Nah, © een of andere TU student.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://nl.floorplanner.com/
© Bravebart.
Zeker terechte klacht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaaf! Is OV tenminste ook weer geldig![]()
Ik wil natuurlijk meer details weten, waar ontmoeten, waar aanzoek gedaan etc.quote:
Merel had een kjoet bol koppie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze is leuker dan Merel als ik het zo eens zie.
Ben er alweer 2 jaartjes mee samen dus het klikt welquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze is leuker dan Merel als ik het zo eens zie.
Roeien, Soos, roeien, enzo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk meer details weten, waar ontmoeten, waar aanzoek gedaan etc.
Zeker waar, nog steeds trouwens.quote:
True that.quote:
Noem hem eens D_A ofzo, ik trap er steeds bijna inquote:
Hehe, in de zin van trouwens und so nog niet. Maar samenwonen welquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem hem eens D_A ofzo, ik trap er steeds bijna in
Ah oke, dacht al, dan is na 2 jaartjes namelijk wel snel. Maar tof gozer!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, in de zin van trouwens und so nog niet. Maar samenwonen wel
Hehe, trouwen und so gaan we ook echt niet doen nog hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al, dan is na 2 jaartjes namelijk wel snel. Maar tof gozer!!
@ BB, D_A was eerder Bart.
quote:
Ze drinkt niet en ja ze is inmiddels zwanger van 2 iPod nano'squote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hoeveel breezers heb je haar gevoerd?
Of viel ze op je iPhone._!
Heb je er een beesje in ofzo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn TV zag er zo uit na 3 maanden, ook niet gezond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op gast, jij bent 20.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze drinkt niet en ja ze is inmiddels zwanger van 2 iPod nano's
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb al wel 4 bladzijden gedaan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |