Ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou heeeeel vaaaak goddelijker en mstr in 1 post plaats, ben ikd an aan het googlebaiten?
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=ad19b887a54fb769quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou heeeeel vaaaak goddelijker en mstr in 1 post plaats, ben ikd an aan het googlebaiten?
Nou mstr, of moet ik goddelijker zeggen? Dat zal ik nooit meer doen hoor!quote:
mstr denk ik wel, of moet ik goddelijker zeggen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan werken vanavond bluh.
Waar google jij op dan? Als ik [oude user] kloon pub sc doe vind ik nietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Stroopwafels het volgende:
Het is nu al op Google te vinden.
[oude user] [nieuwe user]quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar google jij op dan? Als ik [oude user] kloon pub sc doe vind ik niets
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Godverdomme heb ik net een nieuw truitje aangetrokken, flikkert er jam op
Ja, ik ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]das dom.
Ik hoop dat die gast voor die 538 agenda gaat
Zo ja, dan is hij goed getrolledquote:
Vandaar de kloon.quote:
Leuk nummer. Misschien moet jij maar eens een kloon maken vanwege je slechte vrouwen smaak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vandaar de kloon.
Durfde je op je eigen account er niet voor uit te komen dat je van kut muziek houd?
14 wil niet zeggen lelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Leuk nummer. Misschien moet jij maar eens een kloon maken vanwege je slechte vrouwensmaak.
Je doelde vast en zeker op haar sprankelende en volwassen persoonlijkheid.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens iets over lelijk.
Uiterlijk is het enige waar t om draait toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens iets over lelijk.
Min of meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je doelde vast en zeker op haar sprankelende en volwassen persoonlijkheid.
Je kent haar niet eensquote:
Je lult jezelf zo ontzettend vast he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uiterlijk is het enige waar t om draait toch?
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je lult jezelf zo ontzettend vast he.
Dat snapte ik door je PI hoor.quote:
Ja, ik ben niet intelligent genoeg om naast het echte leven ook een fulltime internet leven er naast te hebben en alle personen op het internet te begrijpenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat snapte ik door je PI hoor.
Maar je bent toch te retarded om te snappen waar ik het wel over had.
Ga kleuters neuken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vandaar de kloon.
Durfde je op je eigen account er niet voor uit te komen dat je van kut muziek houd?
Vandaar dat je het bij 14-jarige meisjes houdt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet intelligent genoeg om naast het echte leven ook een fulltime internet leven er naast te hebben en alle personen op het internet te begrijpen
Mensen met vooroordelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vandaar dat je het bij 14-jarige meisjes houdt.
JEWEETZELLUF!quote:
Hoe vaak ik er ook over nadenk, het laat de kriebels over m'n rug lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie giechelt
Willen we weten wat er met de oude kleren gebeurd is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
hulde aan mezelf dat ik toevallig nog droge kleding in m'n kast had hangen.
Klopt, daarom Wilders en weg met alle moslims voor de vooroordelen waarheid wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vooroordelen helpen ons te overleven.
Exactementquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt, daarom Wilders en weg met alle moslims voor de vooroordelen waarheid worden![]()
Hoe durf je!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe voelt zo'n nog maagdelijk en zachte hand om je lul?
Geen ideequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe voelt zo'n nog maagdelijk en zachte hand om je lul?
Jahoor, net als ik dr weer benquote:
Waarom zou ik naar de werkruimte van mijn ma gaan met haar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft ze je spiegel al ontmoet?
Waarom sta jij daar foto's te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de werkruimte van mijn ma gaan met haar?
Ik zocht wat en toen dacht ik hey wat is dat voor dik mooi schilderijquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom sta jij daar foto's te maken.
Haihè!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, thuis, gegeten en nu trainen. Doeidoei.
Wie is Jasper?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
haha heb je al iemand?
Sigourny zegt:
whaha jaa wat d8 jij dat ik vrijgezel was ofzo?
Jasper ,, zegt:
ja
Sigourny zegt:
whaha
ben ik zo lelijk dan?
?xD
Jasper ,, zegt:
wil je dat ik daar antwoord op geef?
Sigourny zegt:
whaha jaLO
ps toen had ik niks aan me uiterlijk gedaan
Waarom vragen lelijke meiden dat aan mij?
Wat een naam, Sigournyquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
haha heb je al iemand?
Sigourny zegt:
whaha jaa wat d8 jij dat ik vrijgezel was ofzo?
Jasper ,, zegt:
ja
Sigourny zegt:
whaha
ben ik zo lelijk dan?
?xD
Jasper ,, zegt:
wil je dat ik daar antwoord op geef?
Sigourny zegt:
whaha jaLO
ps toen had ik niks aan me uiterlijk gedaan
Waarom vragen lelijke meiden dat aan mij?
Doe een wilde gokquote:
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gastquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
wat boeit t jou uberhuapt wat ik vn je vind?
Sigourny zegt:
whaha je vind me lelijk he??
Jasper ,, zegt:
k ken lelijkere
Sigourny zegt:
dat vind ik van iedereen belangerlijk
en bedankt
Jasper ,, zegt:
waarheid is hard soms
maar t is meer t feit dat jij de godganze tijd nieuwe vriendjes hebt waar ik op doelde
niet op je uiterlijk
Sigourny zegt:
wtf zei je in de 2de regel??
Jasper ,, zegt:
t is msn lieveschat dat kun je zo terug lezen.
Sigourny zegt:
maar t is meer t feit dat jij de godganze tijd nieuwe vriendjes heb waar ik op doelde zei je maar wat bedeolde je daar mee?
Dat wijf heeft in de paar weken die ik ken al 3 vriendjes gehad.. en ze snapt mij niet..
Ik ga wel tegen vriend van mij zeggen dat hij beter homo kan worden want de meisjes waar hij op valt zijn de kansloosheid zelveOf zelf vriendinnetje regelen en niet vragen of ik en een vriendin hem willen koppelen..
Lees t dan nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gast
Moet je het niet zo pontificaal hier neerzettenquote:
SOLLY BARTquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je het niet zo pontificaal hier neerzetten
Is er überhaupt wel iemand die het boeit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gast
JOHOOO!quote:
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel iemand die het boeit?
Ik had godnondeju ook de dikgedrukt en onderstreept aan gedrukt maar dat doetie nietquote:
Is die overleden aan een typtumor ofzo heb hem al tijdje niet gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast niet
Of Aapvis.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast niet
Boeiend.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is die overleden aan een typtumor ofzo heb hem al tijdje niet gezien
Teringquote:
Waarheen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
mr asshole is nog niet online en ik ga over een uur weg
Toch niet naar OUD?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringHet wordt tijd om PUB te verlaten. Meer dan ooit.
Anders maken we een sc voor leuke mensenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmhmmh.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ff wat drinken in de stad
Ja lijkt me een planquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Anders maken we een sc voor leuke mensen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
de baby is al onderweg!
Nou, tot ziens. Het was me een genoegen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, tot ziens. Het was me een genoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Filmpjequote:
Komt DaLuna op haar kamer.. dikke tyfus bendequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan heeft ie een slecht geweten.
Wat doe je je broertje aan danquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
6x.Dit blijft ook leuk.
Niet echt, alleen maar minder. Het is zo vreselijk benauwd dat je zweet terwijl je niks doet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Welkom terug, nog goddelijker geworden in de tussentijd?
Idd, 93% hier, echt ziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet echt, alleen maar minder. Het is zo vreselijk benauwd dat je zweet terwijl je niks doet.
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan had ik nog lekker een spijkerbroek aan.
Verwacht Kelly er ook 1?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, zullen we samen naar OUD gaan?
Als ik Koekert mag geloven...quote:
Oeh Do!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb 'm net maar weer uitgetrokken.
Vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik Koekert mag geloven...
[..]
Oeh Do!
Oh, god.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, zullen we samen naar OUD gaan?
Wat nou?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
Ooooh, die God analogie nu ookGa terug naar mstr, Do!
Ik kom jou in de gaten houden bij al deze enge jongens.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hallo papa, jij ook hier?
supquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb in tijden niet zo hard gejankt.En ik moet slapen maar huilie.
Ja ik ga maar ook meedoen met mijn intro. En alles komt goed, maar eerst slapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zie LL topic en intro is leuk en ik had geaccepteerd dat ik 'm niet zoveel meemaak door examens (en LL) en toen gingen die mensen moeilijk doen en me spelbreker noemen (wtf echt) en liefdesverdriet en ik mis m'n vrienden. En ik ben gewoon fucking uitgeput.
Ja msn, huphupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
"Jezus ik lig te slapen kutnarcist later"
Je moeder, haihè!quote:
Ja jonge.quote:
Hai hè. Hoi hè. Doei.quote:
Hmm opzich is er een beetje maaginhoud van mij in de wc van de kroeg beland maar zo gauw ik op een fiets zit is het rechte lijn naar huis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:26 schreef Bravebart het volgende:Mja, hier slingerde het ook enigszins. Hoewel de gast waarmee ik fietste bij elke hobbel zwoor dat hij moest kotsen
Kotsen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm opzich is er een beetje maaginhoud van mij in de wc van de kroeg beland maar zo gauw ik op een fiets zit is het rechte lijn naar huis.
Tja als je eenmaal over je grens zit is er weinig keus.quote:
H&M herfst 2010quote:
Jezus gast, dat is 1 fles whisky ppquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:48 schreef VASND het volgende:
Morgen maar geen 3L 40% zooi met 4 man soldaat maken, klinkt stoer van te voren maar achteraf is het geen aanrader.
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik wil gewoon even dat mama bij me komt ziten en me vertelt dat alles goedkomt maar die slaapt.
De dag dat we zo'n 3/4 liter whiskey op hadden kan ik me niet meer herrineren als de dag van gister. De kater de volgende dag wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus gast, dat is 1 fles whisky ppIk ben nooit verder gegaan dan een halve fles, uit gezondheidsoverwegingen
okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:09 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vertel ik later op de dag wel.
Feesten? Camera kan je ook nog wel later kopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet denk een keus gaan maken. Of een digitale camera kopen, of later dit jaar een weekend feesten in berlijn/budapest/praag of zoiets.
Wat zal ik doen?
Jamaar feesten ook. En aan een Camera heb ik meer. Maar ik heb dat weekend al afgesproken, en daar heb ik ook zin inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Feesten? Camera kan je ook nog wel later kopen.
Lastig, lastig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jamaar feesten ook. En aan een Camera heb ik meer. Maar ik heb dat weekend al afgesproken, en daar heb ik ook zin in![]()
Ik lijk wel een wijfWat een dillema
Niet een alleen een lens, gewoon de hele handel. Dat zal dus wel een eurotje of 500/600 euro kosten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lastig, lastig.
Nieuwe lens kopen, of niet doen.. Twijfels..
DOEN
Oh mijn lens is alleen al 2000quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet een alleen een lens, gewoon de hele handel. Dat zal dus wel een eurotje of 500/600 euro kosten.
Maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh mijn lens is alleen al 2000
Dat is zeker waarquote:
Ik heb niet zo'n dure nodig. Ik hoef niets te compenserenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh mijn lens is alleen al 2000
Ah. Luister een liedje en stamp in de plassenquote:
Whehe, roep ik ook altijd op evenementen waar ik ben. Sorry dames! Mijn compensatie tool en ik moeten er even langsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n dure nodig. Ik hoef niets te compenseren
Straks hardlopen, dus dat moet wel goed komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah. Luister een liedje en stamp in de plassen
een fokker die sport (hardlopen voor je zelf of gewoon in een atletiek vereniging?)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Straks hardlopen, dus dat moet wel goed komen.
Oh, mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
een fokker die sport (hardlopen voor je zelf of gewoon in een atletiek vereniging?)
Voor mezelf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
een fokker die sport (hardlopen voor je zelf of gewoon in een atletiek vereniging?)
Tja, ik kan alleen zeggen dat ik een piemel van monsterlijk formaat heb. Maar dat geloven ze dan weer nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, roep ik ook altijd op evenementen waar ik ben. Sorry dames! Mijn compensatie tool en ik moeten er even langs
Gegarandeerd succes.
Ik sport ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Wie gaat er door voor de lens van 3000 euro en raad wat mijn sport is.
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
Help, Mika door mijn koptelefoon heen
Ja Mika staat er ook tussenquote:
't staat op albumquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Help, dat vloekt, eerst Blood Red Shoes en dan Mika
Dit zijn alleen nummers die ik op CD heb, en dus gekocht. Wat ben ik ook braaf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Kjk dat is een combi die wel kan, eerst Maroon5 en dan Mika
Als ik geld heb, dan ga ik CD's kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit zijn alleen nummers die ik op CD heb, en dus gekocht. Wat ben ik ook braaf.
Ik koop alleen CD's als ik ook echt meer dan de helft van de nummers goed vind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geld heb, dan ga ik CD's kopen
Kanopolo swa.quote:
Waitwhut, jij vind meer dan de helft van de nummers van Maroon5 goed (qua de CD's die je hebt)?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik koop alleen CD's als ik ook echt meer dan de helft van de nummers goed vind.
Gefeliciteerd! nog 4000 rondjes a 1 euro te gaan. Gaarna zo spoedig mogelijk de euro van deze ronde overmaken naar mijn bank!quote:
Ja, ik wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waitwhut, jij vind meer dan de helft van de nummers van Maroon5 goed (qua de CD's die je hebt)?
Ik gebruik Youtube.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
Gaan we stoer doen met al onze muziek?
80 gig+ hier
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik gebruik Youtube.
Enkel House CD's trek ik van internet af.
We gaan stoer doen met onze smaakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
Gaan we stoer doen met al onze muziek?
80 gig+ hier
3 posts en de admins zijn van de lijstquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[Meedoe topic] FOK!begrafenis
Is dit een goed topic?
Edit: het loopt in ieder geval
Dude.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit een goed topic?
Een poging gedaan, niet leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit een goed topic?
Ze kunnen hun plekje terugwinnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 posts en de admins zijn van de lijst
Dat doet er niet toe.quote:
Hoooo, enorme alfa dat je bent!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk als je nou om 14h mogge zegt, maar 6m later maakt niet uit
Waarmee ophouden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoooo, enorme alfa dat je bent!
Mja, dat voelt bij mij vaak hetzelfdequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij als 'hoi het is laat, Noortje moet naar bedje toe'.En nu op weg naar intro.
Bij mij ook, maar nu is het wel heel heel erg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat voelt bij mij vaak hetzelfdeTof, veel plezier
Mja, koffie doet wonderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar nu is het wel heel heel erg.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart, nog even en ik ga flippen.
Jij zou ook een kuthumeur hebben als iemand waar je ondanks alles nog om geeft NIKS goeds in je wilt zien, al je goede bedoelingen als fucking narcisme ziet (of wilt zien) en gewoon zo te zien 0 respect voor je heeft.quote:
quote:
Student weetje. Kan geen 30 cent meer vanafquote:
Komt wel goedquote:
Jeff helpt ook niet goed als je in een kutstemming zit, dan wordt je alleen nog maar depriër volgens mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik luister jeff buckley, maar beter voel ik me niet.
Douchen
Kost ook geld hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik maak op m'n kamer wel even oploscappuccinooo, die moet toch ook een keer op
Black box?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt wel goedGewoon die brief de deur uit, paar glazen whisky, black box, prima
Jatochquote:
maar die heb ik al! Pff mijn voeten zijn koud en heb geen dichte schoenen mee, die ben ik kwijtttt (oke ik heb een vermoeden waar ze zijn maar vergeet 't steeds om te kijken).quote:
wattisda?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
maar die heb ik al! Pff mijn voeten zijn koud en heb geen dichte schoenen mee, die ben ik kwijtttt (oke ik heb een vermoeden waar ze zijn maar vergeet 't steeds om te kijken).Goed NL ook weer.
Want?quote:
Je hebt geen dichte schoenen mee naar je intro?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
maar die heb ik al! Pff mijn voeten zijn koud en heb geen dichte schoenen mee, die ben ik kwijtttt (oke ik heb een vermoeden waar ze zijn maar vergeet 't steeds om te kijken).Goed NL ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |