Daarom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, dan heb je het maar gehad.
Doet het forum toch automatisch?quote:
Plaatje die de helft zo groot was had ook het probleem duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
height: 813px;
width: 610px;
Valt nog alles mee
Dat gaat echt te verquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hadden bijna een poes gehad.
Ja! Ik heb 25 augustus laatste tentamen, daarna kan ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer kom je een burger eten in mijn huisch, swa?
We?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hadden bijna een poes gehad.
User is een probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Plaatje die de helft zo groot was had ook het probleem duidelijk gemaakt.
Ja iets met samenwonen *kuch*quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat gaat echt te ver
Ja! Ik heb 25 augustus laatste tentamen, daarna kan ik
Helemaal niet, t is een groot probleem want er zit gwn een fucking spleet in dat kreng.. En nu moet hij terug en ik heb hem nog geen week en er zit een screen protector van 25 euro op.. Nouja.. care van die 25 euro maar het duurde gewoon een facking uur voor ik dat ding er helemaal perfect zonder bubbeltjes op heb.. en nu ditquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Plaatje die de helft zo groot was had ook het probleem duidelijk gemaakt.
OH GEILquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Xyzyz heeft een 14-jarige vriendin, wist je dat al?
Dramaquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal niet, t is een groot probleem want er zit gwn een fucking spleet in dat kreng.. En nu moet hij terug en ik heb hem nog geen week en er zit een screen protector van 25 euro op.. Nouja.. care van die 25 euro maar het duurde gewoon een facking uur voor ik dat ding er helemaal perfect zonder bubbeltjes op heb.. en nu dit
Hoezo geen screenprotector van eBay?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal niet, t is een groot probleem want er zit gwn een fucking spleet in dat kreng.. En nu moet hij terug en ik heb hem nog geen week en er zit een screen protector van 25 euro op.. Nouja.. care van die 25 euro maar het duurde gewoon een facking uur voor ik dat ding er helemaal perfect zonder bubbeltjes op heb.. en nu dit
Hoeveel breezers heb je haar gevoerd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Xyzyz heeft een 14-jarige vriendin, wist je dat al?
Zeker waar, dat heb jij scherp opgemerkt knaap.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent altijd diegene die die pics maakt voor FOK!!
Wie?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja iets met samenwonen *kuch*
[..]
Je hebt gelijk
En! Goed plan!
Geil proggie, online?quote:
Gaaf! Is OV tenminste ook weer geldigquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
En! Goed plan!
Dus op naar Xyzyz en zijn vriendin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, dat heb jij scherp opgemerkt knaap.
Suggesties?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er tof uit.
Behalve dan hoe je bed staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |