het kussen, of niet. Deken hoog of laag. Pffff.
nee ze ligt nu nog even te pielen met een armbandje. Die valt zo wel in slaap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
geen kussen, geen deken, mond dicht en slapen
heerlijk, trusten dan maar !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee ze ligt nu nog even te pielen met een armbandje. Die valt zo wel in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |