Nou nee, niet de cijfers vervalst.. Dat was nog enigszins ludiek geweestquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef TC03 het volgende:
Ik heb alles gelezen. Wat een bedrijf.![]()
Begrijp ik het nou goed dat de vestigingsmanager jouw cijfers heeft vervalst om vervolgens jou zelf van vervalsing te beschuldigen? Dat is wel erg apart zeg.
Wat voor personeel zoek je Kasta en waar ga je je bedrijf vestigen?
Van m'n leidinggevende (de kerel uit de openingspost dus) ben ik, als eventueel backup-plan toen het dreigde te escaleren, even alle fuckup's gaan documenteren. Ik ben in een maand tijd tot maar liefst 8 A4-tjes gekomenquote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef Fokski het volgende:
Ik vind nog dat je veel pikt en dat er wel erg weinig krediet krijgt voor iemand die als onmisbaar gezien wordt. Knap dat je het zo lang volhoudt en gemotiveerd je werk kon blijven doen. Ik had het hele corrupte gedeelte van die lieden dermate uitgespeeld dat het hen op mij was geweest.
Sterker nog, ik denk dat je jezelf in je voet schiet als je dit soort zaken op de spits drijft. Jij moet ze gewoon niet wijzer maken dan ze al zijn en niets doen dat ervoor kan zorgen dat die fuck-ups hun aanpak gaan veranderen. Jij profiteert straks van hun incompetentie bij het vinden van klanten en gemotiveerd personeel.quote:Op maandag 13 september 2010 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Van m'n leidinggevende (de kerel uit de openingspost dus) ben ik, als eventueel backup-plan toen het dreigde te escaleren, even alle fuckup's gaan documenteren. Ik ben in een maand tijd tot maar liefst 8 A4-tjes gekomen.
En dan praten we uitsluitend over feitelijke, voor het bedrijf schadelijke of huisregels brekende fuckup's.
Kort samengevat: Als ik die openbaar maak, krijgt hij op staande voet ontslag.
Maar om het nou pro-actief te gaan gebruiken, mweh...
Dan speel ik het in feite op een manier die ik hem zo kwalijk neem, dus ik rek het liever (inmiddels vind ik al het gedoe eerder grappig en aandoenlijk dan frustrerend) totdat ik het bedrijf verlaat zonder van dergelijke "tactieken" gebruik te maken.
Yep, maar die gaat er waarschijnlijk weer blind van uit dat de "spoedmeeting" alles weer opgelost heeft en dat alle bedrijfsmatige fouten en problemen daarmee als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:40 schreef Telates het volgende:
Is de directeur eigenlijk alweer terug?
Heb je meer inside infoquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef callcenterpersoneel het volgende:
Mooi verhaal, spannend vooral. Leuk ook de rollen die iedereen toebedeeld heeft gekregen en vooral de rol van de geplaagde held die jij speelt, die fier stand houdt in een bedrijf waar iedereen lijkbaar incompetent is en vooral erg druk de held kwaad te berokkenen.
Eigenlijk zou je het moeten uitgeven. Alleen moet er dan wel een klein regeltje op de 1ste pagina komen. “zowel de verhaallijn als alle personages berusten uitsluitend op de fantasie van de schrijver”.
Spreek of zwijg voorgoed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef callcenterpersoneel het volgende:
Mooi verhaal, spannend vooral. Leuk ook de rollen die iedereen toebedeeld heeft gekregen en vooral de rol van de geplaagde held die jij speelt, die fier stand houdt in een bedrijf waar iedereen lijkbaar incompetent is en vooral erg druk de held kwaad te berokkenen.
Eigenlijk zou je het moeten uitgeven. Alleen moet er dan wel een klein regeltje op de 1ste pagina komen. “zowel de verhaallijn als alle personages berusten uitsluitend op de fantasie van de schrijver”.
Welkom op FOK! collega van Kastaquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef callcenterpersoneel het volgende:
O haiquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef callcenterpersoneel het volgende:
Interessant. We hebben hier overduidelijk te maken met een van de collega's die negatief in het verhaal figureert.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef callcenterpersoneel het volgende:
Vind het enigszins teleurstellend dat 'callcenterpersoneel' niet meer gereageerd heeft om zijn beschuldigingen hard te maken.quote:
En u bentquote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Spil het volgende:
Kasta,
betreffende CAO:
Artikel 5.2 Algemene verplichtingen werknemer
- De werknemer wordt geacht de huis- en vestigingsregels, voorschriften en richtlijnen te
kennen en na te leven.
- De werknemer is gehouden tot geheimhouding van alles wat hem omtrent het bedrijf, de
klanten en andere relaties van het bedrijf bekend is, waarvan hem geheimhouding is opgelegd
of waarvan hij het vertrouwelijke karakter had kunnen vermoeden.
- Het is de werknemer niet toegestaan nevenbezigheden te verrichten:
- die schade toebrengen aan de belangen of goede naam van het bedrijf van de
werkgever;
Ken jij het woord "zelfreflectie"?
If they say jump, you say how highquote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Spil het volgende:
Kasta,
betreffende CAO:
- De werknemer wordt geacht de huis- en vestigingsregels, voorschriften en richtlijnen te
kennen en na te leven.
- De werknemer is gehouden tot geheimhouding van alles wat hem omtrent het bedrijf, de
klanten en andere relaties van het bedrijf bekend is, waarvan hem geheimhouding is opgelegd
werkgever;
Ah, we zijn al zo ver dat de psychologische spelletjes uit de kast getrokken worden om hem zo makkelijk en goedkoop mogelijk weg te werken. Op werk zijn de duimschroeven al aangedraaid en nu is het kennelijk tijd om hem er in zijn ontspanningsdomein maar constant aan te blijven herinneren wat er boven zijn hoofd hangt, zodat hij maar akkoord gaat met wat voor waardeloze deal hem aangeboden is.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Spil het volgende:
Kasta,
betreffende CAO:
kennen en na te leven.
werkgever;
Wat een waardeloze site trouwensquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ah, we zijn al zo ver dat de psychologische spelletjes uit de kast getrokken worden om hem zo makkelijk en goedkoop mogelijk weg te werken. Op werk zijn de duimschroeven al aangedraaid en nu is het kennelijk tijd om hem er in zijn ontspanningsdomein maar constant aan te blijven herinneren wat er boven zijn hoofd hangt, zodat hij maar akkoord gaat met wat voor waardeloze deal hem aangeboden is.
Realiseer je dat door actief dit pad te bewandelen je de weg vrijlaat voor derden (die niet aan een NDA gebonden zijn) om de bedrijfsnaam, de naam van jullie grootste klanten en de naam van jullie directeur te googlen en hier een hele grote PR-fail van te maken (google voor de grap maar eens een willekeurige term en kijk hoe snel je dit forum in de zoekresultaten van google aantreft).
Daar heeft je leidinggevende wel gelijk. Er is geen CAO voor leidinggevenden (of in ieder geval niet de CAO die je eerder linkte).quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:52 schreef kastanova het volgende:
Zijn reactie via de mail van zojuist sloeg echter alles; ik citeer létterlijk:
"Haha heb net gecontroleerd maar er is geen cao voor leidinggevende"
Bijlage 3 bevat een niveau-indeling. Een kenmerk van alle (5) niveau's is dat het gaat om inbound en/of outbound klantencontact. Het gaat dus alleen over agents en niet over managers.quote:Degene die op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst is bij de werkgever en waarvan de functie is ingedeeld in de functiegroepen zoals genoemd in bijlage 3 van deze CAO.
Als leidinggevende ben je toch nog steeds een werknemer of niet dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef Light het volgende:
[..]
Daar heeft je leidinggevende wel gelijk. Er is geen CAO voor leidinggevenden (of in ieder geval niet de CAO die je eerder linkte).
In de CAO staan de definities van werkgever (callcenter, meerdere opdrachtgevers, etc) en werknemer:
Ja, maar in de CAO staat ook voor welke functieomschrijvingen die van toepassing is. Dat zijn alleen functies waarbij de voornaamste taak inbound en/of outbound klantencontact is, dus call center agents. Voor hogere functies is de CAO niet van toepassing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als leidinggevende ben je toch nog steeds een werknemer of niet dan?
quote:Degene die op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst is bij de
werkgever en waarvan de functie is ingedeeld in de functiegroepen zoals
genoemd in bijlage 3 van deze CAO.
1 2 3 4 5 6 7 | WGCC Niveau 1 Voeren van vnl. inbound contacten Niveau 2 Voeren van inbound of outbound contacten Niveau 3 Voeren van inbound en/of outbound contacten Niveau 4 Voeren van inbound en/of outbound contacten Niveau 5 Voeren van in- en outbound contacten |
Okay, op verzoek even een kleine samenvatting van alle ontwikkelingen dan:quote:
Daar ben ik ondertussen inderdaad ook gewoon mee bezig geweest en is ook al voor 80% gereed (uiteraard ook gewoon vooraf gemeld naar m'n werkgever) maar dat is dusdanig kleinschalig dat ik in eerste instantie sowieso nog geen personeel aan zal nemen ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:28 schreef Maanvis het volgende:
Eind goed, al goed
Maareh, dat eigen callcentertje gaat dus niet door?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |