Ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou heeeeel vaaaak goddelijker en mstr in 1 post plaats, ben ikd an aan het googlebaiten?
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=ad19b887a54fb769quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik nou heeeeel vaaaak goddelijker en mstr in 1 post plaats, ben ikd an aan het googlebaiten?
Nou mstr, of moet ik goddelijker zeggen? Dat zal ik nooit meer doen hoor!quote:
mstr denk ik wel, of moet ik goddelijker zeggen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan werken vanavond bluh.
Waar google jij op dan? Als ik [oude user] kloon pub sc doe vind ik nietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Stroopwafels het volgende:
Het is nu al op Google te vinden.
[oude user] [nieuwe user]quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar google jij op dan? Als ik [oude user] kloon pub sc doe vind ik niets
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Godverdomme heb ik net een nieuw truitje aangetrokken, flikkert er jam op
Ja, ik ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]das dom.
Ik hoop dat die gast voor die 538 agenda gaat
Zo ja, dan is hij goed getrolledquote:
Vandaar de kloon.quote:
Leuk nummer. Misschien moet jij maar eens een kloon maken vanwege je slechte vrouwen smaak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vandaar de kloon.
Durfde je op je eigen account er niet voor uit te komen dat je van kut muziek houd?
14 wil niet zeggen lelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Leuk nummer. Misschien moet jij maar eens een kloon maken vanwege je slechte vrouwensmaak.
Je doelde vast en zeker op haar sprankelende en volwassen persoonlijkheid.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens iets over lelijk.
Uiterlijk is het enige waar t om draait toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens iets over lelijk.
Min of meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je doelde vast en zeker op haar sprankelende en volwassen persoonlijkheid.
Je kent haar niet eensquote:
Je lult jezelf zo ontzettend vast he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uiterlijk is het enige waar t om draait toch?
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je lult jezelf zo ontzettend vast he.
Dat snapte ik door je PI hoor.quote:
Ja, ik ben niet intelligent genoeg om naast het echte leven ook een fulltime internet leven er naast te hebben en alle personen op het internet te begrijpenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat snapte ik door je PI hoor.
Maar je bent toch te retarded om te snappen waar ik het wel over had.
Ga kleuters neuken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vandaar de kloon.
Durfde je op je eigen account er niet voor uit te komen dat je van kut muziek houd?
Vandaar dat je het bij 14-jarige meisjes houdt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet intelligent genoeg om naast het echte leven ook een fulltime internet leven er naast te hebben en alle personen op het internet te begrijpen
Mensen met vooroordelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vandaar dat je het bij 14-jarige meisjes houdt.
JEWEETZELLUF!quote:
Hoe vaak ik er ook over nadenk, het laat de kriebels over m'n rug lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie giechelt
Willen we weten wat er met de oude kleren gebeurd is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
hulde aan mezelf dat ik toevallig nog droge kleding in m'n kast had hangen.
Klopt, daarom Wilders en weg met alle moslims voor de vooroordelen waarheid wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vooroordelen helpen ons te overleven.
Exactementquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt, daarom Wilders en weg met alle moslims voor de vooroordelen waarheid worden![]()
Hoe durf je!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe voelt zo'n nog maagdelijk en zachte hand om je lul?
Geen ideequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe voelt zo'n nog maagdelijk en zachte hand om je lul?
Jahoor, net als ik dr weer benquote:
Waarom zou ik naar de werkruimte van mijn ma gaan met haar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft ze je spiegel al ontmoet?
Waarom sta jij daar foto's te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de werkruimte van mijn ma gaan met haar?
Ik zocht wat en toen dacht ik hey wat is dat voor dik mooi schilderijquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom sta jij daar foto's te maken.
Haihè!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, thuis, gegeten en nu trainen. Doeidoei.
Wie is Jasper?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
haha heb je al iemand?
Sigourny zegt:
whaha jaa wat d8 jij dat ik vrijgezel was ofzo?
Jasper ,, zegt:
ja
Sigourny zegt:
whaha
ben ik zo lelijk dan?
?xD
Jasper ,, zegt:
wil je dat ik daar antwoord op geef?
Sigourny zegt:
whaha jaLO
ps toen had ik niks aan me uiterlijk gedaan
Waarom vragen lelijke meiden dat aan mij?
Wat een naam, Sigournyquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
haha heb je al iemand?
Sigourny zegt:
whaha jaa wat d8 jij dat ik vrijgezel was ofzo?
Jasper ,, zegt:
ja
Sigourny zegt:
whaha
ben ik zo lelijk dan?
?xD
Jasper ,, zegt:
wil je dat ik daar antwoord op geef?
Sigourny zegt:
whaha jaLO
ps toen had ik niks aan me uiterlijk gedaan
Waarom vragen lelijke meiden dat aan mij?
Doe een wilde gokquote:
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gastquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
wat boeit t jou uberhuapt wat ik vn je vind?
Sigourny zegt:
whaha je vind me lelijk he??
Jasper ,, zegt:
k ken lelijkere
Sigourny zegt:
dat vind ik van iedereen belangerlijk
en bedankt
Jasper ,, zegt:
waarheid is hard soms
maar t is meer t feit dat jij de godganze tijd nieuwe vriendjes hebt waar ik op doelde
niet op je uiterlijk
Sigourny zegt:
wtf zei je in de 2de regel??
Jasper ,, zegt:
t is msn lieveschat dat kun je zo terug lezen.
Sigourny zegt:
maar t is meer t feit dat jij de godganze tijd nieuwe vriendjes heb waar ik op doelde zei je maar wat bedeolde je daar mee?
Dat wijf heeft in de paar weken die ik ken al 3 vriendjes gehad.. en ze snapt mij niet..
Ik ga wel tegen vriend van mij zeggen dat hij beter homo kan worden want de meisjes waar hij op valt zijn de kansloosheid zelveOf zelf vriendinnetje regelen en niet vragen of ik en een vriendin hem willen koppelen..
Lees t dan nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gast
Moet je het niet zo pontificaal hier neerzettenquote:
SOLLY BARTquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je het niet zo pontificaal hier neerzetten
Is er überhaupt wel iemand die het boeit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over boeien gesproken, het boeit me echt geen fuck gast
JOHOOO!quote:
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel iemand die het boeit?
Ik had godnondeju ook de dikgedrukt en onderstreept aan gedrukt maar dat doetie nietquote:
Is die overleden aan een typtumor ofzo heb hem al tijdje niet gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast niet
Of Aapvis.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ja waarschijnlijk de mede rugtuffer Nectar, maar die leest het vast niet
Boeiend.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is die overleden aan een typtumor ofzo heb hem al tijdje niet gezien
Teringquote:
Waarheen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
mr asshole is nog niet online en ik ga over een uur weg
Toch niet naar OUD?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringHet wordt tijd om PUB te verlaten. Meer dan ooit.
Anders maken we een sc voor leuke mensenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringHet wordt tijd om PUB te verlaten. Meer dan ooit.
Mmmhmmh.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ff wat drinken in de stad
Ja lijkt me een planquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Anders maken we een sc voor leuke mensen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
de baby is al onderweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |