Reply:quote:STROKED
Default Installing electric fan need help
I bought the Derale fan controller part number 16749. They say its designed to run dual fans but comes with 30amp relay, i'm going to run dual fan (4thgen fbody) do i need to add another relay? or replace it with 70-75amp?
Is it ok to split the wire from my gauge temp sender (located on the intake manifold) to the fan controller?
I have 180 Thermostat what temperature do i set the fan to run?
quote:Well i'm going to run 4thgen Fbody dual fan which use's 3 relays that are 30amp from the factory 2 speed Fan operation. 1 relay controlls low speed, and for high speed 2 relays. So i'm guessing i would have to run the same setup? For my setup i just want 1 speed so that would be 2 relay's right? I would like to run both fan's using 1 controller if possible.
The bottom half of this schematic is what referring to. (Late production)
http://shbox.com/1/fan_schematic_1995.jpg
If i set the fan to go off lower than 180 degree's would the thermostat even open?
This is my fan setup
quote:Looks like a good website, but im having hard time understanding all those options. I tried to go threw there search option and was totally lost because of not knowing what those options on the relays are. Would you be able to suggest one or tell me which one to get.
SPDT or SPST-NO
80A or 100A
ill be plugging it into this harness (what fuse do you recommend. Has a 25amp fuse right now.)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Nee, want dan krijg ik die zeker elke dagquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe domme spelletjes op facebook! Ik invite je wel ff
Domme spelletjes op FBquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe domme spelletjes op facebook! Ik invite je wel ff
nee, ik heb het over spelletjes, niet over PMS.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik die zeker elke dag![]()
.
Blauwtand.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb het over spelletjes, niet over PMS.
en wat is BT, behlave Breathtaking?
Nokia 3310. Die heeft niet eens BTquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, daar mee kan ik mijn Nokia 3310 met mijn Lada verbinden toch?![]()
![]()
Hè? Wat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:07 schreef Barcaconia het volgende:
Nouja, van 200 rijden in een Opel Astra zou ik ook serieus bang worden.
Ja, en snake als je lang zit te poepen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nokia 3310. Die heeft niet eens BT. Kun je daar uberhaupt mee smsen?
haal die tampon eens uit je neus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:09 schreef Anne het volgende:
Ik ben volgens mij niet zo helder meer. Ik heb net ook een keukenrol in de koelkast gelegd
.
Dat heb jij als je niet helder bent? God, wat zullen ze veel aan je verdienen danquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal die tampon eens uit je neus.
Ik herken die teller als een Opel Astra, maar ik zal er wel weer gruwelijk langs zittenquote:
ik heb al sinds oktober geem tampons meer in huisquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb jij als je niet helder bent? God, wat zullen ze veel aan je verdienen dan.
Ja, het is een Seat Ibiza. En ze waren niet bangquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik herken die teller als een Opel Astra, maar ik zal er wel weer gruwelijk langs zitten
Waaromquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al sinds oktober geem tampons meer in huis![]()
alhowel, nu ik er over nadenk.. toch wel, voor de visite
als een vrouw blijft logeren, en ze moet menstrueren, en de winkel is dicht, dan wel geen zin naar de winkel te gaan, en ze is haar eigen maandverband vergeten? Niet iedereen heeft een regelmatige cyclus he?quote:
Ibiza, Astra, allemaal hetzelfde joh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, het is een Seat Ibiza. En ze waren niet bang. Ze vroegen of ik nog harder ging.
allemaal VAGquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ibiza, Astra, allemaal hetzelfde joh.
Heb je ook insuline liggen voor als er iemand blijft logeren met suiker, de winkel dicht is/dan wel geen zin om naar de winkel te gaan en die persoon is het vergeten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als een vrouw blijft logeren, en ze moet menstrueren, en de winkel is dicht, dan wel geen zin naar de winkel te gaan, en ze is haar eigen maandverband vergeten? Niet iedereen heeft een regelmatige cyclus he?
nee, wel een doos met suikerklontjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je ook insuline liggen voor als er iemand blijft logeren met suiker, de winkel dicht is/dan wel geen zin om naar de winkel te gaan en die persoon is het vergeten?
Tering.
Beter haal je druivensuiker in huisquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, wel een doos met suikerklontjes.
quote:
nee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter haal je druivensuiker in huis.
mn ex heeft ze laten staan, en ze worden niet verkeerd, en zin al eens van pas gekomen, dus waarom niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Enneh, tampons houden voor gasten vind ik nogal een rare gewoonte.
Sorry, maar dat zeggen ze ook in bijv. Groesbeek. En dat ligt in Gelderland.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:23 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel, Venloos is mooi
schottelsletje van me
Ik heb cursus Venloos gehad laatst... in Amstelveenquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zeggen ze ook in bijv. Groesbeek. En dat ligt in Gelderland.
Dus da's niet typisch Venloos/Limburg.
Eerst goed inlezen voordat je hierheen komt, Lex.
Edit: het ging ook niet om het dialect maar om het 'accent'.
Ja, maar ik praat normaal volgens mij ook Brabants, witte nie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:27 schreef Barcaconia het volgende:
Skottelslet is volgens mij Brabants, niet?
En Limburgs accent is ook niet echt een zegen, Brabants daarentegen
Wake up , wake up , wake up,quote:
º ||||| ºquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wake up , wake up , wake up,
Wake up… 'cause there's a ney dawning
Wake up…Come sleepy head stop yawning
Wake up…outside it's sunny weather
Wake up…So get your things together
Wake up…'cause you've been sleeping all this time
Wake up…No need to dress you look just fine
Wake up…let's go outside and hug some trees
Wake up…For there's a whole new world to see
Wake up… Seize the day do what you will
Wake up…You are a star and you have skill
Wake up…wake up and use your superpowers
Wake up…so that the earth can grow more flowers
Det ze vriewillig noar Venlo geit verhoezequote:Op zondag 15 augustus 2010 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
En ja, emigratie naar regio Venlo is inderdaad iets wat ik overweeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |