uiteraard!quote:
Cool, gave film hè!quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kom net terug van Inception gevolgd door de kroeg
O noes! What should become of you!quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:45 schreef Stefanovich het volgende:
Hmmm ging hier bijna studeren, maar tis toch Groningen geworden.... Waarom? Ken daar meer mensen, maar toch vind ik Nijmegen wel mooier... binnenkort maar keertje dagje heen.
De ene helft heeft een brein, de andere helft nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
Inception, de ene helft die 'm gezien heeft vindt 'm geweldig, de andere helft vindt 'm gewoon kut
Wilde het niet zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
De ene helft heeft een brein, de andere helft niet
Dubbel- of enkel daksquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dubbel of enkel daks? Marktplaats zijn verschillende tenten te vinden, er is bijvoorbeeld ook een High Peak Ontario nieuw voor 25 euroBedrijfje in Venlo...
Is het voor Appelpop?
Ja enkele laag stof, of binnententje met buitententje er om heenquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dubbel- of enkel daks![]()
![]()
Ooh marktplaats, das een goeieJaa is idd voor Appelpop
Zelfs als je 'm maar 1 of 2 keer per jaar gebruikt is 20 euro natuurlijk duurkoop. Kun je donder op zeggen dat je 'm dan na 1x opzetten weg kunt flikkerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:38 schreef SLP_ het volgende:
Iemand een idee waar je goedkoop een tent kunt halen? Ben op zoek naar een 2/3 persoons tent en wil eigenlijk niet meer dan 20 euro uitgeven, maar volgens mij gaat dat niet echt lukkenMaar aangezien ik een tent één keer in het jaar gebruik zoek ik het niet om zo'n dure te kopen
Gelukkig heeft Groningen maar 445 topics gemaakt danquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:01 schreef Stefanovich het volgende:
Mensen die meer dan 1000x in een topic soort gepost hebben, hebben geen leven
Mja, jaarlijks een tent van 20 euro waar je geen omkijken naar hebt of eentje van 100 euro die je elke jaar moet inpakken en poetsen en die je misschien na vijf jaar ook weer weg sodemietert...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zelfs als je 'm maar 1 of 2 keer per jaar gebruikt is 20 euro natuurlijk duurkoop. Kun je donder op zeggen dat je 'm dan na 1x opzetten weg kunt flikkeren
Leuk manquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:02 schreef DeKubus het volgende:
Ahja introductie voor de uni begint voor sommige morgen alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |