Lijkt het wel op hèquote:
tong80 heeft een ban, dus die kan daar helemaal geen uitspraak over doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Do is een mietje die nieuwe accounts aanmaakt als hij teveel posts heeft gemaakt.
Tong80 zou hier verdrietig van worden.
Nu heeft hij zijn postcount op verborgen gezetquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat maakt t nou uit dat je op een gegeven moment veel posts hebt?
Dan kan hij toch wel verdrietig worden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tong80 heeft een ban, dus die kan daar helemaal geen uitspraak over doen
Hmm, daar denk ik nog even over naquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan hij toch wel verdrietig worden?
Welnee, tong80 niet. Nog 36 uur en hij is unbannedquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk het niet, aangezien hij als hij een ban heeft, alleen maar suïcidale pogingen onderneemt
Dan komt hij opnieuw tot levenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, tong80 niet. Nog 36 uur en hij is unbanned
Tsja doe kje niets aanquote:
wie weet zit hij gewoon mee te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
wie weet zit hij gewoon mee te kijken.Dat sowieso, maar dat doet hij tijdens zijn suïcidale pogingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Loop naar de koelkast, doe die open, en pak er een drankje uit
Straks als alles is vrij gegeven maar een Ziggo CI module.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, een andere aanbieder nemen.
Neuh, kiek geen voetbal.quote:
ik werd wakker op de vloer ook niet bestquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
godver ik heb een kater terwijl iknog een halve literr waterheb gedronken
Voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ze zeggen dat je bij UPC gratis eredivisie kan krijgen
Ik heb wel heel geil gedroomd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik werd wakker op de vloer ook niet best
Zou kunnen maar lijkt me stug.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ze zeggen dat je bij UPC gratis eredivisie kan krijgen
maar de zon schijnt niet ik wil terug naar spanje holleeeeeeeeeeeeeee met wijn en veel champagne holeeeeeeeeee haar naam dat is sabrinaaaaaaaaaa holeeeeeeeee en ze werkt in la kantinaaaaaa holeeeeeequote:
vertelllllllllllllquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel heel geil gedroomd!
Meest interessante post in tijden van je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niks mis met UPCquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, een andere aanbieder nemen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar de zon schijnt niet ik wil terug naar spanje holleeeeeeeeeeeeeee met wijn en veel champagne holeeeeeeeeee haar naam dat is sabrinaaaaaaaaaa holeeeeeeeee en ze werkt in la kantinaaaaaa holeeeeee
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd het hier maar bij.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
In de vakantie had ik ook een geile droom en toen ik wakker werd zat er allemaal wit spul in mijn onderbroek, ben ik gewoon in het echt klaargekomen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
In de vakantie had ik ook een geile droom en toen ik wakker werd zat er allemaal wit spul in mijn onderbroek, ben ik gewoon in het echt klaargekomen
Vooral die Trudy met dat hazengebit ziet er erg fabuleus uit!quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef RoBro het volgende:
waar blijft die geile droom van neurtje ik heb em al uit mn broek hangen
Naatje is al gekomen op het idee dat Noor een geile droom gaat posten.quote:
ah het is zon smeerpijp naja ik sta ook flink te lijmen als noortje haar flamoes toontquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naatje is al gekomen op het idee dat Noor een geile droom gaat posten.
Dat was gisteravond wel lekker jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
krijg je van die masturbatiemarathon ja
In welke top 500quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef RoBro het volgende:
staan er eigenlijk smaatjes in de top 500
Uuuuh...quote:
En Belgisch.quote:
EN IK OOK JA INDERDAAD.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
En bart staat er ook tussen natuurlijk, en yvonne
Ik krijg altijd eenquote:
Daarom juistquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eenop m'n gezicht als ik ze hoor praten. Net als bij Limbo's en Brabo's. Moeilijk om zulke mensen serieus te nemen.
dat is schattig mangggggggquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eenop m'n gezicht als ik ze hoor praten. Net als bij Limbo's en Brabo's. Moeilijk om zulke mensen serieus te nemen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meest interessante post in tijden van je.
sf rulezzzzquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:19 schreef DeLuna het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stormfront
Die kerel is écht een held.quote:
Met z'n Hannibal sjaaltje.quote:
Ik heb nog wel wat vette remixen van nummers van hem!quote:
Op de snelweg was het ook lachen net.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
Net een stukkie gevaren. Wat een kankerwind.
Nu, ontbijt
zanger petroquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef VASND het volgende:
Met posts in het XTC topic, 206 topics en PUB SC.
WIEOWIE.
...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat vette remixen van nummers van hem!
Dat duurde lang!quote:
???quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef VASND het volgende:
Met posts in het XTC topic, 206 topics en PUB SC.
WIEOWIE.
quote:
quote:Hallon (Rubus idaeus) är en buske som odlats i Sverige sedan renässansen. Vanligast är röda hallon, men även gula förekommer. Blåhallon är inte hallon med blå färg utan en annan art, Rubus cæsius. Bären börjar mogna runt juni, men den stora skörden kommer i slutet av juli/augusti då plockandet måste ske omkring varannan dag för att inte bären ska förfaras. Bären äts som de är eller används till sylt och saft. Drottningsylt görs på hälften blåbär, hälften hallon.
yay.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een tas vol boeken gewonnen.
Whehequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hallon
Je moet er alleen wel voor in een bui zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff Robbie Williams heeft zulke goede nummers.
True, maar dat ben ik nu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet er alleen wel voor in een bui zijn.
Niet waar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu think that I'm stroohoooooong, you're wrooohooooonnnggg you're wroohohohohoooong
Weetje! Ik heb niet eens aan hottie collega gedacht tijdens de zomerfeesten. Nouja, alleen twee keer om me te bedenken dat ik niet aan hem dacht.quote:
Je gaat de goede kant uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weetje! Ik heb niet eens aan hottie collega gedacht tijdens de zomerfeesten. Nouja, alleen twee keer om me te bedenken dat ik niet aan hem dacht.
Euh, tekenen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb een idee over hoe m'n kamer eruit moet gaan zien, maar hoe kan ik dat het beste uitwerken?
Want Photoshop kan ik wel mee overweg, maar is niet 3D...
Ja, maar ik weet nog niet op welke muur ik welke kleur wil hebben.quote:
Zo moeilijk is dat niet, je kan toch gewoon schetsen. Da's zo klaar!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nog niet op welke muur ik welke kleur wil hebben.
Dus dan is 3 tekeningen maken kut.
Maar ik wil dus ook schuiven met m'n indeling, dus dan is het handig als ik het een beetje op schaal kan verschuiven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef VASND het volgende:
Foto's maken en dan gaan klunzen met photoshop?
3 behangen, wat overgeschilderd is en 1 kaal, daar is het al vanaf gehaald.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:50 schreef VASND het volgende:
Uiteraard, maar wat zijn ze nu, wat heb je voor interieur etc.
Ja, weet ik. Ik ga ook al aan de gang.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus Do, gebruik wat creativiteit. Maquette maken met schuimkartonspul oid, kleuren van de muren die je evt. wilt op karton uitknippen en dan kan je wisselen met kleuren etc.
quote:-: Schatje.
Je bent de belangrijkste persoon in mijn leven. Ik wil je niet kwijt. Nu niet, nooit niet.
Samen met jou wil ik een toekomst.. Precies zo als jij het altijd verwoord. We horen bij elkaar. Laat niemand ons breken, ik kan niet zonder jou. Je bent de enige jongen waar ik tot nu toe zoveel van heb kunnen houden. Ik hoop dat jij de enige blijft. Volgens mij heb ik de ware gevonden.
Jessica (L) Sander
24. 01. 2010
Voor altijd samen één.
PI says it all.quote:
Hoe oud is dat trouwens?quote:
Ik wil je wel helpen! Dat is leukkkk!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:55 schreef Goddelijker het volgende:
De kleurencombinaties heb ik al, ik weet alleen nog niet op welke muur ik welke wil hebben.
Geen idee.quote:
Nope, het is sowieso al een wonder dati k haar leuk vind. Maar hier staat het een en ander.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:07 schreef Stroopwafels het volgende:
Mexicaantje, weet jij nog een artiest in de richting van Cheryl Cole?
Top!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope, het is sowieso al een wonder dati k haar leuk vind. Maar hier staat het een en ander.
Fallus-shaped?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:10 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, m'n kamer heeft eigenlijk een belachelijke vorm
Floorplanner gast.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ik wil dus ook schuiven met m'n indeling, dus dan is het handig als ik het een beetje op schaal kan verschuiven.
SketchUp gebruiken?
Ik heb hem zelf ook! Nu nog in praktijk brengenquote:
Pics?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook! Nu nog in praktijk brengen
Even screenshot maken en in Photoshop doen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:23 schreef VASND het volgende:
Floorplanner kun je geen muren schilderen, toch?
Het is ook heel fijn als je raam een hele muur in beslag neemt, een kast je andere muur en nog een andere muur schuinloopt en een of ander plaatje is waardoor je er niets aan op kunt hangen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:36 schreef Goddelijker het volgende:
M'n deur zit echt op een kloteplek van m'n kamer.
Mag ik eens plattegrond zien trouwens?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:36 schreef Goddelijker het volgende:
M'n deur zit echt op een kloteplek van m'n kamer.
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef Goddelijker het volgende:
Kijk, zo onhandig is het:
*let niet op waar alles staat*
[ afbeelding ]
Van?quote:
Oooohquote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
Klopt, maar nu doe ik geen fuck met het middendeel, omdat alles langs de kant staat. En zo creeër ik ook gelijk een soort werk-/zitscheiding door m'n bed als roomdivider te gebruiken
Jwt. Alleen wordt het veel schuifwerk waar ik geen zin in hebquote:
Dat schuiven is juist 't minst erg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jwt. Alleen wordt het veel schuifwerk waar ik geen zin in hebDus het staat al maanden zoals op de eerste afbeelding
Ja bij jou, maar ik ga/hoef niet te verven behangenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat schuiven is juist 't minst erg.
Waarom doe je je kast niet naast je bed? Of past dat niet? Of haat je het alsj ebed tegen je muur staat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is nu zo:
Grijs = bureau
Geel = kledingkast
[ afbeelding ]
En ik denk dat het zo wil hebben:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja bij jou, maar ik ga/hoef niet te verven behangen
Ik vind het een beetje zonde om m'n bed tegen de muur te zetten, want tweepersoons. Dus dan is het wel fijn als je er vanaf allebei de kanten in kan duiken zegmaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom doe je je kast niet naast je bed? Of past dat niet? Of haat je het alsj ebed tegen je muur staat?
Oja. Mijne staat wel tegen m'n muur. Lekker over elkaar heen kruipen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde om m'n bed tegen de muur te zetten, want tweepersoons. Dus dan is het wel fijn als je er vanaf allebei de kanten in kan duiken zegmaar.
Dat wil ik dus voorkomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja. Mijne staat wel tegen m'n muur. Lekker over elkaar heen kruipen.
En het is handiger met schoon beddengoed erop doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik.
Mij boeit het niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En het is handiger met schoon beddengoed erop doen.
Is Kelly aangekomen?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En het is handiger met schoon beddengoed erop doen.
En ik ga weer leren want ik word chagrijnig.quote:
Succes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
En ik ga weer leren want ik word chagrijnig.
Ik denk het niet. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Wat, Floorplanner?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een kutprogramma. Ik ga een tweede poging wagen, maar ik maak geen beloftes.
Dan switch ik binnenkort gewoon weer terug.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
Yesssssssss!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan switch ik binnenkort gewoon weer terug.
quote:
Nee, die is volgens mij toen door de shredder gegaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:12 schreef Bravebart het volgende:
Heb je je V2 niet nog ergens liggen?
Whehe, sukkel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, die is volgens mij toen door de shredder gegaan
Aaaahw!quote:
PZF!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
De WinterPub #1469 Waar het bier z'n weg wel vindt :D
Goeie ouwe tijd
quote:
Goed, welkom in PUB.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
De WinterPub #1469 Waar het bier z'n weg wel vindt :D
Goeie ouwe tijd
Ja. Ik krijg de vorm van me kamer niet voor elkaar. Ik heb een 5 zijdige kamer, en hij wilt het gewoon niet doen. En als ik een ruimte teken lukt het wel, maar dan kan ik weer geen ramen en deuren plaatsen.quote:
Ja, je kan ook een zwembad in je slaapkamer bouwen.quote:
Ja, wie heeft er dan ook een vijfzijdige kamerquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg de vorm van me kamer niet voor elkaar. Ik heb een 5 zijdige kamer, en hij wilt het gewoon niet doen. En als ik een ruimte teken lukt het wel, maar dan kan ik weer geen ramen en deuren plaatsen.
Oja, en Mereltje ook! En m'n broertje.quote:
Zoheeequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, en Mereltje ook! En m'n broertje.
Mijn kamer loopt van 2,60 naar 4 meter hoog.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er dan ook een vijfzijdige kamer
Mijn deur zit zegmaar schuin geplaatst ten opzichte van mijn muren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er dan ook een vijfzijdige kamer
Ja joh hé!quote:
Tijd om naar OUD te gaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Word ik alweer 25, echte puber dat ik ben.
Ik heb een eigen huis.quote:
Burger.quote:
We hadden bijna een poes gehad.quote:
Wanneer kom je een burger eten in mijn huisch, swa?quote:
Ongetwijfeld spoedig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wanneer krijg je last van je midlifecrisis?
Zeker, dan heb je het maar gehad.quote:
height: 813px;quote:
Daarom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, dan heb je het maar gehad.
Doet het forum toch automatisch?quote:
Plaatje die de helft zo groot was had ook het probleem duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
height: 813px;
width: 610px;
Valt nog alles mee
Dat gaat echt te verquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hadden bijna een poes gehad.
Ja! Ik heb 25 augustus laatste tentamen, daarna kan ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer kom je een burger eten in mijn huisch, swa?
We?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hadden bijna een poes gehad.
User is een probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Plaatje die de helft zo groot was had ook het probleem duidelijk gemaakt.
Ja iets met samenwonen *kuch*quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat gaat echt te ver
Ja! Ik heb 25 augustus laatste tentamen, daarna kan ik
Helemaal niet, t is een groot probleem want er zit gwn een fucking spleet in dat kreng.. En nu moet hij terug en ik heb hem nog geen week en er zit een screen protector van 25 euro op.. Nouja.. care van die 25 euro maar het duurde gewoon een facking uur voor ik dat ding er helemaal perfect zonder bubbeltjes op heb.. en nu ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Plaatje die de helft zo groot was had ook het probleem duidelijk gemaakt.
OH GEILquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Xyzyz heeft een 14-jarige vriendin, wist je dat al?
Dramaquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal niet, t is een groot probleem want er zit gwn een fucking spleet in dat kreng.. En nu moet hij terug en ik heb hem nog geen week en er zit een screen protector van 25 euro op.. Nouja.. care van die 25 euro maar het duurde gewoon een facking uur voor ik dat ding er helemaal perfect zonder bubbeltjes op heb.. en nu dit
Hoezo geen screenprotector van eBay?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal niet, t is een groot probleem want er zit gwn een fucking spleet in dat kreng.. En nu moet hij terug en ik heb hem nog geen week en er zit een screen protector van 25 euro op.. Nouja.. care van die 25 euro maar het duurde gewoon een facking uur voor ik dat ding er helemaal perfect zonder bubbeltjes op heb.. en nu dit
Hoeveel breezers heb je haar gevoerd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Xyzyz heeft een 14-jarige vriendin, wist je dat al?
Zeker waar, dat heb jij scherp opgemerkt knaap.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent altijd diegene die die pics maakt voor FOK!!
Wie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja iets met samenwonen *kuch*
[..]
Je hebt gelijk
En! Goed plan!
Geil proggie, online?quote:
Gaaf! Is OV tenminste ook weer geldigquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
En! Goed plan!
Dus op naar Xyzyz en zijn vriendin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, dat heb jij scherp opgemerkt knaap.
Suggesties?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er tof uit.
Behalve dan hoe je bed staat.
Nah, © een of andere TU student.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://nl.floorplanner.com/
© Bravebart.
Zeker terechte klacht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaaf! Is OV tenminste ook weer geldig![]()
Ik wil natuurlijk meer details weten, waar ontmoeten, waar aanzoek gedaan etc.quote:
Merel had een kjoet bol koppie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze is leuker dan Merel als ik het zo eens zie.
Ben er alweer 2 jaartjes mee samen dus het klikt welquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze is leuker dan Merel als ik het zo eens zie.
Roeien, Soos, roeien, enzo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk meer details weten, waar ontmoeten, waar aanzoek gedaan etc.
Zeker waar, nog steeds trouwens.quote:
True that.quote:
Noem hem eens D_A ofzo, ik trap er steeds bijna inquote:
Hehe, in de zin van trouwens und so nog niet. Maar samenwonen welquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem hem eens D_A ofzo, ik trap er steeds bijna in
Ah oke, dacht al, dan is na 2 jaartjes namelijk wel snel. Maar tof gozer!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, in de zin van trouwens und so nog niet. Maar samenwonen wel
Hehe, trouwen und so gaan we ook echt niet doen nog hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al, dan is na 2 jaartjes namelijk wel snel. Maar tof gozer!!
@ BB, D_A was eerder Bart.
quote:
Ze drinkt niet en ja ze is inmiddels zwanger van 2 iPod nano'squote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hoeveel breezers heb je haar gevoerd?
Of viel ze op je iPhone._!
Heb je er een beesje in ofzo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn TV zag er zo uit na 3 maanden, ook niet gezond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op gast, jij bent 20.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze drinkt niet en ja ze is inmiddels zwanger van 2 iPod nano's
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb al wel 4 bladzijden gedaan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |