quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef remlof het volgende:
tong80, blijft de grens opzoeken en is er nu overheen gegaan, 48 uur.
Die heeft heul niet door dat ze lapo hadquote:
quote:
Heb je ooit een topic van hem gelezenquote:
Ik dacht al zoiets, dus ik hielp je even.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry ik zat te vrouwfappen met mezelf in skinny jeans in mijn hoofd.
Wie niet, jezus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je ooit een topic van hem gelezen. Hij heeft er al meer dan 12.000 gemaakt
..
Ik moet altijd vreselijk om hem lachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
..
Ja, niet als je ze allemaal dicht mag gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie niet, jezus.De meeste zijn wel.
Sommige zijn wel echt geniaal gevonden iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet altijd vreselijk om hem lachen
statistisch gezien is de kans vrij groot jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
..
Hoef je niet te doen. En mods weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet als je ze allemaal dicht mag gooien.
Nee, zulke bagger laat je gewoon staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen. En mods weten waar ze aan toe zijn.
Ik zeg dat jij je er niet druk om hoeft te maken, en die modjes moeten niet zeiken, die weten wat hun taak is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, zulke bagger laat je gewoon staan?
quote:
Oh, zo. Nee ik maak me er ook niet druk om, maar de maat zal wel een keer vol zijn he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij je er niet druk om hoeft te maken, en die modjes moeten niet zeiken, die weten wat hun taak is.
OWOWHWOHWOWOWOquote:
statistieken wegmikt..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
statistisch gezien is de kans vrij groot ja
Roger Moore was echt goed, net ook gezien.quote:
groot, maar niet gelijk aan 1quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
statistieken wegmikt..
Nog g11 gelezen
Hihi, *meehuppelt*quote:
ik ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Een Belgische piloot wordt aan de krijgsraad voorgeleid, omd
Omg, ik moest lachen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga nog ff bij ons mam d'r visite zitten voor d'r verjaardag.
Ciaoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Doe de groeten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel wijn heb je op mop?quote:
Je hebt gewoon de uitstraling van een internationale supersterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
In Amsterdam wilde ik wat drinken kopen, zegt die vent: You're British right? Ik: Nee, Nederlands.Oh, ja!
Ik zie er echt niet uit als een Britse hoer, denk ik.![]()
En een ander meisje zei random tegen me: OMG you look like Ellen Page!! en ik lijk er niet echt op.![]()
Echt fokking raar.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
In Amsterdam wilde ik wat drinken kopen, zegt die vent: You're British right? Ik: Nee, Nederlands.Oh, ja!
Ik zie er echt niet uit als een Britse hoer, denk ik.![]()
Heb je er ook één dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
nu ik weer al die southparkmannetjes zie heb ik stiekem wel zin om in de op te staan
MI jouw huisjequote:
Jij ook, ik ben gek op je dat weet je tochquote:
Ff kijkenquote:
quote:
Echt ik ben jaloersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
had vanavond ook al iemand die stond van oooh
ik was me al rot aan het zoekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
Laysa klik eens op MI's sig, dat moet je echt zien
quote:
Soppen doe ik alleen op jou Larsquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt ik ben jaloers![]()
En wat maken jullie het mooi
Dat heb ik sowieso alquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou ruilen?
Krijg je wel mijn rugpijn erbij
x2!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een schattig huisje...ik zou dr zo verliefd op worden
Het is cutequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een schattig huisje...ik zou dr zo verliefd op worden
Foto van jouw huisquote:
quote:
We zijn nu bijna klaar met buiten schilderen stomme schilder met z'n nog stommere hernia ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al![]()
Maar serieus wat een werk ook
quote:
quote:
Nee geen foto's ruilen, maar huizen!quote:
Ik heb eigenlijk alleen de foto's gekeken maar vanaf 2009 bezig zag ik, ja dan snap ik dat je wel heel erg blij bent dat je klaar bent, maar dan is het vanaf nu alleen nog maar genietenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We zijn nu bijna klaar met buiten schilderen stomme schilder met z'n nog stommere hernia ook
Dan nog wat kleine dingen maar ik ben dan eigks klaar
Moet ik eerst het jouwe zienquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee geen foto's ruilen, maar huizen!
Slaap lekker moppiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Veel plezier nog iedereen vanavondCiao
![]()
In de OP staan de linkjes naar de vorige delenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de foto's gekeken maar vanaf 2009 bezig zag ik, ja dan snap ik dat je wel heel erg blij bent dat je klaar bent, maar dan is het vanaf nu alleen nog maar genieten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu dus wel
de meest nauwkeurige versie van mij mogelijk met een southpark generator
[ afbeelding ]
Truste Pisces!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Veel plezier nog iedereen vanavondCiao
![]()
OMG respectquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de OP staan de linkjes naar de vorige delen
1 aug 2009 begonnen en dec 2010 klaar.
Nou doe nu maar een kleiner maatje dan kan hij in de OP.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu dus wel
de meest nauwkeurige versie van mij mogelijk met een southpark generator
[ afbeelding ]
Zorgt Benny voor na zijn vakantie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou doe nu maar een kleiner maatje dan kan hij in de OP.
Truste mupskequote:
sowieso even wachten tot iBenny terug isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou doe nu maar een kleiner maatje dan kan hij in de OP.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso even wachten tot iBenny terug is
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
C_A heeft gedronken![]()
Dan wordt ze altijd aanhalig![]()
Welke?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
Bella had je deze gezien, ik moest lachen![]()
Vernueck hier iemands icoon #5
Die 2 van D.quote:
quote:
Yepquote:
Nee heb mijn hele huis onder handen genomenquote:
In de zin van een grote schoonmaakquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee heb mijn hele huis onder handen genomen
Ah, je zit al zuipend en kletsend daar ook nog te SC-enquote:
Ja hahahaquote:
Ze heeft al 3 x gezegd dat ik lief ben dus jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, je zit al zuipend en kletsend daar ook nog te SC-en![]()
![]()
Al een beetje dronken aan het worden
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft al 3 x gezegd dat ik lief ben dus ja
Ja daar is het wel drukquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Jij weer aan het baggeren geslagen
Jij ook moppiequote:
Gedaan.quote:
Ach jaquote:
Ja, voor 48 uur. Bans worden niet besproken op het forumquote:
Owhjaquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor 48 uur. Bans worden niet besproken op het forum
Ik zeg van wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor 48 uur. Bans worden niet besproken op het forum
*ook maar aan de lijst toevoegt, die wilde ik ook ooit nog eens kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef Zeroku het volgende:
Yesh, Code Geass binnen, morgen ff beginnetje aan maken.
Heb gehoord dat Lelouch een van de beste chars in de anime-scene is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*ook maar aan de lijst toevoegt, die wilde ik ook ooit nog eens kijken
De hele dag alquote:
Ja het is nog vakantie hequote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Zou een emmer dit topic kunnen redden?
quote:
Jawel Benny welquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
als niemand het zegt komt hij er nooit achter, hij gaat deze bagger echt neit teruglezen
Vorige week was het ook nog vakantie en toen was t aardig druk in het weekendquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is nog vakantie he
Mooi verhaal ook jongste wou echt niet slapen, en morgen weer vroeg wakker en natuurlijk super saggo![]()
Let maar eens op van welquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
als niemand het zegt komt hij er nooit achter, hij gaat deze bagger echt neit teruglezen
Lukte nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige week was het ook nog vakantie en toen was t aardig druk in het weekend
Waarom wou ie niet slapen
ik zou het niet weten, enige andere anime die ik heb gezien is Full Metal Alchemist, en die was tofquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Lelouch een van de beste chars in de anime-scene is.
Mwa, mecha trekt me niet zo. Ik heb Death Note gekeken, en Bleach en Avatar en Elfen Lied. Stuk voor stuk, buiten Avatar omquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, enige andere anime die ik heb gezien is Full Metal Alchemist, en die was tof
Ah, ik dacht misschien wil ie niet slapen omdat de vakantie voorbij isquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Lukte niet![]()
Om half 11 ofzo zakte hij weg
Nee hij was boos omdat hij Alvin and the Chipmunks niet mocht zien, de draakquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht misschien wil ie niet slapen omdat de vakantie voorbij is
quote:
zo mecha is die serie toch nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, mecha trekt me niet zo. Ik heb Death Note gekeken, en Bleach en Avatar en Elfen Lied. Stuk voor stuk, buiten Avatar omecht geweldige series.
Oh mai kottquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij was boos omdat hij Alvin and the Chipmunks niet mocht zien, de draak
Ja, die grote robot ken ik alleenquote:
En terecht, je gaat zulke slechte films toch niet kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij was boos omdat hij Alvin and the Chipmunks niet mocht zien, de draak
Ik ook nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had er hier vanochtend 1 die pissig was dat we naar het strandje gingen want hij wilde de hele dag binnen met z'n DS spelen eigenlijk.... Af en toe snap ik ze niet...
het is geen grote robot, het is een leeg harnas waar per ongeluk de geest van zijn kleine broertje in terecht is gekomenquote:
Nee maar de bagger sucksquote:
Waarom geef je hem dan ook geen frietquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
eerst boos omdat hij geen patat kreeg, hij had zelf om pizza gevraagd
Het stelt daar idd nu helemaal nix voor.quote:
Het gaat niet uit m'n bloed.quote:
Vrouwfappen, aldus de laatste geruchten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het stelt daar idd nu helemaal nix voor.
Waar is Bella eigenlijk
ohja ze was met d'r vriendinnetjequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
Bella is naar bed want heeft vannacht niet geslapen en friet doen we hier niet aan
Wat een watjequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
Bella is naar bed want heeft vannacht niet geslapen en friet doen we hier niet aan
Hey, die ken ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
Ik wou hem niet meer posten maar na shalalie![]()
Nee ik zeg ook echt patatpan en patatzaakquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een watje. Nee, geen friet, maar stiekem wel de FRIETpan aanzetten of even naar de FRIETtent
.
Patatpan, serieusquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook echt patatpan en patatzaak
Jaquote:
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, zelfs niet mensen die ook patat zeggenquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
Ik wou hem niet meer posten maar na shalalie![]()
nu krijg ik echt trekquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
Friet patat het maakt niet uit alles is lekker
O nou dan is bij deze de bevestiging dat ik uniek benquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, zelfs niet mensen die ook patat zeggen.
Dat was toch al langer bekendquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou dan is bij deze de bevestiging dat ik uniek ben
schiedammers zijn dan ook gewoon raar, ook al heb ik met mijn genen en woonplaats weinig recht van sprekenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, zelfs niet mensen die ook patat zeggen.
Yesss ik heb via internet contact met een unieke vrouwquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou dan is bij deze de bevestiging dat ik uniek ben
Ik ben heel erg raar, and proud of itquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schiedammers zijn dan ook gewoon raar, ook al heb ik met mijn genen en woonplaats weinig recht van spreken
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yesss ik heb via internet contact met een unieke vrouw
Het is al kwart voor 1, dat weet jequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit hier echt al de hele middag walnoten te peuzelen
mijn handen zijn beurs van het notenkraken
ja, maar ik ziet ook niet aan een stuk door te kraken, ben nog niet eens halverwege de zakquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is al kwart voor 1, dat weet je?
Ik heb alleen een geile buurman met klapperend gebitquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
SMS "buurmeisje" + je postcode naar 2030
Dus zijn tanden kunnen je bevredigen terwijl hij tv kan blijven kijken. GE-NI-AALquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alleen een geile buurman met klapperend gebit
Ik zit te wachten tot m'n buurmeisje een SMS stuurt maar er gebeurt maar niksquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alleen een geile buurman met klapperend gebit
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus zijn tanden kunnen je bevredigen terwijl hij tv kan blijven kijken. GE-NI-AAL
Tja, als de zak 5 kilo is is dat ook niet gekquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik ziet ook niet aan een stuk door te kraken, ben nog niet eens halverwege de zak
Te laatquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
O en ik bedoel dat hij een ouwe geilbak is, niet dat ik geil van hem wordt
ff kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, als de zak 5 kilo is is dat ook niet gek.
Ik moet er niet aan denkenquote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Kally kan nog niet fietsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
HAKKUHHHHHHHHHHquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ging weer ff oldschool gabberen
Ben kapot
Met zijwieltjes lukt het al aardigquote:
quote:
quote:
Namen willen wequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
Ik doe het tegenwoordig op nieuwe fietsen
Giantquote:
Heeeeee nu worden we nieuwsgierigquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:55 schreef Kally het volgende:
Ik doe het tegenwoordig op nieuwe fietsen
Mountainbike dan hequote:
Die ribbeltjes prikken zo lekkerquote:
Jaquote:
Hmm, het zou weer eens wat nieuws zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht al, Kally wordt bereden door een reus
Of die strass steentjesquote:
quote:
Alleen blauw of zwartquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ze vast op kleur gesorteerd voor je.
Kijk die crysta ABl, fucking geil.quote:
Nee Capri Bluequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk die crysta ABl, fucking geil.
Hahaha wie dacht dat je het met Laysa deedquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:02 schreef Kally het volgende:
Goed dus vandaag hebben ze al gedacht dat ik het met Laysa, een reus of strasssteentjes doe
OMG, ik zie nu pas dat er ookquote:
JJHquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha wie dacht dat je het met Laysa deed
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
Kaduuk http://tweetphoto.com/39011577
rozequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OMG, ik zie nu pas dat er ook![]()
roze
![]()
is
roflquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
JJH![]()
Was ook verwarrend wij hadden het over een joint maar de mannen uiteraard over sex
Er zit iets op je armquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hatuh is verlatuhquote:
Ja that's my girlquote:
Je kijkt niet meer helemaal zuiver uit je ogenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlaat roze meteenquote:
Maar mij niet.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kijkt niet meer helemaal zuiver uit je ogen![]()
Jouw girl zit op haar armquote:
Neequote:
Neequote:
Hihiquote:
Weet ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben dol op tattoo's, heb ze zelf ook
nog piercings ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben dol op tattoo's, heb ze zelf ook
Neequote:
quote:
Een vriendin van mij heeft hem in/door haar clitquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef Kally het volgende:
C_A je hebt een badfoto voor Pheno gemaakt![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft hem in/door haar clit
Ik wil het wel maar in mijn navel en daar heb ik de buik niet meer voorquote:
Ja, Die kun je nog weghalen als je hem achteraf toch niet zo mooi vindt.quote:
Dat zie je tenminste niet zonder dat je er intiem contact mee hebtquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft hem in/door haar clit
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zie je tenminste niet zonder dat je er intiem contact mee hebt
Je moest eens weten. Er zijn mensen van 120 kilo die met zo'n piercing rondwaggelen, en ik schat jou toch 'iets' lichterquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil het wel maar in mijn navel en daar heb ik de buik niet meer voor
Ah zwangerschap aanslag geweest op buikquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil het wel maar in mijn navel en daar heb ik de buik niet meer voor
Jawel 62 kilo maar geen strak buikje meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Er zijn mensen van 120 kilo die met zo'n piercing rondwaggelen, en ik schat jou toch 'iets' lichter.
Nah ik heb niet te klagen hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah zwangerschap aanslag geweest op buik
Ik weeg bijna 30 kilo meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel 62 kilo maar geen strak buikje meer
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weeg bijna 30 kilo meer. Maar ik ben denk ik ook iets groter
.
Ik 1.96quote:
Ik heb nooit tijd om te drinken, ik loop alleen maarquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:14 schreef Koen66 het volgende:
C_A kan direct na feest d'r bed inrollen, da's t voordeel van je eigen verjaardag
Nee maar mijn hoogste hakken zijn 11 cm. dusquote:
Om een of andere reden gaat het op mijn eigen verjaardag vaak fout....quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nooit tijd om te drinken, ik loop alleen maar
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar mijn hoogste hakken zijn 11 cm. dus
Ja die wel, maar die vier ik in de kroegquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden gaat het op mijn eigen verjaardag vaak fout....
Hoge hakkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar mijn hoogste hakken zijn 11 cm. dus
Ik loop zelden op platte schoenenquote:
Hier spreken we altijd af dat degene die jarig is op die dag niets hoef te doen, maar we zijn dan ook met 5 mensen hier, dus 4 die wat kunnen doen dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nooit tijd om te drinken, ik loop alleen maar
Ja, hakken op zich niet, maar 11 centimeterquote:
Met vrienden is dat een heel goed ideequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die wel, maar die vier ik in de kroeg
Ja ik zie me al zeggen tegen 9 en 6 jaar doen jullie de keukenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier spreken we altijd af dat degene die jarig is op die dag niets hoef te doen, maar we zijn dan ook met 5 mensen hier, dus 4 die wat kunnen doen dan.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zie me al zeggen tegen 9 en 6 jaar doen jullie de keuken
Ja maar die draag ik niet dagelijksquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hakken op zich niet, maar 11 centimeter.
Ik ook maar dan meer the after party, mama aan het soppen in de keukenquote:
Ik heb er ook geen moeite mee, alleen heb ik ze nooit aan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die draag ik niet dagelijks![]()
Ik heb er geen moeite mee, maar loop er al op vanaf mijn 16e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |