Regels zegt:quote:
Volgende TT: Alberto is terug!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry, ik open alles op zondag, tenzij je schriftelijk een aanvraag indient voor openen.
pas dan ff de OP aan voor de newbeesquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry, ik open alles op zondag, tenzij je schriftelijk een aanvraag indient voor openen.
Sorryquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Regels zegt:
- Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! De OP van deze reeks is hier te vinden. Vergeet niet om de lijst met vorige topics bij te werken!
En die had ik over Koos.
That's what she saidquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godver, ik weet altijd wanneer die Koos komt.
Sorry, ik zal de OP aanpassen. Die regel geldt alleen doordeweeks.. PiRANiA heeft gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Regels zegt:
- Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! De OP van deze reeks is hier te vinden. Vergeet niet om de lijst met vorige topics bij te werken!
En die had ik over Koos.
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Battlefan het volgende:
PiRANiA heeft gewoon de komende 10 topics klaar staan, hoeven we niet lang te wachten
Waarom is Koos nooit zo vrolijk in de TV programma's?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Battlefan het volgende:
PiRANiA heeft gewoon de komende 10 topics klaar staan, hoeven we niet lang te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |