Lijkt het wel op hèquote:
tong80 heeft een ban, dus die kan daar helemaal geen uitspraak over doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Do is een mietje die nieuwe accounts aanmaakt als hij teveel posts heeft gemaakt.
Tong80 zou hier verdrietig van worden.
Nu heeft hij zijn postcount op verborgen gezetquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat maakt t nou uit dat je op een gegeven moment veel posts hebt?
Dan kan hij toch wel verdrietig worden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tong80 heeft een ban, dus die kan daar helemaal geen uitspraak over doen
Hmm, daar denk ik nog even over naquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan hij toch wel verdrietig worden?
Welnee, tong80 niet. Nog 36 uur en hij is unbannedquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk het niet, aangezien hij als hij een ban heeft, alleen maar suïcidale pogingen onderneemt
Dan komt hij opnieuw tot levenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, tong80 niet. Nog 36 uur en hij is unbanned
Tsja doe kje niets aanquote:
wie weet zit hij gewoon mee te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
wie weet zit hij gewoon mee te kijken.Dat sowieso, maar dat doet hij tijdens zijn suïcidale pogingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Loop naar de koelkast, doe die open, en pak er een drankje uit
Straks als alles is vrij gegeven maar een Ziggo CI module.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, een andere aanbieder nemen.
Neuh, kiek geen voetbal.quote:
ik werd wakker op de vloer ook niet bestquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
godver ik heb een kater terwijl iknog een halve literr waterheb gedronken
Voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ze zeggen dat je bij UPC gratis eredivisie kan krijgen
Ik heb wel heel geil gedroomd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik werd wakker op de vloer ook niet best
Zou kunnen maar lijkt me stug.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ze zeggen dat je bij UPC gratis eredivisie kan krijgen
maar de zon schijnt niet ik wil terug naar spanje holleeeeeeeeeeeeeee met wijn en veel champagne holeeeeeeeeee haar naam dat is sabrinaaaaaaaaaa holeeeeeeeee en ze werkt in la kantinaaaaaa holeeeeeequote:
vertelllllllllllllquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel heel geil gedroomd!
Meest interessante post in tijden van je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niks mis met UPCquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, een andere aanbieder nemen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar de zon schijnt niet ik wil terug naar spanje holleeeeeeeeeeeeeee met wijn en veel champagne holeeeeeeeeee haar naam dat is sabrinaaaaaaaaaa holeeeeeeeee en ze werkt in la kantinaaaaaa holeeeeee
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd het hier maar bij.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
In de vakantie had ik ook een geile droom en toen ik wakker werd zat er allemaal wit spul in mijn onderbroek, ben ik gewoon in het echt klaargekomen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
In de vakantie had ik ook een geile droom en toen ik wakker werd zat er allemaal wit spul in mijn onderbroek, ben ik gewoon in het echt klaargekomen
Vooral die Trudy met dat hazengebit ziet er erg fabuleus uit!quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef RoBro het volgende:
waar blijft die geile droom van neurtje ik heb em al uit mn broek hangen
Naatje is al gekomen op het idee dat Noor een geile droom gaat posten.quote:
ah het is zon smeerpijp naja ik sta ook flink te lijmen als noortje haar flamoes toontquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naatje is al gekomen op het idee dat Noor een geile droom gaat posten.
Dat was gisteravond wel lekker jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
krijg je van die masturbatiemarathon ja
In welke top 500quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef RoBro het volgende:
staan er eigenlijk smaatjes in de top 500
Uuuuh...quote:
En Belgisch.quote:
EN IK OOK JA INDERDAAD.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
En bart staat er ook tussen natuurlijk, en yvonne
Ik krijg altijd eenquote:
Daarom juistquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eenop m'n gezicht als ik ze hoor praten. Net als bij Limbo's en Brabo's. Moeilijk om zulke mensen serieus te nemen.
dat is schattig mangggggggquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eenop m'n gezicht als ik ze hoor praten. Net als bij Limbo's en Brabo's. Moeilijk om zulke mensen serieus te nemen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meest interessante post in tijden van je.
sf rulezzzzquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:19 schreef DeLuna het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stormfront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |