WOho we hebben een troll/loserquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
Apple
Technisch minderwaardige producten voor een veel te hoge prijs
Anno 2010 een telefoon uitbrengen met een camera aan de voorkant
Death Grip
Niet kunnen multitasken
Apple fanboys
Een computer maken die niets meer, maar wel veel minder kan doen dan een Windows PC![]()
groetjes 9611niels
klagbak user
"Als jullie maar weten wat ik denk"postquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
miss back fire, maar maakt niks uit, mij boeit het toch niet wat jullie denken, wou alleen nog een voorbeeld geven waarom apple faalt
Waarom dat, als het je niets kan schelen wat wij denken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
miss back fire, maar maakt niks uit, mij boeit het toch niet wat jullie denken, wou alleen nog een voorbeeld geven waarom apple faalt
Jij gelooft dit echt........ .......quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Dus met dit wheel ga ik 80x langzamer typen dan met mijn toetsenbord? Hebbe hebbe hebbe!
dies niet echt, games centre is uitgesteld toch?quote:
Dat dus. Prachtig stukje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
it remains to be seen if the wheel will catch on in the business world, where people use computers for actual work and not just dicking around
En zo is het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef 9611Niels het volgende:
Apple
Technisch minderwaardige producten voor een veel te hoge prijs
Anno 2010 een telefoon uitbrengen met een camera aan de voorkant
Death Grip
Niet kunnen multitasken
Apple fanboys
Een computer maken die niets meer, maar wel veel minder kan doen dan een Windows PC![]()
groetjes 9611niels
klagbak user
Dit plaatje is gemaakt door een lelijke ongewassen stinknerd, die kunnen zich namelijk wel identificeren met die afzichtelijke teringbende rechts en kunnen het niet hebben als iets er wel mooi uitziet.quote:
Een voordeel van Apple: het ziet er wel mooi uit allemaal.quote:
Geen nood, ik quote hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit plaatje is gemaakt door een lelijke ongewassen stinknerd, die kunnen zich namelijk wel identificeren met die afzichtelijke teringbende rechts en kunnen het niet hebben als iets er wel mooi uitziet.
Geweldige drogreden vind ik dat. Het is mooi dus kan het niet functioneel zijn. Nou raad eens: het kan dus wel. Maar niet in de PC wereld nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:40 schreef Nikmans het volgende:
Retorbrapi sommige mensen werken gewoon met PC's ipv ze als mode-accessoire te gebruiken
Een opgepimpte Nissan Micra t.w.v. 25.000 euro is ook functioneel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:11 schreef retorbrapi het volgende:
Geweldige drogreden vind ik dat. Het is mooi dus kan het niet functioneel zijn. Nou raad eens: het kan dus wel. Maar niet in de PC wereld nee.
Helaas is de rest baggerquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Een voordeel van Apple: het ziet er wel mooi uit allemaal.
Heel charmant.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef FlameH2O het volgende:
mij boeit het toch niet wat jullie denken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die kerel van die reclame...![]()
Acer.quote:
hahahaha losers.quote:It is virtually unbreakable unless it falls or hits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |