Reply:quote:STROKED
Default Installing electric fan need help
I bought the Derale fan controller part number 16749. They say its designed to run dual fans but comes with 30amp relay, i'm going to run dual fan (4thgen fbody) do i need to add another relay? or replace it with 70-75amp?
Is it ok to split the wire from my gauge temp sender (located on the intake manifold) to the fan controller?
I have 180 Thermostat what temperature do i set the fan to run?
quote:Well i'm going to run 4thgen Fbody dual fan which use's 3 relays that are 30amp from the factory 2 speed Fan operation. 1 relay controlls low speed, and for high speed 2 relays. So i'm guessing i would have to run the same setup? For my setup i just want 1 speed so that would be 2 relay's right? I would like to run both fan's using 1 controller if possible.
The bottom half of this schematic is what referring to. (Late production)
http://shbox.com/1/fan_schematic_1995.jpg
If i set the fan to go off lower than 180 degree's would the thermostat even open?
This is my fan setup
quote:Looks like a good website, but im having hard time understanding all those options. I tried to go threw there search option and was totally lost because of not knowing what those options on the relays are. Would you be able to suggest one or tell me which one to get.
SPDT or SPST-NO
80A or 100A
ill be plugging it into this harness (what fuse do you recommend. Has a 25amp fuse right now.)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Nee, want dan krijg ik die zeker elke dagquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe domme spelletjes op facebook! Ik invite je wel ff
Domme spelletjes op FBquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe domme spelletjes op facebook! Ik invite je wel ff
nee, ik heb het over spelletjes, niet over PMS.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik die zeker elke dag![]()
.
Blauwtand.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb het over spelletjes, niet over PMS.
en wat is BT, behlave Breathtaking?
Nokia 3310. Die heeft niet eens BTquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, daar mee kan ik mijn Nokia 3310 met mijn Lada verbinden toch?![]()
![]()
Hè? Wat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:07 schreef Barcaconia het volgende:
Nouja, van 200 rijden in een Opel Astra zou ik ook serieus bang worden.
Ja, en snake als je lang zit te poepen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nokia 3310. Die heeft niet eens BT. Kun je daar uberhaupt mee smsen?
haal die tampon eens uit je neus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:09 schreef Anne het volgende:
Ik ben volgens mij niet zo helder meer. Ik heb net ook een keukenrol in de koelkast gelegd
.
Dat heb jij als je niet helder bent? God, wat zullen ze veel aan je verdienen danquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal die tampon eens uit je neus.
Ik herken die teller als een Opel Astra, maar ik zal er wel weer gruwelijk langs zittenquote:
ik heb al sinds oktober geem tampons meer in huisquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb jij als je niet helder bent? God, wat zullen ze veel aan je verdienen dan.
Ja, het is een Seat Ibiza. En ze waren niet bangquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik herken die teller als een Opel Astra, maar ik zal er wel weer gruwelijk langs zitten
Waaromquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al sinds oktober geem tampons meer in huis![]()
alhowel, nu ik er over nadenk.. toch wel, voor de visite
als een vrouw blijft logeren, en ze moet menstrueren, en de winkel is dicht, dan wel geen zin naar de winkel te gaan, en ze is haar eigen maandverband vergeten? Niet iedereen heeft een regelmatige cyclus he?quote:
Ibiza, Astra, allemaal hetzelfde joh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, het is een Seat Ibiza. En ze waren niet bang. Ze vroegen of ik nog harder ging.
allemaal VAGquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ibiza, Astra, allemaal hetzelfde joh.
Heb je ook insuline liggen voor als er iemand blijft logeren met suiker, de winkel dicht is/dan wel geen zin om naar de winkel te gaan en die persoon is het vergeten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als een vrouw blijft logeren, en ze moet menstrueren, en de winkel is dicht, dan wel geen zin naar de winkel te gaan, en ze is haar eigen maandverband vergeten? Niet iedereen heeft een regelmatige cyclus he?
nee, wel een doos met suikerklontjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je ook insuline liggen voor als er iemand blijft logeren met suiker, de winkel dicht is/dan wel geen zin om naar de winkel te gaan en die persoon is het vergeten?
Tering.
Beter haal je druivensuiker in huisquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, wel een doos met suikerklontjes.
quote:
nee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter haal je druivensuiker in huis.
mn ex heeft ze laten staan, en ze worden niet verkeerd, en zin al eens van pas gekomen, dus waarom niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Enneh, tampons houden voor gasten vind ik nogal een rare gewoonte.
Sorry, maar dat zeggen ze ook in bijv. Groesbeek. En dat ligt in Gelderland.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:23 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel, Venloos is mooi
schottelsletje van me
Ik heb cursus Venloos gehad laatst... in Amstelveenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zeggen ze ook in bijv. Groesbeek. En dat ligt in Gelderland.
Dus da's niet typisch Venloos/Limburg.
Eerst goed inlezen voordat je hierheen komt, Lex.
Edit: het ging ook niet om het dialect maar om het 'accent'.
Ja, maar ik praat normaal volgens mij ook Brabants, witte nie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:27 schreef Barcaconia het volgende:
Skottelslet is volgens mij Brabants, niet?
En Limburgs accent is ook niet echt een zegen, Brabants daarentegen
Wake up , wake up , wake up,quote:
º ||||| ºquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wake up , wake up , wake up,
Wake up… 'cause there's a ney dawning
Wake up…Come sleepy head stop yawning
Wake up…outside it's sunny weather
Wake up…So get your things together
Wake up…'cause you've been sleeping all this time
Wake up…No need to dress you look just fine
Wake up…let's go outside and hug some trees
Wake up…For there's a whole new world to see
Wake up… Seize the day do what you will
Wake up…You are a star and you have skill
Wake up…wake up and use your superpowers
Wake up…so that the earth can grow more flowers
Det ze vriewillig noar Venlo geit verhoezequote:Op zondag 15 augustus 2010 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
En ja, emigratie naar regio Venlo is inderdaad iets wat ik overweeg
ik heb 3 lege flesjes hertog Jan op tafel staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:33 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, maar even een bammetje en een pilske erbij gepakt. Het is er onderhand weer tijd voor.
had ik 10 jaar geleden al moeten doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Det ze vriewillig noar Venlo geit verhoeze.
Bezoek gehad? En inderdaad, wil je uit FRL weg?!?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb 3 lege flesjes hertog Jan op tafel staan
Ja, DevilsWhore en Justmattie kwamen ff langs, DW verhuist morgen naar Elst, dus ff afscheid nemen. En ik overweeg het wel ja, Limburg bevalt me welquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bezoek gehad? En inderdaad, wil je uit FRL weg?!?
Nu gaat de hele SC in Venlo wonenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:43 schreef Barcaconia het volgende:
Zou mooi zijn, hoef ik niet zo'n takkeeind te rijden als ik een keer wil meeten
je klinkt als een hollanderquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:43 schreef Barcaconia het volgende:
Zou mooi zijn, hoef ik niet zo'n takkeeind te rijden als ik een keer wil meeten
Ik woon ook bij mijn ouders om de hoek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gld, bij je ouders om de hoek dus
Weeze was me op de borden reeds opgevallen inderdaad in die hoek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik woon ook bij mijn ouders om de hoek.
Dat zegt niksquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weeze was me op de borden reeds opgevallen inderdaad in die hoek.
Ben je helemaal van de pot gerukt? Ik ga toch niet in Venlo wonen zekerquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu gaat de hele SC in Venlo wonen.
Behalve ik dan.
Dat hoor ik vakerquote:
Geen idee. Ligt er een beetje aan waar ik straks werk heb.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Rotterdam staat hier ook aangegeven.
Jawel, alleen ik ben bij m'n ouders op de honden aan het passenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:11 schreef Alfisti het volgende:
Morgen
Bara nog niet wakker om 08:00 uur?
Ik was al bijna teleurgesteld dat je om 08:00 niet wakker wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik ben bij m'n ouders op de honden aan het passen
Dus nu had ik ook werkelijk iets te doen om 8:00
Ik heb geen ervaring met kattenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:49 schreef Anne het volgende:
Arno, aangezien jij toch bezig bent. Kun je ff de katten hier te eten geven, dan kan ik nog ff verder slapen.
Oke, dankjewel
kloptquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:55 schreef PeuRac het volgende:
11!! Halleluja, fokken je ouders die beesten ofso?
dat zal een gezellige bende zijn met uitlatenquote:
Mag ik hem doorgeven aan iemand andersquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti tapt een dubbele espresso in voor Anne
Gelukkig hebben we op dit moment niet zoveel jonge honden. Dus alle honden die er nu zitten snappen hoe het werkt en doen geen rare dingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat zal een gezellige bende zijn met uitlaten
Ik ken diverse Lab's, en ze hebben allemaal wel één of andere maffe afwijking ghehehe, heel apart type hondquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we op dit moment niet zoveel jonge honden. Dus alle honden die er nu zitten snappen hoe het werkt en doen geen rare dingen.
Met puppy's heb je een hele zware dag
Het is thuis groot genoeg dat je ze daar gewoon los kan laten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:12 schreef PeuRac het volgende:
Hoeveel laat je er dan tegelijk uit? Neem tenminste aan dat er een maximaal aantal honden is die je tegelijk aan kan
dat, liever een bulldog of rottweiler, die zijn een stuk minder gemeenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken diverse Lab's, en ze hebben allemaal wel één of andere maffe afwijking ghehehe, heel apart type hond
Gemeen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat, liever een bulldog of rottweiler, die zijn een stuk minder gemeen
Nee, Labradors zijn samenmet Golden Retrievers de honden met het meest lieve imago,volkomenonterecht. Door dat imago neemt elke mongool maar zo'n hond onder het motto 'lekker makkelijk', en jij weet net zo goed als ik dat opvoeding VEEL meer invloed heeft op hondengedrag dan het ras.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gemeen?Hebben wij het over dezelfde honden?
![]()
Labradors zijn samen met Golden retrievers de makkelijkste en liefste honden die er zijn.
Eej , Labs zijn niet vals ofzo hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat, liever een bulldog of rottweiler, die zijn een stuk minder gemeen
Heeft inderdaad alles met opvoeding te maken.De eigenaren verneuken de hond vaak.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Labradors zijn samenmet Golden Retrievers de honden met het meest lieve imago,volkomenonterecht. Door dat imago neemt elke mongool maar zo'n hond onder het motto 'lekker makkelijk', en jij weet net zo goed als ik dat opvoeding VEEL meer invloed heeft op hondengedrag dan het ras.
Mijn moeder had een Golden Retriever die als pup veel mishandeld is (ze had hem danook via de SOS hondenopvang) , die kon goed gemeen zijn kan ik je vertellen...
1 is al lastigquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:46 schreef Barcaconia het volgende:
Passen er überhaupt 2 personen in een Panda?
Ja. Bij jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
En het is pas 10 uur 's ochtends, vreemd
He? Huh? Wat? ik dacht dat jij bij Lage L. werkte, en met Tim een huis aan het bouwen was?! Watskebeurt?!?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Ligt er een beetje aan waar ik straks werk heb.
Maar ik sta iig alleen 'hier' ingeschreven voor een huurwoning.
Niks ?? je loopt gewoon vet achterquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He? Huh? Wat? ik dacht dat jij bij Lage L. werkte, en met Tim een huis aan het bouwen was?! Watskebeurt?!?
Is een rbw daarvandaan niet over te schrijven hierheen ?? Ben je nu al veeeeel te laat natuurlijk, maar toch.. voor de weet ..quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb al een rijbewijs.
Ik zou hier best nog even vlug motor willen halen en dan 2 weekjes een Harley huren ofzo, maar dat zit er ook niet in
Ik werk nog steeds bij DLLquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He? Huh? Wat? ik dacht dat jij bij Lage L. werkte, en met Tim een huis aan het bouwen was?! Watskebeurt?!?
Oehquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ga anders FF een weekendje naar Berlijn, daar schijn je easy aan een rbw te kunnen komen![]()
http://www.nu.nl/buitenland/2312755/duizenden-berlijners-rijden-zonder-geldig-rijbewijs.html
Nee man, morgen even met de bank en verzekeringsmakelaar mailen/bellen om te vragen wat ik moet regelen/doen om mezelf weer uit te mogen schrijven.quote:Dat is vooral interessant voor degenen die zich de dure rijopleiding willen besparen of wier Duits voor het rijexamen te slecht is.
Ik denk een nl adres hebben ?? dus dan moet je weer bij paps en mams inschrijven denk ik...quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Nee man, morgen even met de bank en verzekeringsmakelaar mailen/bellen om te vragen wat ik moet regelen/doen om mezelf weer uit te mogen schrijven.
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk een nl adres hebben ?? dus dan moet je weer bij paps en mams inschrijven denk ik...
WUT ??quote:
Nope, niet over te schrijven. Alleen voor Duitsers en Canadezen is het zo makkelijk, godweetwaarom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een rbw daarvandaan niet over te schrijven hierheen ?? Ben je nu al veeeeel te laat natuurlijk, maar toch.. voor de weet ..![]()
Heb je trouwens een internationaal rijbewijs nodig om daar te mogen rijden met je nl papiertje ??
Idd, gave film!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
De tering Shutter Island is een vage filmWel goed verhaal wat je echt niet ziet aan komen in het begin
Is dat die leuke? Moet je even langsgaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens mij zit de bovenbuurvouw te lesbien op der sybian ofzo
Ik heb der serieus al een half jaar niet gezienquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat die leuke? Moet je even langsgaan.
?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds bij DLL. Maar wel maar tot 31 maart 2011. En ik ga liever eerder weg.
quote:En dat huis is inmiddels klaar, maar de relatie is uit.
Oh noes! Dat overkomt mij dan. Dan post ik gewoon, iets heel kleins. Niet spectaculairs, zegmaar. Vervolgens komt de SD om mijn post te wijzigen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:40 schreef Alicey het volgende:
- Ik ben te .... om op de 'VOLG TOPIC' te rammen, en nu heeft SD mijn post gewijzigd-
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh noes! Dat overkomt mij dan. Dan post ik gewoon, iets heel kleins. Niet spectaculairs, zegmaar. Vervolgens komt de SD om mijn post te wijzigen!
.. A. kan er niet mee omgaan.
Serieus ??quote:
Aangezien ik geen vast contract heb, ga ik niet mee integrerenquote:
ik zie niets raars aan de op op dit momentquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
TF! Je bent nog een enter vergeten! Na slowchatters.
Ja man, serieus, mijn plasser is schraal van het rukken, en ik heb een tennisarm, dus ik móest FF wat anders verzinnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
trouwens, moderaten in de SC om kleinighedenverveel je je echt zo erg, SD?
pas de TT van het bustopic aan, die je nog wat nuttigs met je modknopjesookquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja man, serieus, mijn plasser is schraal van het rukken, en ik heb een tennisarm, dus ik móest FF wat anders verzinnen
Donequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pas de TT van het bustopic aan, die je nog wat nuttigs met je modknopjesook
Beter dat, dan een mod die geen flikker uitvoertquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
trouwens, moderaten in de SC om kleinighedenverveel je je echt zo erg, SD?
Ik welquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zie niets raars aan de op op dit moment
de hele op is vernacheld bij jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter dat, dan een mod die geen flikker uitvoert.
[..]
Ik wel!
[ afbeelding ]
z'n gangetje he....quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja man, serieus, mijn plasser is schraal van het rukken, en ik heb een tennisarm, dus ik móest FF wat anders verzinnen
kusje erop helpt somsquote:
Mr Ml. zegt kusje waarop dan?quote:
Hij kan het er niet uit opmakenquote:
Op pauze drukt voor een printscreentjequote:
Met de oprit vegen ??quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op pauze drukt voor een printscreentje
www.tinypic.comquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op pauze drukt voor een printscreentje
quote:
Ja??, ik bewoog een bezem heen en weer en er kwam allemaal troep op een hoopje te liggen wat ik heb opgeschept en in de kruiwagen gepleurdquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja??, ik bewoog een bezem heen en weer en er kwam allemaal troep op een hoopje te liggen wat ik heb opgeschept en in de kruiwagen gepleurd
Had jij wat anders in gedachten ??
Netjes hoor dat je je rommel zelf opruimtquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja??, ik bewoog een bezem heen en weer en er kwam allemaal troep op een hoopje te liggen wat ik heb opgeschept en in de kruiwagen gepleurd
Had jij wat anders in gedachten ??
A dirty mind....quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik dacht fapje, maar da's dus een fopje.
achter de schuur en de keuken ligt nog wel een kuubjequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Netjes hoor dat je je rommel zelf opruimt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat ben ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:52 schreef Paladijn het volgende:
das Boot
[ afbeelding ]
En wie is MI-etje nou weer?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
achter de schuur en de keuken ligt nog wel een kuubje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is je ketting niet lang genoeg om daar te komen of wat?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
achter de schuur en de keuken ligt nog wel een kuubje
Van hoeveel keer is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel hoor, maar dat heb ik afgelopen week pas gemaakt (achter de schuur vandaag zelfs pas), en het moet minimaal een week inliggen voor het opgeveegd mag wordenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is je ketting niet lang genoeg om daar te komen of wat?
3 dagen ??quote:
Oh dus daar ging de energie in zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jawel hoor, maar dat heb ik afgelopen week pas gemaakt (achter de schuur vandaag zelfs pas), en het moet minimaal een week inliggen voor het opgeveegd mag worden
Volgens mij he...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen wonder dat je een tennisarm hebt dan.
Jaja doe maar een afleidingstactiekje erin gooienquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij he, ben jij hoognodig aan een nachtje doorstampen toe
Als is de edit nog zo snel..quote:
quote:
Ml-etje achterhaalt hem welquote:
Pff ja wamot da voorstelln?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu weer. Met z'n faal-smiley =D =D =D
Ga een bak ijs pakken, die SD kan me niet bekorenquote:
WUT ?!?! je wilt je marmot voorstellen ??quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!?! je wilt je marmot voorstellen ??!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij he, ben jij hoognodig aan een nachtje doorstampen toe
M's mot?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!?! je wilt je marmot voorstellen ??!
weet ik wélke marmot jij wil voorstellen ??quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
weet ik wélke marmot jij wil voorstellen ??
IJs met rumquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat steek jij allemaal in je *** ?.
Bij gebrek aan users baggeren we zelf welquote:
Beetje eng iddquote:
Kewl, met een US size BBQ ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Dalijk lekker downtown barbecueen! Ik heb een lading vlees gekocht waar je niet goed van wordt en die gaan we lekker op een openbaar grasveldje opgrillen
Geen ideequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben je leuk en single? Anders motten we je hier niet
Oh, je moet het allemaal niet zo serieus nemen hier hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen ideewant je hebt deze SC gekocht? Of ben je groot aandeelhouder?
Wat heb ik de afgelopen 7 jaar hier gedaan danquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben je leuk en single? Anders motten we je hier niet
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen 7 jaar hier gedaan dan?!
Dat is andersquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heb ik de afgelopen 7 jaar hier gedaan dan?!
Jij beschouwt haar als een vent oid?quote:
Nee, Anne hoort gewoon bij het interieurquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij beschouwt haar als een vent oid?
Nou zeg, dadelijk moet ik nog gaan bewijzen dat ik dat niet benquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij beschouwt haar als een vent oid?
Jup schrap die auto's maarquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou zeg, dadelijk moet ik nog gaan bewijzen dat ik dat niet ben.
Your wish is gonna come truequote:
Alweer ??quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
Over broek uit gesproken![]()
Nou heeft de buurman gordijnen, laat hij ze open staan tijdens z'n pornokijksessies
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een matig geneuzelFCSC is er niks bij
Elke avond is het feest op z'n 52" jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alweer ??
was toch met die bigscreen ??
of was dat nou Barca die dat laatst postte ??
Jeetje woon jij er tegenover?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Elke avond is het feest op z'n 52" ja![]()
Maar hij heeft sinds vrijdag gordijnen, maar die laat hij dus open
waarop ??quote:
Noopzquote:
Ik zit in een toren. Een verdieping of 3 hoger. Vanaf mijn huis kijk ik er schuin naar beneden op ja.quote:
Betere vraag : waarom kijk je bij de buurman naar binnen ??quote:
Ik woon tegenover een kleuterschool. Geen idee of ze daar tegenwoordig al 52"plasma's hebben met porno.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alweer ??
was toch met die bigscreen ??
of was dat nou Barca die dat laatst postte ??
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Betere vraag : waarom kijk je bij de buurman naar binnen ??
Nu wil ik een fotoquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat die 52" van hem bijna mijn kamer verlicht
![]()
Het is ook elke keer die standaard wip wap stand op de tv
M'n camera is dood. Me telefoon krijg ik dat nooit gedaan en de camera die ik op het oog heb kan ik niet betalen voorlopigquote:
Ik kan wel FF pr0n op een 42" voor je regelen als het dringend is ??quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan wel FF pr0n op een 42" voor je regelen als het dringend is ??
Dat ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
geen voertuigfoto archief meer? heb je gecasht voor BB?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
z'n gangetje he....
met jou, nog steeds aan het studeren
Cool. Daten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]Studeren...... Nee, ik ben inmiddels een jaar loonslaaf... Is wel even wennen hoor, zo weinig vrijheid
Als student had ik tijd, maar geen geld... nu heb ik geld, maar geen tijd
Lijkt me een goede.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah kijk, het bewijs dat ze een vrouw is
nee, daar ben ik mee gestohopt!quote:
nee ik mag niet meer zo veel spammen, dus ik dacht ik toon mn goodwill ffquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
geen voertuigfoto archief meer? heb je gecasht voor BB?
Okequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lijkt me een goede.
Sinds wanneer ben jij weer vrijgezel?
ik kan wel een rebound gebruiken
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. PM je even je nummer.
Sinds ehhh, weet ik niet meer.. Niet zo lang.
Wat een emancipatie...... pfff.. om eng van te worden!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. PM je even je nummer.
Sinds ehhh, weet ik niet meer.. Niet zo lang.
knuffel...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat een emancipatie...... pfff.. om eng van te worden!
Sinds niet zo lang... maar als het langer dan een week is, langer dan ik
Ze is op jachtquote:
Ik juist zin in platte, ongecompliceerde rebound sexquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
knuffel...
doe je met me mee? ik ben gestopt met sex en daten en zo
Seems like itquote:
ik had de laatste tijd teveel platte ongecomliceerde sex. en jusit heel ingewikkelde (letterljk en figuurlijk bdsm sex. En met teveel verschillende vrouwen in een te kort tijdsbestek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik juist zin in platte, ongecompliceerde rebound sex
Dus nee, sorry lex, ik doe niet met je mee...... Waarom ben jij gestopt?!
loonslaan klinkt niet goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]Studeren...... Nee, ik ben inmiddels een jaar loonslaaf... Is wel even wennen hoor, zo weinig vrijheid
Als student had ik tijd, maar geen geld... nu heb ik geld, maar geen tijd
Oké, jij ook daten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
loonslaan klinkt niet goed
ik snap wat je bedoeld, heb niet eens tijd om geld uit te geven best triest eigenlijk.....
en als der tijd is weer niet weten wat te kopen
Je hebt nogal wat over voor die NSX heahquote:
Loonslaaf: ik krijg betaald om 40u per week aanwezig te zijn, en op onverklaarbare wijze heb ik het nog nooit in 40 gered.....!quote:
Bekendquote:ik snap wat je bedoeld, heb niet eens tijd om geld uit te geven best triest eigenlijk.....
en als der tijd is weer niet weten wat te kopen
kan gelukkig mijn eigen uren invullen, hoewel 50 in de week vrij normaal isquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Loonslaaf: ik krijg betaald om 40u per week aanwezig te zijn, en op onverklaarbare wijze heb ik het nog nooit in 40 gered.....!
[..]
BekendVoordeel is wel dat de spaarrekening lekker groeit...
Maak jij nog steeds Hengelo zuid onveilig?
quote:
A'dam? Jij? Klap van de molen gehad?! nog steeds inkoper voor de Eenheidsprijzen maatschappij?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan gelukkig mijn eigen uren invullen, hoewel 50 in de week vrij normaal is![]()
denk dat ik zo nog 2 dagen in de week in enschede zit, rest van de week meestal in amsterdam
ja, ik, ja, jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
A'dam? Jij? Klap van de molen gehad?! nog steeds inkoper voor de Eenheidsprijzen maatschappij?!
dan toch echt liever metquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, wil je met mij daten dan? geef ik je geld wel uit, vullen we elkaar goed aan.
Je woont er zelfs!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja, ik, ja, ja![]()
maar heen en weer rijden werd gewoon teveel van het goede buiten de km dat ik al op de weg zit voor het werk zelf, dus maar een klein appartement gezocht in amsterdam![]()
jij nog steeds voor deloitte toch ??
ja sssssssssshquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je woont er zelfs!
Ik woon in Utrecht, maar werk voor de oranje leeuw (om maar even geen namen te noemen) als concurrent van Anne.....
En TF, jij date maar lekker met Alex; ik date binnenkort met Anne
Misschien als je zo dik bentquote:
zou het niet weten, behalve alexxxxx en 1 van zijn scharrels die hier dan sporadisch postequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |