WOho we hebben een troll/loserquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
Apple
Technisch minderwaardige producten voor een veel te hoge prijs
Anno 2010 een telefoon uitbrengen met een camera aan de voorkant
Death Grip
Niet kunnen multitasken
Apple fanboys
Een computer maken die niets meer, maar wel veel minder kan doen dan een Windows PC![]()
groetjes 9611niels
klagbak user
"Als jullie maar weten wat ik denk"postquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
miss back fire, maar maakt niks uit, mij boeit het toch niet wat jullie denken, wou alleen nog een voorbeeld geven waarom apple faalt
Waarom dat, als het je niets kan schelen wat wij denken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
miss back fire, maar maakt niks uit, mij boeit het toch niet wat jullie denken, wou alleen nog een voorbeeld geven waarom apple faalt
Jij gelooft dit echt........ .......quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Dus met dit wheel ga ik 80x langzamer typen dan met mijn toetsenbord? Hebbe hebbe hebbe!
dies niet echt, games centre is uitgesteld toch?quote:
Dat dus. Prachtig stukje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
it remains to be seen if the wheel will catch on in the business world, where people use computers for actual work and not just dicking around
En zo is het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
Apple
Technisch minderwaardige producten voor een veel te hoge prijs
Anno 2010 een telefoon uitbrengen met een camera aan de voorkant
Death Grip
Niet kunnen multitasken
Apple fanboys
Een computer maken die niets meer, maar wel veel minder kan doen dan een Windows PC![]()
groetjes 9611niels
klagbak user
Dit plaatje is gemaakt door een lelijke ongewassen stinknerd, die kunnen zich namelijk wel identificeren met die afzichtelijke teringbende rechts en kunnen het niet hebben als iets er wel mooi uitziet.quote:
Een voordeel van Apple: het ziet er wel mooi uit allemaal.quote:
Geen nood, ik quote hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit plaatje is gemaakt door een lelijke ongewassen stinknerd, die kunnen zich namelijk wel identificeren met die afzichtelijke teringbende rechts en kunnen het niet hebben als iets er wel mooi uitziet.
Geweldige drogreden vind ik dat. Het is mooi dus kan het niet functioneel zijn. Nou raad eens: het kan dus wel. Maar niet in de PC wereld nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:40 schreef Nikmans het volgende:
Retorbrapi sommige mensen werken gewoon met PC's ipv ze als mode-accessoire te gebruiken
Een opgepimpte Nissan Micra t.w.v. 25.000 euro is ook functioneel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:11 schreef retorbrapi het volgende:
Geweldige drogreden vind ik dat. Het is mooi dus kan het niet functioneel zijn. Nou raad eens: het kan dus wel. Maar niet in de PC wereld nee.
Helaas is de rest baggerquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Een voordeel van Apple: het ziet er wel mooi uit allemaal.
Heel charmant.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
mij boeit het toch niet wat jullie denken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die kerel van die reclame...![]()
Acer.quote:
hahahaha losers.quote:It is virtually unbreakable unless it falls or hits
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
Haha zo treffendquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die kerel van die reclame...![]()
het heeft niets met jaloezie te maken hoorquote:
Omdat: apple.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef Markster het volgende:
[..]
het heeft niets met jaloezie te maken hoor
Ik kan het makkelijk betalen maar waarom zou ik voor apple gaan? Geef me 1 goede rede (buiten de looks, want daar ga ik geen 1000 euro meer voor uitgeven)
kutrede. Apple beperkt gebruikers, zodat je niets fout kan doen. Het is dan ook misschien wel beter voor die doelgroepquote:
Het design. Niet alleen van de hardware, maar ook van de software.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk betalen maar waarom zou ik voor apple gaan? Geef me 1 goede rede (buiten de looks, want daar ga ik geen 1000 euro meer voor uitgeven)
Gebruiksgemak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Okee. Deels mee eens. Design van hardware is namelijk ->quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het design. Niet alleen van de hardware, maar ook van de software.
Ik vind van wel, zeker wel. De gebruikservaring is ook ->quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Okee. Deels mee eens. Design van hardware is namelijk ->
Software is okee, maar zeker niet zoveel geld meer waard toch ?
Meh. Ik vind Windows 7 nog steeds opdringerig, instabiel, en nog niet echt logisch of consistent.quote:En wat is er mis met het gebruiksgemak van windows 7 ?
De OSX licentie kost ook maar 29 euro!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Markster het volgende:
Software is okee, maar zeker niet zoveel geld meer waard toch ?
instabiel? Daar heb ik serieus nog nooit last van gehad. En ik gebruik hem al sinds de beta's.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zeker wel. De gebruikservaring is ook ->
[..]
Meh. Ik vind Windows 7 nog steeds opdringerig, instabiel, en nog niet echt logisch of consistent.
Ja dat is misschien wel zo, maar de PC is wel 100x duurderquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De OSX licentie kost ook maar 29 euro!
Die prijzen vallen reuze mee hoor. Apple gebruikt gewoon dure componenten, kijk bijv. naar het IPS scherm in de iMac, en sowieso het gebruik van glas en aluminium.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef Markster het volgende:
[..]
instabiel? Daar heb ik serieus nog nooit last van gehad. En ik gebruik hem al sinds de beta's.
Ik ben het er mee eens dat het OS / gebruikerservaring wel echt heel goed is. Maar ik vind nog steeds de prijzen tegenover een vergelijkbare windowsbak (of linux uiteraard) belachelijk.
En ik vind het eigenlijk ook wel jammer (meer voor het gevoel) dat ze tegenwoordig intel gebruiken
Dat si ook het enige wat er duur aan is de rest is net zo duur als in een pc hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Die prijzen vallen reuze mee hoor. Apple gebruikt gewoon dure componenten, kijk bijv. naar het IPS scherm in de iMac, en sowieso het gebruik van glas en aluminium.
Alsof Apple-producten daarom zo duur zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Die prijzen vallen reuze mee hoor. Apple gebruikt gewoon dure componenten, kijk bijv. naar het IPS scherm in de iMac, en sowieso het gebruik van glas en aluminium.
Jep, of dacht je dat die dingen aan de boom groeien?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Alsof Apple-producten daarom zo duur zijn
Windows gebruikers komen ook altijd met kut argumenten waarom windows..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Markster het volgende:
[..]
kutrede. Apple beperkt gebruikers, zodat je niets fout kan doen. Het is dan ook misschien wel beter voor die doelgroep
Apple is niet duur omdat ze dure componenten gebruiken, Apple is duur omdat ze er dik aan verdienen. Er zijn genoeg mensen die 2000 euro overhebben voor een iMac, dus blijft de prijs hoog. Ze zouden ze ook best voor 1500 kunnen verkopen en er nog aan verdienenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jep, of dacht je dat die dingen aan de boom groeien?
Godverdomme ik wilde net naar een boer toe gaan omdat hij een appel boom had.. wat een naaibalquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jep, of dacht je dat die dingen aan de boom groeien?
Ja, plastic behuizing is net zo duur als een aluminium behuizing.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Apple is niet duur omdat ze dure componenten gebruiken, Apple is duur omdat ze er dik aan verdienen. Er zijn genoeg mensen die 2000 euro overhebben voor een iMac, dus blijft de prijs hoog. Ze zouden ze ook best voor 1500 kunnen verkopen en er nog aan verdienen
Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Apple is niet duur omdat ze dure componenten gebruiken, Apple is duur omdat ze er dik aan verdienen. Er zijn genoeg mensen die 2000 euro overhebben voor een iMac, dus blijft de prijs hoog. Ze zouden ze ook best voor 1500 kunnen verkopen en er nog aan verdienen
Jullie doen net alsof het platina isquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, plastic behuizing is net zo duur als een aluminium behuizing.
Nee, jij doet alsof het plastic is. Het is geen platina of plastic, het is aluminium. En dat is gewoon duurder dan plastic.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof het platina is
PC's zijn ook niet van plastic gemaakt. En aluminium is ook weer niet zo veel duurder dan metaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, jij doet alsof het plastic is. Het is geen platina of plastic, het is aluminium. En dat is gewoon duurder dan plastic.
Veel PC's zijn van plastic. En aluminium op zich is inderdaad niet veel duurder. Totdat je er een naadloos unibody behuizing van maakt dat een 27" IPS scherm afgewerkt met glas bevat, en een quad core waarbij het totale verbruik 150W is en het geluidsniveau niet hoger dan 18 dBA mag zijn. Dan begint het toch aan te tikken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
PC's zijn ook niet van plastic gemaakt. En aluminium is ook weer niet zo veel duurder dan metaal.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Veel PC's zijn van plastic. En aluminium op zich is inderdaad niet veel duurder. Totdat je er een naadloos unibody behuizing van maakt dat een 27" IPS scherm afgewerkt met glas bevat, en een quad core waarbij het totale verbruik 150W is en het geluidsniveau niet hoger dan 18 dBA mag zijn. Dan begint het toch aan te tikken.
een geperste alu plaat is wel even wat anders dan een geïntegreerde alu bak waarin alles naadloos aansluitquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
______!!!
Hier een pc van alluminium, jij mag gaan gokken hoe duur deze behuizing is:
[ afbeelding ]
om de boel maar weer wat op gang te brengen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
een geperste alu plaat is wel even wat anders dan een geïntegreerde alu bak waarin alles naadloos aansluit
Mac has no gamequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:50 schreef Maikuuul het volgende:
Yay ik heb een Apple nodig die 3x duurder is dan mijn huidige laptop om te internetten ....
Mensen die geen andere dingen doen dan office / internet / beetje gamen op de pc kunnen gewoon windows installen, geen idee waarom je hiervoor een mac zou moeten aanschaffen
Mensen weten niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef Lexis het volgende:
Ik dacht dat ik nu KLB terug was van deze discussie af was...
1 laatste dingetje dan. Het is een misvatting en een illusie dat je weinig te zeggen hebt over je Mac. Mensen zitten met het gesloten iPhone systeem in hun hoofd. Fout mensen, fout; die vooroordelen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Bill_E het volgende:
mensen die denken dat dit filmpje echt is
FTFYquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Een Mac is voor gebruikers die niet met Windows om kunnen willen gaan.
Als je al tevreden bent met Windows, waarom zou je dan überhaupt willen overstappen naar Apple? Iedereen heeft gewoon zo zijn eigen voorkeur.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Toch denk dat het voor iemand die alleen nog maar met Macs gewerkt heeft moeilijker is om windows te 'leren' dan andersom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Een Mac is voor gebruikers die niet met Windows om kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |