Dan ben ik ineens grootquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:19 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 visualiseert zich Kally met 11cm lange palen
quote:
Tja je moet je er wel goed bij kleden, anders is het of hoerig of geen gezichtquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Nee, maar bij die echt hoge hakken heb ik zoiets van dat het net lijkt of je op stelten loopt
![]()
.
Zeer handigquote:
Sommige vrouwen kunnen er zowiezo niet op lopen (ik ken er 1)quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja je moet je er wel goed bij kleden, anders is het of hoerig of geen gezicht
Beterquote:
Eensquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja je moet je er wel goed bij kleden, anders is het of hoerig of geen gezicht
Kloptquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen er zowiezo niet op lopen (ik ken er 1)
Ik jat die altijd van mijn moeder samen met d'r hartjespyama en dan ga ik Monique Smit nadoenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen er zowiezo niet op lopen (ik ken er 1)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik jat die altijd van mijn moeder samen met d'r hartjespyama en dan ga ik Monique Smit nadoen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik jat die altijd van mijn moeder samen met d'r hartjespyama en dan ga ik Monique Smit nadoen.
Vast welquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:23 schreef Koen66 het volgende:
Kally moet naar de meet ook maar hoge hakken aan
Ik ben aan het dansenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En jij laat je bedienen en blijft lekker zitten
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
Als ik deze in de auto draai word ik verdrietig
Ik wil ook dansenquote:
????quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Zeroku het volgende:
stefkee.-- zegt (1:25):
*schat.
*.sorry vekeerde
Echt zo'n tekst waar ik ook veel te veel bij ga doordenken 'what the fuck heb ik toch fout gedaan' etc etcquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik bij wel meer nummers van der
Dat stuurde iemand op msn. Dat is echt zo'n fagquote:
O ja daar moet je maar niet aan beginnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Echt zo'n tekst waar ik ook veel te veel bij ga doordenken 'what the fuck heb ik toch fout gedaan' etc etc
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat stuurde iemand op msn. Dat is echt zo'n fag.
klopt maar vooral in de auto zitten is vaak 1 uur overpeinzingenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:28 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja daar moet je maar niet aan beginnen
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef Zeroku het volgende:
Maargoed, ik duik m'n nest in. Truste![]()
.
Ik weet het, klussen in huis ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt maar vooral in de auto zitten is vaak 1 uur overpeinzingen
Nu al?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:29 schreef Zeroku het volgende:
Maargoed, ik duik m'n nest in. Truste![]()
.
Senk joequote:
Thanksquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu al?
Ohnee, 't is al 1:30
Truste Zero
Ik kom wel een keer voor je zingen als je aan het dweilen bentquote:
quote:
Vast wel, stiekeme lurkersquote:
Ow is dat een rot gezicht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mama danst met beste vriend
En mijn paps dronken
Tjee, heftige partyquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mama danst met beste vriend
En mijn paps dronken
Met z'n vieren aan het dansenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tjee, heftige party
Zit ik dan alleen achter m'n lappie
Kusjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tjee, heftige party
Zit ik dan alleen achter m'n lappie
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:36 schreef Koen66 het volgende:
C_A is nog wel ff een tijdje aan het feesten
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga me maar eens scheren en dan slapen![]()
C_A, geniet nog van je feest![]()
![]()
Als ik niet op vakantie ben kom ik zekerquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
C_A, ga eens als de donder feesten en kap es met FOK!ken!
jaaaa waaild dat utt faajaah isquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oohjaj jii hep un waaildfaaijur eh
ick hep mijnuh befroruh joggurt alquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jaaaa waaild dat utt faajaah is![]()
Gelukkig ook met 2.2 binnenkort
jai oont ook gewoon met juh diezaaairequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ick hep mijnuh befroruh joggurt al
aai laaik maai diesaaihurrquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jai oont ook gewoon met juh diezaaaire
Mwah dat vind ik persoonlijk vrij weinig verbetering tov van de 'normale' Desire. Maar over maandje is er een HTC event, horen dan vast genoeg leuksquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
yes, aai sie
du diesaihurr haadee gaat oock tof worduh
maarreh mijne diesaihurr ben ik noch steets blij meh
Das nou niet heel verwonderlijk na;quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:21 schreef charmed_angel het volgende:
Godver me pa is gevallen, heel z'n gezicht open
quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn pa is zo dronken kan nog geen eens naar huis fietsen
Nu zijn ze naar huis lopenquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das nou niet heel verwonderlijk na;
[..]
het is niet bepaald een revolutie nee, maar hij wordt wel van aluminium, net als de legendquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik persoonlijk vrij weinig verbetering tov van de 'normale' Desire. Maar over maandje is er een HTC event, horen dan vast genoeg leuks
da heurt niequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:21 schreef charmed_angel het volgende:
Godver me pa is gevallen, heel z'n gezicht open
Een zeer lokale aardbeving.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de grond kwam alleen onverwachts heel snel dichtbij
TOCH DIE AARDBEVINGquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:31 schreef charmed_angel het volgende:
Allesdraait hiernu
En ik moet wakker blijven tot me ma belt
de oplossing voor je probleem is: ongeveer 3 uur geleden stoppen met drinkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fucking hellik wil nuchter worden nu
Hier 10 minuten direct in kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fucking hellik wil nuchter worden nu
Een uur geleden gestoptquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de oplossing voor je probleem is: ongeveer 3 uur geleden stoppen met drinken
well that's not very nicequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier 10 minuten direct in kijken
[ afbeelding ]
Dan hier in;
[ afbeelding ]
En als ze dan nog niet heeft gebeld hier eventjes in kijken;
[ afbeelding ]
Why do they call it 'roofies'? Coz when you take one... you're more likely to end up on the floor, then on the roof...quote:
Ik vind sommige mensen wel erg eng worden. De een blijft stug door FOK!jen in zijn vakantiehuisje, de ander moet al typen als ze aan het dansen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
C_A, ga eens als de donder feesten en kap es met FOK!ken!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind sommige mensen wel erg eng worden. De een blijft stug door FOK!jen in zijn vakantiehuisje, de ander moet al typen als ze aan het dansen zijn.
En dan noemen ze mij raar nu ik hier op het toilet zit...
Je moet ook niet met je kop in de pot hangenquote:Op zondag 15 augustus 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de wc!
Ik heb koppijn joh
Van de wijn denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je kop in de pot hangen
Hoi terugquote:
Goedemorgen Bosquote:
HIer niet hoor, maar vertel?quote:
Crosspost, geen jarigen op Hyves?quote:
Ja, stuur die onz gasten naar een normale sc.quote:
quote:
O gaan we filteren wie wel en wie nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, stuur die onz gasten naar een normale sc.
Hey mop, gaat het alweer?quote:
Een kus voor je, en zie mijn reactie in V&Aquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*weet nog steeds niet wat die emoticon betekend.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:52 schreef Kally het volgende:
[..]
O gaan we filteren wie wel en wie niet
Pffff was al erg vroeg wakker. Moest erg naar de wc, de grote boodschapquote:
Ik las hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff was al erg vroeg wakker. Moest erg naar de wc, de grote boodschapheb ik altijd als ik gedronken heb.
Ik had koppijn de had paracetamol ingenomen. Was niet goed planlag er na een half uur uit
Maar na het overgeven voelde ik me een stuk beter
Ga zo ff douchen en dan de keuken opruimen. Overal staat drank
Ga nu eerst me mama bellen. Paps was zo aangeschoten, dat hij omviel met z'n fiets. Heel zijn gezicht lag open
ik krijg nu tubgirl mentals. Dank.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff was al erg vroeg wakker. Moest erg naar de wc, de grote boodschapheb ik altijd als ik gedronken
quote:
Ja, zo zat ik ook. Maar ik heb snel popcorn van de muppets aangezet, dat hielp.quote:
Hij ligt nog op bedquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Hoop dat hij er niet al te veel last van heeft
O gezelligquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij ligt nog op beden dat is heel raar, want normaal issie al om 6 uur wakker
Ik ga ff douchen, dan opruimen en vrienden ophalendie hebben hun auto's laten staan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en z'n bril is kapotik denk dat hij glas in zijn gezicht heb gekregen. En dat het daarom openligt
Morgenquote:
Pheno zit heul niet in de putquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Durf je wel he, tegen zo'n klein menneke die in de put zit
Nee, ik lig op de bank.quote:
Ik heb geen idee wie pgr is en wat er met hem aan de hand is, ik weet alleen dat ik moest lachen om een grap van Pheno, en dat ik die grap van pgr niet grappig mocht vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pheno zit in het Oceanium![]()
Maar PGR zat wel een beetje in de put.
Je heppum zellufs weggejaagd
Nee okay, dan is het goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie pgr is en wat er met hem aan de hand is, ik weet alleen dat ik moest lachen om een grap van Pheno, en dat ik die grap van pgr niet grappig mocht vinden.
Uhuhquote:
Ze zegt iig niet goeders.quote:
Iedereen is doodquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Het is hier een beetje dood. Waar is iedereen?
Ik nietquote:
Ik wil wel keiveel pics van je hondje he!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Zo direct op verjaardag en vanavond hondje halen
ik ga mijn best doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil wel keiveel pics van je hondje he!
Ejjjj Bugsquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dooie pier meldt zich.
Of eigenlijk helemaal niet, ben zelden zo fris geweest de dag na een keertje uitgaan.
mja was de makkelijkste manierquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, wil ik geloven ja.Wat een gekunstel om het boven te krijgen.
Als je gedronken hebt zekerquote:
Het is tenslotte ook een rustdagquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het voelt niet alsof ik gedronken heb, maar zondag rust ik siewosie uit.
Ja ik vind het wel leuk voor ze. Sneu voor Feyenoord. Voetbal-fan ben ik toch al amper, tis leuk als er een clubje uit mn stad wint. En dat zou vandaag dus sowieso gebeurenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch wel erg leuk voor Excelsior, mooie opsteker.
Klinkt als een Franse delicatesse.quote:
Misschien wel een gat in de markt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klinkt als een Franse delicatesse.
Marcel?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn naam begint met de M. van Myraela.
ik moest de zin 5 keer lezen voordat ik hem snaptequote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Kally het volgende:
Wie is het speel ik wel met mijn kinderen, laters
quote:
Weekend en etenstijd, hoewel het sowieso de laatste week het hier wat stiller is.quote:
quote:
quote:
He wacht, was het nou 1 vriendin of meerderequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Super, Amerikaanse vriendin jaar niet gezien rondgeleid door Amsterdam, echt super. Alleen het eerste waar ze binnen gingen toen ze honger hadden was Downtown Pizza.
En een ander meisje dat ook mee was zou en moest Mexicaans eten.quote:
Een ander meisje dat ook mee was, kende haar niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
He wacht, was het nou 1 vriendin of meerdere
Ohquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een ander meisje dat ook mee was, kende haar niet.
Hehe, geen coffeeshop?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Super, Amerikaanse vriendin jaar niet gezien rondgeleid door Amsterdam, echt super. Alleen het eerste waar ze binnen gingen toen ze honger hadden was Downtown Pizza.
Ja, eigenlijk vrij weinig gedaan, gisteravond met/bij vrienden wat gedronken en de rest van het weekend thuis een beetje gerommeld. Was de afgelopen 3 weken iedere keer volop druk, dus wel lekker dan een keer niks te hoevenquote:
Het is dan maar goed dat er van alles wat zit aan eettentjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een ander meisje dat ook mee was zou en moest Mexicaans eten.
Nee, ze is best tam daarin. Een keer dronken gevoerd en toen gebeurden er dingen waar haar haren nu nog van overeind gaan staan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe, geen coffeeshop?
[..]
Ja, eigenlijk vrij weinig gedaan, gisteravond met/bij vrienden wat gedronken en de rest van het weekend thuis een beetje gerommeld. Was de afgelopen 3 weken iedere keer volop druk, dus wel lekker dan een keer niks te hoeven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |