In deze reeks is het zo dat Pirania het altijd opentquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé lul, ik had de LaPo, dan hoor ik hem te openen. Sociaal ben je.
Sorry, ik open alles op zondag, tenzij je schriftelijk een aanvraag indient voor openen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan moet je maar sneller zijn, duurde bijna een minuutquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is een constructie!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Dit snap ik niet helemaal, dat met die driehoek en die is er afgevallen? En je mag wel rijden als het voor school is? Apart verhaal.
Regels zegt:quote:
Volgende TT: Alberto is terug!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry, ik open alles op zondag, tenzij je schriftelijk een aanvraag indient voor openen.
pas dan ff de OP aan voor de newbeesquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry, ik open alles op zondag, tenzij je schriftelijk een aanvraag indient voor openen.
Sorryquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Regels zegt:
- Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! De OP van deze reeks is hier te vinden. Vergeet niet om de lijst met vorige topics bij te werken!
En die had ik over Koos.
That's what she saidquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godver, ik weet altijd wanneer die Koos komt.
Sorry, ik zal de OP aanpassen. Die regel geldt alleen doordeweeks.. PiRANiA heeft gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Regels zegt:
- Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! De OP van deze reeks is hier te vinden. Vergeet niet om de lijst met vorige topics bij te werken!
En die had ik over Koos.
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Battlefan het volgende:
PiRANiA heeft gewoon de komende 10 topics klaar staan, hoeven we niet lang te wachten
Waarom is Koos nooit zo vrolijk in de TV programma's?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Battlefan het volgende:
PiRANiA heeft gewoon de komende 10 topics klaar staan, hoeven we niet lang te wachten
Nooit van gehoord.quote:
Ik haal het niet meer van de wikiquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de OP aanpassen. Die regel geldt alleen doordeweeks.. PiRANiA heeft gelijk.
Waar haal je het dan vandaan?quote:
Dat zekerquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef teamlead het volgende:
heel die familie kijkt beter geen sbs... anders is deze grapjas op de komende feestjes zwaar de lul
Wil je dan wel even die dt fout uit de OP halen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een geniale knop in de nieuwenieuwe layout
verdoemde abo houdersquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een geniale knop in de nieuwenieuwe layout
Goed plan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien moeten we piles even PM'men over de missende topics?
Is cool.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil je dan wel even die dt fout uit de OP halen?
Analoge TVquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat zei ie bij mij pas toen ik jou post lag.
Dan moet je toch gewoon maken dat je wegkomt als je in zo'n huwelijk zitquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij gaat echt in elkaar geslagen worden door die vrouw
HAHAquote:
Ik ook een jaar geleden.. verdomme.. ben hem gewoon misgelopenquote:
PARDON?:quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
Kan iemand audicaps maken voor een soundboard
Stom!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook een jaar geleden.. verdomme.. ben hem gewoon misgelopen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
Leuk voor jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef TheKC het volgende:
OP DIE CAMPING BEN IK GEWEEST
7 jaar geleden.
Was het wat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef TheKC het volgende:
OP DIE CAMPING BEN IK GEWEEST
7 jaar geleden.
Alberto soundboardquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
Hopelijk Fransquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef teamlead het volgende:
Gaat Rob wel Engels spreken? ja? please?
PARDON!?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HET WORDT NOOOOIT SCHOONGEMAAKT!!!
Net onder de douche vandaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
En wat ziet Alberto er weer fris en schoon uit hé.
Waren toen nieuwe stacaravan's, maar blijkbaar hebben ze verder uitgebreid. Was een mooie camping, mooi zwembad en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |