Wat een naam, Sigournyquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
haha heb je al iemand?
Sigourny zegt:
whaha jaa wat d8 jij dat ik vrijgezel was ofzo?
Jasper ,, zegt:
ja
Sigourny zegt:
whaha
ben ik zo lelijk dan?
?xD
Jasper ,, zegt:
wil je dat ik daar antwoord op geef?
Sigourny zegt:
whaha jaLO
ps toen had ik niks aan me uiterlijk gedaan
Waarom vragen lelijke meiden dat aan mij?
Doe een wilde gokquote:
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gastquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
wat boeit t jou uberhuapt wat ik vn je vind?
Sigourny zegt:
whaha je vind me lelijk he??
Jasper ,, zegt:
k ken lelijkere
Sigourny zegt:
dat vind ik van iedereen belangerlijk
en bedankt
Jasper ,, zegt:
waarheid is hard soms
maar t is meer t feit dat jij de godganze tijd nieuwe vriendjes hebt waar ik op doelde
niet op je uiterlijk
Sigourny zegt:
wtf zei je in de 2de regel??
Jasper ,, zegt:
t is msn lieveschat dat kun je zo terug lezen.
Sigourny zegt:
maar t is meer t feit dat jij de godganze tijd nieuwe vriendjes heb waar ik op doelde zei je maar wat bedeolde je daar mee?
Dat wijf heeft in de paar weken die ik ken al 3 vriendjes gehad.. en ze snapt mij niet..
Ik ga wel tegen vriend van mij zeggen dat hij beter homo kan worden want de meisjes waar hij op valt zijn de kansloosheid zelveOf zelf vriendinnetje regelen en niet vragen of ik en een vriendin hem willen koppelen..
Lees t dan nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gast
Moet je het niet zo pontificaal hier neerzettenquote:
SOLLY BARTquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je het niet zo pontificaal hier neerzetten
Is er überhaupt wel iemand die het boeit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gast
JOHOOO!quote:
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel iemand die het boeit?
Ik had godnondeju ook de dikgedrukt en onderstreept aan gedrukt maar dat doetie nietquote:
Is die overleden aan een typtumor ofzo heb hem al tijdje niet gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast niet
Of Aapvis.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast niet
Boeiend.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is die overleden aan een typtumor ofzo heb hem al tijdje niet gezien
Teringquote:
Waarheen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
mr asshole is nog niet online en ik ga over een uur weg
Toch niet naar OUD?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringHet wordt tijd om PUB te verlaten. Meer dan ooit.
Anders maken we een sc voor leuke mensenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringHet wordt tijd om PUB te verlaten. Meer dan ooit.
Mmmhmmh.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ff wat drinken in de stad
Ja lijkt me een planquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Anders maken we een sc voor leuke mensen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
de baby is al onderweg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |